האתר שלנו מבוסס על פרסומות. ללא פרסומות לא נוכל להתקיים כלכלית.
כנראה שנעשה שימוש בדפדפן שלך בחוסם פרסומות אשר פוגע בנו כלכלית
אנחנו מבקשים שתוסיף אותנו לרשימה הלבנה Whitelist בתוסף חוסם הפרסומות שלך

תודה והמשך גלישה נעימה באתר!


עוד אפשרויות

Google translateGoogle translate
RSSמאמרים וחדשות RSS
קישור לעמוד זהLinkback
גרסא להדפסהגרסא להדפסה
del.icio.usשמירה ב del.icio.us
DIGGהמלצה ב-DIGG
google bookmarkסימניית גוגל

מאמרים מהקבוצה

יורוקום נכנסת לתחום הסוללות בישראל עם המותג פנסוניק

מקור: יורוקום תקשורת דיגיטלית בע"מ
21/03/2014 - 07:00



 
 

שני שליש מהציבור בישראל לא היה משאיר את שלט הטלוויזיה דקה אחת בלי סוללה
שני שליש ציין כי המרכיב החשוב ביותר בבחירת הסוללה הוא אורך החיים שלה

יורוקום נכנסת לראשונה לקטגוריית הסוללות עם המותג Panasonic ומעמיקה את אחיזתה בקטגוריית הנורות בישראל
סוללות Panasonic כוללות פיתוחים ייחודיים שמגדילים את אורך חיי הסוללה ל- 10 שנים, מאפשרים להפיק עוצמה קבועה מהסוללה לכל אורך מחזור חייה ומונעים פריקה של נוזל הסוללה לתוך המכשיר
*
מחיר מארזי הסוללות של פנסוניק החל מ- 19.90 ₪.
*
היקף ההשקעה של יורוקום במהלך הינו 2 מיליון ₪

חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת Panasonic בישראל, שעד כה ייבאה בעיקר מסכי טלוויזיה דקים, טלפונים ומצלמות, מודיעה היום על כניסתה לקטגוריית הסוללות עם השקתה של סדרת ה-Panasonic Pro Power ומעמיקה את אחיזתה בתחום הנורות.

יורוקום תקשורת דיגיטלית משווקת קרוב לשלושה עשורים את מוצרי Panasonic בישראל דרך רשת הפצה ענפה הכוללת למעלה מ-1,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ ביניהן רשתות חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים, DIY וחנויות פרטיות. בכוונת החברה למנף את קשריה עם ערוצי ההפצה ולשווק דרכן את סדרות הסוללות והנורות החדשות. היקף ההשקעה הכולל של יורוקום במהלך נאמד בשני מיליון ₪.

לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום פנסוניק, "Panasonic הוא מותג מוכר וידוע ונמצא כמעט בכל בית בישראל. אנו מקווים שנצליח לשחזר עם הסוללות והנורות את ההצלחה שלנו בתחום הטלפונים הביתיים, המרכזיות לעסקים קטנים ומסכי הפלזמה שם אנחנו מובילי שוק".

סדרת ה- Pro Powerשל Panasonic כוללת מגוון של כ- 25 אריזות שונות של סוללות אלקליין AA, AAA, C ו-D (בעוצמה של 1.5 וולט) כמו כן סוללות מסוג 9V, לשימושים כדוגמת צעצועים ומכשירי חשמל ביתיים. עוד תשווק החברה בישראל סוללות "מטבע" המיועדות בעיקר לשימוש בשלט רחוק ומשחקים שונים, סוללות למצלמות סטילס דיגיטליות וגם מבחר של סוללות למכשירי שמיעה.
בסדרת ה- Pro Power הטמיעה Panasonic פיתוח ייחודי שמעבר לעובדה שהוא מגדיל את אורך חיי הסוללה ל- 10 שנים הוא גם מאפשר להפיק עוצמה קבועה מהסוללה לאורך כל מחזור חייה. כמו כן, פיתחה Panasonic חומרים כימיקלים ייחודיים המונעים את זליגת החומצה שבסוללה אל המכשיר שהסוללות מחוברות אליו, נושא שנמצא כי מדאיג את רוב הלקוחות.

סוללות ה- Pro Power של Panasonic ישווקו בישראל בשלב ראשון מארזים של 4, 8 ו- 12 יחידות. במהלך השנה מתוכננים להגיע מארזים נוספים.

מחיר מומלץ לצרכן של מארז 4 סוללות אצבע Propower הינו 19.9 ₪. מחיר מומלץ לצרכן מארז של סוללה מרובעת V 9 הינו 29.9 ₪ ומחיר מומלץ לצרכן של מארז הכולל זוג סוללות גדולות C 1.5 וולט הינו 24.9 ₪.

"ההחלטה להיכנס לקטגוריית הסוללות בישראל", מציין אלמליח, "התקבלה לאחר שמצאנו כי לסדרה החדשה של Panasonic ישנו יתרון מובהק על פני המתחרות הקיימות הן ברמת אורך החיים והן ברמת העמידות. למרות השיפור באיכויות הסוללה הצלחנו בסיוע, Panasonic העולמית, לשמור על תמחור תחרותי ביותר אל מול המותגים האחרים".

סדרת הנורות של Panasonic שישווקו בישראל כוללת מעל ל-30 דגמים ביניהם: סדרת נורות LED Nostalgic המתאפיינת במראה של נורת ליבון קלאסית עם עוצמת הארה גבוהה, אורך חיים ארוך במיוחד וחסכון משמעותי בעלויות החשמל. עוד כולל המגוון: נורות LED בצורת נר עם יכול לחיבור אל עמעם( DIMMER) ונורות LED בתצורת "ספוט" במבחר עוצמות והברגות שונות. כמו כן, Panasonic תמשיך ותרחיב את סדרת הנורות החסכוניות המשווקת בישראל מסוג CFL בתצורת המוכרת של ספירלה ובתצורתU במבחר עוצמות, צבעים והברגות.

נורות ה-LED של Panasonic ניחנות בזמן עבודה ארוך במיוחד של עד 25,000 שעות, זמן שימוש ממוצע של 20 שנה (בשימוש יומי של 3 שעות), חיסכון של עד 85% מנורת להט רגילה, אספקת עוצמת אור מקסימאלית באופן מידי עם הדלקתה והן בעלות יכולת של הדלקה וכיבוי מחזורי עד 100,000 פעמים.
בשלב ראשון ישווקו הנורות ברשתות ובחנויות המתמחות החל ממחיר של 34.9 ₪ ליחידה.

יורוקום נכנסת לתחום הסוללות בישראל עם המותג פנסוניק

ביורוקום צופים כי מעבר לשוק הפרטי, הכניסה לתחום הנורות תאפשר לחברה למנף את העוצמות של Panasonic במכרזים הנערכים בענף המלונאות, הרשויות המקומיות, התעופה וקמעונאות.
תוצאות סקר שקיימה יורוקום תקשורת דיגיטלית באמצעות "הגל החדש" :
• שלט הטלוויזיה הוא המכשיר שאין מצב שנשאיר ללא סוללה.
• חיי הסוללה היא המרכיב החשוב ביותר בבחירת הסוללה
• עדיפות ברורה לרכישת סוללה עם רכיב המונע זליגה של החומצה לבית הסוללה

לרגל כניסתה של יורוקום תקשורת דיגיטלית לתחום הסוללות בישראל עם המותג Panasonic היא קיימה סקר באמצעות "הגל החדש" בקרב 510 נשאלים, המייצגים את האוכלוסייה.

בסקר ציינו 65% מהנשאלים כי המוצר הביתי שמבחינתם אין מצב שיישאר ולו דקה אחת בלי סוללות הוא שלט הטלוויזיה, אחריו עם 16% שעון קיר, 13% מהנשאלים ענו כי שלט המזגן הוא המכשיר שאין מצב שיישאר ללא סוללה ורק 4% ציינו את המשחק האהוב על הילד.

שאלה נוספת בדקה מהם הגורמים החשובים ביותר בעת רכישת הסוללה. 62% ציינו כאפשרות ראשונה את אורך חיי הסוללה, 20% ציינו את מחיר המארז, 13% את עמידות הסוללה מפני דליפת החומצה ורק 4% ציינו את שם המותג שעומד מאחורי הסוללה.

למרות שיורוקום משיקה רק השבוע את פעילותה בתחום הסוללות עם המותג פנסוניק, תוצאות הסקר סיפקו לה רוח גבית שכן כבר היום 7% מהנשאלים השיבו כי היו מעדיף לשים את סוללות פנסוניק במוצר היקר לליבם, נתון המציב אותה במקום השלישי ביחד עם המותג GP. במקום הראשון והשני חולקים אנרג'ייזר ודורסל עם 44% ו-42% בהתאמה.

63% מהציבור הביע נכונות לרכוש סוללות עם טכנולוגיה ייחודית המונעת דליפה של נוזל חומצתי לתוך חלל הסוללה על פני סוללה רגילה שלא קיים בה המנגנון שכזה. נתון מעניין הוא שקיימת הלימה גבוהה בין אלו שציינו כי לא היו מוותרים על הסוללה בשלט הטלוויזיה לבין אלו שציינו כי חשוב שבסוללה יהיה רכיב שימנע זליגה של החומצה לבית הסוללה.

יורוקום נכנסת לתחום הסוללות בישראל עם המותג פנסוניק


לדיון בנושא: יורוקום נכנסת לתחום הסוללות בישראל עם המותג פנסוניק


תגיות

בהקשר זה

 עוד על HTpro


המאמר הפופולרי ביותר בתחום HTpro:
Crestron ישראל: השנה נכפיל את היקף המכירות שלנו בישראל
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht