מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



BUG חושבים שאנחנו פראיירים ?


עמוד 3 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 
   פורומים > צרכנות > מסחר, שיווק, תמחור ושירות
מחבר הודעה
harari (דניאל)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  May 16, 2007
הודעות: 3944
מיקום: רמת גן

 #31  נשלח: ב' 26/03/2012 2:25

אני דווקא קיבלתי שירות מעולה בKSP, מימוש אחריות ללא בעיה, מענה טלפוני מהיר גם במכירות וגם במעבדה.
יכול להיות שזה פשוט כי אני יותר מעורה ומתמצא בטכנולגיה אבל לדעתי KSP הרבה יותר יעילים מBUG. אני דווקא אוהב את זה שאתה יושב אחד על אחד עם בן אדם, יחד עם מסך מחשב המופנה אליך (לעומת חנויות אחרות ששם לא הסכימו להראות לי את המסך עם פרטי המוצר), אח"כ אתה הולך לדלפק ומקבל את כל המוצרים בזריזות בלי שהמוכר יתעסק בדברים אחרים במקביל.
נכון, סניפי KSP בנויים יותר כמו מחסן מאשר חנות, לא כל היצע החנות מוצג לראווה, אך האתר שלהם ידידותי ואינפורמטיבי מאוד ויכול לחסוך טיול לחנות, בניגוד לBUG. בשבילי זה דווקא יותר נוח כי אני תמיד יודע מה אני הולך לרכוש, אני עושה סקר שוק רחב לפני שאני מחליט מה ואיפה לקנות (ובסוף תמיד יוצא שKSP משתלם יותר)
בBUG אני מקבל תחושה שהעובדים הם קודם כל אנשי מכירות ורק אח"כ "יועצים טכנולוגיים", בKSP התחושה שלי הפוכה.

_________________
Don't Let The Facts Ruin a Good Story !
HomeTheater Over-Dose
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007
הודעות: 26509
מיקום: פאתי מלאבס

 #32  נשלח: ב' 26/03/2012 8:58

+1
_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AlonToledano (Alon Toledano)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 28, 2011
הודעות: 70

 #33  נשלח: א' 01/04/2012 1:37

benny123 כתב:
wpfreaky אני אשמור על קור רוח ולא אייחס לדברי ההבל שלך איזו שהיא משמעות, ברור כאן שאתה מנסה ליצור פרובוקציות כנגד באג.
אני לקוח שלהם כבר שנים רבות ואין לי שום בעיה עם המוצרים, עם השירות ועם המחירים. כל דבר בהתאם ואתה לא יכול להשוות לי לוח אם שזה חומרה ובאג לא מתעסקים בזה בכלל לסטרימר שבאג מייבאים רשמית, מספקים לך תמיכה בכל השבוע טלפונית ללא עלות נוספת ואחריות רשמית. בקיצור שיהיה לך בהצלחה בציד המכשפות, מי שמכיר את השירות של באג ומוקיר ידע להעריך את דבריי. חבל לי רק שהפורום פה נותן במה לדברים ירודים מסוג זה כמו "יקר לי"... זה כמו שאבכה על כך שטלוויזיה LG עולה יקר מאוד בוואלה שופס (כי הם משווקים מטעם ח.י. יבואן רשמית) לעומת גטאיט שמשווקים מטעם י.שלום שהוא יבואן פרללי.. חבל שזו רמת הפורום.. יש דברים שעדיף לחסוך לנו מקריאה מיותרת.. לדעתי.


לא ברור לי על איזה שירות אתה מדבר.
ניסית פעם להחזיר מוצר תקול לבאג? אני ניסיתי. פעמיים. פעם אחת מערכת 5.1 מהדיוטי פרי ששני רמקולים שלה כנראה נשרפו וכל הכבלים היו חסרים. ופעם אחרת אוזניות ב-300 ש"ח ששמעו בהם רק בצד אחד. בשני הפעמים (סניף דיזינגוף סנט המזעזע ואח"כ בסניף רמת אביב) חיכיתי בתור שהזדנב על לכניסת החנות, שאלות מתחקרות ומעבר על כל חוטי המתכת הקטנים באריזה ובדיקת הקלקרים. כמעט שלפו פוליגרף. כמובן שזה נאלץ להסתיים במנהל צעקות ועצבים עד להחזר כספי של ממש.
*צונזר" של חברה! פשוט ככה.
שומר נפשו ירחק.


נערך בפעם אחרונה על-ידי AlonToledano בתאריך ב' 02/04/2012 2:32, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004
הודעות: 60446
מיקום: מודיעין, ישראל

 #34  נשלח: א' 01/04/2012 9:29

חברים, אם רמת ההתנסחות הנמוכה הזו תמשך, אאלץ לסגור את השרשור. נא לערוך את ההודעות!!
_________________
my opinion is MY opinion
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מסחר, שיווק, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 

  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
  קוד: קוד אבטחה
  הקש קוד:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע למשאלים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht