שלום!
רציתי לשתף אתכם במקרה שהיה לי עם שירות הלקוחות בכדי שתדעו בדיוק מי הם.
קניתי בינואר האחרון מדיח כלים של BLOOMBERG דגם 1580in אחד הדגמים היקרים שמוצעים.
כאשר הוא הגיע המתקין שיכנע אותי לקנות מגן ברקים ב-220 שקל (המחיר נראה לי מוגזם אבל הוא הבטיח לי שזה יאריך את האחריות של הכרטיס האלקטרוני ל3 שנים אז אמרתי למה לא.)
המדיח עבד עד לפני שלושה שבועות, ביום חמישי התקשרנו למוקד, בטלפון אותרה הבעייה- הכרטיס האלקטרוני, צריך להחליף אותו.
יום עבר והגיע אלינו טכנאי של החברה, דבר ראשון שהוא עשה זה להציע לנו בקבוקוני חומר שמסיר אבנית ב-160 ש"ח--- קנינו.
הוא מתחיל בעבודה ואומר לנו שזה באמת הכרטיס האלקטרוני ואין לו כרגע אחד ושייצרו איתנו קשר, והלך לדרכו להשאיר אותנו בלי מדיח לשישי שבת.
כמובן שלא יצרו איתנו קשר עד יום שני שבוע אחרי זה, וכשהתקשרנו אמרו לנו שיבוא טכנאי ביום שישי (כבר עבר שבוע).
קיבלנו בלית ברירה את ההחלטה וחיכינו כמו אנשים טובים.
הגיע הטכנאי השני, והוא מפרק ומרכיב כל מיני חלקים, וכלום לא עובד, בסופו של דבר נפלה החלטה--- הכרטיס אינו מתאים, וכמובן יצרו איתנו קשר, עוד שישי שבת בלי מדיח.
אני לא צריך להגיד שלא יצרו איתנו קשר, התקשרתי אליהם והבטיחו לי ראש צוות טכנאים שיגיע אלי לפתור את התעלומה.
יום שני הגיע כבודו אלינו הבייתה, בהצהרה, אדוני, אני לא יוצא מפה עד שהמדיח עובד.
והוא מפרק ומרכיב והופך ומחליף אבל שום דבר לא עוזר, המדיח לא עובד.
כשהוא ביקש להפוך את המדיח הזהרנו אותו שיזהר על הפרקט החדש שלא חס וחלילה ישרוט אותו.
שוב נפלה החלטה שהוא יחזור אלינו מחר עד-6 עם כרטיס חדש, בשלב זה סבלנותי פקעה והסברתי לו בצורה יפה שאני לא מקבל שום דבר חוץ ממכונה חדשה! הוא הסביר לנו שיש כרגע בעיות עם הטורקים ושאנחנו צריכים להבין את זה (מגוחך לא?) וכמובן גם אחרי בירור קצת עם ראש הצוות הובן לי שהמתקין הראשון, כן זה שהבטיח לי שלוש שנות אחריות על הכרטיס שיקר לי במצח נחושה, הכל כדי שאני אקנה!
כמובן שהוא סירב בתוקף לעניין והסביר שהוא יעשה מה שביכולתי, ויצא מהדלת.
כשהחזרנו את המדיח חזרה- הפלא ופלא, שריטה חדשה יפה ועמודה בדיוק על הפרקט החדש.
כמובן שהתקשרנו מיד לשירות קריסטל להודיע על הנעשה, ומאוחר יותר אמרו לנו שקיבלו החלטה להחליף לנו את המדיח.
והמתקין יגיע ביום ראשון (היום), שוב שישי שבת בלי מדיח.
היום הגיע מתקין עם מדיח חדש אבל הוא רק מוביל ולא מתקין, והוא לא יודע לנתק את המדיח הישן, לאחר כשעה שהוא פה ממלא לנו את המטבח במים הוחלט להשאיר פה את שניהם עד להגעה של מתקין, ושאנחנו צריכים להתקשר לקבוע.
התקשרנו כמובן לדרוש מתקין שיגיע היום וכמובן שקיבלנו כל מיני תשובות מוזרות ע"י בחורה שמדקלמת תשובות מדף, בשלב הזה החלו צעקות משני הצדדים והבחורה מאחורי הקו לא מתביישת ואומרת בקול ציני "אוי יו יוי אז היית צריכה לעשות כלים בשבת".
בשלב זה לאחר הרבה צעקות הוחלט להעביר אותנו למנהלת שכמובן ניתקה לנו בשלב מסויים את הטלפון בפנים.
כל צעד עם החברה הזאת היה מלווה בשקרים כעסים ועצבים.
אני רוצה להתלונן אך איך איפה להתלונן בקריסטל, שלחתי פקס כבקשתם לקשרי לקוחות ושום דבר לא קורה.
והכי מעצבן בסוף הסיפור הזה זאת השריטה העמוקה על הרצפה החדשה!\
אני שואל את עצמי, אין שום חברה בארץ שאני יכול לסמוך עליה!??!
שירות קריסטל - לא להתקרב למוצרים!
- zovirax
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 15617
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: zovirax
- נתן תודות: 269 פעמים
- קיבל תודות: 303 פעמים
גם לנו הבטיחו למכונת כביסה 3 שנים אחריות לכרטיס האלקטרוני אם נקנה את המגן ברקים הזה למכונה שכבר יש לה 3 שנים אחריות.
שאלתי אותם איך יכול להיות שלמכונה שיש 3 שנים אחריות מלאות אין בעצם אחריות לכל החלקים
כי גם הוא אמר שאני צריך לקנות פילטר נגד אבנית אחרת אין אחריות על ה - משהו.
אגב, לא קניתי אף אחד מהשטויות האלה
שירות קריסטל זה זוועה
שאלתי אותם איך יכול להיות שלמכונה שיש 3 שנים אחריות מלאות אין בעצם אחריות לכל החלקים
כי גם הוא אמר שאני צריך לקנות פילטר נגד אבנית אחרת אין אחריות על ה - משהו.
אגב, לא קניתי אף אחד מהשטויות האלה
שירות קריסטל זה זוועה
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
אחד מהיבואנים הבודדים שאתה מדבר עליהם במוצרים "לבנים" כמו מכונות כביסה/מקררים וכד' הוא B/S/H יבואן בוש, קונסטרוקטה וסימנס. אחלה שירות.9000es כתב:בעיות השרות בארץ די ידועות . מלבד כמה יבואנים איכותיים ששומרים על שרות מעולה ....
עריכה: הם מיבאים גם את NEFF (מותג ה HI END שלהם)
נערך לאחרונה על ידי טלHD ב 08/06/2010 19:54, נערך פעם 1 בסך הכל.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
- sagyle
- חבר ותיק
- הודעות: 2304
- הצטרף: אוקטובר 2008
- שם מלא: שגיא לוי
- מיקום: הרצליה
- נתן תודות: 83 פעמים
- קיבל תודות: 45 פעמים
מדהים אבל אני לא מופתע מהשירות מחברות בארץ. הגעתי למצב ששום דבר כבר לא יפיל אותי מהכיסא.
אותי יותר הצחיק שקניתי מדיח כלים של בלומברג touch שמזהה את כמות הלכלוך ומפעיל בהתאם תוכנית מתאימה - הכל עם כפתור אחד. לאחר 100 שימושים בערך במדיח אני יכול להגיד לך שתמיד בסיום הוא מציג צריכת חשמל ומים של המדיח. הנתונים שהוא מציג בסיום תמיד זהים - קצת משונה, לא?
אותי יותר הצחיק שקניתי מדיח כלים של בלומברג touch שמזהה את כמות הלכלוך ומפעיל בהתאם תוכנית מתאימה - הכל עם כפתור אחד. לאחר 100 שימושים בערך במדיח אני יכול להגיד לך שתמיד בסיום הוא מציג צריכת חשמל ומים של המדיח. הנתונים שהוא מציג בסיום תמיד זהים - קצת משונה, לא?
בהחלט חברה עם שרות לקוחות "מכובד". החוסר תקשורת בין הטכנאים הוא פשוט גובל בהזנחה פושעת ואני מאמין שכבר מהיום הראשון של פתיחת התקלה היה במחשב של חברה את הדגם והם ידעו בדיוק איזה כרטיס מתאים למכונה הספציפית שלך. רק שמשה מהתקשורת הפנימית לשהם נאבד בדרך לטכנאי.
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר