שירות קריסטל - לא להתקרב למוצרים!
- 0z23
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 525
- הצטרף: דצמבר 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 66 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
נכון אתה צודק לדוגמה כשנגמרת שנת אחריות של מכונת הכביסה הם מנדנדים לחדש אבל נאמר שיש עוד 5 שנים על החלפים
לא אדוני! זה רק על השירות וחלקי חילוף אתה תשלם וכו' ןכו' אתה רוצה על הכל תגדיל כמו מבצעי
אזי בודקים ורואים רגע... יש לנו בביטוח הדירה גם שירות תיקונים לגבי מוצרים חשמליים הנו הנו גם שם השתתפות וכו'
וכן עכשיו יש לנו בומרנג אוסטרלי מדויק ועשוי לתפארת...
בברכה
לא אדוני! זה רק על השירות וחלקי חילוף אתה תשלם וכו' ןכו' אתה רוצה על הכל תגדיל כמו מבצעי
אזי בודקים ורואים רגע... יש לנו בביטוח הדירה גם שירות תיקונים לגבי מוצרים חשמליים הנו הנו גם שם השתתפות וכו'
וכן עכשיו יש לנו בומרנג אוסטרלי מדויק ועשוי לתפארת...
בברכה
גם B\S\H וגם חברת השירות של באוכנט שצויינו פה חברות בעייתיות בדיוק כמו קריסטל, אלקטרה ואמקור... חלק מהחברות גם מפעילות חברות שירות כדוגמת שירות פלוס או רטפון שהם בעייתים באופן עקרוני אם כי יש גם לא מעט מקרים של שירות מקצועי ויעיל - בד"כ תלוי בבעיה.
שורה סופית, אין ברירה אלה להתעקש, לשלוח מכתבים ולעבור את זה בזהירות ובשלום, פקס שמתאר את השתלשלות העניינים שנשלח למנכ"ל החברה ומנכ"ל חברת השירות עם העתקים למדור צרכנות בידיעות אחרונות, זאפ, משרד התעשייה והמסחר והמועצה לצרכנות עוזרים מאוד מניסיון.
שורה סופית, אין ברירה אלה להתעקש, לשלוח מכתבים ולעבור את זה בזהירות ובשלום, פקס שמתאר את השתלשלות העניינים שנשלח למנכ"ל החברה ומנכ"ל חברת השירות עם העתקים למדור צרכנות בידיעות אחרונות, זאפ, משרד התעשייה והמסחר והמועצה לצרכנות עוזרים מאוד מניסיון.
sdekalo,
אני אתן לך 2 טיפים ועצה איך להמשיך.
טיפ ראשון: אף פעם אל תקנה מוצרים נלווים מטכנאים - ולא משנה כמה משכנעים הם נשמעים.
טיפ שני - לא עושים פרקט במטבח...
ואיך להמשיך? שלח מכתב חריף למנכל קריסטל עם העתקים ל:
ע"וד יצחק קמחי הממונה על הגנת הצרכן ממשרד התמ"ת.
היבואן הרשמי
סיים את המכתב בדרישה לקבל את כל כספך חזרה (על המדיח, מגן הברקים ומסיר האבנית). לא ברור לי למה אתה מסכים לקבל שירות מהם... תן להם את המדיח ודרוש זיכוי מלא!!
כמו כן, דרוש פיצוי על הנזק שגרם לך הטכנאי בפרקט. השתמש במילים האלו בסוף:
"למען הסר ספק, במידה ולא יועבר אליי הפיצוי הנדרש מעלה, תוך 10 ימים מיום מכתב זה, אפעל נגדכם בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותי"
חכה 10 ימים, אם לא מגיע הכסף (99 אחוז שהוא לא יגיע) גש לבית המשפט לתביעות קטנות, מלא טופס תביעה ודרוש את הפיצוי שרשמתי למעלה + הוצאות משפט.
המשפט יהיה כנראה עוד שנה מהיום, ואז השופט ילחץ על פשרה שמה תקבל את הסכום המלא על המדיח - השריטה כנראה תהיה עליך... עדיין כמה אלפי שקלים תרוויח מהסיפור והכי חשוב - ניסיון לחיים...
אני אתן לך 2 טיפים ועצה איך להמשיך.
טיפ ראשון: אף פעם אל תקנה מוצרים נלווים מטכנאים - ולא משנה כמה משכנעים הם נשמעים.
טיפ שני - לא עושים פרקט במטבח...
ואיך להמשיך? שלח מכתב חריף למנכל קריסטל עם העתקים ל:
ע"וד יצחק קמחי הממונה על הגנת הצרכן ממשרד התמ"ת.
היבואן הרשמי
סיים את המכתב בדרישה לקבל את כל כספך חזרה (על המדיח, מגן הברקים ומסיר האבנית). לא ברור לי למה אתה מסכים לקבל שירות מהם... תן להם את המדיח ודרוש זיכוי מלא!!
כמו כן, דרוש פיצוי על הנזק שגרם לך הטכנאי בפרקט. השתמש במילים האלו בסוף:
"למען הסר ספק, במידה ולא יועבר אליי הפיצוי הנדרש מעלה, תוך 10 ימים מיום מכתב זה, אפעל נגדכם בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותי"
חכה 10 ימים, אם לא מגיע הכסף (99 אחוז שהוא לא יגיע) גש לבית המשפט לתביעות קטנות, מלא טופס תביעה ודרוש את הפיצוי שרשמתי למעלה + הוצאות משפט.
המשפט יהיה כנראה עוד שנה מהיום, ואז השופט ילחץ על פשרה שמה תקבל את הסכום המלא על המדיח - השריטה כנראה תהיה עליך... עדיין כמה אלפי שקלים תרוויח מהסיפור והכי חשוב - ניסיון לחיים...
- arotman
- חבר במועדון HT
- הודעות: 3573
- הצטרף: ינואר 2005
- שם מלא: אריה רוטמן
- מיקום: כפר חב"ד
- נתן תודות: 412 פעמים
- קיבל תודות: 359 פעמים
- יצירת קשר:
טוב הסיפור כל כך מוכר,
בשנת 2007 לפני כמעט בדיוק 3 שנים עשיתי את טעות חיי ורכשתי מדיח כלים צר חצי אינטגרלי מתוצרת דה דיטריש
(תוצרת בלומברג) המכשיר עלה למיטב זכרוני למעלה מ 4000 ש"ח בעת ההתקנה הציעו לי לרכוש שרות לשנתיים נוספים במחיר של 240 ש"ח היום כדי לחדש אחריות לשנה אני נדרש לשלם כ 449 ש"ח לאחר הנחה!
אבל מה המכשיר שוב פעם בדרך להתקלקל עושה רעש וכן רכשתי מהטכנאי שקע הגנה חשמלי ומסיר אבנית.
להפתעתי גיליתי שקע ההגנה זהה עולה במקסימום 120 ש"ח ומיוצר על ידי סופקו אינטרנשיונל מנתניה.
מחר כנראה לא תהייה לי ברירה ואני ימשיך לבטח את המדיח לשנה נוספת וככל הנראה יקנה מדיח ב 1500 ש"ח
לאחר שהביטוח יסתיים. עברתי גם בדיוק את אותו ריטואל של טכנאי מגיע בודק מחכים לחלק עוד שבוע וחוזר חלילה..
אני כבר למדתי לא לקנות יקר, חבל על הכסף טוב האמת שמכשירי החשמל היחידים שבאמת מחזיקים הם מתוצרת מילה
גרמניה אבל כל מכשיר יקר פחד.
בשנת 2007 לפני כמעט בדיוק 3 שנים עשיתי את טעות חיי ורכשתי מדיח כלים צר חצי אינטגרלי מתוצרת דה דיטריש
(תוצרת בלומברג) המכשיר עלה למיטב זכרוני למעלה מ 4000 ש"ח בעת ההתקנה הציעו לי לרכוש שרות לשנתיים נוספים במחיר של 240 ש"ח היום כדי לחדש אחריות לשנה אני נדרש לשלם כ 449 ש"ח לאחר הנחה!
אבל מה המכשיר שוב פעם בדרך להתקלקל עושה רעש וכן רכשתי מהטכנאי שקע הגנה חשמלי ומסיר אבנית.
להפתעתי גיליתי שקע ההגנה זהה עולה במקסימום 120 ש"ח ומיוצר על ידי סופקו אינטרנשיונל מנתניה.
מחר כנראה לא תהייה לי ברירה ואני ימשיך לבטח את המדיח לשנה נוספת וככל הנראה יקנה מדיח ב 1500 ש"ח
לאחר שהביטוח יסתיים. עברתי גם בדיוק את אותו ריטואל של טכנאי מגיע בודק מחכים לחלק עוד שבוע וחוזר חלילה..
אני כבר למדתי לא לקנות יקר, חבל על הכסף טוב האמת שמכשירי החשמל היחידים שבאמת מחזיקים הם מתוצרת מילה
גרמניה אבל כל מכשיר יקר פחד.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
אריה,arotman כתב:טוב הסיפור כל כך מוכר,
בשנת 2007 לפני כמעט בדיוק 3 שנים עשיתי את טעות חיי ורכשתי מדיח כלים צר חצי אינטגרלי מתוצרת דה דיטריש
(תוצרת בלומברג) המכשיר עלה למיטב זכרוני למעלה מ 4000 ש"ח בעת ההתקנה הציעו לי לרכוש שרות לשנתיים נוספים במחיר של 240 ש"ח היום כדי לחדש אחריות לשנה אני נדרש לשלם כ 449 ש"ח לאחר הנחה!
אבל מה המכשיר שוב פעם בדרך להתקלקל עושה רעש וכן רכשתי מהטכנאי שקע הגנה חשמלי ומסיר אבנית.
להפתעתי גיליתי שקע ההגנה זהה עולה במקסימום 120 ש"ח ומיוצר על ידי סופקו אינטרנשיונל מנתניה.
מחר כנראה לא תהייה לי ברירה ואני ימשיך לבטח את המדיח לשנה נוספת וככל הנראה יקנה מדיח ב 1500 ש"ח
לאחר שהביטוח יסתיים. עברתי גם בדיוק את אותו ריטואל של טכנאי מגיע בודק מחכים לחלק עוד שבוע וחוזר חלילה..
אני כבר למדתי לא לקנות יקר, חבל על הכסף טוב האמת שמכשירי החשמל היחידים שבאמת מחזיקים הם מתוצרת מילה
גרמניה אבל כל מכשיר יקר פחד....
אני מתפלא עליך, לא לקנות יקר? אולי אתה ואחרים נדפקתם עם בלומברג אבל לקנות פעם אחת יקר וטוב זה הרבה יותר חכם מלקנות זול ואחרי שנתיים-שלוש לזרוק אותו שבכל השנתיים האלו קיבלת טרנטה...
אצלי בבית יש רק מכשירי חשמל "לבנים" של סימנס ו/או בוש ואני נהנה ממכשירים מעוצבים, איכותיים עם ביצועיים מעולים יום יום. פשוט תענוג.
בעבר שהייתי פחות עמיד מהיום, היו לי מכשירים של קנדי, הובר, קינג ודומיהם ואחרי שנתיים-שלוש הלכו לפח.
כמו כן, מי מחדש אחריות אצל יבואן המכונה? תעשה ביטוח כללי לכל מכשירי החשמל בבית בחב' ביטוח,
ותשלם על כולם ביחד כ40 עד 60 ש"ח בחודש.
- arotman
- חבר במועדון HT
- הודעות: 3573
- הצטרף: ינואר 2005
- שם מלא: אריה רוטמן
- מיקום: כפר חב"ד
- נתן תודות: 412 פעמים
- קיבל תודות: 359 פעמים
- יצירת קשר:
טלHD
על מילה אני מסכים בפה מלא על שאר הפירמות פשוט לא כדאי.
אגב לצערנו גם בוש כבר לא מה שהיה, אני זוכר חבר שרכש מכונת כביסה של בוש לפני מספר שנים שהכרטיס האלקטרוני הלך אחרי שנה ורצו מימנו מעל 1500 ש"ח על מכשיר שעלה למעלה מ 4000 ש"ח,
היחידים שנשארו בליגת האמינות הם מילה אבל עם מחירים בשמיים.
לגבי הביטוח אצל חברת הביטוח, פשוט בדיחה עצובה, אף פעם באמת לא יכסה חלפים יקרים אלא טכנאי שבא מסתכל ואומר ש"החלק הזה" לא מכוסה וההשתפות העצמית היא 250 ש"ח ומוצרים בני יותר מ 4 שנים גם כך לא מכוסים.
הבעייה במדיח הקיים שהחלפים הם נורא יקרים ולכן "כדאי" לי לבטח למשך שנה נוספת ואז אם המוצר יתקלקל שוב לאחר סיום הביטוח אז פשוט להשליך אותו ולקנות חדש, כל חלק פה עולה מאות שקלים. אגב חלקי פלסטיק וגומי גם לא מכוסים.
מבחינה כלכלית יותר כדאי לקנות מוצר זול שעולה שליש מחיר במיוחד אם המוצר מגיע עם אחריות ל 3 שנים.
והיום האמינות של מותג סביר לא פחות טובה מאמינות של מותג "יוקרה" כמו דה דיטריש.
אגב זה לא שהיצרנים לא מסוגלים לייצר מוצרים אמינים מאוד, אבל יש לרוב היצרנים בד"כ אינטרס לייצר מוצרים שלא יחזיקו מעמד יותר ממספר שנים, מישהו שמע פעם על מקרר פרידמן ?
יש לחבר שלי אחד כזה שנרכש בשנות ה 60 תוצרת הארץ ועדיין עובד
אני זוכר שאחד ממכונות הכביסה הראשונות שרכשו הורי בשנות ה70 היתה מכונה משופצת של ווסטינגהואס שעבדה ללא לאות כמה שנים נוספות אחרי ששופצה או מייבש קונסטרוקטה גרמניה ששירת את אימי נאמנה כמעט 18 שנה.
הכל עניין של השקעה בייצור וכתוצאה מכך המחיר הסופי ללקוח, משום כך מכונת כביסה ממוצעת עולה 2000 ש"ח
ומכונת כביסה של מילה תעלה 5000 ש"ח לפחות.
על מילה אני מסכים בפה מלא על שאר הפירמות פשוט לא כדאי.
אגב לצערנו גם בוש כבר לא מה שהיה, אני זוכר חבר שרכש מכונת כביסה של בוש לפני מספר שנים שהכרטיס האלקטרוני הלך אחרי שנה ורצו מימנו מעל 1500 ש"ח על מכשיר שעלה למעלה מ 4000 ש"ח,
היחידים שנשארו בליגת האמינות הם מילה אבל עם מחירים בשמיים.
לגבי הביטוח אצל חברת הביטוח, פשוט בדיחה עצובה, אף פעם באמת לא יכסה חלפים יקרים אלא טכנאי שבא מסתכל ואומר ש"החלק הזה" לא מכוסה וההשתפות העצמית היא 250 ש"ח ומוצרים בני יותר מ 4 שנים גם כך לא מכוסים.
הבעייה במדיח הקיים שהחלפים הם נורא יקרים ולכן "כדאי" לי לבטח למשך שנה נוספת ואז אם המוצר יתקלקל שוב לאחר סיום הביטוח אז פשוט להשליך אותו ולקנות חדש, כל חלק פה עולה מאות שקלים. אגב חלקי פלסטיק וגומי גם לא מכוסים.
מבחינה כלכלית יותר כדאי לקנות מוצר זול שעולה שליש מחיר במיוחד אם המוצר מגיע עם אחריות ל 3 שנים.
והיום האמינות של מותג סביר לא פחות טובה מאמינות של מותג "יוקרה" כמו דה דיטריש.
אגב זה לא שהיצרנים לא מסוגלים לייצר מוצרים אמינים מאוד, אבל יש לרוב היצרנים בד"כ אינטרס לייצר מוצרים שלא יחזיקו מעמד יותר ממספר שנים, מישהו שמע פעם על מקרר פרידמן ?
יש לחבר שלי אחד כזה שנרכש בשנות ה 60 תוצרת הארץ ועדיין עובד
אני זוכר שאחד ממכונות הכביסה הראשונות שרכשו הורי בשנות ה70 היתה מכונה משופצת של ווסטינגהואס שעבדה ללא לאות כמה שנים נוספות אחרי ששופצה או מייבש קונסטרוקטה גרמניה ששירת את אימי נאמנה כמעט 18 שנה.
הכל עניין של השקעה בייצור וכתוצאה מכך המחיר הסופי ללקוח, משום כך מכונת כביסה ממוצעת עולה 2000 ש"ח
ומכונת כביסה של מילה תעלה 5000 ש"ח לפחות.
בלומברג ידועים בתקלות שלהם, כנראה היבואן כמר מאס מכמות הפניות לגבי התקלות וככה זה מתחיל להתגלגל עד שהשירות נהיה ממש גרוע.
לגבי בוש, מכונות מאוד אמינות אך לא כל הדגמים שלהם מיוצרים בגרמניה. נתקלתי בחודש האחרון ב-2 לקוחות שהתלוננו על מדיח כלים של בוש שקנו. אחד מהם אפילו הרחיק לכת וזרק את המכונה שלו לאחר כ-7 חודשים, שוב יש לקחת את הזמנים שלו בערבון מוגבל אך מן הסתם יש אמת בדבריו.
לפי דעתי, ואת זה למדתי מההורים, כשקונים מוצרים לבנים עדיף לברר מי נותן האחריות הרבה לפני שבודקים מה המפרט.
לגבי בוש, מכונות מאוד אמינות אך לא כל הדגמים שלהם מיוצרים בגרמניה. נתקלתי בחודש האחרון ב-2 לקוחות שהתלוננו על מדיח כלים של בוש שקנו. אחד מהם אפילו הרחיק לכת וזרק את המכונה שלו לאחר כ-7 חודשים, שוב יש לקחת את הזמנים שלו בערבון מוגבל אך מן הסתם יש אמת בדבריו.
לפי דעתי, ואת זה למדתי מההורים, כשקונים מוצרים לבנים עדיף לברר מי נותן האחריות הרבה לפני שבודקים מה המפרט.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
אתה באמת מאמין שהוא זרק מכונה של בוש שעדיין באחריות ?maor404 כתב:בלומברג ידועים בתקלות שלהם, כנראה היבואן כמר מאס מכמות הפניות לגבי התקלות וככה זה מתחיל להתגלגל עד שהשירות נהיה ממש גרוע.
לגבי בוש, מכונות מאוד אמינות אך לא כל הדגמים שלהם מיוצרים בגרמניה. נתקלתי בחודש האחרון ב-2 לקוחות שהתלוננו על מדיח כלים של בוש שקנו. אחד מהם אפילו הרחיק לכת וזרק את המכונה שלו לאחר כ-7 חודשים, שוב יש לקחת את הזמנים שלו בערבון מוגבל אך מן הסתם יש אמת בדבריו.
לפי דעתי, ואת זה למדתי מההורים, כשקונים מוצרים לבנים עדיף לברר מי נותן האחריות הרבה לפני שבודקים מה המפרט....
ממש מרגיז כל הסיפור הזה.
קבל 2 אתרים טובים לתלונות צרכנים:
http://www.consumers.org.il/category/ComplaintForm
http://www.dnow.org.il/?gclid=CM-dgf-2s ... 3godOnHKPQ
קבל 2 אתרים טובים לתלונות צרכנים:
http://www.consumers.org.il/category/ComplaintForm
http://www.dnow.org.il/?gclid=CM-dgf-2s ... 3godOnHKPQ
שירות קריסטל - גרוע, חצוף ... נצלנים
גם לאימי קרה אותו מקרה .... עכשיו ערב פסח.
המקרר קיצר... המוקדנית שיכנעה אותה לקנות שקע מגן ב 220 ש"ח מחיר מופקע ועוד מסננן ריחות ב 230 ש"ח. אימי המבוגרת קנתה כי חשבה שחייבים.
בעוד שהטכנאי שהגיע החליף מנורה וביקש 80 ש"ח.
בדיעבד , המנורה ... היא שגרמה לקצר וכל השאר מיותר וגניבה !!!!
זה בסדר לעשות קידום מכירות לאביזרים נלווים ... אבל לעבוד ככה על אנשים מבוגרים ???. חוצפה.
וגם כל עניין הביטוח הזה ... כשהבנתי מה אמא שלי משלמת ואיך למרות זאת מחיייבים אותה על כל ביקור . גניבה !!!
הם גודעים את הענף שעליו הם יושבים.
יחס הגון, שירות אמיתי ומקצועי היה מביא עוד לקוחות !!!
תברחו מהם . יש מספיק טכנאים הגונים בחוץ.
המקרר קיצר... המוקדנית שיכנעה אותה לקנות שקע מגן ב 220 ש"ח מחיר מופקע ועוד מסננן ריחות ב 230 ש"ח. אימי המבוגרת קנתה כי חשבה שחייבים.
בעוד שהטכנאי שהגיע החליף מנורה וביקש 80 ש"ח.
בדיעבד , המנורה ... היא שגרמה לקצר וכל השאר מיותר וגניבה !!!!
זה בסדר לעשות קידום מכירות לאביזרים נלווים ... אבל לעבוד ככה על אנשים מבוגרים ???. חוצפה.
וגם כל עניין הביטוח הזה ... כשהבנתי מה אמא שלי משלמת ואיך למרות זאת מחיייבים אותה על כל ביקור . גניבה !!!
הם גודעים את הענף שעליו הם יושבים.
יחס הגון, שירות אמיתי ומקצועי היה מביא עוד לקוחות !!!
תברחו מהם . יש מספיק טכנאים הגונים בחוץ.
שירות קריסטל זהו השירות הכי זוועתי שאי פעם נתקלתי בו.
בסה"כ מסרתי להם לתיקון לא טיל גרעיני אלא טוסטר...
חודש הם החזיקו אותו (כאשר החוק מחייב אותם לתקן תוך 10 ימים). אחרי חודש הם החזירו אותו בדיוק באותו מצב ולא תיקנו כלום....
נראה לי שאצטרך לתבוע אותם בבית הדין לתביעות קטנות.
ובכל מקרה, מילא טוסטר אבל לעולם לא אקנה מכונת כביסה או מדיח או כל מוצר חשמלי אחר שהשירות שלו הוא קריסטל.
בסה"כ מסרתי להם לתיקון לא טיל גרעיני אלא טוסטר...
חודש הם החזיקו אותו (כאשר החוק מחייב אותם לתקן תוך 10 ימים). אחרי חודש הם החזירו אותו בדיוק באותו מצב ולא תיקנו כלום....
נראה לי שאצטרך לתבוע אותם בבית הדין לתביעות קטנות.
ובכל מקרה, מילא טוסטר אבל לעולם לא אקנה מכונת כביסה או מדיח או כל מוצר חשמלי אחר שהשירות שלו הוא קריסטל.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים