שירות קריסטל - לא להתקרב למוצרים!

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

קריסטל שירות זוועתי אתם אומרים?

שתיפלו על דיגיטל סרוויס תראו מהו "שירות".

השם צבאות יצילנו מידם.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

התכוונת "אדוניי שפירא" :lol:
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

r23
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 148
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

sagyle כתב:מדהים אבל אני לא מופתע מהשירות מחברות בארץ. הגעתי למצב ששום דבר כבר לא יפיל אותי מהכיסא.

אותי יותר הצחיק שקניתי מדיח כלים של בלומברג touch שמזהה את כמות הלכלוך ומפעיל בהתאם תוכנית מתאימה - הכל עם כפתור אחד. לאחר 100 שימושים בערך במדיח אני יכול להגיד לך שתמיד בסיום הוא מציג צריכת חשמל ומים של המדיח. הנתונים שהוא מציג בסיום תמיד זהים - קצת משונה, לא?
...
·אצלי זה בדיוק אותו דבר!!
רציתי לקרוא לטכנאי, אבל התעצלתי וכבר אין אחריות, אבל זה פשוט מגוחך.

giladk123
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 448
הצטרף: מרץ 2014
נתן תודות: 197 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

טלHD כתב:הערת שרשור בן יותר מ 4 שנים.....ועוד בשביל טוסטר :lol:
...
:O
באתי להגיב ולא שמתי לב (עד התגובה שלך).
מצחיק שחלק גדול מאוד מהמשתמשים עדיין פעילים בפורום, בהחלט מראה על "קהילה יציבה".

michaelfar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 234
הצטרף: מרץ 2015
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

אני יודע שאני מחייה פוסט ישן, אבל אני עושה זאת כדי שתדעו שעדיין צריך להיזהר מהשירות הגרוע של מרום\קריסטל:

בחודשים האחרונים אני מתמודד עם התנהלות בלתי הגיונית בעליל של חברת שירות קריסטל\שירות מרום ( השם משתנה כמה פעמים במהלך המענה הטלפוני, לא ברור לי עדיין מה השם הרשמי).
אני כבר יותר ממתוסכל מהתקשרות מולם ואני חושש שאאלץ לגשת לבית משפט.

המקרה שלי הוא כזה:

בסוף חודש יולי 2015 בוצעה התקנה של מכונת כביסה חדשה של חברת AEG על ידי מתקין של החברה.
מתחילת העבודה המקשים לא הגיבו כראוי ללחיצות ונדרש זמן רב והרבה סבלנות על מנת להפעיל את המכונה עד שלבסוף לא ניתן היה להפעיל אותה כלל.
כחודש לאחר ההתקנה בוצע קשר ראשון עם החברה ותואם טכנאי. הטכנאי קבע כי יש בעיה והוזמנו חלקי חילוף. רק לאחר כ 20 יום חזר הטכנאי עם חלקי החילוף, אך לא הצליח בניסיון התיקון והמליץ על החלפת המכונה.
בחברה סירבו לתת מענה להמלצת הטכנאי, ורק לאחר ניסיונות התקשרות רבים במשך שבוע ימים, בוצע תיאום של טכנאי בכיר מטעם החברה.
כאשר הגיע הטכנאי הבכיר עם חלקים חדשים נכשל גם הוא בתיקון המכונה וקבע כי יש להחליפה ואף קיבל על כך אישור טלפוני בעת שהותו.
שוב לאחר ניסיונות רבים לקבל תשובה מהחברה הם עדיין סירבו לספק מכונה חדשה ודרשו לקחת את המכונה למעבדה.
תחילה הסכמתי כאשר אמרו שיספקו בינתיים מכונה חלופית, אך כשאר הגיע המוביל לקחת את המכונה למעבדה ולהתקין לי בינתיים מכונה חלופית, הוא הגיע עם מכונה בעלת טעינה עילית (המכונה שלי היא מכונה בעלת טעינה קדמית וזו דרישה של תכנון חדר השירות) מהרגע הזה סירבתי לקבל עוד שירות עבור המכונה שלי, שבשלב זה כבר נפתחה על ידי טכנאים יותר פעמים מאשר היתה בשימוש, ודרשתי לקבל מכונה חדשה. אציין שכיום המכונה עדיין אצלם כיוון שאני מסרב לקבל אותה.

כיום אני כבר שלושה חודשים ללא מכונת כביסה. במהלך כל השלושה חודשים האלה כמעט מדי יום התקשרתי כדי לברר מה סטטוס הטיפול במקרה שלי וכל פעם נאלצתי להמתין כעשרים דקות עד שקיבלתי מענה אנושי, רק כדי לחזור לעשרים דקות נוספות של המתנה לתשובה שיחזרו אלי למחרת. כדאי לציין שמעולם לא חזרו אלי למחרת.

החברה התעלמה לחלוטין מהמלצות הטכנאים עצמם, במהלך ה"תיקונים" נגרמו נזקים למכונה (שהייתה חדשה לגמרי כמו שאמרתי) כגון חלקי פלסטיק פנימיים שנשברו ונזקים חיצוניים (אך קוסמטיים בלבד). כל ניסיון לקבל מענה משרות הלקוחות בדרך כלל נענה בהפניית אצבע לגוף אחר בחברה. כשביקשתי לדבר עם הגוף המדובר או עם מנהל בחברה נענתי בסירוב ולמעשה לא נתנו לי שום אפשרות לדבר עם אדם אחר בחברה שהוא לא טלפן של שירות לקוחות.
היוצא מן הכלל הייתה נציגה אחת אשר נתנה לי את מספרה האישי ואפשרה לי ליצור איתה קשר, אך גם היא לא היתה בדרגה ניהולית (לטענתה) ולמעשה לא יכלה באמת לתת מענה ישיר לטענות שלי.

המקרה שלי אולי כבר אבוד, כנראה שאצטרך לקבל את המכונה (שמבחינתי היא כבר בחזקת פגומה) ולדרוש בבית משפט פיצוי כספי על ירידת ערך וכנראה גם עוגמת נפש.

מקווה שאצליח לעזור אפילו לבן אדם לא לקנות יותר מוצרים אשר מטופלים אצלם.

ben-home
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 290
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

@michaelfar
·
ראה את שכתבתי בשרשור הזה - http://www.hometheater.co.il/vp2350565#2350565

תחליף מכונת כביסה במקום טלוויזיה ואת שם נותן השירות וזה מתאים גם לך.

michaelfar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 234
הצטרף: מרץ 2015
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

@ben-home
·

תודה רבה! הבעיה אצלי שכרגע הם טוענים שהמכונה תקינה, ואני מסרב לקחת אותה מהם. אתה חושב שהדברים האלו תופסים רטרואקטיבית? כלומר אני יכול לקבל את המכונה הכביכול תקינה ועדיין לדרוש את מה שרשמת?

עריכה: בפועל הייתי מסתפק במכונה חדשה מאותו סוג, והארכה של האחריות, אך כיוון שזה כבר לא יקרה ואני נשאר עם מכונה שלא דומה למכונה חדשה, אני עדיין רוצה פיצויים ואם אפשר שיחזירו לי את הכסף עליה.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

לא הייתי מקבל אותה בחזרה (אם אתה לא רוצה בה).
גש עם התיק שלך לבית משפט לתביעות קטנות. השירות שקבלת מהם הוא מתחת לכל ביקורת וגם עובר על הגדרת החוק להגנת הצרכן.
תרגיש חופשי לעיין בניסוח:
http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/7 ... ak6468.pdf

http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/A ... akanot.pdf
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

ben-home
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 290
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

@michaelfar
·
לדעתי כרגע מצבך קשה מבחינת תביעה. לדעתי שופט יראה בך בשלב זה את הגוף הבעייתי (המכונה תוקנה [לא נכנס לווכוח...] ואתה מסרב לקחתה).

הייתי לוקח את המכונה חזרה תוך הבהרה שבמידה ותתקלקל פעם נוספת אראה בכך כאילו אין המכונה מתאימה לייעודה ואדרוש החזר כספי מלא על עלותה (חוק המכר) וגם פיצוי על הטרחה.

הזמן הנכון לתבוע את ה"פיצוי לדוגמא" היה על ההתחלה כשלא תקנו תוך 3 ימים.

לטובת הדורות הבאים :
כשיש תקלה שאתם רואים שאינה נפתרת בזמן סביר (במוצרים שזה רלוונטי להם לפי חוק) יש לוודא הודעה *בכתב* לנותן השרות על התקלה (החוק דורש זאת אז רצוי. גם אם לא הודעתם בכתב, אבל ניתן להראות שהיתה תקשורת עם נותן השירות לדעתי אתם מסודרים). לא טופל בזמן הנקבע בחוק (לרשימת המוצרים הרלוונטית) להודיע להם שאתם מתכוננים לתבוע אם לאיפתרו הבעייה מיידית.

"נותן שירות" - האחראי לפי חוק הוא היבואן (שחייב במתן האחריות). כל תכתבות כזו הייתי מוציא הן אליו והן לחברה שבפועל מתחזקת את הציוד עבורו אם אינה חלק מהיבואן עצמו.

michaelfar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 234
הצטרף: מרץ 2015
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

@ben-home
·

תודה, אתה כנראה צודק אבל עדיין לא הוחלט מה אעשה אבל ככה או ככה יהיה מעורב בית משפט.

בכל מקרה חוזר על האזהרה המקורית שלי, תתרחקו מהשירות שלהם כמה שאפשר.

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

אכן צריך להיזהר מהשירות שלהם.
אבל שלא תחשוב שהאחרים טובים יותר.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”