קריסטל שירות זוועתי אתם אומרים?
שתיפלו על דיגיטל סרוויס תראו מהו "שירות".
השם צבאות יצילנו מידם.
שירות קריסטל - לא להתקרב למוצרים!
·אצלי זה בדיוק אותו דבר!!sagyle כתב:מדהים אבל אני לא מופתע מהשירות מחברות בארץ. הגעתי למצב ששום דבר כבר לא יפיל אותי מהכיסא.
אותי יותר הצחיק שקניתי מדיח כלים של בלומברג touch שמזהה את כמות הלכלוך ומפעיל בהתאם תוכנית מתאימה - הכל עם כפתור אחד. לאחר 100 שימושים בערך במדיח אני יכול להגיד לך שתמיד בסיום הוא מציג צריכת חשמל ומים של המדיח. הנתונים שהוא מציג בסיום תמיד זהים - קצת משונה, לא?...
רציתי לקרוא לטכנאי, אבל התעצלתי וכבר אין אחריות, אבל זה פשוט מגוחך.
- michaelfar
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 234
- הצטרף: מרץ 2015
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 26 פעמים
אני יודע שאני מחייה פוסט ישן, אבל אני עושה זאת כדי שתדעו שעדיין צריך להיזהר מהשירות הגרוע של מרום\קריסטל:
בחודשים האחרונים אני מתמודד עם התנהלות בלתי הגיונית בעליל של חברת שירות קריסטל\שירות מרום ( השם משתנה כמה פעמים במהלך המענה הטלפוני, לא ברור לי עדיין מה השם הרשמי).
אני כבר יותר ממתוסכל מהתקשרות מולם ואני חושש שאאלץ לגשת לבית משפט.
המקרה שלי הוא כזה:
בסוף חודש יולי 2015 בוצעה התקנה של מכונת כביסה חדשה של חברת AEG על ידי מתקין של החברה.
מתחילת העבודה המקשים לא הגיבו כראוי ללחיצות ונדרש זמן רב והרבה סבלנות על מנת להפעיל את המכונה עד שלבסוף לא ניתן היה להפעיל אותה כלל.
כחודש לאחר ההתקנה בוצע קשר ראשון עם החברה ותואם טכנאי. הטכנאי קבע כי יש בעיה והוזמנו חלקי חילוף. רק לאחר כ 20 יום חזר הטכנאי עם חלקי החילוף, אך לא הצליח בניסיון התיקון והמליץ על החלפת המכונה.
בחברה סירבו לתת מענה להמלצת הטכנאי, ורק לאחר ניסיונות התקשרות רבים במשך שבוע ימים, בוצע תיאום של טכנאי בכיר מטעם החברה.
כאשר הגיע הטכנאי הבכיר עם חלקים חדשים נכשל גם הוא בתיקון המכונה וקבע כי יש להחליפה ואף קיבל על כך אישור טלפוני בעת שהותו.
שוב לאחר ניסיונות רבים לקבל תשובה מהחברה הם עדיין סירבו לספק מכונה חדשה ודרשו לקחת את המכונה למעבדה.
תחילה הסכמתי כאשר אמרו שיספקו בינתיים מכונה חלופית, אך כשאר הגיע המוביל לקחת את המכונה למעבדה ולהתקין לי בינתיים מכונה חלופית, הוא הגיע עם מכונה בעלת טעינה עילית (המכונה שלי היא מכונה בעלת טעינה קדמית וזו דרישה של תכנון חדר השירות) מהרגע הזה סירבתי לקבל עוד שירות עבור המכונה שלי, שבשלב זה כבר נפתחה על ידי טכנאים יותר פעמים מאשר היתה בשימוש, ודרשתי לקבל מכונה חדשה. אציין שכיום המכונה עדיין אצלם כיוון שאני מסרב לקבל אותה.
כיום אני כבר שלושה חודשים ללא מכונת כביסה. במהלך כל השלושה חודשים האלה כמעט מדי יום התקשרתי כדי לברר מה סטטוס הטיפול במקרה שלי וכל פעם נאלצתי להמתין כעשרים דקות עד שקיבלתי מענה אנושי, רק כדי לחזור לעשרים דקות נוספות של המתנה לתשובה שיחזרו אלי למחרת. כדאי לציין שמעולם לא חזרו אלי למחרת.
החברה התעלמה לחלוטין מהמלצות הטכנאים עצמם, במהלך ה"תיקונים" נגרמו נזקים למכונה (שהייתה חדשה לגמרי כמו שאמרתי) כגון חלקי פלסטיק פנימיים שנשברו ונזקים חיצוניים (אך קוסמטיים בלבד). כל ניסיון לקבל מענה משרות הלקוחות בדרך כלל נענה בהפניית אצבע לגוף אחר בחברה. כשביקשתי לדבר עם הגוף המדובר או עם מנהל בחברה נענתי בסירוב ולמעשה לא נתנו לי שום אפשרות לדבר עם אדם אחר בחברה שהוא לא טלפן של שירות לקוחות.
היוצא מן הכלל הייתה נציגה אחת אשר נתנה לי את מספרה האישי ואפשרה לי ליצור איתה קשר, אך גם היא לא היתה בדרגה ניהולית (לטענתה) ולמעשה לא יכלה באמת לתת מענה ישיר לטענות שלי.
המקרה שלי אולי כבר אבוד, כנראה שאצטרך לקבל את המכונה (שמבחינתי היא כבר בחזקת פגומה) ולדרוש בבית משפט פיצוי כספי על ירידת ערך וכנראה גם עוגמת נפש.
מקווה שאצליח לעזור אפילו לבן אדם לא לקנות יותר מוצרים אשר מטופלים אצלם.
בחודשים האחרונים אני מתמודד עם התנהלות בלתי הגיונית בעליל של חברת שירות קריסטל\שירות מרום ( השם משתנה כמה פעמים במהלך המענה הטלפוני, לא ברור לי עדיין מה השם הרשמי).
אני כבר יותר ממתוסכל מהתקשרות מולם ואני חושש שאאלץ לגשת לבית משפט.
המקרה שלי הוא כזה:
בסוף חודש יולי 2015 בוצעה התקנה של מכונת כביסה חדשה של חברת AEG על ידי מתקין של החברה.
מתחילת העבודה המקשים לא הגיבו כראוי ללחיצות ונדרש זמן רב והרבה סבלנות על מנת להפעיל את המכונה עד שלבסוף לא ניתן היה להפעיל אותה כלל.
כחודש לאחר ההתקנה בוצע קשר ראשון עם החברה ותואם טכנאי. הטכנאי קבע כי יש בעיה והוזמנו חלקי חילוף. רק לאחר כ 20 יום חזר הטכנאי עם חלקי החילוף, אך לא הצליח בניסיון התיקון והמליץ על החלפת המכונה.
בחברה סירבו לתת מענה להמלצת הטכנאי, ורק לאחר ניסיונות התקשרות רבים במשך שבוע ימים, בוצע תיאום של טכנאי בכיר מטעם החברה.
כאשר הגיע הטכנאי הבכיר עם חלקים חדשים נכשל גם הוא בתיקון המכונה וקבע כי יש להחליפה ואף קיבל על כך אישור טלפוני בעת שהותו.
שוב לאחר ניסיונות רבים לקבל תשובה מהחברה הם עדיין סירבו לספק מכונה חדשה ודרשו לקחת את המכונה למעבדה.
תחילה הסכמתי כאשר אמרו שיספקו בינתיים מכונה חלופית, אך כשאר הגיע המוביל לקחת את המכונה למעבדה ולהתקין לי בינתיים מכונה חלופית, הוא הגיע עם מכונה בעלת טעינה עילית (המכונה שלי היא מכונה בעלת טעינה קדמית וזו דרישה של תכנון חדר השירות) מהרגע הזה סירבתי לקבל עוד שירות עבור המכונה שלי, שבשלב זה כבר נפתחה על ידי טכנאים יותר פעמים מאשר היתה בשימוש, ודרשתי לקבל מכונה חדשה. אציין שכיום המכונה עדיין אצלם כיוון שאני מסרב לקבל אותה.
כיום אני כבר שלושה חודשים ללא מכונת כביסה. במהלך כל השלושה חודשים האלה כמעט מדי יום התקשרתי כדי לברר מה סטטוס הטיפול במקרה שלי וכל פעם נאלצתי להמתין כעשרים דקות עד שקיבלתי מענה אנושי, רק כדי לחזור לעשרים דקות נוספות של המתנה לתשובה שיחזרו אלי למחרת. כדאי לציין שמעולם לא חזרו אלי למחרת.
החברה התעלמה לחלוטין מהמלצות הטכנאים עצמם, במהלך ה"תיקונים" נגרמו נזקים למכונה (שהייתה חדשה לגמרי כמו שאמרתי) כגון חלקי פלסטיק פנימיים שנשברו ונזקים חיצוניים (אך קוסמטיים בלבד). כל ניסיון לקבל מענה משרות הלקוחות בדרך כלל נענה בהפניית אצבע לגוף אחר בחברה. כשביקשתי לדבר עם הגוף המדובר או עם מנהל בחברה נענתי בסירוב ולמעשה לא נתנו לי שום אפשרות לדבר עם אדם אחר בחברה שהוא לא טלפן של שירות לקוחות.
היוצא מן הכלל הייתה נציגה אחת אשר נתנה לי את מספרה האישי ואפשרה לי ליצור איתה קשר, אך גם היא לא היתה בדרגה ניהולית (לטענתה) ולמעשה לא יכלה באמת לתת מענה ישיר לטענות שלי.
המקרה שלי אולי כבר אבוד, כנראה שאצטרך לקבל את המכונה (שמבחינתי היא כבר בחזקת פגומה) ולדרוש בבית משפט פיצוי כספי על ירידת ערך וכנראה גם עוגמת נפש.
מקווה שאצליח לעזור אפילו לבן אדם לא לקנות יותר מוצרים אשר מטופלים אצלם.
@michaelfar
·
ראה את שכתבתי בשרשור הזה - http://www.hometheater.co.il/vp2350565#2350565
תחליף מכונת כביסה במקום טלוויזיה ואת שם נותן השירות וזה מתאים גם לך.
·
ראה את שכתבתי בשרשור הזה - http://www.hometheater.co.il/vp2350565#2350565
תחליף מכונת כביסה במקום טלוויזיה ואת שם נותן השירות וזה מתאים גם לך.
- michaelfar
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 234
- הצטרף: מרץ 2015
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 26 פעמים
@ben-home
·
תודה רבה! הבעיה אצלי שכרגע הם טוענים שהמכונה תקינה, ואני מסרב לקחת אותה מהם. אתה חושב שהדברים האלו תופסים רטרואקטיבית? כלומר אני יכול לקבל את המכונה הכביכול תקינה ועדיין לדרוש את מה שרשמת?
עריכה: בפועל הייתי מסתפק במכונה חדשה מאותו סוג, והארכה של האחריות, אך כיוון שזה כבר לא יקרה ואני נשאר עם מכונה שלא דומה למכונה חדשה, אני עדיין רוצה פיצויים ואם אפשר שיחזירו לי את הכסף עליה.
·
תודה רבה! הבעיה אצלי שכרגע הם טוענים שהמכונה תקינה, ואני מסרב לקחת אותה מהם. אתה חושב שהדברים האלו תופסים רטרואקטיבית? כלומר אני יכול לקבל את המכונה הכביכול תקינה ועדיין לדרוש את מה שרשמת?
עריכה: בפועל הייתי מסתפק במכונה חדשה מאותו סוג, והארכה של האחריות, אך כיוון שזה כבר לא יקרה ואני נשאר עם מכונה שלא דומה למכונה חדשה, אני עדיין רוצה פיצויים ואם אפשר שיחזירו לי את הכסף עליה.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
לא הייתי מקבל אותה בחזרה (אם אתה לא רוצה בה).
גש עם התיק שלך לבית משפט לתביעות קטנות. השירות שקבלת מהם הוא מתחת לכל ביקורת וגם עובר על הגדרת החוק להגנת הצרכן.
תרגיש חופשי לעיין בניסוח:
http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/7 ... ak6468.pdf
http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/A ... akanot.pdf
גש עם התיק שלך לבית משפט לתביעות קטנות. השירות שקבלת מהם הוא מתחת לכל ביקורת וגם עובר על הגדרת החוק להגנת הצרכן.
תרגיש חופשי לעיין בניסוח:
http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/7 ... ak6468.pdf
http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/A ... akanot.pdf
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
@michaelfar
·
לדעתי כרגע מצבך קשה מבחינת תביעה. לדעתי שופט יראה בך בשלב זה את הגוף הבעייתי (המכונה תוקנה [לא נכנס לווכוח...] ואתה מסרב לקחתה).
הייתי לוקח את המכונה חזרה תוך הבהרה שבמידה ותתקלקל פעם נוספת אראה בכך כאילו אין המכונה מתאימה לייעודה ואדרוש החזר כספי מלא על עלותה (חוק המכר) וגם פיצוי על הטרחה.
הזמן הנכון לתבוע את ה"פיצוי לדוגמא" היה על ההתחלה כשלא תקנו תוך 3 ימים.
לטובת הדורות הבאים :
כשיש תקלה שאתם רואים שאינה נפתרת בזמן סביר (במוצרים שזה רלוונטי להם לפי חוק) יש לוודא הודעה *בכתב* לנותן השרות על התקלה (החוק דורש זאת אז רצוי. גם אם לא הודעתם בכתב, אבל ניתן להראות שהיתה תקשורת עם נותן השירות לדעתי אתם מסודרים). לא טופל בזמן הנקבע בחוק (לרשימת המוצרים הרלוונטית) להודיע להם שאתם מתכוננים לתבוע אם לאיפתרו הבעייה מיידית.
"נותן שירות" - האחראי לפי חוק הוא היבואן (שחייב במתן האחריות). כל תכתבות כזו הייתי מוציא הן אליו והן לחברה שבפועל מתחזקת את הציוד עבורו אם אינה חלק מהיבואן עצמו.
·
לדעתי כרגע מצבך קשה מבחינת תביעה. לדעתי שופט יראה בך בשלב זה את הגוף הבעייתי (המכונה תוקנה [לא נכנס לווכוח...] ואתה מסרב לקחתה).
הייתי לוקח את המכונה חזרה תוך הבהרה שבמידה ותתקלקל פעם נוספת אראה בכך כאילו אין המכונה מתאימה לייעודה ואדרוש החזר כספי מלא על עלותה (חוק המכר) וגם פיצוי על הטרחה.
הזמן הנכון לתבוע את ה"פיצוי לדוגמא" היה על ההתחלה כשלא תקנו תוך 3 ימים.
לטובת הדורות הבאים :
כשיש תקלה שאתם רואים שאינה נפתרת בזמן סביר (במוצרים שזה רלוונטי להם לפי חוק) יש לוודא הודעה *בכתב* לנותן השרות על התקלה (החוק דורש זאת אז רצוי. גם אם לא הודעתם בכתב, אבל ניתן להראות שהיתה תקשורת עם נותן השירות לדעתי אתם מסודרים). לא טופל בזמן הנקבע בחוק (לרשימת המוצרים הרלוונטית) להודיע להם שאתם מתכוננים לתבוע אם לאיפתרו הבעייה מיידית.
"נותן שירות" - האחראי לפי חוק הוא היבואן (שחייב במתן האחריות). כל תכתבות כזו הייתי מוציא הן אליו והן לחברה שבפועל מתחזקת את הציוד עבורו אם אינה חלק מהיבואן עצמו.
- michaelfar
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 234
- הצטרף: מרץ 2015
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 26 פעמים