מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



ספורט: שרשור הF1 ה"רשמי" של HT


עמוד 20 מתוך 24
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  19  |  20  |  21  |  22  |  23  |  24  |  הבא 
   פורומים > תוכן (סרטים/מוזיקה) > ספורט
מחבר הודעה
Itay_Pollak (איתי פולק)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005
הודעות: 15529
הבעות תודה: 361
מיקום: תל אביב - מרכז

 #286  נשלח: ד' 22/06/2011 7:44

גילי - שוב להזכיר לך כשעוד ראינו ביחד את המירוצים - שהם ישבו ולא הבינו עד הסיבובים האחרונים ממש שמישהו או קבוצה מסויימת כבר לא יעצרו שוב לתדלק/להחליף צמיגים (כי הם עשו זאת אחרי אמצע המירוץ) - בעוד ה"מומחה" שישב איתך - אמר זאת הרבה לפני.

למי שיש כח - ממליץ לעשות "השוואה" בין מה ששומעים בBBC למה ששומעים בערוץ הזה שרואים ושומעים בו גרוע.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gili_Regev (גילי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2006
הודעות: 4772
הבעות תודה: 109
מיקום: לפלנד

 #287  נשלח: ד' 22/06/2011 8:44

Itay_Pollak כתב:
גילי - שוב להזכיר לך כשעוד ראינו ביחד את המירוצים - שהם ישבו ולא הבינו עד הסיבובים האחרונים ממש שמישהו או קבוצה מסויימת כבר לא יעצרו שוב לתדלק/להחליף צמיגים (כי הם עשו זאת אחרי אמצע המירוץ) - בעוד ה"מומחה" שישב איתך - אמר זאת הרבה לפני.

למי שיש כח - ממליץ לעשות "השוואה" בין מה ששומעים בBBC למה ששומעים בערוץ הזה שרואים ושומעים בו גרוע.

אני זוכר היטב את מונז'ה בעונה הגדולה של בראון GP לפני שנתיים,
וזה חלק מהדברים שאולי מפספסים כשאתה משדר ומפרשן את המשחק, אם כי זה היה מאוד צורם המקרה הזה אז..
ניר צודק שחלק גדול מהדברים של קורפל הם רכילות, אבל זה חלק לא מבוטל מהפורמולה 1.
בנושאים טכנים, ניר אולי מבין טוב ממני, ואולי אני מייחס לקורפל יותר מהה שהוא..
סה"כ אבל, הוא די חביב בעיני..

ניר,
אני באמת לא מבין איך הוא תמיד מזהה את הנהג בקבוצות הקטנות.
בגדולות כולנו מזהים את הקסדות, אבל הוא זוכר גם בקטנות..?
אחרת אני לא מבין איך הוא מזהה, זה לא שרואים בשידור את מספר המכונית, וגם אז לך תזכור מי זה מי..

_________________
...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הודעות: 1784
הבעות תודה: 54

 #288  נשלח: ד' 22/06/2011 9:23

הוא מזה לפי הקסדות, ולפי זה שלפעמים המצלמה ( הצופציק הזה שיש בצד של כונס האוויר) הוא בצבע שונה.
זה בסך הכל עניין של שעורי בית שצריך לעשות, והוא עושה אותם כמו שצריך.

אתה צריך להבין, שאני, ועוד רבים כמותי, עסקנו במשך שנים במצוא כל טעות וטעות של קורפל (ואוילדיס האיום), וגם פרסמנו אותן באתר F1 הישראלי אחרי כל מרוץ.
בשנים האחרונות פשוט התייאשנו מהם, ומצאנו אלטרנטיבות. שתבין- חלק מהאנשים מעדיפים לראות ב RTL בלי להבין מילה, ועם פרסומות, והעיקר לא להחשף לקשקשת הזו.
אחרים, וביניהם אני, מעדיפים לחכות לערב, ואז להוריד את המרוץ עם קריינות של ה BBC.
זה עצוב, כי בעבר הייתי הופך עולמות כדי לראות המרוצים בשידור חי (בימי יורוספורט למי שזוכר), ואילו כיום אני מעדיף לא לראות שידור חי, והעיקר לא להחשף לברברת שלהם ולשטויות שהם מדברים.

אני חושב שאתה לא מבין את זה - הדבר החמור שקורפל עושה זה לגדל פה דור שצומח על טעויות יסודיות, ואין להם דרך לדעת מזה. אני, למזלי, רכשתי את ה"השכלת" ה F1 שלי בימים שבם ג'ון ווטסון ואלארד קאלף (אחר כך בן אדוארדס הלא פחות טוב) שידרו את המרוצים ביורוספורט, עד 1996 אם אני לא טועה. שתבין - יש לי את כל המרוצים האלה מוקלטים על קלטות וידאו (שהומרו ל DVD לפני מספר שנים). כבר שנים רבות שאני לא טורח. אין לי שום חפץ להנציח את הדברים של בועז.

כמו שאמרתי, אני מכיר אותו טיפה, הוא בנאדם חיובי, הוא ספג ממני המון ביקורת מאוד קשה ולמרות זאת כשניפגשנו מספר פעמים במקרה (גרים לא רחוק אחד מהשני) הוא הזמין אותי אליו כדי לשתף אותי באוספי ה DVD שלו וכאלה, אבל זה לא העניין. העניין הוא שהאיש לא מקצועי, וחמור מכך - לא משתפר עם השנים. הוא לא רוצה להשתפר, הוא רוצה לדעת מה העיסוק של הבת דודה של הייקי קווליננן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossigab (יוסי גבאי)
אחראי תחום גיימינג
אחראי תחום גיימינג

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2005
הודעות: 792
הבעות תודה: 19
מיקום: כפר יונה

 #289  נשלח: ד' 22/06/2011 13:22

Giliboy כתב:
nir11 כתב:
אני לא הייתי מייחס יותר מדי משמעות להשערות של קורפל, יש לו הבנה מאוד לוקה בחסר בתחום, ובוודאי שבתחום הטכני. הוא פשוט לא מבין בזה...

ניר
אני חושב שאתה לגמרי מגזים באבחנה שלך לגבי בועז קורפל.
הבן אדם מעודכן וחי את התחום.
ואגב, הוא לא המציא את התאוריה הזו לגבי העליויות של רדבול,
הקבוצות כבר איימו להתלונן ב- FIA, ב- FIA כבר רמזו לרדבול שהם בבעיה וחייבים להיפטר מהמערכת,
אבל אדריאן ניואי הוכיח להם כי זו מערכת חיונית מבחינה בטיחותית וכלל מערכתית, והורדה שלה אומרת גזר דין מוות על ה- RB7. ב- FIA השתכנעו, ובכך סוכל הניסיון..
כנראה שב- RB8 כבר יהיה שינוי, לקראת העונה הבאה.


דווקא לפי אתר ה-F1 הרשמי כתוב כי כבר במירוץ הקרוב בוולנסיה הקבוצות לא יכולות להשתמש במנגנון התזמון המיוחד (מנוע עובד גבוה גם בזמן שלא לוחצים על הגז), כך שכנראה מי שיאכל אותה בעיקר זה כמובן רד-בול שאצלה זה מוסיף הצמדה בעיקר בפניות, אבל גם רנו ומקלארן.
פרארי לא יושפעו בכלל כי אין להם כזה מנגנון.

בנוסף, ישנה הוראה נוספת כי אסור לשנות את תזמון המנוע בין מקצי הזמנים לבין המירוץ. מה שקורה היום זה שבמקצי הדירוג המנועים מכוונים לעבוד ב"יותר מרץ", אבל זה לא מתאים למירוץ מפני שהמונע לא יכול לעמוד בזה לאורך זמן. ולכן לפני המירוץ הם מורידים את נקודת העבודה. עכשיו הם לא יוכלו לעשות זאת - מה שכנראה יגרום לכך שהתוצאות במקצים יהיו דומות יותר לתוצאות במירוץ עצמו (לקראת סופו כמובן).

_________________
PSN: YossiGab, GT5 PSN: GTP_YossiGab
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ocsi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2005
הודעות: 1286
הבעות תודה: 48

 #290  נשלח: ג' 28/06/2011 0:07

הגיוקר של רד בול השנה זה האחיזה הפנומנלית שלהם....הרכב פשוט נשכב בסיבובים,אודות למערכת פליטת גזים מתוחכמת לכיוון הדיפיוזר,שגם כאשר הנהג עוזב את המצערת (בסיבובים למשל),ממשיך להיווצר פליטה,שיוצר כוח הצמדה....
One of Red Bulls advantages this year according to McLaren is their use of aggressive engine maps for downforce. At the Turkish GP several people pointed out the engine note on the overrun on Alonso’s Ferrari during FP2. Teams have clearly started to drive the engine quite hard when off throttle, to keep the diffuser fed with a constant exhaust flow.
.......Unlike in most road cars, in an F1 car the engines throttles are not under the direct control of the driver via the pedal. The throttle pedal is instead the drivers method to request power\torque, the cars SECU then controls the level of throttle required to meet the drivers request. So as the driver lifts off the throttle pedal, he is no longer requesting power\torque and therefore the throttles should close. what happens with these EBD mappings is that the throttles remain open, Fuel continues to flow then the delayed spark from the plugs sends the burning charge down the exhaust pipe
הסבר מפושט,פה תמצאו הסברים מפורטים עם תמונות
http://scarbsf1.wordpress.com/category/ ... -diffuser/

לכן,המבחן האמיתי לרד בול יהיה במירוץ הבאה בסילברסטון,כאשר ה-FIA החליט לאסור את זה
ציטוט:

This will effectively limit teams to using just 10% of engine over-run when the driver is off the accelerator - which will prevent the clever mapping systems that have pumped almost full throttle exhaust flow through engines when the driver was not on the power.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/92374
http://www.crash.net/f1/news/170550/1/r ... t_ban.html
http://www.f1technical.net/forum/viewto ... mp;t=10098

וכמובן הרויזיה האמיתי יהיה ב-2012.מה שכן,אם גם בסילורסטון התוצאה יהיה כמו בולנסיה.....אז פשוט צריך להמציא חוק נגד ווטל ,הבחור פשוט לוהט,מזכיר את שומכר בגדולתו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ocsi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2005
הודעות: 1286
הבעות תודה: 48

 #291  נשלח: ג' 28/06/2011 0:33

yossigab כתב:
לא התכוונתי שהמטרה של ביטול התדלוקים היא להפוך את המכוניות ליותר מהירות.
התכוונתי שמכיוון שאין תדלוקים במהלך המירוץ, הרכב חייב לזנק עם דלק מספיק לכל המירוץ (+אחוז ספייר מסויים). מכיוון שהמשקל משפיע מאוד על המכוניות, אם החברות יצליחו לייצר מנועים חסכוניים בדלק עם ביצועים שווים אזי הם יוכלו לזנק עם פחות דלק ולכן יוכלו להגיע לתוצאות טובות יותר - מה שישפיע בעיקר על תאוצות ויציבות בפניות (וקצת פחות על המהירות סופית).


ממש לא נכון הניתוח,הסיבה לביטול זה "לחסוך" לקבוצות כמו שאיתי כתב לפני,אתה כנירא שכחתה איזה משבר כלכלי ענקי היה לפני שנתיים שגרם להונדה וטויוטה לפרוש מהסבב,וחפשו כל דרך כדי לחסוך לקבוצות,ולאפשר לכמה שיותר קבוצות פחות "אמידות" להשתתף בסבב,כמו שהחלטה של איסור טסטים בזמן הסבב,מגבלה של כמות של מנועים.....
yossigab אתה לא יכול לכתוב כזה "ניחוש",בלי להתייחס לתקנה של משקל מינימום של 640 ק"ג כולל נהג בסוף המירוץ....זאת הסיבה שהנהגים חייבים להשקל בסוף,הם מאבדים בין 2-3 ק"ג במהלך המירוץ
http://www.f1complete.com/content/view/2672/392/
והנהגים לא סתם עושים את החזרה לפיט בסוף המירוץ,הם "דואגים" לאסוף כמה שיותר שאריות גומי על הגלגלים הלוהטים (ושחוקים...שבעידן HD לא מתפספס שום פרט ),שבקלות יכול להוסיף עוד כמעט 1 ק"ג למשקלו של המכונית שחייב להשקל בסוף.
ורק שתדע שקיבולת/מיקום של מיכל דלק,וצריכת הדלק .....הם אחד הנתונים הסודיים ביותר בעולם ה-F1.

נ.ב: לרוב אני חולק על הדברים של NIR11,אבל הפעם חותם על כל מילה שכתב בהקשר ל-בועז קורפל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eg99
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2006
הודעות: 2819
הבעות תודה: 47
מיקום: רמת השרון

 #292  נשלח: ג' 28/06/2011 10:25

ציטוט:
הדבר החמור שקורפל עושה זה לגדל פה דור שצומח על טעויות יסודיות, ואין להם דרך לדעת מזה....

לא נעים לי להגיד בקול רם, אבל אף אחד לא מגדל פה שום דור.
F1 בישראל הוא (לצערנו) ענף זניח מלכתחילה.
תוסיף על כך שהמירוץ בד"כ באמצע יום עבודה.
כל עוד זה היה בערוץ "פתוח" כמו יורוספורט, RTL או אפילו ספורט 5, אפשר היה לדבר על אחוזי צפיה שהם אמנם זניחים (2-3% זה הישג ענק), אבל כשזה מוגבל לקומץ שמנוי על 5 LIVE - זה הופך את השידורים ההזויים של יורוספורט 2 למפגני רייטינג - והופך ללא רלוונטי בכלל.

אז כאמור - ככה לא חושפים את הספורט הזה לצופים חדשים, לא לאלה שמתעניינים קצת, ואלה שמבינים ממילא לא מעריכים את מה שמקבלים.
בקיצור - חוג מקרמה במתנ"ס המקומי.

_________________
ערן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הודעות: 1784
הבעות תודה: 54

 #293  נשלח: ג' 28/06/2011 13:26

קודם כל, ניתן לצפות ב RTL, שלדעתי עולה 5 שקל לחודש, ועם קצת לחץ - בחינם.
לגבי "הדור", אנחנו יודעים שביום של מרוץ יש מאות כניסות לאתר F1 הישראלי, מאות זה לא הרבה, אבל זה משהו.
האמת, לא חשבתי על זה, זה שF1 משודר ב 5 לייב היקר, מקטין משמעותית את מי שנחשף לבירבורים של קורפל ואילדיס.
אגב, אני אישית לא פיספסתי אף מרוץ F1 (בכוונה לצפיה, לא תמיד בשידור חי), כבר ה-מ-ו-ן שנים, ואני מכיר עוד אנשים כאלה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eg99
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2006
הודעות: 2819
הבעות תודה: 47
מיקום: רמת השרון

 #294  נשלח: ג' 28/06/2011 16:48

RTL לא עולה לי כסף בהוט, אבל הם מחשיכים בזמן המרוץ בגלל זכויות שידור.

קח בחשבון לפחות 20,000 צופים לכל אחוז רייטינג...

_________________
ערן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הודעות: 1784
הבעות תודה: 54

 #295  נשלח: ג' 28/06/2011 17:39

ביס לא מחשיכים את RTL בזמן המרוץ.
אגב, אני בכלל מחכה לערב ומוריד את המרוץ עם קריינות BBC.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossigab (יוסי גבאי)
אחראי תחום גיימינג
אחראי תחום גיימינג

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2005
הודעות: 792
הבעות תודה: 19
מיקום: כפר יונה

 #296  נשלח: ה' 30/06/2011 14:41

אמנם המירוצים משודרים ב-5 פלוס לייב שהוא פתוח רק למשלמים.
אבל בימי שני בבוקר הוא משודר בשידור חוזר בערוץ 5 !!!!

לכל מי שיש HTPC עם הקלטות או לחילופין יס מקס/הוט מג'יק פשוט יכול להקליט ולראות בערב. אמנם זה יום אחרי אבל זה נוח. בד"כ אני רואה את המירוץ ב-2 חלקים, אבל משתדל לא להיכנס לאתרי F1 למיניהם עד שאני מסיים לראות.

_________________
PSN: YossiGab, GT5 PSN: GTP_YossiGab
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ocsi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2005
הודעות: 1286
הבעות תודה: 48

 #297  נשלח: שבת 02/07/2011 16:41
New turbo era from 2014

עכשיו זה רשמי,מ-2014 עולם ה-F1 חוזר לעידן של מנועי טורבו,עם מנוע 1.6L עם מגדש טורבו.
ציטוט:

The FIA, motorsport’s governing body, has confirmed that Formula One racing will move to new engine regulations in 2014, with the current 2.4 litre V8s being replaced by more efficient 1.6 litre, turbocharged V6s.......
Formula One’s last turbo era ended in 1988, a season dominated by the 1.5 litre V6 Honda-powered McLaren’s of Alain Prost and Ayrton Senna. The sport returned to naturally aspirated engines in 1989, with a new 3.5 litre formula.

Combustion engine specifications:

- 1600cc, V6
- 15000 rpm max
- Direct fuel injection up to 500bar
- Single turbocharger
- Controlled fuel flow
Energy recovery and storage systems specifications:

- Kinetic, 120kW on the rear wheels
- Exhaust energy recovery linked to the turbocharger



האתר autosport.com הכין Q&A בקשר לשינויים הצפויים
http://www.autosport.com/news/report.php/id/92744
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elad8
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2006
הודעות: 3964
הבעות תודה: 155

 #298  נשלח: א' 03/07/2011 17:23

זה אומר שצליל המנוע שיש היום יעלם ונחזור לצלילים של שנות ה-80?
_________________
אלעד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossigab (יוסי גבאי)
אחראי תחום גיימינג
אחראי תחום גיימינג

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2005
הודעות: 792
הבעות תודה: 19
מיקום: כפר יונה

 #299  נשלח: א' 03/07/2011 18:10

Elad8 כתב:
זה אומר שצליל המנוע שיש היום יעלם ונחזור לצלילים של שנות ה-80?

ה-FIA טוען שלא מכיוון שהטורים עלו מ-12000 ל-15000
לדעתי יהיה שינוי. בטח לא כמו פעם אבל זה לא יהיה כמו היום.

מסקנה - צריך ב-2012 או לכל המאוחר ב-2013 לנסוע לטורקיה לראות מירוץ !!!

_________________
PSN: YossiGab, GT5 PSN: GTP_YossiGab
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elad8
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2006
הודעות: 3964
הבעות תודה: 155

 #300  נשלח: א' 03/07/2011 20:53

אני מתכנן לי סוף שבוע במונזה שנה הבאה.
_________________
אלעד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ספורט עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  19  |  20  |  21  |  22  |  23  |  24  |  הבא 

  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
  קוד: קוד אבטחה
  הקש קוד:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע למשאלים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht