HOT: עד סוף שנת 2012 פתיחת 8 ערוצי הורדה ב- HOTBOX לכלל הלקוחות

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
nerya40 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1221
הצטרף: אפריל 2011
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

HOT: עד סוף שנת 2012 פתיחת 8 ערוצי הורדה ב- HOTBOX לכלל הלקוחות

נושא שלא נקרא #1 

*הודעה לא רשמית*
לפי בירורים מעמיקים שעשיתי, הצלחתי בסופו של דבר לקבל את המידע.
עד סוף שנת 2012 יפתחו בהדרגה כל שמונת ערוצי ההורדה ב- HOTBOX לכלל הלקוחות.

למה צריך בדיוק 8 ערוצים ?
מבחינה מערכתית הוט מתחייבת לספק מינימום 13 מגה לערוץ ויכולה להגיע בתנאים אופטימליים ל- 38 מגה לערוץ.
כאשר לקוח הוט מחובר למודם בעל ערוץ אחד, הוט יכולה להתחייב לו למהירות של עד 13 מגה.
כאשר לקוח הוט מחובר למודם בעל 4 ערוצים, הוט יכולה להתחייב לו למהירות של עד 52 מגה.
כאשר לקוח הוט מחובר למודם בעל 8 ערוצים, הוט יכולה להתחייב לו למהירות של עד 104 מגה.

ולכן:
לקוחות המחוברים למהירויות של עד 12 מגה לא אמור לעניין אותם מספר ערוצי ההורדה כי תמיד הם יקבלו את מלוא המהירות.
לקוחות המחוברים למהירות של 30 מגה לא אמור לעניין אותם מספר ערוצי ההורדה כי הם מקבלים מכשיר HOTBOX התומך ישירות ב- 4 ערוצים.
לקוחות המחוברים למהירות של 100 מגה זה מעניין אותם מאוד. כי ברגע שהם מחוברים ל- 4 ערוצים, הוט יכולה להתחייב להם למהירות מינימלית של 50 מגה ולכן בשעות שאין עומס הם יצליחו לקבל 100 מגה (בתנאים אופטימליים הם יכולים לקבל מהירות של 152 מגה), אבל ככל שיהיה יותר עומס על הערוצים המהירות שלהם תרד. ולרוב כמעט תמיד יש עומס. והוא מוגדר כקל או כבד.
לקוחות שמחוברים ל- 8 ערוצי הורדה מקבלים מינימום מהירות של 104 מגה ולכן כמעט תמיד הם יקבלו את ה- 100 מגה שלהם אלא אם כן יש עומס מאוד גדול שמצריך כבר תיקון.

אז כל מי שאצלו עדיין לא נפתחו כל שמונת ערוצי ההורדה, אין לו מה לדאוג כי עד סוף שנה כבר זה יפתח לכולם.

MrYair
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3677
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 345 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

ומה לגבי מהירות העלאה ??
יש משהו חדש בהוט ? רמז כלשהו ? טיפת תקווה כלשהי?

booras
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 140
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

כן ידוע. פתחו אצלי 8 ערוצים ברגע שהתקשרתי לתמיכה וסתם אמרתי להם שיש לי ניתוקים הוא ראה שעשיתי הרבה SPEEDTEST וקבילתי 40-60 בשעות לחץ ובדיקה אחרונה 30 אז הוא פתח לבד :lol: עכשיו 100 מגה תמיד גם בלחץ גם בלילה גם בחגים וגם אם יאנסו לי את הכבלים
תענוג

IamEzio
סמל אישי של משתמש
גורו מחשוב/לינוקס
גורו מחשוב/לינוקס
הודעות: 6835
הצטרף: יולי 2010
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 517 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אצלי לדוג' המצב לא היה כל כך נורא עם ארבעה ערוצים ,בעומס ההיתי מקבל בין 70Mbps ל80Mbps ,בלילות בערך 100Mbps וגם בבקרים ,בכלל כאשר הוט שידרגה את התשתית והניחה את הסיבים האופטיים פה באזור הקבלנים שהתקינו את הכל התקינו איזה רכיב לא תקין (זה לפחות מה שאמרו הטכנאים שבאו לבדוק את הבעיות בשכונה ) וההוטבוקס לא הצליח להתחבר לארבע ערוצים אלה רק לאחד ,גם אז המהירות שקיבלתי היתה בין 20Mbps לבין 25Mbps ..
עכשיו כשנפתחו כל שמונת הערוצים לפני שבועיים ,כל הזמן בבדיקות המהירות אני מקבל 102Mbps הורדה ו2.05Mbps העלאה ...כה שהמצב כרגע מצויין .
JBL LSR305| IsoAcoustics Aperta Stands | Audio-GD NFB-11.28 | Beyerdynamic T1.2
| sennheiser hd58x jubilee |
Galaxy Note 9 | Gear S3 |

barman
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 621
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

MrYair כתב:ומה לגבי מהירות העלאה ??
יש משהו חדש בהוט ? רמז כלשהו ? טיפת תקווה כלשהי?
...
לא יאומן.
אולי תשאל אותם?

barman
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 621
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

Re: HOT: עד סוף שנת 2012 פתיחת 8 ערוצי הורדה ב- HOTBOX לכלל הלקוחות

נושא שלא נקרא #6 

nerya40 כתב: לקוחות המחוברים למהירות של 100 מגה זה מעניין אותם מאוד. כי ברגע שהם מחוברים ל- 4 ערוצים, הוט יכולה להתחייב להם למהירות מינימלית ...
...
לא, היא מתחייבת למהירות מקסימלית ולא למהירות מינימלית.
התחייבות למהירות מינימלית (> 0) עולה הרבה מאוד כסף.

LexRio
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 464
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 79 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

booras כתב:כן ידוע. פתחו אצלי 8 ערוצים ברגע שהתקשרתי לתמיכה וסתם אמרתי להם שיש לי ניתוקים הוא ראה שעשיתי הרבה SPEEDTEST וקבילתי 40-60 בשעות לחץ ובדיקה אחרונה 30 אז הוא פתח לבד :lol: עכשיו 100 מגה תמיד גם בלחץ גם בלילה גם בחגים וגם אם יאנסו לי את הכבלים
תענוג
...
הכל תלוי בנציג..יש כאלו שיש להם מצב רוח להתעסק בזה ורובם שמים *** ואומרים שככה זה אמור להיות

booras
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 140
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

LexRio כתב:
booras כתב:כן ידוע. פתחו אצלי 8 ערוצים ברגע שהתקשרתי לתמיכה וסתם אמרתי להם שיש לי ניתוקים הוא ראה שעשיתי הרבה SPEEDTEST וקבילתי 40-60 בשעות לחץ ובדיקה אחרונה 30 אז הוא פתח לבד :lol: עכשיו 100 מגה תמיד גם בלחץ גם בלילה גם בחגים וגם אם יאנסו לי את הכבלים
תענוג
...
הכל תלוי בנציג..יש כאלו שיש להם מצב רוח להתעסק בזה ורובם שמים *** ואומרים שככה זה אמור להיות
...
כן, יצא לי נציג נחמד למזלי

LexRio
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 464
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 79 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

booras כתב:
LexRio כתב:
booras כתב:כן ידוע. פתחו אצלי 8 ערוצים ברגע שהתקשרתי לתמיכה וסתם אמרתי להם שיש לי ניתוקים הוא ראה שעשיתי הרבה SPEEDTEST וקבילתי 40-60 בשעות לחץ ובדיקה אחרונה 30 אז הוא פתח לבד :lol: עכשיו 100 מגה תמיד גם בלחץ גם בלילה גם בחגים וגם אם יאנסו לי את הכבלים
תענוג
...
הכל תלוי בנציג..יש כאלו שיש להם מצב רוח להתעסק בזה ורובם שמים *** ואומרים שככה זה אמור להיות
...
כן, יצא לי נציג נחמד למזלי
...
יש לי 4 ערוצים ודיברתי עם נציגה ..המהירות עכשיו ב9 בערב אצלי 50-59 גג אני לא מדבר על אחרי צהריים שזה יורד עד 40

אמרתי לה שיש לי 4 ערוצים היא אמרה בהתחלה לא יש לך 8 בסוף היא ראתה שיש באמת 4 ..אמרה שהיא מזמינה טכנאי למרות שאין לי מושג מה הוא יעשה פה..אבל שיהיה)

MrYair
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3677
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 345 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

LexRio כתב:
booras כתב:
LexRio כתב:
booras כתב:כן ידוע. פתחו אצלי 8 ערוצים ברגע שהתקשרתי לתמיכה וסתם אמרתי להם שיש לי ניתוקים הוא ראה שעשיתי הרבה SPEEDTEST וקבילתי 40-60 בשעות לחץ ובדיקה אחרונה 30 אז הוא פתח לבד :lol: עכשיו 100 מגה תמיד גם בלחץ גם בלילה גם בחגים וגם אם יאנסו לי את הכבלים
תענוג
...
הכל תלוי בנציג..יש כאלו שיש להם מצב רוח להתעסק בזה ורובם שמים *** ואומרים שככה זה אמור להיות
...
כן, יצא לי נציג נחמד למזלי
...
יש לי 4 ערוצים ודיברתי עם נציגה ..המהירות עכשיו ב9 בערב אצלי 50-59 גג אני לא מדבר על אחרי צהריים שזה יורד עד 40

אמרתי לה שיש לי 4 ערוצים היא אמרה בהתחלה לא יש לך 8 בסוף היא ראתה שיש באמת 4 ..אמרה שהיא מזמינה טכנאי למרות שאין לי מושג מה הוא יעשה פה..אבל שיהיה)
...
הוא לא יעשה כלום יבוא יראה שיש לך 4 ערוצים יגיד לך תתקשר לתמיכה ופה זה נגמר

IamEzio
סמל אישי של משתמש
גורו מחשוב/לינוקס
גורו מחשוב/לינוקס
הודעות: 6835
הצטרף: יולי 2010
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 517 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

כל ההתנהלות של מוקדי התמיכה היא בדיחה ,וזה נכון עם שתי החברות ,גם בבזק וגם בהוט .

הם פשוט מקריאים לך הוראות יפות וסטנדרטיות בלי קשר לתקלה שלך ,לדוג' היו שידרוגים בתשתית של הוט בשכונה בשביל להניח את הסיבים האופטיים על ידי קבלנים לפני כמה שבועות ,יום שישי בצהריים ,המודם מתנתק מהאינטרנט , אני מחכה חצי שעה לראות אם זה מסתדר (הרי גם ככה צריך לחכות עשר דקות עד שמישהו יענה שם בכל מקרה - חבל על הזמן ) בכל מקרה אני מתקשר אליהם ,ועל הדרך מגלה שהVOD לא עובד בשום ממיר למעט הMagic HD - מצחיק איך הממיר הגרוע ביותר הוא דווקא היחיד שמצליח להתחבר בלי בעיה .. בכל מקרה , כשהיא עונה מתחילה לתת את ההוראות הטפשיות של "כבה את המודם ,נתק כבל כזה וכזה ,חכה ככה וככה זמן ואז תחזיר בסדר כזה וכזה ,אני מסביר לה עשרים פעם שזה לא בעיה בנתב ,שיש בעיה בתשתית שגם הVOD לא עובד בשום ממיר ולא הגיוני שגם המודם וגם הממיר התקלקלו באורך "פלא" באותו היום , כלום - קיר יבין מה אני רוצה ממנו לפני שהטיפשים בתמיכה הטכנית יבינו משהו , מצחיק שלבסוף באמת לא היתה בעיה במודם ,כשהם חזרו לאבא שלי ביום ראשון הם באמת הודו שהקבלנים הרכיבו רכיב אחד לא תקין והופ - הבעיה בתשתית... (למי שזה מענין החליפו את אותו הרכיב אחרי יום והכל חזר לעבוד כרגיל .. )

וכמו שאמרתי זה לא רק עם הוט ,אותו הדבר בערך קרה בבזק ,לא היה לי שלושה ימים אינטרנט בגלל שהמודם לא הצליח להתחבר לספק , בטלפון היא לא הצליחה לפתור את הבעיה ,ומההתחלה היה ברור שהבעיה אצלם ,באותו היום שהטכנאי היה צריך להגיע הבעיה "בפלא" נפתרה בעצמה..ואחרי כמה ימים היה פה שירשור שדיבר בדיוק על אותו בעיה ואיך שהפתרון היה צריך להיות שינוי של כמה הגדרות אצלם ...

העיקר שאתה לא שווה את הזמן שלהם ,הם יודעים יותר טוב ממך למה זה ככה ולמה זה ככה ,העיקר לסתום לך את הפה ולשלוח לך טכנאי חצי שבוע אחרי "כי יש כזה עומס" כדי שהם יוכלו לחזור ולעשות כלום עד ה"מתרד הבא" ..
JBL LSR305| IsoAcoustics Aperta Stands | Audio-GD NFB-11.28 | Beyerdynamic T1.2
| sennheiser hd58x jubilee |
Galaxy Note 9 | Gear S3 |

booras
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 140
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

LexRio כתב:
booras כתב:
LexRio כתב:
booras כתב:כן ידוע. פתחו אצלי 8 ערוצים ברגע שהתקשרתי לתמיכה וסתם אמרתי להם שיש לי ניתוקים הוא ראה שעשיתי הרבה SPEEDTEST וקבילתי 40-60 בשעות לחץ ובדיקה אחרונה 30 אז הוא פתח לבד :lol: עכשיו 100 מגה תמיד גם בלחץ גם בלילה גם בחגים וגם אם יאנסו לי את הכבלים
תענוג
...
הכל תלוי בנציג..יש כאלו שיש להם מצב רוח להתעסק בזה ורובם שמים *** ואומרים שככה זה אמור להיות
...
כן, יצא לי נציג נחמד למזלי
...
יש לי 4 ערוצים ודיברתי עם נציגה ..המהירות עכשיו ב9 בערב אצלי 50-59 גג אני לא מדבר על אחרי צהריים שזה יורד עד 40

אמרתי לה שיש לי 4 ערוצים היא אמרה בהתחלה לא יש לך 8 בסוף היא ראתה שיש באמת 4 ..אמרה שהיא מזמינה טכנאי למרות שאין לי מושג מה הוא יעשה פה..אבל שיהיה)
...
אם הטכנאי אומר לך להתקשר לתמיכה על מנת לפתור זאת תעמוד על כך שהוא טכנאי והוא זה שאמור לפתור לך את הבעייה ואם צריך לאמר משהו לתמיכה הוא מוזמן להתקשר אליהם איתך יחד ולפתור את הבעייה (לפתוח 8 ערוצים)
פשוט מאוד..

LexRio
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 464
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 79 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

booras כתב:
LexRio כתב:
booras כתב:
LexRio כתב:
booras כתב:כן ידוע. פתחו אצלי 8 ערוצים ברגע שהתקשרתי לתמיכה וסתם אמרתי להם שיש לי ניתוקים הוא ראה שעשיתי הרבה SPEEDTEST וקבילתי 40-60 בשעות לחץ ובדיקה אחרונה 30 אז הוא פתח לבד :lol: עכשיו 100 מגה תמיד גם בלחץ גם בלילה גם בחגים וגם אם יאנסו לי את הכבלים
תענוג
...
הכל תלוי בנציג..יש כאלו שיש להם מצב רוח להתעסק בזה ורובם שמים *** ואומרים שככה זה אמור להיות
...
כן, יצא לי נציג נחמד למזלי
...
יש לי 4 ערוצים ודיברתי עם נציגה ..המהירות עכשיו ב9 בערב אצלי 50-59 גג אני לא מדבר על אחרי צהריים שזה יורד עד 40

אמרתי לה שיש לי 4 ערוצים היא אמרה בהתחלה לא יש לך 8 בסוף היא ראתה שיש באמת 4 ..אמרה שהיא מזמינה טכנאי למרות שאין לי מושג מה הוא יעשה פה..אבל שיהיה)
...
אם הטכנאי אומר לך להתקשר לתמיכה על מנת לפתור זאת תעמוד על כך שהוא טכנאי והוא זה שאמור לפתור לך את הבעייה ואם צריך לאמר משהו לתמיכה הוא מוזמן להתקשר אליהם איתך יחד ולפתור את הבעייה (לפתוח 8 ערוצים)
פשוט מאוד..
...
היה אצלי טכנאי..כאילו הוא רובוט..הוא המשיך והמשיך להגיד לי ש 8 ערוצים זה לא קיים דבר כזה בהוט..אמרתי לו אם אתה רוצה אני אראה לך תמונות בפורום לאנשים שכן יש להם..הוא אמר זה מקרה ספציפי בבלה בלה..

אני גר ברחובות והוא אמר שברחובות לאף אחד לא יכול להיות 8 ערוצים ..כי לא פרסו אצלהם קבל..נווו באמת עכשיו זה קיים רק אם יש קבל?

הוא חפר לי ברמות על תדרים ש8 ערוצים זה בלתי אפשרי ( אחרי שאמר ש8 זה עם קבל שצריך לפרוס בשכונה) שזה לא יעבוד ובלה בלה בלה

הוא פשוט ניסה לשכנע אותי ש8 ערוצים זה לא קיים בכלל...לא יודע מה יכול לצאת לו מזה אבל הוא ממש פישל בכל מה שהוא אמר..

עכשיו אני מתפלא איזה מין עובדים יש להם שבהתחלה אומרים דבר אחד אחרי זה משהו אחר ועוד בפנים בלי למצמץ..

barman
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 621
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

זה כמו שבבזב"ל אמרו לי לפני חודש, "אין סיכוי שמישהו קיבל 100Mbps ב- 29.90 ש"ח. אין מחיר כזה, אין חיה כזו ואין מבצע כזה". נו, אז אמרו...

erezcap
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 395
הצטרף: ינואר 2012
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

מקבל 100M ב-4 ערוצים .

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”