הורי המבוגרים קנו טלוויזיה לפני שלושה חודשים. דרך מחסני חשמל. טלוויזיה סמסונג D5500 46". אחריות של י.שלום.
לפני חודשיים וחצי המסך הפסיק לעבוד.
הם פנו למחסני חשמל והיבואן י.שלום אסף את הטלוויזיה. הם בקשו להחליף אותה לאותו דגם.\מאז עברו שבועיים.
כעת אחרי שבועיים ובדיקה של היבואן, היבואן י.שלום טוען כי הוא יכול לתקן את הטלוויזיה ולהחליף את המסך וזה יקח שבועיים. אך....הציעו עוד דבר....
שרות הלקוחות של י.שלום הציע להורי כי במקום לתקן את הטלוויזיה הם יקבלו טלוויזיה מדגם חדש ES-5500 ובמיידי, אך לצורך זה ישלמו 500 ש"ח, וזאת לטענת הנציגה שבקשה מהמנהל אישור להפחתה מ1,500 ש"ח ל 500 ש"ח.
הורי מאוד מתוסכלים ולא מוכנים שאחרי חודשיים וחצי נדפק המסך ולא מוכנים להחליף להם לאותו דגם בחינם וכעת הם צריכים לשלם עוד 500 ש"ח בשביל דגם שהם לא צריכים.
מה דעתכם עליהם לעשות?
לקבל ולתקן את הטלוויזיה תחת האחריות? שיחליפו להם מסך בטלוויזיה? האם זה טוב? לא טוב?
האם יש להם זכות להתעקש ולקבל טלוויזיה חדשה מאותו הדגם?
האם לשלם 500 ש"ח ולקחת את הES5500?
תודה מראש לכל העונים..... הורי ישמחו מאוד לעצותיכם......
שאלה לגבי אחריות והחלפה טלוויזיה - י.שלום. סמסונג. - עבור הורי....
- מחסני_חשמל
- עוסק בתחום
- הודעות: 6
- הצטרף: פברואר 2012
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם
שלום oceans68,
אבקש לשוחח איתך ולטפל בנושא המסך שמסרת לתיקון.
אנא שלח את פרטייך בכתובת המייל המצורפת ואצור איתך קשר בהקדם.
בברכה,
זהר
מחסני חשמל
[email protected]
אבקש לשוחח איתך ולטפל בנושא המסך שמסרת לתיקון.
אנא שלח את פרטייך בכתובת המייל המצורפת ואצור איתך קשר בהקדם.
בברכה,
זהר
מחסני חשמל
[email protected]
- 9000es
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 13208
- הצטרף: דצמבר 2008
- מיקום: תל-אביב
- נתן תודות: 595 פעמים
- קיבל תודות: 484 פעמים
Re: שאלה לגבי אחריות והחלפה טלוויזיה - י.שלום. סמסונג. - עבור הורי....
oceans68 כתב:הורי המבוגרים קנו טלוויזיה לפני שלושה חודשים. דרך מחסני חשמל. טלוויזיה סמסונג D5500 46". אחריות של י.שלום.
לפני חודשיים וחצי המסך הפסיק לעבוד.
הם פנו למחסני חשמל והיבואן י.שלום אסף את הטלוויזיה. הם בקשו להחליף אותה לאותו דגם.\מאז עברו שבועיים.
כעת אחרי שבועיים ובדיקה של היבואן, היבואן י.שלום טוען כי הוא יכול לתקן את הטלוויזיה ולהחליף את המסך וזה יקח שבועיים. אך....הציעו עוד דבר....
שרות הלקוחות של י.שלום הציע להורי כי במקום לתקן את הטלוויזיה הם יקבלו טלוויזיה מדגם חדש ES-5500 ובמיידי, אך לצורך זה ישלמו 500 ש"ח, וזאת לטענת הנציגה שבקשה מהמנהל אישור להפחתה מ1,500 ש"ח ל 500 ש"ח.
הורי מאוד מתוסכלים ולא מוכנים שאחרי חודשיים וחצי נדפק המסך ולא מוכנים להחליף להם לאותו דגם בחינם וכעת הם צריכים לשלם עוד 500 ש"ח בשביל דגם שהם לא צריכים.
מה דעתכם עליהם לעשות?
לקבל ולתקן את הטלוויזיה תחת האחריות? שיחליפו להם מסך בטלוויזיה? האם זה טוב? לא טוב?
האם יש להם זכות להתעקש ולקבל טלוויזיה חדשה מאותו הדגם?
האם לשלם 500 ש"ח ולקחת את הES5500?
תודה מראש לכל העונים..... הורי ישמחו מאוד לעצותיכם.........
oceans68
זו עוד דוגמא קלאסית למה צריך לרכוש מסך מחנות מתמחה איכות . ושתכלול אחריות של היבואן הרשמי של אותו מותג .
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
זוהר שלום,מחסני_חשמל כתב:שלום oceans68,
אבקש לשוחח איתך ולטפל בנושא המסך שמסרת לתיקון.
אנא שלח את פרטייך בכתובת המייל המצורפת ואצור איתך קשר בהקדם.
בברכה,
זהר
מחסני חשמל
[email protected]...
שלחתי לך לאימייל את פרטי. אשמח אם תוכלו לעזור בבעייה וליתור קשר בהקדם היות והוריי כבר שבועיים ללא טלוויזיה.
תודה.
שאלה,
הפנו אותי מפורום צרכנות אחר לנושא חוק הגנת הצרכן:
http://www.nadel-law.co.il/Index.asp?CategoryID=293&ArticleID=686
כתוב שם שטלוויזיה צריכים לתקן תוך 3 ימים. בפועל עברו שבועיים.
כתוב שאם לא צריך לספק טלוויזיה זהה או שוות ערך. הם רוצים תוספת תשלום. נראה לי לא הגיוינ מה שהם מבקשים מהורי.
שירות טוב היה מחליף את הטלוויזיה ללא שאלות. ודיחוי.
הפנו אותי מפורום צרכנות אחר לנושא חוק הגנת הצרכן:
http://www.nadel-law.co.il/Index.asp?CategoryID=293&ArticleID=686
כתוב שם שטלוויזיה צריכים לתקן תוך 3 ימים. בפועל עברו שבועיים.
כתוב שאם לא צריך לספק טלוויזיה זהה או שוות ערך. הם רוצים תוספת תשלום. נראה לי לא הגיוינ מה שהם מבקשים מהורי.
שירות טוב היה מחליף את הטלוויזיה ללא שאלות. ודיחוי.
עדכון קל.... עדיין לא מסתדר. ותודה לזהר....
קודם כל תודה לזהר ממחסני חשמל ששם נקנתה הטלוויזיזה על העזרה והנכונות לטפל בנושא מול י.שלום. את אחלה!!! ( ואת חמודה )
עדכון כרגע:
מי.שלום חזרו אלי אחרי פנייתה של זהר ממחסני חשמל.
אך לצערי הם עדיין בשלהם:
או שתקבלו טלוויזיה חלופית ונתקן אותה ( הטלוויזיה נקנתה לפני חודשיים וחצי בלבד!) וזה יקח שבועיים כפי שנאמר לי אתמול ע"י הנציגה שלהם. מה גם שהטלוויזיה אצלהם מה 12.7.2012 שזה אומר שהם רוצים חודש בשביל לתקן טלוויזיה. וההורים שלי בלי טלוויזיה כבר שבועיים.
או......בגלל שאזל הדגם של הטלויזיה ואי אפשר בגלל זה לתת לכם טלוויזיה חדשה במקום, תשלמו 500 ש"ח ותקחו טלוויזיה מהסדרה החדשה.
מצטער עדיין לא מסתדר לי....... אם אתם לא מתקנים את הטלוויזיה בזמן שנקבע בחוק הגנת הצרכן, אתם צריכים לספק טלויזיה שוות ערך לנתונים של הטלוויזיה המקולקלת.
מה עם עוגמת הנפש של טלוויזיה שהתקלקלה לאחר חודשיים וחצי?
מה על זה ששבועיים הטלוויזיה אצלכם ולא תוקנה עד עתה וכעת אתם רוצים עוד שבועיים לתקן אותה?
מצטער י. שלום.... ככה לא בונים שם.....
עדכון כרגע:
מי.שלום חזרו אלי אחרי פנייתה של זהר ממחסני חשמל.
אך לצערי הם עדיין בשלהם:
או שתקבלו טלוויזיה חלופית ונתקן אותה ( הטלוויזיה נקנתה לפני חודשיים וחצי בלבד!) וזה יקח שבועיים כפי שנאמר לי אתמול ע"י הנציגה שלהם. מה גם שהטלוויזיה אצלהם מה 12.7.2012 שזה אומר שהם רוצים חודש בשביל לתקן טלוויזיה. וההורים שלי בלי טלוויזיה כבר שבועיים.
או......בגלל שאזל הדגם של הטלויזיה ואי אפשר בגלל זה לתת לכם טלוויזיה חדשה במקום, תשלמו 500 ש"ח ותקחו טלוויזיה מהסדרה החדשה.
מצטער עדיין לא מסתדר לי....... אם אתם לא מתקנים את הטלוויזיה בזמן שנקבע בחוק הגנת הצרכן, אתם צריכים לספק טלויזיה שוות ערך לנתונים של הטלוויזיה המקולקלת.
מה עם עוגמת הנפש של טלוויזיה שהתקלקלה לאחר חודשיים וחצי?
מה על זה ששבועיים הטלוויזיה אצלכם ולא תוקנה עד עתה וכעת אתם רוצים עוד שבועיים לתקן אותה?
מצטער י. שלום.... ככה לא בונים שם.....
בסופו של דבר לאחר דין ודברים עם ניר מנהל משירות הלקוחות של י. שלום, לא התגמשו לגבי הורי לקבת טלווזייה ללא עלות והתעקשו או על תיקון הטלוויזיה, או על תשלום של 500 ש"ח וקבלת טלוויזיה ES5500 של סמסונג.
בלית ברירה הסכימו הורי.
יש לציין לפחות שניר מי. שלום. טיפל בנושא במהירות וכי הורי קיבלו את הטלוויזיה החדשה ביום א'. האחרון.
בלית ברירה הסכימו הורי.
יש לציין לפחות שניר מי. שלום. טיפל בנושא במהירות וכי הורי קיבלו את הטלוויזיה החדשה ביום א'. האחרון.
אני הייתי פונה למועצה להגנת הצרכן ותוך כמה ימים היית מקבל את הטלוויזיה החדשה ללא תוספת תשלום.
נראה לי הזוי לחכות מס' שבועות ללא טלוויזיה חליפית ומה שעוד יותר הזוי זה השירות הגרוע.
אני חושב שמן הראוי - היבואן יכל "לספוג" על עצמו 500 ש"ח - והוא היה עושה שם טוב לעצמו - בייחוד שהוא (י. שלום ) אינו יבואן "רשמי" שלהם.
מצד שני - יפה ש"זוהר" ממחסני חשמל הגיב יחסית מהר וע"פ מה שרשמת הוא עזר במה שיכל.
נראה לי הזוי לחכות מס' שבועות ללא טלוויזיה חליפית ומה שעוד יותר הזוי זה השירות הגרוע.
אני חושב שמן הראוי - היבואן יכל "לספוג" על עצמו 500 ש"ח - והוא היה עושה שם טוב לעצמו - בייחוד שהוא (י. שלום ) אינו יבואן "רשמי" שלהם.
מצד שני - יפה ש"זוהר" ממחסני חשמל הגיב יחסית מהר וע"פ מה שרשמת הוא עזר במה שיכל.
Re: שאלה לגבי אחריות והחלפה טלוויזיה - י.שלום. סמסונג. - עבור הורי....
לא בהכרח, אני קניתי מיבואן רשמי, הטלויזיה התקלקלה, נמסרה להם לפני שבועיים ועד היום אני ללא מסך בסלון9000es כתב:oceans68 כתב:הורי המבוגרים קנו טלוויזיה לפני שלושה חודשים. דרך מחסני חשמל. טלוויזיה סמסונג D5500 46". אחריות של י.שלום.
לפני חודשיים וחצי המסך הפסיק לעבוד.
הם פנו למחסני חשמל והיבואן י.שלום אסף את הטלוויזיה. הם בקשו להחליף אותה לאותו דגם.\מאז עברו שבועיים.
כעת אחרי שבועיים ובדיקה של היבואן, היבואן י.שלום טוען כי הוא יכול לתקן את הטלוויזיה ולהחליף את המסך וזה יקח שבועיים. אך....הציעו עוד דבר....
שרות הלקוחות של י.שלום הציע להורי כי במקום לתקן את הטלוויזיה הם יקבלו טלוויזיה מדגם חדש ES-5500 ובמיידי, אך לצורך זה ישלמו 500 ש"ח, וזאת לטענת הנציגה שבקשה מהמנהל אישור להפחתה מ1,500 ש"ח ל 500 ש"ח.
הורי מאוד מתוסכלים ולא מוכנים שאחרי חודשיים וחצי נדפק המסך ולא מוכנים להחליף להם לאותו דגם בחינם וכעת הם צריכים לשלם עוד 500 ש"ח בשביל דגם שהם לא צריכים.
מה דעתכם עליהם לעשות?
לקבל ולתקן את הטלוויזיה תחת האחריות? שיחליפו להם מסך בטלוויזיה? האם זה טוב? לא טוב?
האם יש להם זכות להתעקש ולקבל טלוויזיה חדשה מאותו הדגם?
האם לשלם 500 ש"ח ולקחת את הES5500?
תודה מראש לכל העונים..... הורי ישמחו מאוד לעצותיכם.........
oceans68
זו עוד דוגמא קלאסית למה צריך לרכוש מסך מחנות מתמחה איכות . ושתכלול אחריות של היבואן הרשמי של אותו מותג ....
http://www.hometheater.co.il/vt170884.% ... 7%95%D7%AA
- benny123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5991
- הצטרף: אוקטובר 2009
- מיקום: אצלך במחשב
- נתן תודות: 556 פעמים
- קיבל תודות: 937 פעמים
לפי חוק למיטב זכרוני היבואן מחוייב לתקן את המוצר תוך 21 ימי עבודה מיום קבלת המוצר למעבדה שלו
ימי עבודה לא כוללים שישי,שבת וחגים
א. יפה שמחסני חשמל התערבו בתור המשווק אך במקרה שלך זה לא עזר מול היבואן
ב. מדובר ביבואן פרללי (אפור) ולא רשמי, סריאלים מחוקים, מוצרים שלא מקבלים שירות מהיצרן, והרבה דברים שאני לא ארחיב. האם זו הסיבה שהמוצר שלך התקלקל תוך חצי חודש מיום הקנייה? מי יודע, אך בגלל שמדובר ביבואן לא רשמי, אין לו את הכלים ואת הגב מהיצרן ועל כן אתה האזרח הקטן שחסך כמה שקלים בקנייה המקורית משלם יותר מאוחר על שווי "השדרוג" וזה בכפוף לכך שהיבואן לא מסוגל לתקן או רוצה לתקן מוצר חדש, כמו כן שים לב לדבר הכי מרגיז, לפי חוק הוא יכול לתת לך מוצר מחודש שמנמצא תקין במעבדתו למרות שהמוצר שלך לגמרי חדש - האם זה היה קורה ביבואן רשמי..?
ג. אני לא בטוח שאתה יכול לתבוע מהסיבה הפשוטה כי קיבלת את הצעת היבואן מולך בדבר שדרוג הטלוויזיה ולא הסכמת לתקן (נכון אתה צודק המוצר חדש) אבל בתעודת האחריות שלך רשום מפורשות כי זו החלטת היבואן איך לנהוג ברמת האחריות אם זה לתקן/להחליף/לשדרג וכו' ככה שהם די מכוסים (לדעתי).
- מה שכן במקומך הייתי פונה שוב לאותו מנהל שטיפל בך במסירות בי. שלום ומבקש פיצוי על עוגמת הנפש שהורייך ספגו בגין מוצר חדש שהתקלקל והמסכת של הדברים שהשאירה אותם ללא מסך שהם שילמו ממיטב כספם במשך כמה שבועות.
פיצוי יכול לבוא בהרבה דרכים, במקומך הייתי מבקש הערכת אחריות מיום קבלת המוצר החדש - כי אין זה צודק שאיבדת זמן אחריות על זמן שהות המוצר המקולקל במעבדה שלהם ואין זה צודק שבעבור חצי חודש אתה שילמת ב-3 חודשים+ מהאחריות הכוללת (תקן אותי אם אני טועה אך יש לך רק שנת אחריות אחת מולם נכון?)
בהצלחה ונשמח לשמוע עדכונים
להבא שאתה קונה משהו, תמיד תבדוק בגוגל חוות דעת על היבואן שהוא האבא והאמא של המוצר שלך כי ביום מהימים ואני לא מאחל לך חלילה שוב אתה תזדקק לו ולא תרצה לעבור מסכת דומה.
ימי עבודה לא כוללים שישי,שבת וחגים
א. יפה שמחסני חשמל התערבו בתור המשווק אך במקרה שלך זה לא עזר מול היבואן
ב. מדובר ביבואן פרללי (אפור) ולא רשמי, סריאלים מחוקים, מוצרים שלא מקבלים שירות מהיצרן, והרבה דברים שאני לא ארחיב. האם זו הסיבה שהמוצר שלך התקלקל תוך חצי חודש מיום הקנייה? מי יודע, אך בגלל שמדובר ביבואן לא רשמי, אין לו את הכלים ואת הגב מהיצרן ועל כן אתה האזרח הקטן שחסך כמה שקלים בקנייה המקורית משלם יותר מאוחר על שווי "השדרוג" וזה בכפוף לכך שהיבואן לא מסוגל לתקן או רוצה לתקן מוצר חדש, כמו כן שים לב לדבר הכי מרגיז, לפי חוק הוא יכול לתת לך מוצר מחודש שמנמצא תקין במעבדתו למרות שהמוצר שלך לגמרי חדש - האם זה היה קורה ביבואן רשמי..?
ג. אני לא בטוח שאתה יכול לתבוע מהסיבה הפשוטה כי קיבלת את הצעת היבואן מולך בדבר שדרוג הטלוויזיה ולא הסכמת לתקן (נכון אתה צודק המוצר חדש) אבל בתעודת האחריות שלך רשום מפורשות כי זו החלטת היבואן איך לנהוג ברמת האחריות אם זה לתקן/להחליף/לשדרג וכו' ככה שהם די מכוסים (לדעתי).
- מה שכן במקומך הייתי פונה שוב לאותו מנהל שטיפל בך במסירות בי. שלום ומבקש פיצוי על עוגמת הנפש שהורייך ספגו בגין מוצר חדש שהתקלקל והמסכת של הדברים שהשאירה אותם ללא מסך שהם שילמו ממיטב כספם במשך כמה שבועות.
פיצוי יכול לבוא בהרבה דרכים, במקומך הייתי מבקש הערכת אחריות מיום קבלת המוצר החדש - כי אין זה צודק שאיבדת זמן אחריות על זמן שהות המוצר המקולקל במעבדה שלהם ואין זה צודק שבעבור חצי חודש אתה שילמת ב-3 חודשים+ מהאחריות הכוללת (תקן אותי אם אני טועה אך יש לך רק שנת אחריות אחת מולם נכון?)
בהצלחה ונשמח לשמוע עדכונים
להבא שאתה קונה משהו, תמיד תבדוק בגוגל חוות דעת על היבואן שהוא האבא והאמא של המוצר שלך כי ביום מהימים ואני לא מאחל לך חלילה שוב אתה תזדקק לו ולא תרצה לעבור מסכת דומה.