שאלה לגבי אחריות והחלפה טלוויזיה - י.שלום. סמסונג. - עבור הורי....

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
sathack
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 979
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

רכשתי שרפ 39 משופרסל וגם שם סריאלי מחוק. מדוע יבואן פרללי מוחק את המספר הסריאלי ? זה הרי לא מכשיר גנוב.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

לא צריך להחיות דיון מלפני שנתיים כדי לשאול את השאלה, מה גם שאין קשר בין הדיון הזה לשאלתך.
בכל זאת,
יבואנים מקבילים מסויימים מקבלים מסכים דרך צינורות שהם לא אמורים לעבוד מולם. כל מיני מפיצים בחו"ל שמוכנים לעבוד עם יבואן בארץ למרות שהיצרן אוסר עליהם לעשות כך. כשמוחקים את המספר מהמוצר היצרן לא יכול לאתר בוודאות מי הוא הסוכן או המפיץ שבוחר לפעול מחוץ לגבולות ההסכמים.
הנה קרא את זה:
http://www.nadel-law.co.il/Index.asp?Ar ... goryID=236
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

sathack
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 979
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

1. למה לא להחיות דיון ? מה הנזק שנגרם ? סטורייג' ?
2. דווקא כן קשור - הוזכרו סריאלים מחוקים.
3. קראתי והחכמתי. כל העסק מסריח. מדוע לא מוחקים סריאלים ביבוא מקביל של טלפונים ? או מספרי שלדה של מכוניות ביבוא מקביל ? :D אני בטוח שאם נציג שרפ ייכנס לכל סניף שופרסל הוא יוכל לראות בקלות מי היבואן הסורר : זה רשום בחוברת המצורפת. פס"ד שהבאת תומך בצד היבואן המקביל.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4532
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

המטרה היא לא להסתיר את היבואן הסורר. המטרה היא להסתיר את המקום ממנו היבואן הסורר קנה את הסחורה, כי אותו גורם יכול לחטוף סקנצית קשות מהיצרן.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

@sathack
לא לא נגרם כמובן שום נזק, הכוונה שלי סה"כ היתה שהיית יכול פשוט לפתוח פוסט עם שאלתך. אין לה באמת קשר ישיר לשאלה של הדיון המקורי. זה הכל.
הנושא של הסיריאליים המחוקים אכן קצת "מריח לא טוב", אבל למיטב הבנתי לא כל היבואנים המקבילים משווקים כך. חלקם כן משווקים עם המספרים הסידוריים. זה תלוי בסוכן שמוכר להם את הסחורה בחו"ל..
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

sathack
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 979
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

לא יודע למה כל דבר בארץ הופך ל"מאכעריי". האם הצרכן נדפק, בסופו של דבר ?
במקרה של השרפ, היה הבדל של 1000 ש"ח בין 5 שנים אחריות של ראלקו ל- 3 שנים אחריות של "תמוז" :?

sathack
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 979
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

Nemesis כתב:המטרה היא לא להסתיר את היבואן הסורר. המטרה היא להסתיר את המקום ממנו היבואן הסורר קנה את הסחורה, כי אותו גורם יכול לחטוף סקנצית קשות מהיצרן.
...
כל יבואן עושה את השיקולים שלו, אני מניח. או לקנות מותג מוכר מסוחר במלזיה, או לקנות מכשיר סיני עלום ישירות בסין.
אגב, פניתי בשאלה בעניין זה לשופרסל, מהם נקנה המכשיר, אך הם טרם חזרו אלי (מפתיע ?).
·הנה משהו ישן מגלובס :
http://www.globes.co.il/news/article.as ... 1000316538

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4532
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

הסוחר לא בהכרח במלזיה. זה יכול להיות למשל מפיץ מאוד מכובד באנגליה למשל, שאסור לו בתכלית האיסור למכור מחוץ לאנגליה, ואם יתפס תהיה לו בעיה.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

@sathack
לא מפתיע שהם לא עונים לך (עצוב, אבל זה הסטנדרט בארץ), אבל לא ברור לי איזו תשובה אתה מצפה לקבל מהם. לא חושב שזה מעניין אותם או מהווה שיקול מבחינתם. הם סה"כ מהווים צינור קישור בין הצרכן ליבואן.
תגובות היבואנים הרשמיים בכתבה שעשו בגלובס הן פשוט מגוחכות. "לקחו לי, שתו לי, עשו לי.." אני לא יודע על איזה מערך איכות, מערך שירות, מעבדות וחלקי חילוף הם מדברים. הרבה מהיבואנים הרשמיים סובלים מרמת שירות גרועה (חלקם אפילו הוציאו את השירות שלהם לקבלן משנה שישבור את הראש עם הלקוחות ורמת השירות ירדה אפילו עוד יותר) והם כמעט לא מחזיקים חלקי חילוף (או לא מחזיקים מספיק), כשיש תקלה הם ברוב המקרים שאני מכיר מציעים ללקוח החלפה של המסך למסך זהה חדש או מציעים שדרוג לדגם אחר בתשלום. כשהם כן "מתקנים" בהרבה מקרים המוצר חוזר ללקוח עם אותה תקלה או פתאום צצה לה תקלה חדשה.
בוא נגיד ככה, אם רמת השירות של היבואנים הרשמיים היתה טובה (שוב, חלקם נותנים שירות סביר מאד, אז אני לא מכליל כאן את כולם) והתמחור שלהם לא היה מוגזם לא היו קמים בכלל יבואנים מקביליים בגלל שלא היה משתלם להם לנסות להתחרות בהם. יבואנים מקביליים צצים במותגים ומוצרים בהם יש נתח הרווחים נאה.
יש לציין אבל שייבואנים מקבילים בדרך כלל נותנים רק שנה אחריות על מסך בעוד יבואניים רשמיים נוהגים לתת שלוש (גם כאן יש חריגים, אלקטרה נותנים רק שנתיים, ישפאר במבצעים מסויימים נותנים 4 ויורוקום נותנים 5(!!) שנים). תקופת אחריות היא בהחלט פקטור משמעותי כשמשקיעים כל כך הרבה כסף על מסך. אני הייתי חושב שבע פעמים אם להשקיע אלפי שקלים על מסך שמגיע עם רק שנה אחת. אם יילך הפאנל או איזה לוח במסך אחרי שנה, אתה בצרות צרורות ויש סיכוי גבוה שתאלץ לזרוק את המסך לפח.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”