שלום,
בימים האחרונים הממיר שלי בקושי מגיב לשלט.
ניסיתי שלט אחר - גם אליו בקושי מגיב.
הכוונה היא ממש מגיב לאחת מכל המון לחיצות ואז מגיב כמה רצוף וחוזר לא להגיב.
בהתחלה להוציא ולהכניס לחשמל עבד לחצי שעה...עכשיו גם זה רק כמה דקות.
ניסיתי עם שלט אחר - אותה בעיה.
ניסיתי את אותם שלטים בדיוק על ממירים אחרים בבית - אין בעיה בכלל.
יס לא ממש עוזרים (בלשון המעטה) ולטענתם לא שולחים טכנאי על דבר כזה ושאחליף שלט.
זאת, כשברור לחלוטין שהבעיה היא בממיר לא בשלט וחבל לי על הזמן והכסף...
הבנתי שהיתה בעיה דומה עם גירסא מאוד ישנה של המקס hd...
קרה למישהו גם? מישהו יודע איך מסדרים זאת?
זה התחיל ממש השבוע
בעיה מעצבנת מאוד בממיר yes hd
- smallville4r
- חבר ותיק
- הודעות: 2056
- הצטרף: אוקטובר 2007
- נתן תודות: 85 פעמים
- קיבל תודות: 116 פעמים
תיכנס להגדרות -> הגדרת שלט. (אתה יכול לעשות את זה גם בכפתורים שבחזית הממיר אם השלט לא עושה זאת). תסתכל שהפרוטוקול שנבחר הוא NEC. אם הוא לא - תבחר NEC, ותבצע את הפעולה הבאה בשלט:
לחץ והחזק את כפתור yes (זה שבין כפתור ה- TV וה- AMP), חכה להבהוב כפול של הנורה (תמשיך להחזיק את הכפתור) ותלחץ 2215 וחכה להבהוב כפול נוסף של הנורה ושחרר את כפתור yes. (ההגדרה הזו מתאימה לשלט השחור של yes של ממירי ה- HD).
לחץ והחזק את כפתור yes (זה שבין כפתור ה- TV וה- AMP), חכה להבהוב כפול של הנורה (תמשיך להחזיק את הכפתור) ותלחץ 2215 וחכה להבהוב כפול נוסף של הנורה ושחרר את כפתור yes. (ההגדרה הזו מתאימה לשלט השחור של yes של ממירי ה- HD).
תודה, אבל לצערי הבעיה נמשכת
תודה, אבל לצערי הבעיה נמשכתsmallville4r כתב:תיכנס להגדרות -> הגדרת שלט. (אתה יכול לעשות את זה גם בכפתורים שבחזית הממיר אם השלט לא עושה זאת). תסתכל שהפרוטוקול שנבחר הוא NEC. אם הוא לא - תבחר NEC, ותבצע את הפעולה הבאה בשלט:
לחץ והחזק את כפתור yes (זה שבין כפתור ה- TV וה- AMP), חכה להבהוב כפול של הנורה (תמשיך להחזיק את הכפתור) ותלחץ 2215 וחכה להבהוב כפול נוסף של הנורה ושחרר את כפתור yes. (ההגדרה הזו מתאימה לשלט השחור של yes של ממירי ה- HD)....
אני שוקל להתנתק בלי לתת להם בכלל הזדמנות נוספת.elor-bj כתב:תזמין טכנאי להחלפה של הממיר... במידה ולא שולחים תבקש להתנתק... פשוט יעבירו אותך לקשרי לקוחות שלהם תסבירמ לה את המצב והיא תעיף אליך טכנאי......
נמאס מהשירות המזלזל הזה.
תוסיף לזה את העובדה ששנה שלמה מחלקים ממירי מקס HD למי שיש לו "יום הולדת" ביס
וללקוח של 12 שנה שכל חטאו היה שהתחבר בדצמבר ולא כמה חודשים לאחר מכן או לפני כן, פתאום כשמגיע דצמבר, מציעים "מתנות" אחרות לגמרי כמו 100 ש"ח ל VOD (שמכסים חודשיים של הממיר שהם הציעו חינם כמעט 9חודשים)
זלזול. סתם מגעיל. וגם אי שוויון מעצבן
היי ben_shap2
קראתי את ההודעה שלך ואני רוצה לבדוק את הדברים לעומק וכמובן גם לטפל .
אני אשמח אם תפנה אלי למייל עם פרטי בעל המנוי כדי שאוכל לטפל בנושא בהקדם.
המייל שלי הוא [email protected]
המשך יום נעים!
שרון
רכזת שירות לקוחות רשתות חברתיות
yes- חוויה קולנועית גדולה מהחיים
קראתי את ההודעה שלך ואני רוצה לבדוק את הדברים לעומק וכמובן גם לטפל .
אני אשמח אם תפנה אלי למייל עם פרטי בעל המנוי כדי שאוכל לטפל בנושא בהקדם.
המייל שלי הוא [email protected]
המשך יום נעים!
שרון
רכזת שירות לקוחות רשתות חברתיות
yes- חוויה קולנועית גדולה מהחיים
מסתבר שיש לך עבודה כל כך קלה, שאפילו את שמי לא טרחת להקליד בתשובתך במייל, בנוסף ל"העתק-הדבק" שעשית לתשובה מוכנה מראש שלא עוזרת ולא כולה לעזור בדבר.שרון_yes כתב:היי ben_shap2
קראתי את ההודעה שלך ואני רוצה לבדוק את הדברים לעומק וכמובן גם לטפל .
אני אשמח אם תפנה אלי למייל עם פרטי בעל המנוי כדי שאוכל לטפל בנושא בהקדם.
המייל שלי הוא [email protected]
המשך יום נעים!
שרון
רכזת שירות לקוחות רשתות חברתיות
yes- חוויה קולנועית גדולה מהחיים...
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
תשמע,Grigglin כתב:בדיוק אותה בעיה הופיעה אצלי, ניסיתי להחליף סוללות, שלט ואת השיטה של smallville4r ושום דבר לא עוזר, ייתכן זה עדכון חדש לממיר שדפק את הקישוריות עם השלט, או שפשוט פגם בכל הממירים שעם הזמן האות עם השלט נדפק?
בכל מקרה בלתי אפשרי להשתמש ככה בממיר......
אצלי משום מקום הבעיה הפסיקה. מקווה שהיא לא תופיע שוב.
בכל מקרה את ההתנהלות של YES לאורה של הבעיה אני לא אשכח - וכעת כבר בבדיקות מול הוט ובוחן גם אופציות נוספות.
גם אצלי משום מה, הזמנתי תכנאי בזמן הבעיה שיחליף ממיר אבל לעכשיו נראה שאני אבטל את זה אלא אם יש סיבה להחליף (ממיר Yes HD חדש יותר?)ben_shap2 כתב:תשמע,Grigglin כתב:בדיוק אותה בעיה הופיעה אצלי, ניסיתי להחליף סוללות, שלט ואת השיטה של smallville4r ושום דבר לא עוזר, ייתכן זה עדכון חדש לממיר שדפק את הקישוריות עם השלט, או שפשוט פגם בכל הממירים שעם הזמן האות עם השלט נדפק?
בכל מקרה בלתי אפשרי להשתמש ככה בממיר......
אצלי משום מקום הבעיה הפסיקה. מקווה שהיא לא תופיע שוב.
בכל מקרה את ההתנהלות של YES לאורה של הבעיה אני לא אשכח - וכעת כבר בבדיקות מול הוט ובוחן גם אופציות נוספות....
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
מה אתה מצפה בדיוק? שהיא נחש שזה השם האמיתי שלך בפורום ותתחיל לחפש?ben_shap2 כתב:אם תקרא את התשובה במייל תבין שזה לא נקרא לענות.Itsik_G כתב:כשלא עונים לכם אתם מקטרים, כשכן עונים לכם אתם ממשיכים לקטר?...
משהו בסגנון:
לא מצאנו תיעוד במערכת לכך שדיווחת על תקלה...
בכל מקרה המשך הטיפול יהיה מול הצינורות ה"קלאסיים" בחברה, לכשיהיה לי זמן להתקשר אליהם....
אתה רוצה לקבל שירות תשלח כפי שהיא ביקשה, זה פשוט, גם שמנסים לעזור לך אתה בוחר שלא.