חוק "הטכנאי" - האם אני זכאי לקבל פיצוי

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
drorhh (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 539
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 53 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

חוק "הטכנאי" - האם אני זכאי לקבל פיצוי

נושא שלא נקרא #1 

היום טכנאי בזק היה אמור להגיע בין 8:00-10:00 על מנת להתקין תשתית אינטרנט בדירה.
עקב נפילת מערכת המחשוב בבזק הטכנאי לא הגיע - רק בשעה 12:00 הצלחתי לתפוס את המוקד של בזק.
הנציג אמר שכרגע אין מה לעשות עד שהמערכת תעלה.
בשעה 13:30 הגיע הטכנאי.

האם אני זכאי לפיצוי בגין איחור הטכנאי?
הלך לי חצי יום עבודה :?

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

לא.
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

Trip
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 952
הצטרף: פברואר 2008
מיקום: ארה"ב
נתן תודות: 27 פעמים
קיבל תודות: 91 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

לא יודע אם זה כזה "לא" נחרץ.
כל טכנאי יכול להגיד שהיה כוח עליון ובגלל זה הוא לא הגיע. השאלה אם זה באמת קרה ואם בזק יוכיחו דבר כזה. וזה שהמערכת נפלה לא בהכרח אומר שזה משהו שלא יכלו לצפות מראש או להערך אליו וכו', זאת אומרת - זה לא בהכרח כוח עליון.

נסה לחפור בחוק וברשת ולהבין האם מקרה כזה של כשל מערכות אכן עונה להגדרה של כוח עליון. בהנחה שלא, אתה זכאי לפיצוי המרבי של 650 ש"ח (אם אני לא טועה) כי האיחור הוא מעל 4 שעות מהרגע שקבעו איתך שזה 8:00 בבוקר.

jepe
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1411
הצטרף: אוקטובר 2005
נתן תודות: 207 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

המערכת מונעת מהם להודיע על אי הגעה? :?

averaraz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

למיטב זכרוני חוק הטכנאים מדבר על תקלות ולא על התקנות לכן אינך אמור להיות זכאי לפיצוי.
רוצה למכור מוצר באיביי? בדוק מה יהיו העמלות והרווח שלך מהמכירה.
https://play.google.com/store/apps/deta ... calculator

drorhh (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 539
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 53 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

Trip
המערכת אכן קרסה, החל מהשעה 10:00 היה תקליט שמציין שהמערכת נפלה והם כרגע מתקשים לתת מענה באמצעות נציג - לכן לקח לי כ"כ הרבה זמן לתפוס אותם.
JEPE
מכיוון שהמערכת נפלה הטכנאי לא קיבל את סדר העבודה שלו - לכן לא יכל להודיע (זאת לדיברי הטכנאי)

אני אנסה לחפש מקרים דומים ברשת ואעדכן..

קרמריקה
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום קפה
אחראי תחום קפה
הודעות: 4098
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לי קרה מקרה עם יס. קיבלתי בהתקנה ממיר ישן וביקשתי להחליפו לחדש ביותר. תואם לי טכנאי, ועקב בעיות כלשהן במערכת זה לא עודכן אצלהם. קיבלתי פיצוי מלא לפי החוק למרות שזה לא בדיוק תיקון תקלה.

drorhh (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 539
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 53 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

קרמיקה,
למי פנית לקבלת פיצוי? ליס?

קרמריקה
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום קפה
אחראי תחום קפה
הודעות: 4098
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

לא פניתי לשום גורם. כשלא הגיע הטכנאי התקשרתי, ונאמר לי שעקב תקלה במערכת לא זומן טכנאי. הנציגה ביררה קצת ואמרה שאין לה אפשרות להקפיץ טכנאי ושזה ידחה ליום אחר. שאלתי אם היא יודעת איזה פיצוי מגיע לי על פי חוק, היא שמה אותי בהמתנה לכמה דקות ובישרה לי שאקבל את מלוא הפיצוי. מיד בסיום השיחה קיבלתי מייל שמודיע על סכום הפיצוי שמגיע לי.

miko79
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1117
הצטרף: יולי 2009
שם מלא: עומר
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

300 ש"ח לפי חוק

נושא שלא נקרא #10 

טכנאי=מתקין
לפי החוק הוא היה צריך להגיע עד השעה 13:00.
הם לא ניסו ליצור איתך קשר
מגיע לך 300 ש"ח לפי חוק.
תפנה ליס ותבקש, תתקל בסירוב תפנה לפניות הציבור של יס ובמקביל תשלח מייל למועצה לכבלים ולווין.

קרמריקה
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום קפה
אחראי תחום קפה
הודעות: 4098
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

יותר. עיכוב של בין שעתיים לשלוש זה 300 ש"ח. עיכוב של מעל שלוש שעות (כולל מקרה שקובעים איתך ליום אחר) זה 600 ש"ח.

drorhh (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 539
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 53 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

שלחתי פקס לפניות הציבור של בזק.
נראה איך יתפתחו הדברים..

avirokach
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 571
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

עם כל הכבוד, נפילת מערכת זה לא כח עליון, גם לא הפסקת חשמל וגם לא תקלה בשרת הדואר ששולח את סידורי העבודה שלהם.

לא אמור לעניין אותך איך בזק עושים את סידורי העבודה שלהם ואיך נפילת מערכת משפיע על סידור העבודה. מצידך שיעבדו עם דף ועט, או ידאגו לתת את הסידור יום לפני או כל דבר אחר. הטכנאי איחר, אתה הפסדת עבודה, יש חוק ולכן הם צריכים לפצות אותך על כך. זהו.

MrYair
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3677
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 345 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אתה לא זכאי לפיצוי בגלל שזאת התקנה ולא טכנאי בתקלה
אם היה לך קו פעיל והיה לך תקלה שתואם לך טכנאי
היית זכאי ל 600 שח חוק איחור טכנאים

Alonaviv
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 41
הצטרף: אפריל 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #15 

averaraz כתב:למיטב זכרוני חוק הטכנאים מדבר על תקלות ולא על התקנות לכן אינך אמור להיות זכאי לפיצוי.
...
·כבר קיבלתי מהוט החזר של 600 ש"ח על טכנאי שלא הגיע להתקנה (ביטלתי לגמרי את בזק יום לפני ההתקנה), בסופו של דבר בגלל השטות הזאת נתקעתי בלי אינטרנט לכמעט שבועיים, אחרי הרבה שיחות טלפון ואיומים על תביעה קיבלתי את ההחזר.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”