לי אין יטי ואני גם לא קשור רגשית לרכב שלי .
בכל מקרה, הנה ציטוט ממבחן דרך ליטי בשנת 2010 (המודל המיועד)
"אלא שלמרות היתרונות, דומה שברכב כבד-יחסית כמו היטי, המנוע הזה מתקרב לקצה היכולת שלו. בתנועה עירונית איטית המנוע-תיבה יכולים לתסכל: המומנט המרבי מגיע אמנם מאד מוקדם, כבר ב-1,550 סל"ד, אבל מתחתיו באמת אין כלום"
http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%9 ... D7%9D.aspx
ופה מדובר על רכב חדש. כעבור 3-4 שנים המצב לא משתפר בלשון המעטה.
אז שוב, מדובר ברכב בן 3-4 שנים.
סקודה ייטי 1.2 שנת 2010 או פורד פוקוס סטיישן 2011 - מחפש לשמוע חוות דעת
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7900
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
אני מבין שאתה גם פסיכולוג
ספציפית, יכול להיות שהבוחן ציפה לפררי טסטה רוסה. אני לא נהג שודים, אבל נהגתי שנים על פאסאט TDI1.8, על סופרב 1.8 טורבו ואני יכול להגיד לך שהמנוע 1.2TSI על היטי נותן ביצועים שהפתיעו אותי לטובה. כמו שאמרתי קודם, המקום היחידי שהרגשתי חוסר היה בהאצה במהירות מאוד גבוהה אבל בגילי זה כבר הרבה פחות מעניין .
ספציפית, יכול להיות שהבוחן ציפה לפררי טסטה רוסה. אני לא נהג שודים, אבל נהגתי שנים על פאסאט TDI1.8, על סופרב 1.8 טורבו ואני יכול להגיד לך שהמנוע 1.2TSI על היטי נותן ביצועים שהפתיעו אותי לטובה. כמו שאמרתי קודם, המקום היחידי שהרגשתי חוסר היה בהאצה במהירות מאוד גבוהה אבל בגילי זה כבר הרבה פחות מעניין .
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
לפני שנה וחצי ושישים אלף קילומטר קניתי את הרנו מגאן אסטייט דיזל.
מכונית כמעט זהה לפלואנס דיזל אבל סטיישן!
מכונית מדהימה לטעמי. מאוד מרווחת שלושה נפשות גדולות יושבות מאחור ברווחה. תא מטען ענקי וכשמשכיבים את המושבים אפשר לשים מזרון ולישון ברווחה
מנוע בנפח של 1500CC טורבו מרגיש כמו טיל הרבה יותר זריז מיונדאי IX35 בנפח של 2000CC
והכי חשוב צריכת דלק ממוצעת של 18-20 קילומטר לליטר.
שווה מחשבה
מכונית כמעט זהה לפלואנס דיזל אבל סטיישן!
מכונית מדהימה לטעמי. מאוד מרווחת שלושה נפשות גדולות יושבות מאחור ברווחה. תא מטען ענקי וכשמשכיבים את המושבים אפשר לשים מזרון ולישון ברווחה
מנוע בנפח של 1500CC טורבו מרגיש כמו טיל הרבה יותר זריז מיונדאי IX35 בנפח של 2000CC
והכי חשוב צריכת דלק ממוצעת של 18-20 קילומטר לליטר.
שווה מחשבה
לי ( יותר נכון לאשתי ..) יש יטי 1.2 הדגם החדש , ולהורי את הדגם הקודם (2013) וכולם מאוד מרוצים.
על הסחיבה אני יכול להעיד שהיא מאוד מפתיעה ממנוע כזה קטן... המקום היחידי שמרגישים במחסור בכח זה בשניה הראשונה של זינוק מהמקום או מנסיעה איטית מאוד , יש השהיה קצרה עד שהמנוע מגיע. לטורים שבהם המומנט מורגש ממש (אני מניח שזה בעיקר פונקציה של הטורבו) , יציאה לעקיפות היא בדרך כלל חזקה ומהירה ביחס להרבה מכוניות משפחתיות, וכך גם הסחיבה בעליות למינהם. ה dsg שבעה הילוכים עושה עבודה מדהימה עם המצמד הכפול. כמעט ולא מרגישים שעוברים הילוכים והמחשב בוחר אותם בצורה מעולה...
מכונית מצויינת , כמובן שעם מעט חסרונות, אין מושלם ובטח לא במחיר הזה....
על הסחיבה אני יכול להעיד שהיא מאוד מפתיעה ממנוע כזה קטן... המקום היחידי שמרגישים במחסור בכח זה בשניה הראשונה של זינוק מהמקום או מנסיעה איטית מאוד , יש השהיה קצרה עד שהמנוע מגיע. לטורים שבהם המומנט מורגש ממש (אני מניח שזה בעיקר פונקציה של הטורבו) , יציאה לעקיפות היא בדרך כלל חזקה ומהירה ביחס להרבה מכוניות משפחתיות, וכך גם הסחיבה בעליות למינהם. ה dsg שבעה הילוכים עושה עבודה מדהימה עם המצמד הכפול. כמעט ולא מרגישים שעוברים הילוכים והמחשב בוחר אותם בצורה מעולה...
מכונית מצויינת , כמובן שעם מעט חסרונות, אין מושלם ובטח לא במחיר הזה....
קבלת דיל טוב? אני אומר לך עליו.
אני גם לפני כמה חודשים קבלתי מאלבר מחיר מחירון על הרכב שלי, עשיתי כמה בדיקות ובסוף סגרתי עסקה. אין על טרייד אין- לא מבין למה צריך את הכאב ראש של מכירה וקנייה בשוק החופשי. קבלת דיל טוב? אני אומר לך עליו.
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים