שרשור תגובות: HT Deals - מבצע על סדרת CuBox-i לחברי האתר

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
keystone
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1023
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 43 פעמים

נושא שלא נקרא #136 

b2k כתב:כתוב באתר שמשלוח יצא בין שבוע לשבועיים מהחברה.
תוסיפו לתאריך שהזמנתם 14 יום ואחר כך תתלוננו.
אז מה אתם קופצים לפני שעברו שבועיים?

ומי שעברו לו שבועיים שיתלונן חופשי....
...
·תודה על האישור להתלונן.
ראה את ההודעה הקודמת שלי.

EWS
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 21
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

הגיע...

נושא שלא נקרא #137 

המשלוח הגיע התקנתי openelec וזה עובד ממש טוב. סרט בלוריי דרך רשת קוית רץ חלק ללא הפרעות. :)

tomer_h
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2046
הצטרף: אפריל 2010
נתן תודות: 152 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #138 

הגיע לדואר, לא הגיע אלי פתק... מזל שיש מספר מעקב ופקידה נחמדה שחיפשה בשבילי ומצאה (:
הותקן הכל, נראה טוב, אבדוק אותו בימים הקרובים.

gabiuzan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 640
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 106 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #139 

חברים אני מועניין לרכשו את הגיסרא של ה 2/4 ליבות , כל מי שרוצה מוזמן ליצור עימי קשר כאן ...

OhadG
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1201
הצטרף: יולי 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 189 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

נושא שלא נקרא #140 

התקבלה הודעה ש-The purchase is complete.
מהחברה מסרו לי במייל נוסף שהפריטים נשלחו היום, ובקרוב אקבל מספר מעקב בדואר.
איזי טורס - EZ Tours - וילות ומלונות בוטיק באירופה
http://www.eztours.co.il


Ohad

zk1212
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 14
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

הגיע מספר מעקב בדואר אבל...

נושא שלא נקרא #141 

המספר לא תקין.
במערכת של הדואר רשום שמספר המקב לא מוכר...

אז אחרי שבוע וחצי המתנה לאות חיים מהיצרן עכשיו נשאר רק לחכות ולראות אם משהו יגיע בדואר.

מיקצועי - לא ממש, אבל נותן עניין לחיים, מעניין מה יהיה מחר...

dhead666
סמל אישי של משתמש
גורו HTPC
גורו HTPC
הודעות: 2975
הצטרף: פברואר 2009
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 879 פעמים

נושא שלא נקרא #142 

@zk1212

מעצם העובדה שנשלחו לי שתי הודעות, הראשונה עם מס' המעקב והשניה לאחר מס' ימים שמציינת שההזמנה שלי הושלמה, אני משער שכאשר נשלח לך במייל מס' המעקב החבילה לא נשלחת עדיין בפועל אלא רק מוזנת במערכת שהדואר מספק לחברות (לא תצפה שיגיע שליח שיוציא מס' הזמנה לכל חבילה בעצמו).
תמתין בסבלנות עוד קצת.

zk1212
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 14
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #143 

בעיקרון מסכים. רק ששני המיילים (מספר מעקב והזמנה הושלמה) נשלחו ביום ראשון.

נכון לעכשיו, יום שני בערב, המספר הזמנה עדיין לא מוכר במערכת.
מתוך ניסיון, גם לי יש חברה וגם אני שולח בדואר ישראל, מספר ההזמנה מוזן למערכת הדואר בעת מסירת החבילה למשלוח. יש מצב שהחברה שלחה לי מספר מעקב לפני שבפועל שלחה לי את החבילה אבל אז יש הטעיה מהותית כיון שבמייל נכתב: We have shipped your order to you

אני ממתין. אם לא יגיע כלום עד יום חמישי אז נראה מה לעשות.

בשורה התחתונה - יש סבלנות. המסר היה יותר לחברה - מבחינת שירות ללקוח יש מה לשפר. ודרך אגב, אני לא בטוח שלקוח זר (אמריקאי למשל) יהיה כזה טולרנטי לרמת שירות כזו.

onyx2
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 467
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #144 

אותו הדבר בדיוק אצלי. מספר מעקב שהתקבל ביום ראשון בבוקר ועדיין לא מוכר בדואר ישראל.
לפחות מרגיע שזו לא טעות ספציפית בהזמנה שלי...
Bad decisions make good stories

OhadG
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1201
הצטרף: יולי 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 189 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

נושא שלא נקרא #145 

כנ"ל
איזי טורס - EZ Tours - וילות ומלונות בוטיק באירופה
http://www.eztours.co.il


Ohad

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #146 

keystone כתב:
...
...
·נהדר.

1. בזמן שהזמנתי לא היה כתוב כי זמן המשלוח הוא שבועיים, אלא צויין שהוא במלאי.
2.ביום ראשון ימלאו 3 שבועות ממועד ההזמנה שלי. איך זה מסתדר עם מה שאתה כותב?
3. סבלנות והבנה זה נהדר. לא רלבנטי, אבל נהדר. בכל מקרה, אני אשאיר את הסבלנות וההבנה לאחרים. מה הפיצוי שאתם מציעים לי?
...
·

מה הפיצוי שמגיע, משפט ישראלי קלאסי (n)

אתה גם ככה עם מוכר מאיבאי ועלי, או שאתה מזמין פיצה והשליח מאחר?

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #147 

חברים

כולנו מכירים את דואר ישראל לצערי...

OhadG
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1201
הצטרף: יולי 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 189 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

נושא שלא נקרא #148 

עופר, אני חושב שפספסת.
העניין המדובר פה הוא לא דואר ישראל, אלא כמה זמן לוקח לחברה עצמה להגיע לדואר ולשלוח את המוצר.
ראשית צוין בחברה כי הפריטים במלאי, ועל כן בהתאם לסטנדרט כיום ניתן היה לצפות שהמוצר יישלח תוך יום-יומיים מקסימום. בפועל, לקח לחברה שבועיים (ולעיתים יותר מכך) מרגע קבלת ההזמנה ועד לשליחת המוצר.
רק בנקודה הזו דואר ישראל המוכר לכולנו נכנס לפעולה.

רק לשם השוואה, עם רכישת המכשיר הזמנתי מאיביי מפסק ON/OFF עבור כדי שיהיה אפשר לכבות ולהדליק בקלות (בלי הצורך לנתק את המכשיר לגמרי מהחשמל), אותו מפסק שהמליץ עליו dhead666.
המפסק נשלח תוך פחות מ-24 שעות, והגיע אלי הביתה תוך פחות משבועיים (דואר סין בשילוח חינמי ללא מספר מעקב), עוד לפני שהחברה (בארץ!) הספיקה לארוז ולשלוח את ה-Cubox.

אם הייתי לקוח מחו"ל, ומקבל תגובות וזמני משלוח כאלו, הייתי מבטל את ההזמנה בשניה (ותרשו לי להתעלם מתגובת החברה שמדובר ב"זירוז" עבור חברי האתר שהזמינו). נוסף על כך, כששאלתי בשבוע שעבר לגבי סטטוס ההזמנה התשובות שקיבלתי היו רחוקות מלהיות מספקות, "בקרוב", "שבוע הבא", "זירוז", וכו'.

כולי תקווה שהחברה ב-Solid Run ישכילו ללמוד מהביקורת העניינית שמועברת עליהם, וישפרו (משמעותית) את תהליכי וזמני השילוח שלהם, ואת השקיפות והדיוק שניתנים במענה ללקוחות. אם נתנו חסד גדול כל כך ל-Xtreamer עם הפשלות שלהם, אני מוכן לתת את אותם ימי חסד גם לסוליד רן (ואם רק בשם הציונות).

והצעת ייעול אחרונה למשלוחים בארץ: מנסיון עם גלעד (קפה Negro) שימוש ב-BOXIT יכול לזרז פלאים את המשלוח, ולתת מענה נוח יותר לשילוח לרוב רחבי הארץ.

טוב, חפרתי מספיק :-)

המשך יום טוב,
אוהד
איזי טורס - EZ Tours - וילות ומלונות בוטיק באירופה
http://www.eztours.co.il


Ohad

keystone
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1023
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 43 פעמים

נושא שלא נקרא #149 

mp3lll כתב:
...
...
·

מה הפיצוי שמגיע, משפט ישראלי קלאסי (n)

אתה גם ככה עם מוכר מאיבאי ועלי, או שאתה מזמין פיצה והשליח מאחר?
...
ההיפך גוטה.
להתעלם מאי העמידה בדברים שלהם עצמם ולהחליק את זה - זה ישראלי.
הם לא היו שורדים שבוע בארה"ב או בכל מדינה מתוקנת עם מדיניות כזאת.

תן לי לנחש - אתה לקוח של הוט?

כאחד שקונה המון באלי וכו' - אני אפילו גרוע יותר.
אין מצב שאחכה שלושה שבועות (!!!!!!!!!!) שההזמנה רק תצא.
לא הזמנתי סלון בעבודת יד.

טענות על דואר ישראל, לא קשורות פה.

לגבי הפיצוי:
1. בעת ההזמנה לא צויין כי זמן ה"עיבוד"(הזמן עד יציאת המשלוח) הוא שבועיים.
2. לאחר ההזמנה עודכנו כי ההזמנה תצא תוך שבועיים (שוב, תצא, לא תגיע).
3. במהלך התקופה תשובות החברה היו מעורפלות במקרה הטוב. לא רוצה להגיד מה הם במקרה הרע.
4. ההזמנה לא יצאה אחרי שבועיים.
5. 3 שבועות לאחר ההזמנה התקבל מספר מעקב (שסה"כ אומר שאמור להיות איסוף של הדואר. הוא לא אומר משלוח בפועל).
6. כאמור, זה המצב כאשר יש זירוז של ההזמנה. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם אין זירוז.

זאת אומרת, אם תסכם את הנתונים כאן, תראה שהם לא עמדו בדברים שלהם עצמם.
המינימום שצ"ל הוא ויתור על דמי המשלוח (שכמו שהם מציינים הוא סה"כ אחוז אחד מערך ההזמנה).

לי הדרישה נראית הגיונית.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #150 

לשאלתך, לא לקוח הוט וגם לא יס, לא משלם להיות פרייאק "גוטה"

תהנה עם הגישה הזו, אני לא מקבל אותה.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”