עופר, אני חושב שפספסת.
העניין המדובר פה הוא לא דואר ישראל, אלא כמה זמן לוקח לחברה עצמה להגיע לדואר ולשלוח את המוצר.
ראשית צוין בחברה כי הפריטים במלאי, ועל כן בהתאם לסטנדרט כיום ניתן היה לצפות שהמוצר יישלח תוך יום-יומיים מקסימום. בפועל, לקח לחברה שבועיים (ולעיתים יותר מכך) מרגע קבלת ההזמנה ועד לשליחת המוצר.
רק בנקודה הזו דואר ישראל המוכר לכולנו נכנס לפעולה.
רק לשם השוואה, עם רכישת המכשיר הזמנתי מאיביי מפסק ON/OFF עבור כדי שיהיה אפשר לכבות ולהדליק בקלות (בלי הצורך לנתק את המכשיר לגמרי מהחשמל), אותו מפסק שהמליץ עליו dhead666.
המפסק נשלח תוך פחות מ-24 שעות, והגיע אלי הביתה תוך פחות משבועיים (דואר סין בשילוח חינמי ללא מספר מעקב), עוד לפני שהחברה (בארץ!) הספיקה לארוז ולשלוח את ה-Cubox.
אם הייתי לקוח מחו"ל, ומקבל תגובות וזמני משלוח כאלו, הייתי מבטל את ההזמנה בשניה (ותרשו לי להתעלם מתגובת החברה שמדובר ב"זירוז" עבור חברי האתר שהזמינו). נוסף על כך, כששאלתי בשבוע שעבר לגבי סטטוס ההזמנה התשובות שקיבלתי היו רחוקות מלהיות מספקות, "בקרוב", "שבוע הבא", "זירוז", וכו'.
כולי תקווה שהחברה ב-Solid Run ישכילו ללמוד מהביקורת העניינית שמועברת עליהם, וישפרו (משמעותית) את תהליכי וזמני השילוח שלהם, ואת השקיפות והדיוק שניתנים במענה ללקוחות. אם נתנו חסד גדול כל כך ל-Xtreamer עם הפשלות שלהם, אני מוכן לתת את אותם ימי חסד גם לסוליד רן (ואם רק בשם הציונות).
והצעת ייעול אחרונה למשלוחים בארץ: מנסיון עם גלעד (קפה Negro) שימוש ב-
BOXIT יכול לזרז פלאים את המשלוח, ולתת מענה נוח יותר לשילוח לרוב רחבי הארץ.
טוב, חפרתי מספיק
המשך יום טוב,
אוהד