המסך מצויין ונמצא אצלי מחודש פברואר 2014. לאחרונה התחילו באופן רנדומלי הבהובים באמבילייט. בהתחלה זה היה רק בצד השמאלי של המסך. עכשיו זה התפשט גם לצדדים נוספים. מה שמוזר הוא, שזה רנדומלי. יכול להיות במשך דקות ארוכות, פתאום להיעלם ופתאום לחזור. המסך עודכן לקושחה אחרונה וזה לא הפסיק את התופעה. גם שינוי בהגדרות אמביליטט לא עוזר. אפילו העברה למצב של אמבילייט סטטי בצבע אחד, גם הוא מהבהב.
זה קורה בחיבור לכל סוג מקור שהוא. גם לממיר HOT. החלפת כבל HDMI לא עזרה.
התופעה בולטת ביותר בערכי בהירות גבוהה בהגדרות האמביליט.
באינטרנט מצאתי בפורום של פיליפס שהתלוננו על כך גם בחו"ל וענו להם לפנות לנותן השירות המקומי.
התקשרתי לרטפון, ומי שנותן היום שירות לאלקטרה, וקבעו לי טכנאי ליום שלישי הקרוב...
מישהו עוד נתקל בתופעה כזאת במסך זה בארץ?
הבהובים באמבילייט פיליפס אינוביישן 60 אינטש 8708
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
הגיע הטכנאי. לדבריו ראה תקלה כזאת בדגם אחר עם אמבילייט אך לא בדגם כמו המסך הזה.
בכל מקרה, כנראה מדובר בחיבור קונקטורים של האמבילייט שאינו יושב טוב במקום או זז.
הוא לא יכול לשנע גודל מסך כזה ברכב שלו למעבדה, והוא התקשר לרטפון ודיבר איתם כדי שיתאמו מוביל לקחת את המסך אליהם או שיסמיכו טכנאי לפתוח את המסך אצלי בבית ולתקן ... או שאולי יעשו עדכון תוכנה (אמרתי להם שלא נראה לי שזאת הבעיה כי המסך מעודכן לקושחה האחרונה של פיליפס למסך זה)
הנציגה אמרה שתחזור אלי תוך כמה ימים.
אני יודע משרשורים קודמים שיש אנשים נוספים בפורום עם המסך הזה. אשמח מאוד אם הם יעדכנו אם נתקלו בתופעה הזאת גם.
בכל מקרה, כנראה מדובר בחיבור קונקטורים של האמבילייט שאינו יושב טוב במקום או זז.
הוא לא יכול לשנע גודל מסך כזה ברכב שלו למעבדה, והוא התקשר לרטפון ודיבר איתם כדי שיתאמו מוביל לקחת את המסך אליהם או שיסמיכו טכנאי לפתוח את המסך אצלי בבית ולתקן ... או שאולי יעשו עדכון תוכנה (אמרתי להם שלא נראה לי שזאת הבעיה כי המסך מעודכן לקושחה האחרונה של פיליפס למסך זה)
הנציגה אמרה שתחזור אלי תוך כמה ימים.
אני יודע משרשורים קודמים שיש אנשים נוספים בפורום עם המסך הזה. אשמח מאוד אם הם יעדכנו אם נתקלו בתופעה הזאת גם.
גם לי זה קורה ואני תקופה ארוכה חיכיתי לראות האם זו תופעת תוכנה לפני שנתתי המסך למעבדה.
בפורום בגרמניה יש להרבה אנשים הבעיה וזה נפתר עי החלפת לוח אם.
רטפון לקחו המסך וניקו מגעים. כמובן התקלה חזרה. בכל ההתנהלות מולם השירות היה לא מקצועי, מסרו מידע שקרי, אבל חבל להיכנס לכל ההתנהלות.
לפני שהמסך נכנס למעבדה הסברתי להם מה הפתרון ושהוא מתועד וידוע עי פיליפס באירופה. דיברתי תוך כדי הטיפול גם עם מנהל השירות וגם עם מנהלת המעבדה והסברתי להם את הפתרון שפתר הבעיה באירופה, אבל כמובן שהם לא התייחסו לכל הסבריי.
הם מתעלמים ממני ולא חוזרים אלי. מנסה כבר שבוע לתפוס את אבי מנהל השירות ברטפון ואת לי מנהלת המעבדה וה םלא חוזרים אלי למרות שכל יום מבטיחים במוקד שיחזרו.
לא מתכוון לרדוף אחריהם. מתכוון לפתוח תלונה במועצה לצרכנות נגד אלקטרה ולפתוח תביעה בבית משפט לתביעות קטנות להחזר כספי.
בנוסף, כל אדם בפורום שישאל על מסך אלקטרה, אמליץ לו לא לרכוש. צריכים לעשות סוף לחברות מהסוג הזה בארץ. חברות כמו רטפון כבר עברו מהעולם ועד שאנחנו כצרכנים לא נעשה עליהם חרם, הם לא יפנימו.
אני סמנכל באחד הארגונים הגדולים בארץ. אם הייתי מעיז לספק שירות כזה ללקוחותי, מזמן כבר לא הייתי בתפקידי.
דרך אגב, גם יש לי בעיה שאחת ל 3 שבועות בערך כל ההגדרות נמחקות וצריך חצי שעה להגדיר המסך מחדש. כמובן שגם כאן לא פתרו הבעיה. אמרו ש״עדכנו לי תוכנה״. מיותר לציין שאני כבר שנה מתקין את כל העדכונים של פיליפס ביום שהם יוצאים ויומיים לפני שהמסך נכנס למעבדה עודכנה הגרסה האחרונה שיצאה באותו יום.
בפורום בגרמניה יש להרבה אנשים הבעיה וזה נפתר עי החלפת לוח אם.
רטפון לקחו המסך וניקו מגעים. כמובן התקלה חזרה. בכל ההתנהלות מולם השירות היה לא מקצועי, מסרו מידע שקרי, אבל חבל להיכנס לכל ההתנהלות.
לפני שהמסך נכנס למעבדה הסברתי להם מה הפתרון ושהוא מתועד וידוע עי פיליפס באירופה. דיברתי תוך כדי הטיפול גם עם מנהל השירות וגם עם מנהלת המעבדה והסברתי להם את הפתרון שפתר הבעיה באירופה, אבל כמובן שהם לא התייחסו לכל הסבריי.
הם מתעלמים ממני ולא חוזרים אלי. מנסה כבר שבוע לתפוס את אבי מנהל השירות ברטפון ואת לי מנהלת המעבדה וה םלא חוזרים אלי למרות שכל יום מבטיחים במוקד שיחזרו.
לא מתכוון לרדוף אחריהם. מתכוון לפתוח תלונה במועצה לצרכנות נגד אלקטרה ולפתוח תביעה בבית משפט לתביעות קטנות להחזר כספי.
בנוסף, כל אדם בפורום שישאל על מסך אלקטרה, אמליץ לו לא לרכוש. צריכים לעשות סוף לחברות מהסוג הזה בארץ. חברות כמו רטפון כבר עברו מהעולם ועד שאנחנו כצרכנים לא נעשה עליהם חרם, הם לא יפנימו.
אני סמנכל באחד הארגונים הגדולים בארץ. אם הייתי מעיז לספק שירות כזה ללקוחותי, מזמן כבר לא הייתי בתפקידי.
דרך אגב, גם יש לי בעיה שאחת ל 3 שבועות בערך כל ההגדרות נמחקות וצריך חצי שעה להגדיר המסך מחדש. כמובן שגם כאן לא פתרו הבעיה. אמרו ש״עדכנו לי תוכנה״. מיותר לציין שאני כבר שנה מתקין את כל העדכונים של פיליפס ביום שהם יוצאים ויומיים לפני שהמסך נכנס למעבדה עודכנה הגרסה האחרונה שיצאה באותו יום.
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
amitgv1 תודה רבה לא ידעתי שהבעיה תיפתר רק בהחלפת לוח אם. מרטפון טרם חזרו אלי. התקשרתי לפני כמה ימים וביקשתי את לי, שאמרו לי שהיא אחראית על המוצר פיליפס. השאירו אותי על הקו ואז חזרו ואמרו שהיא פנתה לפיליפס אלקטרה ושאין עדיין תשובה מהם ושאתעזר בסבלנות עוד כמה ימים... אני תחילת שבוע הבא מתקשר אליה שוב
תעלה בבקשה לכאן את הקישורים והתיעוד על הפתרון בגרמניה. אין לי כוח שיקחו את המסך סתם ויחזירו לא מתוקן
נ.ב לי אין את הבעיה של ההגדרות הנמחקות
תעלה בבקשה לכאן את הקישורים והתיעוד על הפתרון בגרמניה. אין לי כוח שיקחו את המסך סתם ויחזירו לא מתוקן
נ.ב לי אין את הבעיה של ההגדרות הנמחקות
עם לי דיברתי אולי 7 פעמים.
גם אצלי פנו לפחות פעמים לפיליפס ואמרו שזה מגעים.
פיליפס לפני שנה כשהתופעה רק החלה חשבה שזה מגעים ולאחר מספר חודשים הבינו שצריכים להחליף לוח אם. אני עוקב אחרי הפורומים בחול כבר שנה עם הנושא הזה, בגלל שעד שלא הייתי בטוח שמדובר בבעיית חומרה, לא רציתי שהם יקחו את המסך.
גם אני לא נתתי להם למעבדה עד שדיברו עם פיליפס וכשרצו להחזיר לי המסך, אמרו שזו בעיית תוכנה.
ואז כבר ממש התעצבנתי עליהם. נתתי להם את כל המידע שצריך לגבי התקלה ואמרתי להם שזו לא בעיית תוכנה. כבר עשרה עדכוני תוכנה עשיתי.
החוצפנים עוד אמרו שעדכנו תוכנה כאשר הם קבלו מסך עם תוכנה אחרונה.
אני מצרף לך את הקישור אבל לדעתי אין להם שמץ של מושג מה לעשות והם כבר גם לא חוזרים אלי.
אני הפסקתי לפנות אליהם.
בזכותי מעל עשרה אנשים רכשו את המסך הזה מהם.
מהיום אדאג שאף אחד לא יקנה מהם מסכים. כנראה שבאמת המעבר ל TP VISION לא עשה להם טוב ובארץ הבעיה היא שגם רטפון לא מקצועיים וגם השירות שלהם מתחת לכל ביקורת.
http://www.hifi-forum.de/viewthread-152-10553-5.html
גם אצלי פנו לפחות פעמים לפיליפס ואמרו שזה מגעים.
פיליפס לפני שנה כשהתופעה רק החלה חשבה שזה מגעים ולאחר מספר חודשים הבינו שצריכים להחליף לוח אם. אני עוקב אחרי הפורומים בחול כבר שנה עם הנושא הזה, בגלל שעד שלא הייתי בטוח שמדובר בבעיית חומרה, לא רציתי שהם יקחו את המסך.
גם אני לא נתתי להם למעבדה עד שדיברו עם פיליפס וכשרצו להחזיר לי המסך, אמרו שזו בעיית תוכנה.
ואז כבר ממש התעצבנתי עליהם. נתתי להם את כל המידע שצריך לגבי התקלה ואמרתי להם שזו לא בעיית תוכנה. כבר עשרה עדכוני תוכנה עשיתי.
החוצפנים עוד אמרו שעדכנו תוכנה כאשר הם קבלו מסך עם תוכנה אחרונה.
אני מצרף לך את הקישור אבל לדעתי אין להם שמץ של מושג מה לעשות והם כבר גם לא חוזרים אלי.
אני הפסקתי לפנות אליהם.
בזכותי מעל עשרה אנשים רכשו את המסך הזה מהם.
מהיום אדאג שאף אחד לא יקנה מהם מסכים. כנראה שבאמת המעבר ל TP VISION לא עשה להם טוב ובארץ הבעיה היא שגם רטפון לא מקצועיים וגם השירות שלהם מתחת לכל ביקורת.
http://www.hifi-forum.de/viewthread-152-10553-5.html
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
amitgv1 תודה רבה. אני לא הולך לוותר לאף אחד... קראתי את הקישור שנתת בגוגל טרנסלייט בתרגום לאנגלית. ראיתי שם באמת המון אנשים מתלוננים אבל לא מצאתי שאמרו שהבעיה נפתרה עם החלפת לוח אם
איפה בדיוק זה נאמר שזה פתר את הבעיה לאדם אחד או לעוד משתמשים?
כי אם אני מפנה את רטפון אז אני רוצה להיות מדויק בהפניה ובמה שנאמר כדי להיות רציני ולא ג'וקר
איפה בדיוק זה נאמר שזה פתר את הבעיה לאדם אחד או לעוד משתמשים?
כי אם אני מפנה את רטפון אז אני רוצה להיות מדויק בהפניה ובמה שנאמר כדי להיות רציני ולא ג'וקר
ניסיתי. בגלל שמדובר בבעיית חומרה, אמרו לפנות לספק המקומיNK כתב:amitgv1 , כל כך חבל לי לשמוע שגם אתה שכל כך פירגנת להם על המסך המרשים הזה ‚ גם אתה כבר לא לקוח מרוצה ‚ ידוע שאלקטרע בקשיים כלכליים אבל זה לא אמור להיות בעיה של הלקחות וחבל שהם הורסים את המותג של פיליפס בארץ !! למה שלא תנסה לפנות לשרות הבינלאומי של פיליפס ?...
תסתכל בדף האחרון, שם יש את האחרון שהחליפו לו בערך לפני חודש וזה תקין. בתוך השרשור יש עוד כמה מהעבר. כל אלו שהחליפו להם לוח אם, כבר לא מתלוננים. כל שאר הפעולות לא תרמו כולל החלפת מנורותNewboy כתב:amitgv1 תודה רבה. אני לא הולך לוותר לאף אחד... קראתי את הקישור שנתת בגוגל טרנסלייט בתרגום לאנגלית. ראיתי שם באמת המון אנשים מתלוננים אבל לא מצאתי שאמרו שהבעיה נפתרה עם החלפת לוח אם
איפה בדיוק זה נאמר שזה פתר את הבעיה לאדם אחד או לעוד משתמשים?
כי אם אני מפנה את רטפון אז אני רוצה להיות מדויק בהפניה ובמה שנאמר כדי להיות רציני ולא ג'וקר...
yes after the main board and the Ambilight LEDs were replaced a month ago, everything went back as it should. In the meantime, there was also a firmware update, which is also recorded.
Yesterday (weather permitting) watched TV a lot. Here are me such "dropouts" noticed. The TV switches itself off after about 2 seconds or less and is back image. I look over external satellite receiver thesmall HDMI. That was the whole day about 6 to 7 times yesterday.
I then removed overnight from the current times the TV.
Get the look now the next day times and it simultaneously on the same Bestern the camera to me.
1. המועצה לצרכנותNK כתב:·ואם הספק המקומי לא מתפקד לחלוטין ‚ מה אמורים לעשות ?.........
2. תביעות קטנות
3. לגרום לכך שלפחות כל מי שיגיע לפורום הזה, לא יתקרב לאלקטרה. לצרכנים היום יש כח וחברה שמתעלמת מהם, לא תשרוד.
כמו שהמלצתי לכל כך הרבה אנשים לרכוש המסך שלהם והרבה רכשו בזכותי, כך אדאג מעתה שאף אחד לא יתקרב למסכים שלהם.
אלקטרה יבינו בדרך הקשה מה זה להתעלם ולזלזל בלקוחות.
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
אפנה לרטפון/אלקטרה בשבוע הבא
אני לא מווותר בקלות
http://www.hometheater.co.il/vt214624.ט ... רמניה.html
אני לא מווותר בקלות
http://www.hometheater.co.il/vt214624.ט ... רמניה.html