היום בבוקר שמתי לב שמהירות הורדה שלי היא 12/5
במקום 200/5
בדיקה באתר של הוט אני מקבל 202 על 5 תקין
בכל אתר בדיקות אחר 12/5
ספק 014 תשתית הוט חיבור ללא חייגן
מישהו עוד נתקל בזה?
מישהו פה עוד נתקל במהירות הורדה של 12 מגה ב 014?
- מתן_בזק_בינלאומי
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 200
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: מישהו פה עוד נתקל במהירות הורדה של 12 מגה ב 014?
היי,MrYair כתב:היום בבוקר שמתי לב שמהירות הורדה שלי היא 12/5
במקום 200/5
בדיקה באתר של הוט אני מקבל 202 על 5 תקין
בכל אתר בדיקות אחר 12/5
ספק 014 תשתית הוט חיבור ללא חייגן
מישהו עוד נתקל בזה?...
נשמח לסייע לך לבדוק מדוע אתה לא מקבל את המהירות המקסימלית.
לשם כך, מוזמן לשלוח פרטי התקשרות ל[email protected].
בברכה,
מתן, בזק בינלאומי
·
- MrYair (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3677
- הצטרף: אוקטובר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 345 פעמים
חייגן לא ניסיתי מאחר ובאתר של הוט אני מקבל תקין 200/5sushay כתב:בדקת אתם? ניסית לשים חייגן ולראות כמה אתה מקבל?...
בכל אתר בדיקת מהירות של ספקיות ובאתר של בזק אני מקבל 12/5
ככה שזה בעיה בספק
מתן אם הנציגים שלכם לא היו מנפנפים לקוחות מספק לתשתית
היתי מתקשר כל פעם שאני מתקשר לטכני שלכם כל הנציגים
אומרים הבעיה היא בהוט כי אתה מחובר ללא חייגן דרך הוט
אני מתקשר להוט אומרים הבעיה היא בספק כי אתה מחובר לספק
דרך הספק שלך ולא דרך הוט כל אחד זורק על השני וזה רק בזבוז זמן
כי הסופו של דבר היות ואני כמו כל השאר מחוברים ללא חייגן הכי קל לאשים
את התשתית במקום לבדוק לעומק איפה הבעיה ביחד אם התשתית
זורקים אחד על השני ולקוח בין פטיש לסדן ללא פתרון
אחרי 10 שנים שאני לקוח שלכם אני מאחל לכם פשיטת רגל איטית וכואבת
ולכל הנציגים שלכם שחוץ מלהגיד '' הבעיה היא בהוט אנחנו רק נותנים
שם משתמש במערכת וזהו ואין מה לבדוק מבחינתינו זה תקין '' השבוע
אני עובר להוטנט מאחר החיבור שלהם טוב יותר ללא תקלות מהסוג הזה
שצריך לרדוף אחרייכם ולבזבז זמן ולשמוע שטויות
- clubnet
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5038
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: clubnet
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 189 פעמים
MrYair - לפני 5 שנים היו תלונות מצד הגולשים, על איטיות אצל "בזק בינלאומי".
וזכרתי שהיתה כתבה על כך ב-YNET מצאתי אותה..
הנה היא לפניך:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3690110,00.html
בוא נגיד שהסיפור שלך היה בדיוק כמו אצלי.. מנוי של אורנג' 4 וחצי שנים.
פתאום כל הורדה מגיע ל-KB במקום ל-MB
יש פוסט מפורט על כך!
מעניין שתמיד הספקיות מאשימות את התשתית.. זה אשכרה חרטא!
הספקיות הם אלו, שנותנות לקהל הגולשים את רוחב הפס. (המהירות).
אבל שוב לך תוכיח שהם חונקים לך תקו (את ההורדות)..
נמאס מהם כבר במיוחד "מבזק בנלאומי" הם הפכו למונפול של האינטרנט פה בארץ!
חבל שאי אפשר להתלונן במשרד התקשרות על כך..
וזכרתי שהיתה כתבה על כך ב-YNET מצאתי אותה..
הנה היא לפניך:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3690110,00.html
בוא נגיד שהסיפור שלך היה בדיוק כמו אצלי.. מנוי של אורנג' 4 וחצי שנים.
פתאום כל הורדה מגיע ל-KB במקום ל-MB
יש פוסט מפורט על כך!
מעניין שתמיד הספקיות מאשימות את התשתית.. זה אשכרה חרטא!
הספקיות הם אלו, שנותנות לקהל הגולשים את רוחב הפס. (המהירות).
אבל שוב לך תוכיח שהם חונקים לך תקו (את ההורדות)..
נמאס מהם כבר במיוחד "מבזק בנלאומי" הם הפכו למונפול של האינטרנט פה בארץ!
חבל שאי אפשר להתלונן במשרד התקשרות על כך..
- MrYair (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3677
- הצטרף: אוקטובר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 345 פעמים
אתה יכול לתלונן זה לא יתן לך כלום כי משרד התקשורת מקבל פניות כאלה כל יוםclubnet כתב:MrYair - לפני 5 שנים היו תלונות מצד הגולשים, על איטיות אצל "בזק בינלאומי".
וזכרתי שהיתה כתבה על כך ב-YNET מצאתי אותה..
הנה היא לפניך:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3690110,00.html
בוא נגיד שהסיפור שלך היה בדיוק כמו אצלי.. מנוי של אורנג' 4 וחצי שנים.
פתאום כל הורדה מגיע ל-KB במקום ל-MB
יש פוסט מפורט על כך!
מעניין שתמיד הספקיות מאשימות את התשתית.. זה אשכרה חרטא!
הספקיות הם אלו, שנותנות לקהל הגולשים את רוחב הפס. (המהירות).
אבל שוב לך תוכיח שהם חונקים לך תקו (את ההורדות)..
נמאס מהם כבר במיוחד "מבזק בנלאומי" הם הפכו למונפול של האינטרנט פה בארץ!
חבל שאי אפשר להתלונן במשרד התקשרות על כך.....
לא רק ממני וממך אלה מעוד המון לקוחות ולא עושה אם זה כלום כי לא איכפת לו
מה אתה מקבל בבית מהספקית שלך והספקיות מודעות לכך ומנצלות את זה לטובתן
כי הן קונות את הרוחב פס לחול בנפחים כדי שאני אתה ושאר הלקוחות לא ננצל
את הרוחב פס על הסוף ונגרום לספקיות להפסיד ולא להרוויח לכן הן עושות משהו שנקרא
taffic shape ו qoulity of service בקיצור QOS על כלל הלקוחות כדי הרוחב פס
יתחלק בין כולם לדוגמה לקוח אלף מוריד כל היום טורנטים על פול רוחב נגיד על חבילה
של 200 מגה בתשתית הוט אז שאר הלקוחות יקבלו רוחב פס נמוך יותר ממשהלקוח ב' משלם
לכן הספקיות למדו להגביל את הלקוחות המורידים הכבדים כדי שהם לא ישתו את הרוחב פס
וכשאתה מתקשר לספק לתלונן התשובה שלו '' אין לנו שליטה על ההורדות בטורנטים כי זה
תלוי במקור הורדה '' אומרים לך תעשה בדיקה ואם אתה מקבל תקין לפי החבילה ש 99 אחוז
מהזמן זה תמיד אהיה תקין ( כי זה בדיקה בכמה סשאנים ולא בסשאן יחיד ב HTTP )
מבחינתם זה תקין ...הספקיות מודעות לכך שרוב הלקוחות שלהם אין להם מושג באינטרנט
ואיך הוא עובד מעבר לגלישה בסיסית כמו אתרים מיילים ויוטיוב
אם אתה רוצה חיבור אם 99 אחוז מהזמן רוחב פס מלא אתה צריך לשלם להן מאות שקלים
בחודש רק על שם משתמש וסיסמה אם חיבור עסקי שבעברית זה נקרא '' תשלם שוחד תקבל
יותר ''
ברוך הבא למדינת ישראל ... לא סתם אומרים בעולם שישראל זה מדינת קומבינטורים
כמו שבזק גובה על קווים סימטרים אלפי שקלים בחודש ללקוח שצריך חיבור סימטרי
לעסק שלו לדוגמה חיבור בזק של 100 הורדה ו 100 מגה בעלאה ישלם 11 אלף שח
לחודש ללא מע''מ ודמי התקנה של 6 אלף שח וזה בהנחה בית העסק של הלקוח
קרוב לסיביים אופטיים של בזק במידה וזה רחוב יותר עלות התקנה תעלה יותר
ב 7 לחודש אני יוצא לחופשה של שבועיים לכבוד החתונה שלי
באחד הימים הפנויים אני אנסה לעשות איזשהי קומבינה של
הצפנה מלאה של החיבור שלי ככה שהספק שלי יראה רק תעבורה
מוצפנת ואז אני רוצה לבדוק איך האינטרנט עובד ואיך אני מוריד
כשהתעבורה מוצפנת ביני לבין השרת ממנו אני מוריד.
כי קראתי בכמה פורומים בחול שיש כמה חבר'ה שהחליטו '' ללמד ''
את הספקית אינטרנט שלהם שבצורה מוצפנת אין להם שליטה על התעבורת
אינטרנט שנותנים ללקוחות שלהן.
במידה וזה יעבוד כמו שצריך אני מאמין שאני יפרסם דוגמאות וממצאים
- MrYair (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3677
- הצטרף: אוקטובר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 345 פעמים
תודה חברclubnet כתב:קראתי את מה שכתבת לי, כן זה ידוע שהספקיות הם נוכלים..
השאלה היא איך הם יודעים מי מוריד יותר? ומי פחות? לפי היוזר שלנו?
דרך אגב מזל טוב
האם אתה מתכוון להישאר עם בזק בנלאומי?...
ספקיות אכן יודעות מי קורע להם את רוחב פס ומי לא
ואלה שהספקיות לא יודעות כמו מי שמחובר ללא חייגן
יש להם מערכות שגם מתערבות במהירות הורדה של
טורנטים ... הרי לספקיות יש מיליון אחד מערכות ניתור
תעבורה שלנציג טכני שלהם אין גישה אליהם פרט
לאלה שמתחזקים את המערכות ליבה של הספקית
ככה שתאמין לי יש שמה אנשים שמקבלים משכורת
ממש שמנה כדי לשבת ליד מחשב ולהגביל את המורידים
הכבדים
גם אני מרגיש שיש בעייה והאינטרנט עובד לאט וגם אני ב 014 ובזק
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
גם אני נתקלתי היום בבעיה הזאת.
כבר כמה ימים שאני מוריד בכמויות גבוהות מהרגיל בעקבות קריסת דיסק קשיח שכעת אני מוריד מחדש את מה שאיבדתי בו.
תשתית הוט וספק בזק בינלאומי 100 מגה.
היום בערב אני פתאום שם לב שההורדות עברו מ-10 מגה בייט לשניה לכ-1 מגה בייט לשניה.
לא מדובר בטורנט אלא ביוזנט ככה שמהירות ההורדה צריכה להיות גבוהה באמת.
ניסיתי כמה ספקיות טורנט והבעיה קורית בכולן.
וכמובן שניסיתי כמה קבצים ובכולם יש את הבעיה.
לך תבין.
אם לא יעבור עד מחר בבוקר אז אני אתקשר לשירות הטכני (אין לי כח להתחיל להתווכח באמצע הלילה עם הטכנאי שרק יאשים כל דבר אחר אפשרי מלבד לקחת אחריות).
ואם לא ימצא פתרון אז יום ראשון אני עובר ספק.
עדכון:
דיברתי עם התמיכה של בזב"ל.
הטכנאי פשוט אמר לי שהוא לא מבין בדברים האלה של שרתי usenet ואין לו מושג איך לתקן את בעיית המהירות שאני חווה.
מחר נגלה אם אצל ספק אינטרנט אחר אין את הבעיה.
עדכון 2:
מסתבר שאפשר להתחבר להוטנט דרך האינטרנט.
התחברתי ועברתי אליהם דרך התמיכה הטכנית (מחכים אצלהם על הקו לא מעט. כנראה שהוט זה הוט).
והמהירות עלתה לי באותו הרגע מ-600KB/s ל-11MB/s.
שבזק בינלאומי ילכו לעבוד על מישהו אחר שהם לא משפיעים על מהירות הגלישה של הלקוחות ושבחיבור בלי חייגן אי אפשר בכלל לעשות את זה.
מישהו יודע אם הוטנט באמת משתמשים בסעיף שלהם בחוזה של הגבלה 50GB לחודש בהורדות והעלאות?
כבר כמה ימים שאני מוריד בכמויות גבוהות מהרגיל בעקבות קריסת דיסק קשיח שכעת אני מוריד מחדש את מה שאיבדתי בו.
תשתית הוט וספק בזק בינלאומי 100 מגה.
היום בערב אני פתאום שם לב שההורדות עברו מ-10 מגה בייט לשניה לכ-1 מגה בייט לשניה.
לא מדובר בטורנט אלא ביוזנט ככה שמהירות ההורדה צריכה להיות גבוהה באמת.
ניסיתי כמה ספקיות טורנט והבעיה קורית בכולן.
וכמובן שניסיתי כמה קבצים ובכולם יש את הבעיה.
לך תבין.
אם לא יעבור עד מחר בבוקר אז אני אתקשר לשירות הטכני (אין לי כח להתחיל להתווכח באמצע הלילה עם הטכנאי שרק יאשים כל דבר אחר אפשרי מלבד לקחת אחריות).
ואם לא ימצא פתרון אז יום ראשון אני עובר ספק.
עדכון:
דיברתי עם התמיכה של בזב"ל.
הטכנאי פשוט אמר לי שהוא לא מבין בדברים האלה של שרתי usenet ואין לו מושג איך לתקן את בעיית המהירות שאני חווה.
מחר נגלה אם אצל ספק אינטרנט אחר אין את הבעיה.
עדכון 2:
מסתבר שאפשר להתחבר להוטנט דרך האינטרנט.
התחברתי ועברתי אליהם דרך התמיכה הטכנית (מחכים אצלהם על הקו לא מעט. כנראה שהוט זה הוט).
והמהירות עלתה לי באותו הרגע מ-600KB/s ל-11MB/s.
שבזק בינלאומי ילכו לעבוד על מישהו אחר שהם לא משפיעים על מהירות הגלישה של הלקוחות ושבחיבור בלי חייגן אי אפשר בכלל לעשות את זה.
מישהו יודע אם הוטנט באמת משתמשים בסעיף שלהם בחוזה של הגבלה 50GB לחודש בהורדות והעלאות?