עברתי מבזק להוט בתשתית האינטרנט (100 מגה), האם יש משהו שאני צריך לדעת/לקחת בחשבון?
תודה
לקוח חדש של הוט תשתית אינטרנט, מחר ההתקנה, טיפים?
- liam (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 568
- הצטרף: מרץ 2007
- נתן תודות: 37 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
אמרו לי מודם עם נתב, עברתי רק בתשתית אינטרנט לא טלפון ולא טלוויזיה.
דווקא אני קורא הרבה תגובות חיוביות על תשתית האינטרנט של הוט, יותר טובה מהכאילו 100 מגה של בזק. אני בבית פרטי ולא דירה, כך שלא צריכה להיות בעיה עם שיתוף שכנים ועומס בעקבות זה.
אגב,
האם ניתן להפוך את המודם נתב שלהם ל- Bridge כמו את של בזק?
ל- 100 מגה הם פותחים 8 ערוצים, נכון?
דווקא אני קורא הרבה תגובות חיוביות על תשתית האינטרנט של הוט, יותר טובה מהכאילו 100 מגה של בזק. אני בבית פרטי ולא דירה, כך שלא צריכה להיות בעיה עם שיתוף שכנים ועומס בעקבות זה.
אגב,
האם ניתן להפוך את המודם נתב שלהם ל- Bridge כמו את של בזק?
ל- 100 מגה הם פותחים 8 ערוצים, נכון?
- clubnet
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5038
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: clubnet
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 189 פעמים
מודם+נתב = הוטבוקס אחי.liam כתב:אמרו לי מודם עם נתב, עברתי רק בתשתית אינטרנט לא טלפון ולא טלוויזיה.
דווקא אני קורא הרבה תגובות חיוביות על תשתית האינטרנט של הוט, יותר טובה מהכאילו 100 מגה של בזק. אני בבית פרטי ולא דירה, כך שלא צריכה להיות בעיה עם שיתוף שכנים ועומס בעקבות זה.
אגב,
האם ניתן להפוך את המודם נתב שלהם ל- Bridge כמו את של בזק?
ל- 100 מגה הם פותחים 8 ערוצים, נכון?...
הוט בסדר בתשתית.. שמע יש יגידו בזק טובים והוט ***..והפוך גם!
הדעות שונות פה.. אין הרבה אופציות לבנתיים..
ברגע שהיו עוד שחקנים אחרים בתשתית, תראה איך בזק מתחילה להוריד מחירים!
לגבי השאלה הזאתי : האם ניתן להפוך את המודם נתב שלהם ל- Bridge כמו את של בזק?
אני אישית אין לי מושג תמתין למישהו אחר שיכול לעזור לך בזה.
בהצלחה ידידי ותתחדש
- clubnet
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5038
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: clubnet
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 189 פעמים
מצאתי לך פה מדריך קצר מקווה שזה עוזר לך גבר:
איך להפוך את ה- HOTBOX מנתב למודם בלבד (Bridge) ולהפך.
http://www.iopanel.net/forum/thread64904.html
איך להפוך את ה- HOTBOX מנתב למודם בלבד (Bridge) ולהפך.
http://www.iopanel.net/forum/thread64904.html
- liam (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 568
- הצטרף: מרץ 2007
- נתן תודות: 37 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
עדכון...
התחלנו ברגל שמאל. אני עשיתי איתם "עסקת חבילה" על 2 בתים פרטיים צמודים, באחד מהם הייתה בעיה שכמעט גרמה לביטול כל העסקה (אם אי אפשר להתקין במיקום אחד, השני מבוטל), הביאו מנהל שאישר התקנה "מיוחדת", ובסוף העסקה יצאה לפועל. יאמר לזכותם (תלוי איך מסתכלים על זה) שבמסגרת של כמה שעות היה טכנאי שמצא את ההתקנה בעייתית, דיווח למנהל, מנהל הגיע, קיבל אישור לעשות התקנה חריגה ואח"כ הגיע טכנאי אחר שביצע את ההתקנות (גם לו היה חסר ציוד לאחת ההתקנות, והוא הזמין עוד טכנאי עם הציוד שהגיע תוך זמן קצר). למזלם היה לי זמן פנוי לכל הסיפור הזה.
אחרי שהטכנאי סיים את ההתקנה, חוץ מלראות שהמודם-ראוטר מסתנכרן והנתונים נראו סבבה, לא היה ניתן לבדוק את האינטרנט, הטכנאים כבר לא מחכים ללקוחות שיעבירו את הספק מבזק להוט. הטכנאי הלך ולי לא היה זמן להתעסק עם הספקית (היה תור של כ- 30 לקוחות לפני לתמיכה, בבזב"ל וגם בהוטנט). בנתיים הייתי מחובר עדיין לבזק.
מאוחר יותר בערב שמנו לב באחד מהבתים, שבחצי מהבית אין קליטת יס (שקופית של כבל לא מחובר), בבוקר בחנתי את ההתקנה וראיתי כבל גזור, התקשרתי אל הוט יחסית רגוע שיבואו לתקן את זה שלא נשאר בסופ"ש ללא יס (יום שישי), בהתחלה לא מצאו את המנוי שלי, כשמצאו הסתבר שהנציגה שלקחה ממני את הפרטים כתבה ת.ז. שגויה (סיפור שבפני עצמו, הם לא יכולים לתקן טלפונית, צריך למלא טופס העברת בעלות עם עצמי ולשלוח להם ת.ז. חוצפנים! ). אחרי זה הנציגה אומרת לי שזה לא בעיה שלהם ואני צריך להזמין את יס, כאן כבר באמת התחלתי להתעצבן, נתתי לה להבין "את הטעות החצופה שלהם" בצורה אסרטיבית והנציגה אמרה שהיא תשלח מייל למחלקה שמטפלת בנזק לציוד של הלקוח ורק ביום ראשון יחזרו אלי, אמרתי לה שאני לא מתכוון להיות בסופ"ש ללא טלוויזיה ושתמצא לי פתרון, לאחר שהבנתי שאין עם מי לדבר, הסברתי לה שאני מתכוון למצוא מישהו שיסדר לי את זה עוד היום (טכנאי פרטי כלשהו) וזה יהיה על חשבונם. לא הייתה לה תגובה.
הזמנתי מישהו שיסדר את זה, למרות שהוא הגיע תוך כמה שעות, שישי בצהריים, והשתמש בציוד שלו, הוא לא חייב אותי. אני לא מתכוון לוותר להוט על הבלגן וחוסר הנעימות מול אותו טכנאי. מישהו יודע מה קורה במצב כזה?
התחלנו ברגל שמאל. אני עשיתי איתם "עסקת חבילה" על 2 בתים פרטיים צמודים, באחד מהם הייתה בעיה שכמעט גרמה לביטול כל העסקה (אם אי אפשר להתקין במיקום אחד, השני מבוטל), הביאו מנהל שאישר התקנה "מיוחדת", ובסוף העסקה יצאה לפועל. יאמר לזכותם (תלוי איך מסתכלים על זה) שבמסגרת של כמה שעות היה טכנאי שמצא את ההתקנה בעייתית, דיווח למנהל, מנהל הגיע, קיבל אישור לעשות התקנה חריגה ואח"כ הגיע טכנאי אחר שביצע את ההתקנות (גם לו היה חסר ציוד לאחת ההתקנות, והוא הזמין עוד טכנאי עם הציוד שהגיע תוך זמן קצר). למזלם היה לי זמן פנוי לכל הסיפור הזה.
אחרי שהטכנאי סיים את ההתקנה, חוץ מלראות שהמודם-ראוטר מסתנכרן והנתונים נראו סבבה, לא היה ניתן לבדוק את האינטרנט, הטכנאים כבר לא מחכים ללקוחות שיעבירו את הספק מבזק להוט. הטכנאי הלך ולי לא היה זמן להתעסק עם הספקית (היה תור של כ- 30 לקוחות לפני לתמיכה, בבזב"ל וגם בהוטנט). בנתיים הייתי מחובר עדיין לבזק.
מאוחר יותר בערב שמנו לב באחד מהבתים, שבחצי מהבית אין קליטת יס (שקופית של כבל לא מחובר), בבוקר בחנתי את ההתקנה וראיתי כבל גזור, התקשרתי אל הוט יחסית רגוע שיבואו לתקן את זה שלא נשאר בסופ"ש ללא יס (יום שישי), בהתחלה לא מצאו את המנוי שלי, כשמצאו הסתבר שהנציגה שלקחה ממני את הפרטים כתבה ת.ז. שגויה (סיפור שבפני עצמו, הם לא יכולים לתקן טלפונית, צריך למלא טופס העברת בעלות עם עצמי ולשלוח להם ת.ז. חוצפנים! ). אחרי זה הנציגה אומרת לי שזה לא בעיה שלהם ואני צריך להזמין את יס, כאן כבר באמת התחלתי להתעצבן, נתתי לה להבין "את הטעות החצופה שלהם" בצורה אסרטיבית והנציגה אמרה שהיא תשלח מייל למחלקה שמטפלת בנזק לציוד של הלקוח ורק ביום ראשון יחזרו אלי, אמרתי לה שאני לא מתכוון להיות בסופ"ש ללא טלוויזיה ושתמצא לי פתרון, לאחר שהבנתי שאין עם מי לדבר, הסברתי לה שאני מתכוון למצוא מישהו שיסדר לי את זה עוד היום (טכנאי פרטי כלשהו) וזה יהיה על חשבונם. לא הייתה לה תגובה.
הזמנתי מישהו שיסדר את זה, למרות שהוא הגיע תוך כמה שעות, שישי בצהריים, והשתמש בציוד שלו, הוא לא חייב אותי. אני לא מתכוון לוותר להוט על הבלגן וחוסר הנעימות מול אותו טכנאי. מישהו יודע מה קורה במצב כזה?
נערך לאחרונה על ידי liam ב 24/01/2015 15:36, נערך פעם 1 בסך הכל.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- ValorHeart
- חבר ותיק
- הודעות: 1348
- הצטרף: מרץ 2012
- נתן תודות: 45 פעמים
- קיבל תודות: 81 פעמים
- muataz
-
- טרול
- הודעות: 953
- הצטרף: אוקטובר 2010
- שם מלא: muataz
- נתן תודות: 119 פעמים
- קיבל תודות: 112 פעמים
לי תיאמו התקנה ליום מסויים אבל הגאון במכירות נתן כתובת לא נכונה למתקינים. התקשר המתקין בבוקר והסתבר שהוא במקום אחר בכלל ואמר לי שיבוא עוד חצי שעה.liam כתב:הזמנתי מישהו שיסדר את זה, למרות שהוא הגיע תוך כמה שעות, שישי בצהריים, והשתמש בציוד שלו, הוא לא חייב אותי. אני לא מתכוון לוותר להוט על הבלגן וחוסר הנעימות מול אותו טכנאי. מישהו יודע מה קורה במצב כזה?...
אחרי חצי שעה התקשרו ואמרו שלא יוכלו להגיע כי כל המתקינים כבר מצוותים ויבואו למחרת.
התקשרתי להוט ודרשתי פיצוי. הציעו לי 150 שקל, אמרתי שלא מספק אותי וביקשתי שיחזור אלי מנהל. מאוחר יותר או למחרת (לא זוכר כבר), התקשרה אחראית/מנהלת. הסברתי לה את העניין ואחרי יומיים התקשרה וזיכתה אותי על ההתקנה (240 שח - מה שהם גובים להתקנה של 200 מגה).