[פוצל] שירות - SolidRun - CuBox

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
rafid
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1042
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

איזה סעיף בתקנון הפרתי?
אם קשה לך להתמודד עם התגובות העיניניות של חברי האתר אני מציע שתעבור להיות עורך בפלטפורמה אחרת

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

מתוך תקנון האתר: התגרות במנהלי האתר או התעלמות מהוראותיהם באופן עקבי.
השורה האחרונה בתגובה שלך זיכתה אותך בהקפאה.

OhadG (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1201
הצטרף: יולי 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 189 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

ziv_r כתב:OhadG,
אל תניח הנחות, אני לא קשור לתחום המסחרי באתר ואף אחד לא פנה אלי. כל מה שקשור לתחום המסחרי באתר עובר דרך @NitzanAdato.
אני הגבתי כך כי אתה מגיב בצורה זהה לאורך 20 ההודעות האחרונות שלך .

פנה ישירות לחברה עם התלונה, יהיה לזה יותר אפקט מאשר לערב את הדואלים שקיבלת מהחברה לגבי ההזמנה האישית שלך, בשרשורים של אחרים. פורום מסחר, שיווק, תמחור ושירות נועד בדיוק לתלונות כמו שיש לך. הפורום הנוכחי הוא פורום מקצועי והשרשור המדובר עוסק בהמלצה על מוצר, לא על בעיות אספקה שלך מול החברה.

נא להשאר בתחומי נושאי השרשור.
...
·

היי זיו,
אני מתנצל אם ההנחה השגויה שלי פגעה בך.

הנה, זה דבר פשוט שהחברה הבזויה הזו לא הצליחה לעשות, ובמקום זה מנסה לקבור את הביקורת עליה בשרשורים אחרים ובעזרת הנחות.

במקביל לכתיבה בפורום נעשתה כמובן פניה לחברה, אך זו כאמור העלתה חרס.
כפי שהאתר שימש (ועדיין משמש) פלטפורמה פרסומית לחברה הזו, כך ראוי שהיא תהיה חשופה בו לביקורת, ואף תגיב לה.
במקום להתנצל בפומבי על העיכובים, להכריז באתר שהמוצר לא במלאי (ו/או שצפויים עיכובים בהזמנות) ולהציע פיצוי החברה בוחרת במכוון להתעלם, לא מתקשרת בעיות שיש לה במשלוחים (רק לאחר שאנחנו פנינו אליה הואילו בטובם להודיע לנו שיש עיכובים), מסרבת להציע פיצוי, ומתנערת מאחריות באופן גורף (לא היא אשמה, אלא הספקים שלה אשמים...).

אם הפורום המקצועי (כהגדרתך) משמש להמלצה על מוצר כזה או אחר (ולא רק בהתדיינות על רכיבי חומרה או תוכנה שלו) ראוי גם שהוא ישמש למתן ביקורת על המוצר.

באופן אישי, אני אשתדל למתן את תגובותי ובעיקר להפנות ללינקים לפורומים האחרים או לתלונות האלו.
מאידך, גם לקרוא לשרשור הזה "שירות SOLID-RUN" הוא סוג של לעג לרש, דווקא היה מתאים לקרוא לו "אי-שירות סוליד-רן".

(והנה, התגובה ה-21 שלי בנושא הזה... מזל שיש לי קרוב ל-500 תגובות בנושאים אחרים, עם מעל 8 שנים ותק בפורום)

nirmv
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1416
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 59 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

תכננתי לקנות CuBox TV, אבל אני מקפיא את קנייתי עד שאשמע שבעיות ההספקה נפתרו והכל תקין בשירות.

Ilya-SR
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 24
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

היי אוהד,

אני הקפדתי לעדכן את הלקוחות מהאתר בכל עיכוב שהיה בין אם זה בעקבות שביתה במכס ישראל או בין אם נוצרו צווארי בקבוק כאלה ואחרים בעקבות גורמים שלא תלוים בנו (כן לפעמים לא הכל תלוי בנו) אנחנו עובדים מהר ככל הניתן כדי לשלוח ללקוחות וניישר קו בהקדם כפי שצוין בהודעה הקודמת שלי , כפיצוי ללקוחות מהארץ אנו נשלח גם כרטיס SD נוסף עם כל רכישה.

לאחר שנוצרו בעיות באספקה אני שיניתי את הסטטוס של המוצר המתריע שהמשלוח יהיה תוך שבועים ולא היה כתוב In Stock. כרגע שיניתי את זה בחזרה כי כל המוצרים במלאי ואנחנו שולחים לכל מי שהזמין.

בנוסף, שלחתי מייל באופן אישי לכל הלקוחות (מהארץ ומחו"ל) המעדכן אותם במצב ושצפויים להיות עיכובים - אני בטוח שיש כאן כמה אנשים שקיבלו את המייל הזה ומודעים למצב ושזה בטיפול.

אנחנו עונים למיילים באופן יומיומי וכל אחד מקבל מענה תוך 24 שעות גג (לרוב בהרבה פחות - גם בסופי שבוע) , אנחנו מתנצלים על כל אי נוחות שנגרמה לך ולשאר הלקוחות בעקבות העיכובים אבל לאחל לחברה "חרב כלכלי ופשיטת רגל" ולקרוא לנו "חברה בזויה" זה לא לעניין במיוחד שאני כאן במהלך כל המבצע הראשון וגם הנוכחי ומשתדל לעדכן ולתת מענה לכל השאלות שיש, ללמוד מהטענות שלכם והבעיות שאתם מעלים ולטפל בהם, אנחנו לא מתחמקים ואף אחד לא בורח עם הכסף ומשאיר ללא סחורה.

כמו כן, עשינו עוד מבצע עם הקיובוקס i4 ב$135 ואתם היחידים שיש להם עוד 10% הנחה בנוסף למבצע זה.

שיהיה המשך שבוע מצוין,
איליה

danielk
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 572
הצטרף: נובמבר 2008
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 113 פעמים
קיבל תודות: 35 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

איליה שלום,
אני התכוונתי לקנות את ה i4 pro שלכם בתחילת החודש,
אבל העלאה במחיר והביקורות על השירות גרמו לי להירתע.
מאחר והחזרתם את המחיר למחיר הקודם ובנוסף אני מאוד
סומך על ההמלצות המקצועיות באתר, אני מתכוון לרכוש קוביה כזאת.
אם אעשה את ההזמנה ביומיים הקרובים, מתי להערכתך היא תהיה בדרך אליי (לא אצלי, אלה סטטוס נשלח ).
תודה.

haimpk
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 262
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

איליה שלום,
למה באופן גורף לא נתתם את המחיר מבצע לל מי שהמשלוח לא יצא אליו עדיין כמחווה של שירות טוב???
אני ביטלתי את ההזמנה שלי ולא ממש מתכוון לעשות חדשה.אני תמיד אוהב לקנות מוצרים ישראלים אבל לא במחיר של זלזול בלקוח.
שיהיה לכם בהצלחה.

forexxxgaz
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 111
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

אני הזמנתי את המוצר (I4) ב-12/01 (לפני שבועיים). איליה היה איתי בקשר במייל ועידכן לגבי עיכוב במשלוח. מבחינת שירות ומענה אני מרוצה. מבחינת מהירות משלוח אני ממש מאוכזב אבל אני מאמין שזה ישתפר עם הזמן. בכל מקרה קיבלתי הבטחה במייל מאיליה שהמשלוח שלי יוצא מחר (27/01).
לגבי המחיר - אני הזמנתי עם קוד קופון של הפורום, קרי, קיבלתי 10% הנחה ממחיר של 150$. ממה שאני מבין פה המחיר היה צריך להיות נמוך יותר? (121.5$)

MoshePerez
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 3
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

מבצע ב 135 $ ?

נושא שלא נקרא #24 

אני לא רואה את המבצע ב135 $ באתר שלכם

forexxxgaz
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 111
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

Re: מבצע ב 135 $ ?

נושא שלא נקרא #25 


OhadG (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1201
הצטרף: יולי 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 189 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... sc&start=0

"עוד לקוח מרוצה"...
חברה ביזיון.
איזי טורס - EZ Tours - וילות ומלונות בוטיק באירופה
http://www.eztours.co.il


Ohad

M2
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1673
הצטרף: נובמבר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 56 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

הלקוח "המרוצה" שלח את הקוביה חזרה למפעל

AlAl
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 124
הצטרף: אוקטובר 2014
שם מלא: Al Al
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

יש מישהי בשם יעל בחברה שמטפלת בכל התלונות של עיכובים וכו'..
אני כבר כמט חודשיים אחרי ההזמנה ולא קיבלתי כלום!
אבל אני מאשים את הדואר פשוט ביזיון של שירות.

היא פתחה תלונה ואני מחכה כבר כמעט חודשיים..
מבאס לגמרי

SagiAharon
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 24
הצטרף: דצמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #29 

אני רכשתי לפני יומיים קיובוקס I4 PRO
אני כרגע ממתין בסבלנות,
אבל ברגע שיהיו בעיות פשוט מבטלים עסקה.
זה באמת מינוס ענקי שאין להם שירות לקוחות,
כן, במייל הם ענו לי עד כה,
אבל בטח כמו כל ישראלי טוב, ברגע שתיהיה בעיה הם יפסיקו לענות. אני מאוד מקווה שלא.
בכל מקרה אם יש אופציה שנציג שלהם יתן פה יתייחסות זה יהיה מצויין.
https://www.facebook.com/groups/buy.in.web/
בקבוצה זו תקבלו קישורים לרכישה של כל המוצרים הכי שווים באינטרנט
אם אתם מחפשים מוצר מסויים ולא מצליחים למצוא אתם יכולים לבקש ונמצא אותו עבורכם.

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

זה לא אשמת החברה צורת ההתנהלות של הדואר (כן אולי שווה בהמשך לאפשר איסוף עצמי במידת האפשר/דרכי שילוח עם חברות נוספות בעלות נוספת מצד הלקוח), גם המשלוחים מאליאקספרסס ואיביי מגיעים לרוב בדואר... אתה לא רואה אותי מקלל את המוכר הסיני ומאשים אותו שהכל זז לאט בארץ ומוצר מגיע אלי תוך 45 יום במקרה הטוב... אני לא מבטל עיסקה, שם פידבק שלילי ומתלונן כמו הישראלי הממוצע אלא מחכה 45 ימים ולפעמים 60 ימים. כן זה לא טריוויאלי לחכות חודש ימים לשילוח פנים ארצי אבל גם אתרי מכירות רבים בישראל מציינים לא אחת במעמד המכירה 14/21/30 ימי עבודה לאספקת המוצר כי יש דברים שצריך לקחת בחשבון כמו אלמנט הדואר שזוחל פה בארץ וזו עובדה לצערי - הלקוח הישראלי רגיל לקבל הכל מהר כאן ועכשיו כאילו מינימום הוא הבעלים של החברה.. צריך לזכור שיש עוד כמה מאות הזמנות לפניו.

החברה הישראלית יצאה יותר מבסדר פה עם חברי הפורום שלנו, חילקה קופוני הנחה, נתנה פיצוי ויש נציג רשמי של החנות שמגיב פה לכולם (כמה חברות כאלו עם תודעת שירות יש בארץ?) נכון שהיא קיבלה במה וחשיפה פה אבל שוב יש אנשים אמיתיים מאחורי המוצר, יצרן רציני וקהילה מפתחת שחובקת אותו.
כפי שתומר אמר ובהמלצתו הזמנתי גם CUBOX I2 ואני שלם עם הקנייה וממליץ לכולם לנהוג כמוני.
הגיוני מאוד שהמחיר יעלה כשהמוצר תופס תאוצה והוא לא רק במכירה מוקדמת מטבעם של מכירות ככה זה נהוג אז לא מבין את הפליאה פה ועדיין במחיר המבוקש אתם מקבלים אחלה מוצר להרצת openelc עם KODI.. יותר מזה? (Y)

לסיכום מדובר פה ביצרן כחול לבן עם מוצר מצליח שעושה הד בעולם, במקום לפרגן באהבה כקהילה מקצועית ומה"בית" אנו רק מתריסים ומוציאים שם רע לחברה ולעצמנו.. חבל.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”