איזה סעיף בתקנון הפרתי?
אם קשה לך להתמודד עם התגובות העיניניות של חברי האתר אני מציע שתעבור להיות עורך בפלטפורמה אחרת
[פוצל] שירות - SolidRun - CuBox
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים
מתוך תקנון האתר: התגרות במנהלי האתר או התעלמות מהוראותיהם באופן עקבי.
השורה האחרונה בתגובה שלך זיכתה אותך בהקפאה.
השורה האחרונה בתגובה שלך זיכתה אותך בהקפאה.
- OhadG (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1201
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 189 פעמים
- קיבל תודות: 123 פעמים
·ziv_r כתב:OhadG,
אל תניח הנחות, אני לא קשור לתחום המסחרי באתר ואף אחד לא פנה אלי. כל מה שקשור לתחום המסחרי באתר עובר דרך @NitzanAdato.
אני הגבתי כך כי אתה מגיב בצורה זהה לאורך 20 ההודעות האחרונות שלך .
פנה ישירות לחברה עם התלונה, יהיה לזה יותר אפקט מאשר לערב את הדואלים שקיבלת מהחברה לגבי ההזמנה האישית שלך, בשרשורים של אחרים. פורום מסחר, שיווק, תמחור ושירות נועד בדיוק לתלונות כמו שיש לך. הפורום הנוכחי הוא פורום מקצועי והשרשור המדובר עוסק בהמלצה על מוצר, לא על בעיות אספקה שלך מול החברה.
נא להשאר בתחומי נושאי השרשור....
היי זיו,
אני מתנצל אם ההנחה השגויה שלי פגעה בך.
הנה, זה דבר פשוט שהחברה הבזויה הזו לא הצליחה לעשות, ובמקום זה מנסה לקבור את הביקורת עליה בשרשורים אחרים ובעזרת הנחות.
במקביל לכתיבה בפורום נעשתה כמובן פניה לחברה, אך זו כאמור העלתה חרס.
כפי שהאתר שימש (ועדיין משמש) פלטפורמה פרסומית לחברה הזו, כך ראוי שהיא תהיה חשופה בו לביקורת, ואף תגיב לה.
במקום להתנצל בפומבי על העיכובים, להכריז באתר שהמוצר לא במלאי (ו/או שצפויים עיכובים בהזמנות) ולהציע פיצוי החברה בוחרת במכוון להתעלם, לא מתקשרת בעיות שיש לה במשלוחים (רק לאחר שאנחנו פנינו אליה הואילו בטובם להודיע לנו שיש עיכובים), מסרבת להציע פיצוי, ומתנערת מאחריות באופן גורף (לא היא אשמה, אלא הספקים שלה אשמים...).
אם הפורום המקצועי (כהגדרתך) משמש להמלצה על מוצר כזה או אחר (ולא רק בהתדיינות על רכיבי חומרה או תוכנה שלו) ראוי גם שהוא ישמש למתן ביקורת על המוצר.
באופן אישי, אני אשתדל למתן את תגובותי ובעיקר להפנות ללינקים לפורומים האחרים או לתלונות האלו.
מאידך, גם לקרוא לשרשור הזה "שירות SOLID-RUN" הוא סוג של לעג לרש, דווקא היה מתאים לקרוא לו "אי-שירות סוליד-רן".
(והנה, התגובה ה-21 שלי בנושא הזה... מזל שיש לי קרוב ל-500 תגובות בנושאים אחרים, עם מעל 8 שנים ותק בפורום)
היי אוהד,
אני הקפדתי לעדכן את הלקוחות מהאתר בכל עיכוב שהיה בין אם זה בעקבות שביתה במכס ישראל או בין אם נוצרו צווארי בקבוק כאלה ואחרים בעקבות גורמים שלא תלוים בנו (כן לפעמים לא הכל תלוי בנו) אנחנו עובדים מהר ככל הניתן כדי לשלוח ללקוחות וניישר קו בהקדם כפי שצוין בהודעה הקודמת שלי , כפיצוי ללקוחות מהארץ אנו נשלח גם כרטיס SD נוסף עם כל רכישה.
לאחר שנוצרו בעיות באספקה אני שיניתי את הסטטוס של המוצר המתריע שהמשלוח יהיה תוך שבועים ולא היה כתוב In Stock. כרגע שיניתי את זה בחזרה כי כל המוצרים במלאי ואנחנו שולחים לכל מי שהזמין.
בנוסף, שלחתי מייל באופן אישי לכל הלקוחות (מהארץ ומחו"ל) המעדכן אותם במצב ושצפויים להיות עיכובים - אני בטוח שיש כאן כמה אנשים שקיבלו את המייל הזה ומודעים למצב ושזה בטיפול.
אנחנו עונים למיילים באופן יומיומי וכל אחד מקבל מענה תוך 24 שעות גג (לרוב בהרבה פחות - גם בסופי שבוע) , אנחנו מתנצלים על כל אי נוחות שנגרמה לך ולשאר הלקוחות בעקבות העיכובים אבל לאחל לחברה "חרב כלכלי ופשיטת רגל" ולקרוא לנו "חברה בזויה" זה לא לעניין במיוחד שאני כאן במהלך כל המבצע הראשון וגם הנוכחי ומשתדל לעדכן ולתת מענה לכל השאלות שיש, ללמוד מהטענות שלכם והבעיות שאתם מעלים ולטפל בהם, אנחנו לא מתחמקים ואף אחד לא בורח עם הכסף ומשאיר ללא סחורה.
כמו כן, עשינו עוד מבצע עם הקיובוקס i4 ב$135 ואתם היחידים שיש להם עוד 10% הנחה בנוסף למבצע זה.
שיהיה המשך שבוע מצוין,
איליה
אני הקפדתי לעדכן את הלקוחות מהאתר בכל עיכוב שהיה בין אם זה בעקבות שביתה במכס ישראל או בין אם נוצרו צווארי בקבוק כאלה ואחרים בעקבות גורמים שלא תלוים בנו (כן לפעמים לא הכל תלוי בנו) אנחנו עובדים מהר ככל הניתן כדי לשלוח ללקוחות וניישר קו בהקדם כפי שצוין בהודעה הקודמת שלי , כפיצוי ללקוחות מהארץ אנו נשלח גם כרטיס SD נוסף עם כל רכישה.
לאחר שנוצרו בעיות באספקה אני שיניתי את הסטטוס של המוצר המתריע שהמשלוח יהיה תוך שבועים ולא היה כתוב In Stock. כרגע שיניתי את זה בחזרה כי כל המוצרים במלאי ואנחנו שולחים לכל מי שהזמין.
בנוסף, שלחתי מייל באופן אישי לכל הלקוחות (מהארץ ומחו"ל) המעדכן אותם במצב ושצפויים להיות עיכובים - אני בטוח שיש כאן כמה אנשים שקיבלו את המייל הזה ומודעים למצב ושזה בטיפול.
אנחנו עונים למיילים באופן יומיומי וכל אחד מקבל מענה תוך 24 שעות גג (לרוב בהרבה פחות - גם בסופי שבוע) , אנחנו מתנצלים על כל אי נוחות שנגרמה לך ולשאר הלקוחות בעקבות העיכובים אבל לאחל לחברה "חרב כלכלי ופשיטת רגל" ולקרוא לנו "חברה בזויה" זה לא לעניין במיוחד שאני כאן במהלך כל המבצע הראשון וגם הנוכחי ומשתדל לעדכן ולתת מענה לכל השאלות שיש, ללמוד מהטענות שלכם והבעיות שאתם מעלים ולטפל בהם, אנחנו לא מתחמקים ואף אחד לא בורח עם הכסף ומשאיר ללא סחורה.
כמו כן, עשינו עוד מבצע עם הקיובוקס i4 ב$135 ואתם היחידים שיש להם עוד 10% הנחה בנוסף למבצע זה.
שיהיה המשך שבוע מצוין,
איליה
- danielk
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 572
- הצטרף: נובמבר 2008
- מיקום: ירושלים
- נתן תודות: 113 פעמים
- קיבל תודות: 35 פעמים
איליה שלום,
אני התכוונתי לקנות את ה i4 pro שלכם בתחילת החודש,
אבל העלאה במחיר והביקורות על השירות גרמו לי להירתע.
מאחר והחזרתם את המחיר למחיר הקודם ובנוסף אני מאוד
סומך על ההמלצות המקצועיות באתר, אני מתכוון לרכוש קוביה כזאת.
אם אעשה את ההזמנה ביומיים הקרובים, מתי להערכתך היא תהיה בדרך אליי (לא אצלי, אלה סטטוס נשלח ).
תודה.
אני התכוונתי לקנות את ה i4 pro שלכם בתחילת החודש,
אבל העלאה במחיר והביקורות על השירות גרמו לי להירתע.
מאחר והחזרתם את המחיר למחיר הקודם ובנוסף אני מאוד
סומך על ההמלצות המקצועיות באתר, אני מתכוון לרכוש קוביה כזאת.
אם אעשה את ההזמנה ביומיים הקרובים, מתי להערכתך היא תהיה בדרך אליי (לא אצלי, אלה סטטוס נשלח ).
תודה.
- forexxxgaz
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 111
- הצטרף: ינואר 2015
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 16 פעמים
אני הזמנתי את המוצר (I4) ב-12/01 (לפני שבועיים). איליה היה איתי בקשר במייל ועידכן לגבי עיכוב במשלוח. מבחינת שירות ומענה אני מרוצה. מבחינת מהירות משלוח אני ממש מאוכזב אבל אני מאמין שזה ישתפר עם הזמן. בכל מקרה קיבלתי הבטחה במייל מאיליה שהמשלוח שלי יוצא מחר (27/01).
לגבי המחיר - אני הזמנתי עם קוד קופון של הפורום, קרי, קיבלתי 10% הנחה ממחיר של 150$. ממה שאני מבין פה המחיר היה צריך להיות נמוך יותר? (121.5$)
לגבי המחיר - אני הזמנתי עם קוד קופון של הפורום, קרי, קיבלתי 10% הנחה ממחיר של 150$. ממה שאני מבין פה המחיר היה צריך להיות נמוך יותר? (121.5$)
- MoshePerez
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 3
- הצטרף: ינואר 2015
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
- forexxxgaz
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 111
- הצטרף: ינואר 2015
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 16 פעמים
- SagiAharon
- עוסק בתחום
- הודעות: 24
- הצטרף: דצמבר 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
- יצירת קשר:
אני רכשתי לפני יומיים קיובוקס I4 PRO
אני כרגע ממתין בסבלנות,
אבל ברגע שיהיו בעיות פשוט מבטלים עסקה.
זה באמת מינוס ענקי שאין להם שירות לקוחות,
כן, במייל הם ענו לי עד כה,
אבל בטח כמו כל ישראלי טוב, ברגע שתיהיה בעיה הם יפסיקו לענות. אני מאוד מקווה שלא.
בכל מקרה אם יש אופציה שנציג שלהם יתן פה יתייחסות זה יהיה מצויין.
אני כרגע ממתין בסבלנות,
אבל ברגע שיהיו בעיות פשוט מבטלים עסקה.
זה באמת מינוס ענקי שאין להם שירות לקוחות,
כן, במייל הם ענו לי עד כה,
אבל בטח כמו כל ישראלי טוב, ברגע שתיהיה בעיה הם יפסיקו לענות. אני מאוד מקווה שלא.
בכל מקרה אם יש אופציה שנציג שלהם יתן פה יתייחסות זה יהיה מצויין.
https://www.facebook.com/groups/buy.in.web/
בקבוצה זו תקבלו קישורים לרכישה של כל המוצרים הכי שווים באינטרנט
אם אתם מחפשים מוצר מסויים ולא מצליחים למצוא אתם יכולים לבקש ונמצא אותו עבורכם.
בקבוצה זו תקבלו קישורים לרכישה של כל המוצרים הכי שווים באינטרנט
אם אתם מחפשים מוצר מסויים ולא מצליחים למצוא אתם יכולים לבקש ונמצא אותו עבורכם.
- benny123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5991
- הצטרף: אוקטובר 2009
- מיקום: אצלך במחשב
- נתן תודות: 556 פעמים
- קיבל תודות: 937 פעמים
זה לא אשמת החברה צורת ההתנהלות של הדואר (כן אולי שווה בהמשך לאפשר איסוף עצמי במידת האפשר/דרכי שילוח עם חברות נוספות בעלות נוספת מצד הלקוח), גם המשלוחים מאליאקספרסס ואיביי מגיעים לרוב בדואר... אתה לא רואה אותי מקלל את המוכר הסיני ומאשים אותו שהכל זז לאט בארץ ומוצר מגיע אלי תוך 45 יום במקרה הטוב... אני לא מבטל עיסקה, שם פידבק שלילי ומתלונן כמו הישראלי הממוצע אלא מחכה 45 ימים ולפעמים 60 ימים. כן זה לא טריוויאלי לחכות חודש ימים לשילוח פנים ארצי אבל גם אתרי מכירות רבים בישראל מציינים לא אחת במעמד המכירה 14/21/30 ימי עבודה לאספקת המוצר כי יש דברים שצריך לקחת בחשבון כמו אלמנט הדואר שזוחל פה בארץ וזו עובדה לצערי - הלקוח הישראלי רגיל לקבל הכל מהר כאן ועכשיו כאילו מינימום הוא הבעלים של החברה.. צריך לזכור שיש עוד כמה מאות הזמנות לפניו.
החברה הישראלית יצאה יותר מבסדר פה עם חברי הפורום שלנו, חילקה קופוני הנחה, נתנה פיצוי ויש נציג רשמי של החנות שמגיב פה לכולם (כמה חברות כאלו עם תודעת שירות יש בארץ?) נכון שהיא קיבלה במה וחשיפה פה אבל שוב יש אנשים אמיתיים מאחורי המוצר, יצרן רציני וקהילה מפתחת שחובקת אותו.
כפי שתומר אמר ובהמלצתו הזמנתי גם CUBOX I2 ואני שלם עם הקנייה וממליץ לכולם לנהוג כמוני.
הגיוני מאוד שהמחיר יעלה כשהמוצר תופס תאוצה והוא לא רק במכירה מוקדמת מטבעם של מכירות ככה זה נהוג אז לא מבין את הפליאה פה ועדיין במחיר המבוקש אתם מקבלים אחלה מוצר להרצת openelc עם KODI.. יותר מזה?
לסיכום מדובר פה ביצרן כחול לבן עם מוצר מצליח שעושה הד בעולם, במקום לפרגן באהבה כקהילה מקצועית ומה"בית" אנו רק מתריסים ומוציאים שם רע לחברה ולעצמנו.. חבל.
החברה הישראלית יצאה יותר מבסדר פה עם חברי הפורום שלנו, חילקה קופוני הנחה, נתנה פיצוי ויש נציג רשמי של החנות שמגיב פה לכולם (כמה חברות כאלו עם תודעת שירות יש בארץ?) נכון שהיא קיבלה במה וחשיפה פה אבל שוב יש אנשים אמיתיים מאחורי המוצר, יצרן רציני וקהילה מפתחת שחובקת אותו.
כפי שתומר אמר ובהמלצתו הזמנתי גם CUBOX I2 ואני שלם עם הקנייה וממליץ לכולם לנהוג כמוני.
הגיוני מאוד שהמחיר יעלה כשהמוצר תופס תאוצה והוא לא רק במכירה מוקדמת מטבעם של מכירות ככה זה נהוג אז לא מבין את הפליאה פה ועדיין במחיר המבוקש אתם מקבלים אחלה מוצר להרצת openelc עם KODI.. יותר מזה?
לסיכום מדובר פה ביצרן כחול לבן עם מוצר מצליח שעושה הד בעולם, במקום לפרגן באהבה כקהילה מקצועית ומה"בית" אנו רק מתריסים ומוציאים שם רע לחברה ולעצמנו.. חבל.