GalZilberman כתב:@מתן_בזק_בינלאומי
·
כפי שציינתי בפעם האחרונה שהגבתי לך, אם אתה טורח ונכנס לפורום ומגיב,
תן לפחות מייל פרטי של מישהו שבאמת יעזור ולא מייל כללי של בזק.
...
היי,
זו אינה כתובת מייל כללית אלא כתובת מייל שמגיעה ישירות אלי ואני דואג להפנות לנציג מתאים (שירות, טכני) שחוזר בהקדם.
GalZilberman כתב:@מתן_בזק_בינלאומי
·
כפי שציינתי בפעם האחרונה שהגבתי לך, אם אתה טורח ונכנס לפורום ומגיב,
תן לפחות מייל פרטי של מישהו שבאמת יעזור ולא מייל כללי של בזק.
...
·מצטרף לבקשה בעניין שלי. בזק בינלאומי יכולים לראות בבירור שהמנוי לא התחבר במשך חודשים.
אני חושב שהכתובת צריכה להיות בזק בנלאומי.
מקובל בחברות האינטרנט שבמידה ולא היה שימוש לא לחייב. הם יראו שלא השתמשת מספר חודשים בשירות ויזכו אותך. אתה כמובן צריך לדרוש את זה ולעמוד על שלך ולא לבוא בגישה של "המתחרה שלכם הבטיחה לי שהיא תנתק אותי, זו בעיה שלכם".
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
עדכון - בזק בינלאומי לקחו אחריות ושילמו לי החזר על התשתית (שזה רוב הסכום) על כל התקופה ששילמתי פעמיים על תשתית וספק.
יאמר לזכותם שהתגובתיות שלהם והשירותיות שלהם הפתיעה אותי לטובה (דבר שלא קורה כמעט אף פעם במדינתנו).
לעומתם 018 ממשיכים להתעלם מהדרישה שלי לשלם את החלק של הספק, שבגלל ההטעייה של נציג השירות (שאמר שאני לא צריך לעשות יותר כלום לאחר העברת השירות אליהם), לא ידעתי שעלי לבצע את הניתוק בעצמי.
אעדכן ברגע שיהיה חדש מהם.
drumace כתב:עדכון - בזק בינלאומי לקחו אחריות ושילמו לי החזר על התשתית (שזה רוב הסכום) על כל התקופה ששילמתי פעמיים על תשתית וספק.
יאמר לזכותם שהתגובתיות שלהם והשירותיות שלהם הפתיעה אותי לטובה (דבר שלא קורה כמעט אף פעם במדינתנו).
לעומתם 018 ממשיכים להתעלם מהדרישה שלי לשלם את החלק של הספק, שבגלל ההטעייה של נציג השירות (שאמר שאני לא צריך לעשות יותר כלום לאחר העברת השירות אליהם), לא ידעתי שעלי לבצע את הניתוק בעצמי.
אעדכן ברגע שיהיה חדש מהם.