שירות של DELL ישראל (באמצעות יעל - זרועה השירות שלהם) - הפתעה לטובה!

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
MarioMan (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3538
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: יונתן פת-יה
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

שירות של DELL ישראל (באמצעות יעל - זרועה השירות שלהם) - הפתעה לטובה!

נושא שלא נקרא #1 

אני עובד עם מסך מחשב DELL 3014 (למעשה יותר מאחד כזה) - מסך 30" IPS יקר להחריד (בשעתו המחיר היה סביב 7,200 ש"ח) אך התמורה בהתאם.

ביום שבת בערב במהלך עבודה שגרתית המסך החליט שבא לו להתפגר והחליט להציג מסך שחור עם קווים ירוקים אנכיים ברבעו השמאלי וכך העסק נשאר - כנראה מדובר באיזו בעיה בעיבוד התמונה של המסך ברמה שיחסית קרובה לפאנל היות שהדבר הזה תקף בכל ה-inputים ולמעשה אפילו תפריטי המסך לא מוצגים.

מוכה תדהמה ובחוסר מצב רוח לרכוש מסך חדש הלכתי לחפש את חשבונית הרכישה ומסתבר שלמסך אחריות עד ה-3.6.

התקשרתי ביום ראשון בבוקר ל-DELL ישראל ולאחר המתנה של פחות מ-2 דקות ענה לי נציג נחמד - נתתי לו את מספר ה-Service Tag ובמקביל שלחתי אליו במייל את חשבונית הרכישה. לצערי מסתבר שהיה צריך להיערך מראש גם עם המספר הסידורי של המסך ולא רק עם ה-Service Tag.

את הפרט הזה שלחתי לו במייל אתמול בצהריים וזה ענה לי לאחר זמן מה שנפתחה קריאת שירות. היום לפני 10 בבוקר היה אצלי כבר שליח עם מסך חדש לחלוטין מאותו הדגם ואסף את המסך הישן.

זה שירות!

JEXY
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 12241
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 625 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #2 

יעל שירותי מחשוב הם חלק מיעל שירותי תוכנה.

המחסן נמצא בהרצליה פיתוח מתחת לאוטלט ואכן גם ללקוחותי אני ממליץ רק על DELL ורק בגלל השירות וכמובן גם מנסיון אישי.

כל הכבוד
G-Media
יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע, תקשורת מחשבים וחשמל חכם.
052-5634010
עקבו אחרי בפייסבוק
בעל הסמכה בתכנון והקמת תשתית על בסיס טכנולוגייה HDBaseT

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

לא ברור למה אתה צריך לכתוב פוסט על שירות שאתה אמור לקבל בקלות?:roll:
זה שירות מקבלים מרוב החברות בנוגע למסכים כמו HP , IBM וכו.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44361
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

mp3lll,
דווקא במקום שרשור כזה לאור אינספור שרשורים אחרים שנפתחו על נותני שירות אשר לא מתנהגים בצורה דומה במקרים כאלו. כפי שאתה יודע, כבר שבענו מתירוצים כמו "התקלה עקב נזק פיזי ולכן לא מכוסה", מעבדות שלוקחות את המכשיר ומבוששות לתת מענה, מוצר שחוזר משירות ועדיין תקול ועוד.
כאן הלקוח קיבל תוך פרק זמן קצר מכשיר חדש לגמרי כמעט בתום תקופת האחריות ולכאן שאפו לשירות של DELL.

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3432
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 85 פעמים
קיבל תודות: 487 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

טוב לשמוע שגם דברים טובים קורים (Y)
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html

rocco
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 179
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

יופי של פוסט (Y) והוא חשוב משני טעמים עיקריים:
1. מביא לידיעת הגולשים מידע חשוב על שירות טוב של החברה, אז גם אם טוענים שזה צריך להיות הסטנדרט עדויות משרשורים אחרים מראות שזה לא.
מעבר לכך מענה מאוד מהיר ושליח עד הבית שמביא לך מסך חדש ואוסף את הישן יכול היה להיות הפוך בשני המקרים ועדיין היה נכנס לקטגוריה של שירות.
2. איזון. כמו שיש פוסטים על שירות רע מתקבלת תמונת מצב שזה הכל או זה הרוב להלן "(הסטנדרט)" כי רק זה מפורסם, אז אפשר גם אחרת, במיוחד בזמנים הללו .לנו כצרכנים יש השפעה עצומה חיובית כשלילית בהינף מקלדת.

rafib65
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 441
הצטרף: יולי 2005
שם מלא: רפי ב
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 59 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

מצטער, אבל אני חייב לקלקל את ה"חגיגה":

לאבא שלי מחשב שולחני של דל שנקנה בעצתי לפני מספר חודשים וכולל 3 שנות אחריות בבית הלקוח. אתמול הופיעה לו הודעה על תקלת כונן קשיח.
התקשר לשירות דל, בזבז שעה וחצי עם התמיכה שלהם שבסוף הגיעו למסקנה ש"יש לך תקלה בכונן הקשיח"...

מה הלאה:
  • טכנאי לבית, יגיע אולי תוך יומיים
  • הוא רק מחליף את הכונן, לא מבצע גיבוי/שיחזור מידע
  • הוא לא מתקין מערכת הפעלה מחדש למרות שהמחשב נקנה עם מערכת הפעלה מותקנת ע"י דל. למה? לא ברור...
בצר לו, פנה אבי לחנות ממנה נקנה המחשב. הגיע לחנות, על המקום החליפו לו את הכונן, שיחזרו את המידע שהיה עליו (כולל מע' הפעלה). תוך שעה כבר היה חזרה בבית עם מחשב תקין.

המסקנה?
ראשית, תמיד כדאי לקנות בחנות טובה עם שירות טוב. הבעיה שלא תמיד אפשר לדעת את זה מראש...
שנית, האם קניית מחשב מותג עם שירות לבית שהוא הרבה יותר יקר ממחשב לא ממותג מוצדקת? ממש לא במקרה הזה...

MarioMan (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3538
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: יונתן פת-יה
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

אני לא יודע מי זה אבא שלך וגם לא מכיר אותו, אבל טבעי שמי שמקבל את השיחה בצדו השני של הקו ינסה לקבל כמה שיותר אינפורמציה לגבי המצב על מנת לבצע אבחנה כמה שיותר מדויקת של התקלה ובהתאם לכך לשלוח את הגורם המתאים. במקרה שלי יש לי "קצת" ידע אז את כל הבדיקות אני כבר ביצעתי בעצמי והגשתי לתומך את הממצאים כך שלא היה מקום לספק.

וגם אם הופיעה הודעה על תקלה בכונן הקשיח - אי אפשר להאשים אותם אם הם ניסו לוודא שזה באמת העניין.

טכנאי תוך יומיים זה מצוין וגם זה מעבר למה שראוי להתחייב אליו - סה"כ אני מניח שאבא שלך משתמש פרטי ולא איזה ארגון.

באותו עניין - למה הטכנאי צריך לבצע גיבוי ושחזור מידע? מדובר בתקלת כונן קשיח והטכנאי סה"כ צריך לתת מענה לבעיית החומרה. מה גם שרוב המקומות מודיעים מראש ובכתב שהם לא לוקחים אחריות על שמירה ושלמות המידע.

לגבי מע' ההפעלה - אותו דבר.

לגבי המסקנות שלך אני שותף לשתיהן. שוב, במקרה שלי ככה המסך מגיע - לא ביצעתי הרחבת אחריות כלשהי או משהו בסגנון. יתרה מכך, אם הם היו אומרים לי שזמן הטיפול הוא שבוע ו\או שעלי להביא את המסך אליהם גם לא הייתי מתלונן.
Vermoze - Innovative Technology Solutions Ltd.

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

כמובן שיש שאלות של המוקד, שנראות לך טרחניות ולפעמים אולי לא רלוונטיות.
יש להם פרוטוקול שאלות לפי התקלה שאתה מדווח עליה.
הם לא יודעים מראש מי מבין במחשב, ויודע לבדוק לבד לפני שמתקשר, או שסתם מערכת ההפעלה לא עולה לו והוא מדווח על דיסק קשיח תקול.

היתה לי תקלת דיסק קשיח בנייד פרטי של קרובת משפחה.
זיהיתי בוודאות לפי הטסט בביוס של דל שזו בעיית דיסק, מסרתי את מספר השגיאה, ולכל לא שאלו שאלות נוספות.
טכנאי הגיע למחרת, וידא באמת שיש בעיה בדיסק, החליף אותו והציע מיוזמתו להתקין מערכת הפעלה.
שחררתי אותו לדרכו כי אני מנוסה בהתקנות, ומגדיר ישר מה שאני רוצה, אז כבר לא משנה אם הוא לא יתקין.

בקיצור, חווית שירות הכי טובה שאפשר לצפות לה.
(יש לי ניסיון עם השירות העסקי המעולה של דל, ומבחינתי, על סמך המקרה היחיד שלי, השירות הפרטי עומד באותה רמה)

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

rafib65

אף חברה לא תיקח בעלות על מידע אישי, מערכת הפעלה כן, מידע אישי לא.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@rafib65
·
הדבר היחיד שלא תקין בעיניי בסיפור זה עניין מערכת ההפעלה, אני מסכים לחלוטין שאם המחשב הגיע עם תוכנה מותקנת מראש התיקון הנדרש צריך לכלול חזרה אל המצב המקורי. לדעתי מדובר באי הבנה בלבד.
אף חברה לא מתחייבת או מציעה שחזור נתונים כחלק מאחריות רגילה ואני לא רואה לנכון שיכנסו לזה, אצל אביך ייתכן והיה מדובר בשחזור פשוט ברמת תוכנה, אצל מישהו אחר צריך שחזור פיזי ולפרק את הכונן במעבדה... לך תאבחן ותחליט איפה עובר הגבול ויותר מכך תנסה להסביר ללקוח שדורש שחזור ברמת החומרה למה לא משחזרים לו את המידע ולמישהו אחר כן.

JEXY
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 12241
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 625 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #12 

סליחה רפי, עם כל הכבוד אבל אף יבואן לא נותן אחריות על תוכנה ומערכת הפעלה ומן הסתם לא על שחזור מידע בבית הלקוח. יבואן נותן אחריות על החומרה בלבד וזה גם רשום לך בכתב אחריות כאשר אתה רוכש את המחשב, אז אנא אל תהיה תמים...

לפנות למעבדה פרטית זה כן תהליך שעושים בגלל החשש שהתוכנה או המידע ימחקו לפני שפונים לשירות היבואן בתקופת אחריות

גם חברות סלולאר פועלות כך.

חברות תשתיות תקשורת למגזר הפרטי או למגזר העסקי עובדות בריטיינר חודשי וכך אתה יכול לגבות את המידע לפני המסירה.

היום עדיף להיום חכם ולגבות את המידע ולא להשאר בלי כלום כאשר ישנה תקלה, וכן יש תקלות וזה בלתי נמנע והכל בגלל ייצור המוני.



שיהיה בהצלחה
G-Media
יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע, תקשורת מחשבים וחשמל חכם.
052-5634010
עקבו אחרי בפייסבוק
בעל הסמכה בתכנון והקמת תשתית על בסיס טכנולוגייה HDBaseT

moog
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 893
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

Jexy אם המחשב הגיע עם חלונות מובנה והיה קילקול בכונן קשיח במסגרת האחריות
חובה עליהם להחזיר Image (של חלונות) של המחשב הספציפי (זה גם מנסיון עם כל החברות)
לגבי מידע ..חובת הלקוח לגבות והם לא אחראים (רק בתשלום נוסף על העבודה)

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

לא מסכים בעליל. אם המחשב נרכש עם מערכת הפעלה (ישירות מהיצרן, ולא התקנה על ידי צד ג' כמו החנות), בעת החלפת דיסק קשיח המעבדה צריכה לטעון את גרסת ברירת המחדל של מערכת ההפעלה שבאה איתו.
מעבר לזה, לרוב היצרן אינו מספק שום כלי לשחזור מערכת ההפעלה מלבד מחיצת שחזור על הדיסק. כלומר הלך דיסק - אין דרך לשחזר עותק נקי כפי שבא מהמפעל.
באנלוגיה לסמארטפון שהעלית, תשלח את הסמארטפון לתיקון, יחליפו לך את רכיב הזכרון על הלוח, ויחזירו אותו ללא מערכת הפעלה. שבור את הראש לבד. לא הגיוני בעליל. ההבדל היחיד באנלוגיות הוא שעל מחשב אפשר הרבה יותר בקלות לרכוש מערכת הפעלה ולטעון אותה, אך האנלוגיה תקפה.

JEXY
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 12241
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 625 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #15 

MOOG , מנסיון אישי אני יכול להגיד לך שאתה טועה

הם לא מחזירים IMAGE אלא מחזירים את אותה מערכת הפעלה מדיסק חדש עם מפתח המוצר שמודבק על המחשב...

הם לא עושים IMAGE מכוון שאין להם יכולת לעשות IMAGE כאשר המחשב תקול...

יותר מזה היבואן שולח את הדיסק הפגום ומקבל חדש, את שעות עבודה לביצוע IMAGE הוא לא יכול לדרוש מאף אחד

וזה אני אומר רק מנסיון אישי
G-Media
יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע, תקשורת מחשבים וחשמל חכם.
052-5634010
עקבו אחרי בפייסבוק
בעל הסמכה בתכנון והקמת תשתית על בסיס טכנולוגייה HDBaseT

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”