אני עובד עם מסך מחשב DELL 3014 (למעשה יותר מאחד כזה) - מסך 30" IPS יקר להחריד (בשעתו המחיר היה סביב 7,200 ש"ח) אך התמורה בהתאם.
ביום שבת בערב במהלך עבודה שגרתית המסך החליט שבא לו להתפגר והחליט להציג מסך שחור עם קווים ירוקים אנכיים ברבעו השמאלי וכך העסק נשאר - כנראה מדובר באיזו בעיה בעיבוד התמונה של המסך ברמה שיחסית קרובה לפאנל היות שהדבר הזה תקף בכל ה-inputים ולמעשה אפילו תפריטי המסך לא מוצגים.
מוכה תדהמה ובחוסר מצב רוח לרכוש מסך חדש הלכתי לחפש את חשבונית הרכישה ומסתבר שלמסך אחריות עד ה-3.6.
התקשרתי ביום ראשון בבוקר ל-DELL ישראל ולאחר המתנה של פחות מ-2 דקות ענה לי נציג נחמד - נתתי לו את מספר ה-Service Tag ובמקביל שלחתי אליו במייל את חשבונית הרכישה. לצערי מסתבר שהיה צריך להיערך מראש גם עם המספר הסידורי של המסך ולא רק עם ה-Service Tag.
את הפרט הזה שלחתי לו במייל אתמול בצהריים וזה ענה לי לאחר זמן מה שנפתחה קריאת שירות. היום לפני 10 בבוקר היה אצלי כבר שליח עם מסך חדש לחלוטין מאותו הדגם ואסף את המסך הישן.
זה שירות!
שירות של DELL ישראל (באמצעות יעל - זרועה השירות שלהם) - הפתעה לטובה!
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44361
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים
mp3lll,
דווקא במקום שרשור כזה לאור אינספור שרשורים אחרים שנפתחו על נותני שירות אשר לא מתנהגים בצורה דומה במקרים כאלו. כפי שאתה יודע, כבר שבענו מתירוצים כמו "התקלה עקב נזק פיזי ולכן לא מכוסה", מעבדות שלוקחות את המכשיר ומבוששות לתת מענה, מוצר שחוזר משירות ועדיין תקול ועוד.
כאן הלקוח קיבל תוך פרק זמן קצר מכשיר חדש לגמרי כמעט בתום תקופת האחריות ולכאן שאפו לשירות של DELL.
דווקא במקום שרשור כזה לאור אינספור שרשורים אחרים שנפתחו על נותני שירות אשר לא מתנהגים בצורה דומה במקרים כאלו. כפי שאתה יודע, כבר שבענו מתירוצים כמו "התקלה עקב נזק פיזי ולכן לא מכוסה", מעבדות שלוקחות את המכשיר ומבוששות לתת מענה, מוצר שחוזר משירות ועדיין תקול ועוד.
כאן הלקוח קיבל תוך פרק זמן קצר מכשיר חדש לגמרי כמעט בתום תקופת האחריות ולכאן שאפו לשירות של DELL.
טוב לשמוע שגם דברים טובים קורים
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
יופי של פוסט והוא חשוב משני טעמים עיקריים:
1. מביא לידיעת הגולשים מידע חשוב על שירות טוב של החברה, אז גם אם טוענים שזה צריך להיות הסטנדרט עדויות משרשורים אחרים מראות שזה לא.
מעבר לכך מענה מאוד מהיר ושליח עד הבית שמביא לך מסך חדש ואוסף את הישן יכול היה להיות הפוך בשני המקרים ועדיין היה נכנס לקטגוריה של שירות.
2. איזון. כמו שיש פוסטים על שירות רע מתקבלת תמונת מצב שזה הכל או זה הרוב להלן "(הסטנדרט)" כי רק זה מפורסם, אז אפשר גם אחרת, במיוחד בזמנים הללו .לנו כצרכנים יש השפעה עצומה חיובית כשלילית בהינף מקלדת.
1. מביא לידיעת הגולשים מידע חשוב על שירות טוב של החברה, אז גם אם טוענים שזה צריך להיות הסטנדרט עדויות משרשורים אחרים מראות שזה לא.
מעבר לכך מענה מאוד מהיר ושליח עד הבית שמביא לך מסך חדש ואוסף את הישן יכול היה להיות הפוך בשני המקרים ועדיין היה נכנס לקטגוריה של שירות.
2. איזון. כמו שיש פוסטים על שירות רע מתקבלת תמונת מצב שזה הכל או זה הרוב להלן "(הסטנדרט)" כי רק זה מפורסם, אז אפשר גם אחרת, במיוחד בזמנים הללו .לנו כצרכנים יש השפעה עצומה חיובית כשלילית בהינף מקלדת.
- rafib65
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 441
- הצטרף: יולי 2005
- שם מלא: רפי ב
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 38 פעמים
- קיבל תודות: 59 פעמים
מצטער, אבל אני חייב לקלקל את ה"חגיגה":
לאבא שלי מחשב שולחני של דל שנקנה בעצתי לפני מספר חודשים וכולל 3 שנות אחריות בבית הלקוח. אתמול הופיעה לו הודעה על תקלת כונן קשיח.
התקשר לשירות דל, בזבז שעה וחצי עם התמיכה שלהם שבסוף הגיעו למסקנה ש"יש לך תקלה בכונן הקשיח"...
מה הלאה:
המסקנה?
ראשית, תמיד כדאי לקנות בחנות טובה עם שירות טוב. הבעיה שלא תמיד אפשר לדעת את זה מראש...
שנית, האם קניית מחשב מותג עם שירות לבית שהוא הרבה יותר יקר ממחשב לא ממותג מוצדקת? ממש לא במקרה הזה...
לאבא שלי מחשב שולחני של דל שנקנה בעצתי לפני מספר חודשים וכולל 3 שנות אחריות בבית הלקוח. אתמול הופיעה לו הודעה על תקלת כונן קשיח.
התקשר לשירות דל, בזבז שעה וחצי עם התמיכה שלהם שבסוף הגיעו למסקנה ש"יש לך תקלה בכונן הקשיח"...
מה הלאה:
- טכנאי לבית, יגיע אולי תוך יומיים
- הוא רק מחליף את הכונן, לא מבצע גיבוי/שיחזור מידע
- הוא לא מתקין מערכת הפעלה מחדש למרות שהמחשב נקנה עם מערכת הפעלה מותקנת ע"י דל. למה? לא ברור...
המסקנה?
ראשית, תמיד כדאי לקנות בחנות טובה עם שירות טוב. הבעיה שלא תמיד אפשר לדעת את זה מראש...
שנית, האם קניית מחשב מותג עם שירות לבית שהוא הרבה יותר יקר ממחשב לא ממותג מוצדקת? ממש לא במקרה הזה...
- MarioMan (פותח השרשור)
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 3538
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: יונתן פת-יה
- מיקום: תל-אביב
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 195 פעמים
אני לא יודע מי זה אבא שלך וגם לא מכיר אותו, אבל טבעי שמי שמקבל את השיחה בצדו השני של הקו ינסה לקבל כמה שיותר אינפורמציה לגבי המצב על מנת לבצע אבחנה כמה שיותר מדויקת של התקלה ובהתאם לכך לשלוח את הגורם המתאים. במקרה שלי יש לי "קצת" ידע אז את כל הבדיקות אני כבר ביצעתי בעצמי והגשתי לתומך את הממצאים כך שלא היה מקום לספק.
וגם אם הופיעה הודעה על תקלה בכונן הקשיח - אי אפשר להאשים אותם אם הם ניסו לוודא שזה באמת העניין.
טכנאי תוך יומיים זה מצוין וגם זה מעבר למה שראוי להתחייב אליו - סה"כ אני מניח שאבא שלך משתמש פרטי ולא איזה ארגון.
באותו עניין - למה הטכנאי צריך לבצע גיבוי ושחזור מידע? מדובר בתקלת כונן קשיח והטכנאי סה"כ צריך לתת מענה לבעיית החומרה. מה גם שרוב המקומות מודיעים מראש ובכתב שהם לא לוקחים אחריות על שמירה ושלמות המידע.
לגבי מע' ההפעלה - אותו דבר.
לגבי המסקנות שלך אני שותף לשתיהן. שוב, במקרה שלי ככה המסך מגיע - לא ביצעתי הרחבת אחריות כלשהי או משהו בסגנון. יתרה מכך, אם הם היו אומרים לי שזמן הטיפול הוא שבוע ו\או שעלי להביא את המסך אליהם גם לא הייתי מתלונן.
וגם אם הופיעה הודעה על תקלה בכונן הקשיח - אי אפשר להאשים אותם אם הם ניסו לוודא שזה באמת העניין.
טכנאי תוך יומיים זה מצוין וגם זה מעבר למה שראוי להתחייב אליו - סה"כ אני מניח שאבא שלך משתמש פרטי ולא איזה ארגון.
באותו עניין - למה הטכנאי צריך לבצע גיבוי ושחזור מידע? מדובר בתקלת כונן קשיח והטכנאי סה"כ צריך לתת מענה לבעיית החומרה. מה גם שרוב המקומות מודיעים מראש ובכתב שהם לא לוקחים אחריות על שמירה ושלמות המידע.
לגבי מע' ההפעלה - אותו דבר.
לגבי המסקנות שלך אני שותף לשתיהן. שוב, במקרה שלי ככה המסך מגיע - לא ביצעתי הרחבת אחריות כלשהי או משהו בסגנון. יתרה מכך, אם הם היו אומרים לי שזמן הטיפול הוא שבוע ו\או שעלי להביא את המסך אליהם גם לא הייתי מתלונן.
Vermoze - Innovative Technology Solutions Ltd.
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
כמובן שיש שאלות של המוקד, שנראות לך טרחניות ולפעמים אולי לא רלוונטיות.
יש להם פרוטוקול שאלות לפי התקלה שאתה מדווח עליה.
הם לא יודעים מראש מי מבין במחשב, ויודע לבדוק לבד לפני שמתקשר, או שסתם מערכת ההפעלה לא עולה לו והוא מדווח על דיסק קשיח תקול.
היתה לי תקלת דיסק קשיח בנייד פרטי של קרובת משפחה.
זיהיתי בוודאות לפי הטסט בביוס של דל שזו בעיית דיסק, מסרתי את מספר השגיאה, ולכל לא שאלו שאלות נוספות.
טכנאי הגיע למחרת, וידא באמת שיש בעיה בדיסק, החליף אותו והציע מיוזמתו להתקין מערכת הפעלה.
שחררתי אותו לדרכו כי אני מנוסה בהתקנות, ומגדיר ישר מה שאני רוצה, אז כבר לא משנה אם הוא לא יתקין.
בקיצור, חווית שירות הכי טובה שאפשר לצפות לה.
(יש לי ניסיון עם השירות העסקי המעולה של דל, ומבחינתי, על סמך המקרה היחיד שלי, השירות הפרטי עומד באותה רמה)
יש להם פרוטוקול שאלות לפי התקלה שאתה מדווח עליה.
הם לא יודעים מראש מי מבין במחשב, ויודע לבדוק לבד לפני שמתקשר, או שסתם מערכת ההפעלה לא עולה לו והוא מדווח על דיסק קשיח תקול.
היתה לי תקלת דיסק קשיח בנייד פרטי של קרובת משפחה.
זיהיתי בוודאות לפי הטסט בביוס של דל שזו בעיית דיסק, מסרתי את מספר השגיאה, ולכל לא שאלו שאלות נוספות.
טכנאי הגיע למחרת, וידא באמת שיש בעיה בדיסק, החליף אותו והציע מיוזמתו להתקין מערכת הפעלה.
שחררתי אותו לדרכו כי אני מנוסה בהתקנות, ומגדיר ישר מה שאני רוצה, אז כבר לא משנה אם הוא לא יתקין.
בקיצור, חווית שירות הכי טובה שאפשר לצפות לה.
(יש לי ניסיון עם השירות העסקי המעולה של דל, ומבחינתי, על סמך המקרה היחיד שלי, השירות הפרטי עומד באותה רמה)
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- Nunatak
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 3720
- הצטרף: דצמבר 2005
- שם מלא: nunatak
- נתן תודות: 194 פעמים
- קיבל תודות: 212 פעמים
@rafib65
·
הדבר היחיד שלא תקין בעיניי בסיפור זה עניין מערכת ההפעלה, אני מסכים לחלוטין שאם המחשב הגיע עם תוכנה מותקנת מראש התיקון הנדרש צריך לכלול חזרה אל המצב המקורי. לדעתי מדובר באי הבנה בלבד.
אף חברה לא מתחייבת או מציעה שחזור נתונים כחלק מאחריות רגילה ואני לא רואה לנכון שיכנסו לזה, אצל אביך ייתכן והיה מדובר בשחזור פשוט ברמת תוכנה, אצל מישהו אחר צריך שחזור פיזי ולפרק את הכונן במעבדה... לך תאבחן ותחליט איפה עובר הגבול ויותר מכך תנסה להסביר ללקוח שדורש שחזור ברמת החומרה למה לא משחזרים לו את המידע ולמישהו אחר כן.
·
הדבר היחיד שלא תקין בעיניי בסיפור זה עניין מערכת ההפעלה, אני מסכים לחלוטין שאם המחשב הגיע עם תוכנה מותקנת מראש התיקון הנדרש צריך לכלול חזרה אל המצב המקורי. לדעתי מדובר באי הבנה בלבד.
אף חברה לא מתחייבת או מציעה שחזור נתונים כחלק מאחריות רגילה ואני לא רואה לנכון שיכנסו לזה, אצל אביך ייתכן והיה מדובר בשחזור פשוט ברמת תוכנה, אצל מישהו אחר צריך שחזור פיזי ולפרק את הכונן במעבדה... לך תאבחן ותחליט איפה עובר הגבול ויותר מכך תנסה להסביר ללקוח שדורש שחזור ברמת החומרה למה לא משחזרים לו את המידע ולמישהו אחר כן.
- JEXY
- עוסק בתחום
- הודעות: 12241
- הצטרף: אפריל 2009
- מיקום: פתח תקווה
- נתן תודות: 41 פעמים
- קיבל תודות: 625 פעמים
- יצירת קשר:
סליחה רפי, עם כל הכבוד אבל אף יבואן לא נותן אחריות על תוכנה ומערכת הפעלה ומן הסתם לא על שחזור מידע בבית הלקוח. יבואן נותן אחריות על החומרה בלבד וזה גם רשום לך בכתב אחריות כאשר אתה רוכש את המחשב, אז אנא אל תהיה תמים...
לפנות למעבדה פרטית זה כן תהליך שעושים בגלל החשש שהתוכנה או המידע ימחקו לפני שפונים לשירות היבואן בתקופת אחריות
גם חברות סלולאר פועלות כך.
חברות תשתיות תקשורת למגזר הפרטי או למגזר העסקי עובדות בריטיינר חודשי וכך אתה יכול לגבות את המידע לפני המסירה.
היום עדיף להיום חכם ולגבות את המידע ולא להשאר בלי כלום כאשר ישנה תקלה, וכן יש תקלות וזה בלתי נמנע והכל בגלל ייצור המוני.
שיהיה בהצלחה
לפנות למעבדה פרטית זה כן תהליך שעושים בגלל החשש שהתוכנה או המידע ימחקו לפני שפונים לשירות היבואן בתקופת אחריות
גם חברות סלולאר פועלות כך.
חברות תשתיות תקשורת למגזר הפרטי או למגזר העסקי עובדות בריטיינר חודשי וכך אתה יכול לגבות את המידע לפני המסירה.
היום עדיף להיום חכם ולגבות את המידע ולא להשאר בלי כלום כאשר ישנה תקלה, וכן יש תקלות וזה בלתי נמנע והכל בגלל ייצור המוני.
שיהיה בהצלחה
לא מסכים בעליל. אם המחשב נרכש עם מערכת הפעלה (ישירות מהיצרן, ולא התקנה על ידי צד ג' כמו החנות), בעת החלפת דיסק קשיח המעבדה צריכה לטעון את גרסת ברירת המחדל של מערכת ההפעלה שבאה איתו.
מעבר לזה, לרוב היצרן אינו מספק שום כלי לשחזור מערכת ההפעלה מלבד מחיצת שחזור על הדיסק. כלומר הלך דיסק - אין דרך לשחזר עותק נקי כפי שבא מהמפעל.
באנלוגיה לסמארטפון שהעלית, תשלח את הסמארטפון לתיקון, יחליפו לך את רכיב הזכרון על הלוח, ויחזירו אותו ללא מערכת הפעלה. שבור את הראש לבד. לא הגיוני בעליל. ההבדל היחיד באנלוגיות הוא שעל מחשב אפשר הרבה יותר בקלות לרכוש מערכת הפעלה ולטעון אותה, אך האנלוגיה תקפה.
מעבר לזה, לרוב היצרן אינו מספק שום כלי לשחזור מערכת ההפעלה מלבד מחיצת שחזור על הדיסק. כלומר הלך דיסק - אין דרך לשחזר עותק נקי כפי שבא מהמפעל.
באנלוגיה לסמארטפון שהעלית, תשלח את הסמארטפון לתיקון, יחליפו לך את רכיב הזכרון על הלוח, ויחזירו אותו ללא מערכת הפעלה. שבור את הראש לבד. לא הגיוני בעליל. ההבדל היחיד באנלוגיות הוא שעל מחשב אפשר הרבה יותר בקלות לרכוש מערכת הפעלה ולטעון אותה, אך האנלוגיה תקפה.
- JEXY
- עוסק בתחום
- הודעות: 12241
- הצטרף: אפריל 2009
- מיקום: פתח תקווה
- נתן תודות: 41 פעמים
- קיבל תודות: 625 פעמים
- יצירת קשר:
MOOG , מנסיון אישי אני יכול להגיד לך שאתה טועה
הם לא מחזירים IMAGE אלא מחזירים את אותה מערכת הפעלה מדיסק חדש עם מפתח המוצר שמודבק על המחשב...
הם לא עושים IMAGE מכוון שאין להם יכולת לעשות IMAGE כאשר המחשב תקול...
יותר מזה היבואן שולח את הדיסק הפגום ומקבל חדש, את שעות עבודה לביצוע IMAGE הוא לא יכול לדרוש מאף אחד
וזה אני אומר רק מנסיון אישי
הם לא מחזירים IMAGE אלא מחזירים את אותה מערכת הפעלה מדיסק חדש עם מפתח המוצר שמודבק על המחשב...
הם לא עושים IMAGE מכוון שאין להם יכולת לעשות IMAGE כאשר המחשב תקול...
יותר מזה היבואן שולח את הדיסק הפגום ומקבל חדש, את שעות עבודה לביצוע IMAGE הוא לא יכול לדרוש מאף אחד
וזה אני אומר רק מנסיון אישי