כן... אם הביקורת נכתבה על 65...אז דיברתי על ה 65.
לגבי הגעה לארץ... מניח שבסביבות ספטמבר ומחיר... שוב מניח, שבסביבות 15k.
מידע חדש על מקרני ה4K של אופטומה
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
·yarino כתב:טלHD
תמוהה ביותר שאתה נעול על אופטומה ולא טורח לבדוק מקרנים אחרים.
אותו כנ"ל לגבי רסיברים של ימאהה, האם יש לך אינטרסט כלשהו לדחוף את שתי החברות האלו? אני לא אופתע אם כן....
נעול? מי נעול?
איפה ראית שציינתי שלא אבדוק מקרנים אחרים?
הלוואי שיהיו מקרנים אחרים 4k בתקציב דומה שאוכל להשוואת בינהם. הלוואי.
רן ציין שעד סוף השנה יצא מחליפו של הסוני 65 וכנראה יהיה 4k (כל שהוא).
אני יותר מאשמח להשוואת בינהם כמו שעשיתי גם בשידרוג מקרן הקודם.
אני לא בלחץ לשדרג גם עד סוף 2017. רק שיבואו מתחרים להשוואה.
יש לי מותגים רבים בסטאפ ששידרגתי בעבר ממותגים אחרים ויש כאלו שלא.
קליפש, סוני, LG, DUNE, פוקאל, יאמהה, גרנדוויו, וגם אופטומה שאני אגב מאוד מרוצה ממנו.
בזמנו ההחלטה היתה בין סוני 40 לאופטומה 50. ונפלה לטובת ה 50 בגלל פער מחיר בינהם שלא חשבתי שהיה מוצדק. אם אז היו באותו מחיר, היום היה לי סוני 40.
ומיותר לציין שתגובתך על "דוחף" מותגים שגויה ולא עניינית למה ששאלתי.
שמתי לב שאתה תמיד קופץ שמדברים משהו לא טוב על אופטומה או ימאהה.
אתה בטח זוכר את הבחור (לא אציין את שמו) שהיה "משווק" את פיוניר בכל הזדמנות, אותו בחור היה נהנה ממחירים מיוחדים מ ט.ר.
אז כמו במקרה ההוא אני מאוד מקווה שאין לך קשרים ואתה מקבל מהן מחיר טוב , לא שזה ממש מפריע לי אבל במידה וכן הייתי מצפה ממך לגילוי נאות.
זה שהאופטומה 60 יציג 4K אבל עם קונטרסט נמוך לא יהפוך אותו למתחרה עם אפסון,סוני ובטח לא עם JVC (אופטומה אף פעם לא היתה שם) מפני שאתה בקושי תרגיש בהבדלים בין 1080 ל 4K וזה מנסיון שלי לפחות.
הוואו הכי גדול שמקבלים ממקרן זה הקונטרסט והבהירות כך שלטעמי לפחות עניין ה 4K פחות מעניין מה גם שאין כרגע תכנים.
אגב, מה שאלת?
אתה בטח זוכר את הבחור (לא אציין את שמו) שהיה "משווק" את פיוניר בכל הזדמנות, אותו בחור היה נהנה ממחירים מיוחדים מ ט.ר.
אז כמו במקרה ההוא אני מאוד מקווה שאין לך קשרים ואתה מקבל מהן מחיר טוב , לא שזה ממש מפריע לי אבל במידה וכן הייתי מצפה ממך לגילוי נאות.
זה שהאופטומה 60 יציג 4K אבל עם קונטרסט נמוך לא יהפוך אותו למתחרה עם אפסון,סוני ובטח לא עם JVC (אופטומה אף פעם לא היתה שם) מפני שאתה בקושי תרגיש בהבדלים בין 1080 ל 4K וזה מנסיון שלי לפחות.
הוואו הכי גדול שמקבלים ממקרן זה הקונטרסט והבהירות כך שלטעמי לפחות עניין ה 4K פחות מעניין מה גם שאין כרגע תכנים.
אגב, מה שאלת?
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
לגבי "ההוא" זה ההוא....והייתי נזהר להשוואת אפילו בצחוק.
דרך אגב... לא יודע אם אתה מודע לזה, אבל המשווק של אופטומה היום ( שגם כותב כאן בשרשור) הוא לא המשווק של אופטומה בעבר... ואפרופו גם לא משווק של יאמהה בהווה.
לגבי שאלתי..
שאלתי איך אפשר להביע דעה כל כך נחרצת על ביצועיו של מקרן שעדיין לא יצא לשוק ושלא ראית בעצמיך.
דרך אגב... לא יודע אם אתה מודע לזה, אבל המשווק של אופטומה היום ( שגם כותב כאן בשרשור) הוא לא המשווק של אופטומה בעבר... ואפרופו גם לא משווק של יאמהה בהווה.
לגבי שאלתי..
שאלתי איך אפשר להביע דעה כל כך נחרצת על ביצועיו של מקרן שעדיין לא יצא לשוק ושלא ראית בעצמיך.
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
·@yarino
·
הרמיזות שלך לא לעניין מוזרות ומאוד לא ענייניות הייתי אומר אפילו מרושעות
אם אתה יודע משהו שאנחנו לא יודעים תגיד ואם לא אז אל תפזר רמזים רעים בלי ביסוס.
כמו שהוא מגן על האופטומה אתה מתקיף אותה ומהדר את סוני... אתה למשל כתבת
במחשבה שנייה אולי אתה באמת מנסה לקדם אותם ומקבל מהם טובות הנאה?
·
הרמיזות שלך לא לעניין מוזרות ומאוד לא ענייניות הייתי אומר אפילו מרושעות
אם אתה יודע משהו שאנחנו לא יודעים תגיד ואם לא אז אל תפזר רמזים רעים בלי ביסוס.
כמו שהוא מגן על האופטומה אתה מתקיף אותה ומהדר את סוני... אתה למשל כתבת
לא ראית את התמונה באופטומה אז איך אתה אומר את זה בכזו נחרצות אפשר הרי לומר אותו דבר עליך ששאתה מנסה לקדם את סוני?yarino כתב:טלHD
בעיקרון התמונה במקרן של סוני הרבה יותר חדה מאשר באופטומה ולכן במקרה הזה אני בספק אם בכלל תבחין בהבדלים בין חומר של 4K באופטומה לבין 1080 בסוני,...
במחשבה שנייה אולי אתה באמת מנסה לקדם אותם ומקבל מהם טובות הנאה?
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
נראה לי שפספסתי משהו
אני נעול על אופטומה
אין לי כסף לסוני
ופחות אהבתי את התמונה של האפסון שהיה לי
יש מצב שמישהו נותן לי על זה משהו?
כי אם כן אז אולי בסוף יהיה לי כסף לסוני
------------------------------------------
למכירה רמקולים polk audio
https://www.hometheater.co.il/vt276903.html
אני נעול על אופטומה
אין לי כסף לסוני
ופחות אהבתי את התמונה של האפסון שהיה לי
יש מצב שמישהו נותן לי על זה משהו?
כי אם כן אז אולי בסוף יהיה לי כסף לסוני
------------------------------------------
למכירה רמקולים polk audio
https://www.hometheater.co.il/vt276903.html
אני מקווה שהשרשור יחזור להיות ענייני , גם אותי הצליחו לפזר לכל מיני מקומות בגלל תגובות לגללגניות/עוקצניות עם חצאי ציטוטים מסולפים.
בכל אופן, חשוב לי לומר שאני דווקא מחזיק אצבעות ל TI.
יתכן והעוגה לא לגמרי אפויה בדור הזה, אבל לטכנולוגיה הזו יש את הפוטנציאל לגרום לסוני ו jvc הרבה מאוד צרות.
ראשית, צריך להבין שברמה התיאורטית (כל עוד האופטיקה ברמה זהה) מקרן DLP יראה חד יותר ממקרן מקביל של סוני או JVC וזאת בשל נושא הקונוורגנס שלא קיים בצ'יפ בודד.
בנוסף מקרני DLP טובים נהנים מאנסי קונטרסט עדיף אשר בשונה מ ON/OFF קונטרסט יבוא לידי ביטוי בסצינות בהירות, קרי תמונה פאנצ'ית.
ולבסוף, גם ברמת הפוטנציאל, הטכנולוגיה לא סובלת מהחולי הזה של פינות מוארות וחוסר אחידות שגורמת למשתמשים רבים של סוני ו JVC להסתמך על המזל שלהם.
באופן אישי יש לי פינה חמה בלב ל DLP עוד מימי שרפ 9000/10000/12000/21000.
כל זה כמובן לא יעזור ל TI אם היא לא תתגבר על בעיית הקונטרסט שזה בהכרח הפרמטר הכי דרמטי והכי משמעותי בתמונה.
צריך להבין שהפרמטר הזה בא לידי ביטוי כמעט בכל סצינה במהלך הסרט. כמובן זה דרמטי יותר שמנסים להסתכל על LIFE או 1000 סרטים אחרים. זו טעות לחשוב שהפרמטר הזה נמצא רק בסוג כזה של סרטים.
וזה גם מביא אותי לחווית הצפייה באיימקס שמסתמך על DLP. התמונה בוונדרוומן הייתה מאוד חדה....אבל החדות לא ממש עזרה במהלך המערכה השלישית.
אני יכול להשבע שגל גדות התנשקה עם כריס פיין, אבל אני לא לגמרי סגור על זה כי זה היה על רקע של שמיים אפורים (ולא שחורים) עם שתי דמויות שהיה קשה לזהות אותם, בשל הקונטרסט הכל כך נמוך.
רן
בכל אופן, חשוב לי לומר שאני דווקא מחזיק אצבעות ל TI.
יתכן והעוגה לא לגמרי אפויה בדור הזה, אבל לטכנולוגיה הזו יש את הפוטנציאל לגרום לסוני ו jvc הרבה מאוד צרות.
ראשית, צריך להבין שברמה התיאורטית (כל עוד האופטיקה ברמה זהה) מקרן DLP יראה חד יותר ממקרן מקביל של סוני או JVC וזאת בשל נושא הקונוורגנס שלא קיים בצ'יפ בודד.
בנוסף מקרני DLP טובים נהנים מאנסי קונטרסט עדיף אשר בשונה מ ON/OFF קונטרסט יבוא לידי ביטוי בסצינות בהירות, קרי תמונה פאנצ'ית.
ולבסוף, גם ברמת הפוטנציאל, הטכנולוגיה לא סובלת מהחולי הזה של פינות מוארות וחוסר אחידות שגורמת למשתמשים רבים של סוני ו JVC להסתמך על המזל שלהם.
באופן אישי יש לי פינה חמה בלב ל DLP עוד מימי שרפ 9000/10000/12000/21000.
כל זה כמובן לא יעזור ל TI אם היא לא תתגבר על בעיית הקונטרסט שזה בהכרח הפרמטר הכי דרמטי והכי משמעותי בתמונה.
צריך להבין שהפרמטר הזה בא לידי ביטוי כמעט בכל סצינה במהלך הסרט. כמובן זה דרמטי יותר שמנסים להסתכל על LIFE או 1000 סרטים אחרים. זו טעות לחשוב שהפרמטר הזה נמצא רק בסוג כזה של סרטים.
וזה גם מביא אותי לחווית הצפייה באיימקס שמסתמך על DLP. התמונה בוונדרוומן הייתה מאוד חדה....אבל החדות לא ממש עזרה במהלך המערכה השלישית.
אני יכול להשבע שגל גדות התנשקה עם כריס פיין, אבל אני לא לגמרי סגור על זה כי זה היה על רקע של שמיים אפורים (ולא שחורים) עם שתי דמויות שהיה קשה לזהות אותם, בשל הקונטרסט הכל כך נמוך.
רן
- big007
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3246
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: חיים
- נתן תודות: 631 פעמים
- קיבל תודות: 192 פעמים
רן שלום
שאלת תם?
ממה שראיתי כל המקרנים ביס פלאנט ראשל"צ ובסינמה סיטי ראשל"צ הם DLP.
האם זה לא אומר משהו על הטכנולוגיה של טקסס אינסטרומנט ממציאה והמייצרת של שבבי הDLP?
או שיש בתי קולנוע שמשתמשים בטכנולוגיה אחרת מאשר DLP?
ליידיעה עד עכשיו היה ברשותי מקרן של OPTOMA HD65 ולפני שנה החלפתי לHD28DSE גם הוא של OPTOMA.
שאני מאוד מרוצה מהתמונה שהוא מציג.
ברור לי שאני לא משווה את המקרן שברשותי למקרנים המדוברים פה בפוסט!
אלא רק מבחינת הטכנולוגיה.
שאלת תם?
ממה שראיתי כל המקרנים ביס פלאנט ראשל"צ ובסינמה סיטי ראשל"צ הם DLP.
האם זה לא אומר משהו על הטכנולוגיה של טקסס אינסטרומנט ממציאה והמייצרת של שבבי הDLP?
או שיש בתי קולנוע שמשתמשים בטכנולוגיה אחרת מאשר DLP?
ליידיעה עד עכשיו היה ברשותי מקרן של OPTOMA HD65 ולפני שנה החלפתי לHD28DSE גם הוא של OPTOMA.
שאני מאוד מרוצה מהתמונה שהוא מציג.
ברור לי שאני לא משווה את המקרן שברשותי למקרנים המדוברים פה בפוסט!
אלא רק מבחינת הטכנולוגיה.
נערך לאחרונה על ידי big007 ב 17/06/2017 18:54, נערך פעם 1 בסך הכל.
Big007.
קשה לגזור מזה מסקנה חד משמעית אבל זה בהחלט יכול להצביע על מגבלה של הטכנולוגיה.
יש בתי קולנוע שביקרתי בהם ברחבי העולם שאני יכול לחלום לראות ככה בבית , עם כל הכבוד לJVC שלי. האיימקס בראשון הוא לא אחד מהם כי הוא סובל מרמות קונטרסט מאוד נמוכות.
כך או כך, למיטב ידיעתי, נכון לכתיבת שורות אלו, חברת TI, יצרנית DLP והחברות שמיישמות את הטכנולוגיה במקרנים שלהם לא מצליחות להתקרב לרמות קונטרסט טובות.
אנשים שנחשפים לקונטרסט גבוה, והכוונה בצפייה אצלם בבית, בתנאים שלהם ולא בצפייה באיזו חנות או אצל חבר, לעולם לא יילכו אחורה בפרמטר הספציפי הזה, בניגוד לפרמטרים אחרים.
בשל עובדה זו, קיים שידרוג חד סטרי מסוני ל JVC ולא הפוך.
סיבה זו נובעת אך ורק מקונטרסט.
ל JVC אין שום יתרון משמעותי אחר על סוני, אבל יתרון זה הוא הדבר הכי משמעותי שיש.
ברגע שסוני או כל חברה אחרת תדביק את הפער העצום הזה, חברת JVC תהפוך לעוד חברה...
רן
קשה לגזור מזה מסקנה חד משמעית אבל זה בהחלט יכול להצביע על מגבלה של הטכנולוגיה.
יש בתי קולנוע שביקרתי בהם ברחבי העולם שאני יכול לחלום לראות ככה בבית , עם כל הכבוד לJVC שלי. האיימקס בראשון הוא לא אחד מהם כי הוא סובל מרמות קונטרסט מאוד נמוכות.
כך או כך, למיטב ידיעתי, נכון לכתיבת שורות אלו, חברת TI, יצרנית DLP והחברות שמיישמות את הטכנולוגיה במקרנים שלהם לא מצליחות להתקרב לרמות קונטרסט טובות.
אנשים שנחשפים לקונטרסט גבוה, והכוונה בצפייה אצלם בבית, בתנאים שלהם ולא בצפייה באיזו חנות או אצל חבר, לעולם לא יילכו אחורה בפרמטר הספציפי הזה, בניגוד לפרמטרים אחרים.
בשל עובדה זו, קיים שידרוג חד סטרי מסוני ל JVC ולא הפוך.
סיבה זו נובעת אך ורק מקונטרסט.
ל JVC אין שום יתרון משמעותי אחר על סוני, אבל יתרון זה הוא הדבר הכי משמעותי שיש.
ברגע שסוני או כל חברה אחרת תדביק את הפער העצום הזה, חברת JVC תהפוך לעוד חברה...
רן