@rafib65
·
הי רפי, אין סתירה בין הדברים..יש מקום מסודר או אין, בארץ או בחו"ל, לא תיכנס ללא תשלום משום סיבה.
דורון.
התנהלות בזויה בספארי רמת גן
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- ag43 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2224
- הצטרף: אוגוסט 2008
- נתן תודות: 49 פעמים
- קיבל תודות: 206 פעמים
כמו שציינתי בהודעה הראשונה, התלונה שלי מתחלקת לשניים. מצד הספארי - הנוהל המסריח של חיוב בכרטיס בכל מקרה, גם כאשר מדובר בסוף היום וברור שמדובר רק באיסוף וכו'. כמעט בכל מקום אפשר להכנס ל10-15 דקות בלי לקבל חיוב בדיוק למטרות כאלו.
מצד העובד - היתה התנהלות פשוט לא מקובלת בשום רמה של נתינת שירות שהיא. זה פשוט היה מבזה.
@sufgi גם אם בחוק לא מוגדר שעובד חייב להזדהות בשמו זו אחת המוסכמות הבסיסיות ביותר בארץ.
מצד העובד - היתה התנהלות פשוט לא מקובלת בשום רמה של נתינת שירות שהיא. זה פשוט היה מבזה.
@sufgi גם אם בחוק לא מוגדר שעובד חייב להזדהות בשמו זו אחת המוסכמות הבסיסיות ביותר בארץ.
- fLy
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1797
- הצטרף: אפריל 2009
- מיקום: רמת השרון
- נתן תודות: 491 פעמים
- קיבל תודות: 334 פעמים
@זורו44
·
יפנה לסאפארי?? ומה יאמר?
'שלום, באחד הימים רציתי להיכנס ללא כרטיס, אבל מסיבה מוצדקת לחלוטין! ואפילו עם עירבון!! תעודת זהות, לא סתם!!! פניתי לשומר/אחראי קופות/whoever מס' פעמים, ולאחר שקיבלתי תשובה סופית וסירבתי לקבלה הוא התייחס אלי שלא בנימוס המירבי'...דאחילק
מתנצל על הציניות, אך אל תבזבז את זמנך ag43, גם אם תמצא מי שיקבל את הפנייה, איפוא שתשאיר אותה שם היא תישאר.
דורון.
·
יפנה לסאפארי?? ומה יאמר?
'שלום, באחד הימים רציתי להיכנס ללא כרטיס, אבל מסיבה מוצדקת לחלוטין! ואפילו עם עירבון!! תעודת זהות, לא סתם!!! פניתי לשומר/אחראי קופות/whoever מס' פעמים, ולאחר שקיבלתי תשובה סופית וסירבתי לקבלה הוא התייחס אלי שלא בנימוס המירבי'...דאחילק
מתנצל על הציניות, אך אל תבזבז את זמנך ag43, גם אם תמצא מי שיקבל את הפנייה, איפוא שתשאיר אותה שם היא תישאר.
דורון.
- fLy
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1797
- הצטרף: אפריל 2009
- מיקום: רמת השרון
- נתן תודות: 491 פעמים
- קיבל תודות: 334 פעמים
·זורו44 כתב:פנית להנהלת הספארי ,לדוברת?
אולי יש אלמנט של ביטוח/חלילה וחס קרתה תאונה /נזק,ואז זה מחייב כרטיס,
הריי הכל מרושת במצלמות והנהלה משקיפה ומבקרת
נהלים תמיד אפשר לכופף אך בטוח שהתנהגות אפשר לעדן ולשפר...
"נהלים תמיד אפשר לכופף"
עלית על היתרון הכי גדול ובו בעת החיסרון הכי גדול שלנו הישראלים...רק שיש ביננו עדיין, למזלנו, כאלו שלא חושבים כך...אולי זה לא מסתדר לידידנו ag43 במקרה הספציפי שלו, אבל זה טוב עבור הכלל(ובטח עבור הסאפארי במקרה הנ"ל).
כיפוף נהלים נכון אולי בניהול מערכות קטנות, אולי קטנות מאוד, בגדולות יש ערך רב לנהלים וישומם(וכמובן שככל שיותר למטה בשרשרת העובדים הנהלים יותר מוקפדים, בטח על מי שעומד בשער הסאפארי).
דורון.