התנהלות בזויה בספארי רמת גן

נושאים שאינם קשורים בהכרח לתחום הקולנוע הביתי או האודיו אך עדיין עשויים לעניין את הקהל שלנו.

חשוב שלא לערב נושאים שנויים במחלוקת (פוליטיקה למשל).
fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

@rafib65
·

הי רפי, אין סתירה בין הדברים..יש מקום מסודר או אין, בארץ או בחו"ל, לא תיכנס ללא תשלום משום סיבה.
דורון.

wallalon
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1924
הצטרף: נובמבר 2009
מיקום: מרכז
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

למה שעובד, בד"כ בשכר מינימום+ יעבור על נהלים שקיבל? ועוד לשמור לך על חפצים יקרי ערך? תמיד יש סיכוי קטן שהוא יצליח לאבד אותם, ומה אז תעשה?
שמור את העצבים לדברים אחרים

BarDar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 489
הצטרף: ינואר 2015
מיקום: בין אור יהודה לפתח תקווה
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

יש מקום מסודר לאסוף נוסעים- בשער הכניסה. עובדה שאחותך הביאה אליך את הילדים ואספת אותם.
לא מבין למה הקופאי אמור לשים לך סטופר ולחכות לראות אם תצא או לא...
אין שום סיבה שלא ללחוץ על "תודה"
תודה :)

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

אולי אסור לו להכניס אף אחד בלי כרטיס, יכול להיות

אבל

לדבר בטון מזלזל ולהתחצף ללקוח, על זה אני לא יכול לעבור לסדר היום

sufgi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3743
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: הריביירה הישראלית
נתן תודות: 255 פעמים
קיבל תודות: 218 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

מעריך שעל פי הנהלים הוא לא יכול לתת לך להכנס ללא תשלום, לא משנה מה הסיבה, ולא היית צריך להכנס איתו לויכוח (גם אם דיברת בטון נעים).
אמנם זה לא שירותי, אבל הוא גם לא חייב לתת לך את שמו.

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

יש כאן בעיה מאחר והם בנויים על צפיה בחיות
נכנסת וראית ארנבת, תשלם.
כל כניסה חייבת בתשלום
זה שתשאיר להם ארנק, לא ברור איך זה יעזור.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

molvy כתב:אולי אסור לו להכניס אף אחד בלי כרטיס, יכול להיות

אבל

לדבר בטון מזלזל ולהתחצף ללקוח, על זה אני לא יכול לעבור לסדר היום
...
·

אתה לא באמת יודע מה היה שם, לפעמים לקוחות מביאים אותך למצב הזה.

ag43 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

כמו שציינתי בהודעה הראשונה, התלונה שלי מתחלקת לשניים. מצד הספארי - הנוהל המסריח של חיוב בכרטיס בכל מקרה, גם כאשר מדובר בסוף היום וברור שמדובר רק באיסוף וכו'. כמעט בכל מקום אפשר להכנס ל10-15 דקות בלי לקבל חיוב בדיוק למטרות כאלו.
מצד העובד - היתה התנהלות פשוט לא מקובלת בשום רמה של נתינת שירות שהיא. זה פשוט היה מבזה.

@sufgi גם אם בחוק לא מוגדר שעובד חייב להזדהות בשמו זו אחת המוסכמות הבסיסיות ביותר בארץ.

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

לדעתי 10-15 דקות חינם מדובר בחניונים ולא באטרקציות
אם המקום היה ממש לפני סגירה אולי היה אפשר לגלות גמישות ואולי לא (כמו שנניח נכנסת ללא מנוי לקאנטרי 10 דקות לפני סגירה)
מה שכן קשה לצפות מקופאי בכניסה להגדיל ראש
מאוד אפשר לצפות מקופאי שיסביר דברים בצורה מנומסת בלי להיכנס לעימות עם לקוח

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

פנית להנהלת הספארי ,לדוברת?
אולי יש אלמנט של ביטוח/חלילה וחס קרתה תאונה /נזק,ואז זה מחייב כרטיס,
הריי הכל מרושת במצלמות והנהלה משקיפה ומבקרת
נהלים תמיד אפשר לכופף אך בטוח שהתנהגות אפשר לעדן ולשפר
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

ag43 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

ניסיתי לפנות. אין שום אפשרות. בסוף הגעתי למי שמארגנת סיורים מודרכים (המענה האנושי היחיד) והיא נתנה לי כתובת מייל כלשהי ואמרה שזו דרך יצירת הקשר היחידה. זה בטח לא עזר לי במקום.

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

מייל/רשת חברתית מצוין לסוגיה
בהצלחה
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

@זורו44
·

יפנה לסאפארי?? ומה יאמר?
'שלום, באחד הימים רציתי להיכנס ללא כרטיס, אבל מסיבה מוצדקת לחלוטין! ואפילו עם עירבון!! תעודת זהות, לא סתם!!! פניתי לשומר/אחראי קופות/whoever מס' פעמים, ולאחר שקיבלתי תשובה סופית וסירבתי לקבלה הוא התייחס אלי שלא בנימוס המירבי'...דאחילק
מתנצל על הציניות, אך אל תבזבז את זמנך ag43, גם אם תמצא מי שיקבל את הפנייה, איפוא שתשאיר אותה שם היא תישאר.
דורון.

fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

זורו44 כתב:פנית להנהלת הספארי ,לדוברת?
אולי יש אלמנט של ביטוח/חלילה וחס קרתה תאונה /נזק,ואז זה מחייב כרטיס,
הריי הכל מרושת במצלמות והנהלה משקיפה ומבקרת
נהלים תמיד אפשר לכופף אך בטוח שהתנהגות אפשר לעדן ולשפר
...
·

"נהלים תמיד אפשר לכופף"
עלית על היתרון הכי גדול ובו בעת החיסרון הכי גדול שלנו הישראלים...רק שיש ביננו עדיין, למזלנו, כאלו שלא חושבים כך...אולי זה לא מסתדר לידידנו ag43 במקרה הספציפי שלו, אבל זה טוב עבור הכלל(ובטח עבור הסאפארי במקרה הנ"ל).
כיפוף נהלים נכון אולי בניהול מערכות קטנות, אולי קטנות מאוד, בגדולות יש ערך רב לנהלים וישומם(וכמובן שככל שיותר למטה בשרשרת העובדים הנהלים יותר מוקפדים, בטח על מי שעומד בשער הסאפארי).
דורון.

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

@fLy
·

(Y)

שלח תגובה

חזור אל “ללא קשר”