מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה


עמוד 2 מתוך 10
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #16  נשלח: א' 03/09/2017 18:07

טוב, עוד עדכון,
דיברה איתי שוב הנציגה של אלקטרוניקס-פרו מקשרי הלקוחות. היא אמרה שהיא לא יכולה להתחייב על כך שיתקנו לי את הטלוויזיה עד סוף השבוע הזה, אבל כן אמרה שזה לא ייקח יותר מ10 ימים. כמו כן, כשהעליתי את עניין השריטות שנוספו למסגרת טלוויזיה בזמן השהיה במעבדה/לקיחתה למעבדה, לא הייתה לה תשבוה לתת לי ורק אמרה שביום החמישי היא תעדכן אותי בנוגע לכל הדברים האלה (אם אסכים שייקחו את הטלוויזיה מחר למעבדה). כשהעליתי את עניין הפיצוי הכספי על השירות הזוועתי, אמרה לי שאלקטרוניקס-פרו לא נותנים פיצויים כספיים אך הזכירה שיהיה אפשר לפצות אותי בעכבר ומקלדת (באמת, אני לא צוחק) ו/או עוד מוצר אחר כלשהו וגם שישנה אפשרות להאריך את האחריות.

כשהעליתי את עניין של סעיף 4 בתעודת האחריות של יורוקום, בו יש התחייבות להחליף את הטלוויזיה לחדשה מסוג זהה, או לטלוויזיה בעלת איכויות וערך דומים, או להחזיר את כל הכסף, זאת במידה והם לא מצליחים לקיים את סעיף 2, כלומר תיקון הטלויזיה, אמרה לי שהם כן יצליחו לתקן את הטלויזיה ושהסעיף הזה לא תקף כרגע. זה כמובן עניין משפטי, אבל כפי שאני מבין את הדברים, יורוקום לא הצליחה לתקן לי את הטלוויזה, כלומר הם לא עמדו בהתחייבות שבסעיף 2, ולכן סעיף 4 כן אקטואלי. אני לא מאמין שהניסוח הזה של תעודת האחריות נותן להם אין ספור הזדמנויות לתקן את הטלוויזיה ואף פעם לא להגיע להתחייבות של סעיף 4. הנה תעודת האחריות כפי שקיבלתי אותה מיורוקום במייל. מה אתם חושבים?:



אני לא נתתי לה תשובה סופית בעניין אם אני מסכים שייקחו את הטלוויזיה מחר ושהם ינסו לתקן אותה שוב, אבל ככל שאני מעבד את השיחה האחרונה אני נוטה לא להסכים לזה ומתחיל להעדיף יותר לסגור את זה בבית המשפט, למרות שאני צופה שזה ייקח הרבה מאד זמן ומאמץ מצידי. היא לא נתנה לי שום התחייבות ממשית, אמרה שאין שום אפשרות לפיצוי כספי ושום התחייבות בנוגע לטיפול/פיצוי על שריטות. כלומר זה לא ממש שונה מההבטחות הקודמות, ולכן אני לא ממש רואה שום סיבה לתת להם עוד צ'אנס...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 7347

 #17  נשלח: א' 03/09/2017 18:12

אם בסופו של דבר תגיע לבימ"ש, ככל שתיתן להם יותר הזדמנויות לתקן כך זה יעמוד לטובתך ופיצוי עגמת הנפש יוכל להיות גבוה יותר.
לדעתי, עד כמה שזה קשה ומתסכל, תן להם עוד הזדמנות. ברור שגם אם הטלוויזיה חוזרת תקינה, אם לא החליפו לך את המסגרת (או מצאו פתרון אחר להעלמת השריטות שהם עשו) - תסרב לקבל את זה כטלוויזיה שתוקנה.

תמשיך לעדכן..

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #18  נשלח: א' 03/09/2017 18:15

אכן. עד כמה שאני חושב שהפתרון יגיע דרך תביעות קטנות אתה חייב לתת להם מספיק הזדמנויות לתקן את המסך לפני ש"שוברים את הכלים". צריך להכניס הכל לפרופורציות. לא הצליחו לתקן - ינסו שוב ויפצו אותך. שוב כשלו? יתנו פיצוי נוסף. גרמו נזק? ישלמו. יש כמה שלבים עד שאתה באמת יכול לתבוע בלי שבית המשפט ינפנף אותך בטענה שלא מיצית את שאר האפשרויות הזמינות לך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1159
מספר הודעות: 8230

 #19  נשלח: א' 03/09/2017 18:48

מסכים עם מה שאמרו לך מעליי, אך עם הסתייגות קטנה.
כן, צריך לאפשר להם לבצע את העבודה שלהם. לא רצים ישר לבית משפט. אבל, החוק גם מגדיר לנותן השירות מסגרת זמן מאוד ברורה לביצוע התיקון. לא רק שהם לא עומדים בזה, הם גם מתעלמים לגמרי מנזק שהם גרמו, כמו השריטות והבורג שהרסו.
כמו שזה נראה, הם מצטיירים בעיניי כמו חבורה של חאפרים לא מקצועיים בעליל שנראה שכל המטרה שלהם היא לשמש כחיץ בין הלקוח ליבואן. כל מה שהם עושים עד עכשיו זה פשוט שיטת מצליח ונסיון לקנות זמן ולהטיש את הלקוח. ככה זה לפחות נראה.
ואיפה למען השם היבואן?? אחלה, זרקת מעליך את מערך השירות, אבל למה אין ערוצי תקשורת מולו? למה הלקוח נזרק לשבור את הראש עם הקבלן? זו פשוט שערוריה.
אולי אפשר לתקוף את החירטוט הזה מזווית משפטית אחרת. היבואנים נוטים לפרסם "שירות ואחריות X שנים של יבואן רשמי" וזו פשוט הטעיה צרכנית. במעמד הרכישה מעולם לא מוזכר שמו של הקבלן מעבדה. למה? ידוע לכולנו למה - זה לא מצטייר טוב. זה לא ימכור.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #20  נשלח: א' 03/09/2017 18:58

טוב, זה נשמע הגיוני ומשכנע מה שאתם אומרים, אבל גם אם הפעם הם יצליחו לתקן את הטלויזיה הם בטוח לא יספקו לי פיצוי נורמלי, הנציגה נשמעה מאד נחושה בעניין הזה. אז בסופו של דבר אני יוצא מזה מאד לא מסופק - גם טרטור ועצבים והמון זמן מבוזבז בשביל משהו שהיה צריך להסתיים תוך פחות משבועיים, וגם שום דבר ממשי שיפצה על כך. האם במקרה שהם כן מחזירים את הטלויזיה מתוקנת נשארת לי עילה מוצקה מספיק לתביעה על השירות הגרוע? ואם כן, מה יהיו הסיכויים שלי להפיק מזה משהו?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 2064

 #21  נשלח: א' 03/09/2017 20:45

לצערי יורוקום גזרה על עצמה גזר דין מוות ברגע שבחליטה להעביר את מערך שירות התיקונים לחברה חיצונית
אין לחברה מספיק מה להציע בתחום הטלוויזיות ובנוסף עוד חרבנה לעצהמ את השם הטוב שעוד היה בתחום השירות .
במחירים כמו של יורוקום ומוצרים לא בליגה לאומית ושירות כושל יורוקום לדעתי תגיע מהר מאוד לערש דווי ומשם המדרון יהיה חלקלק מאוד חבל שהאלוביצים שטרחו כל השנים לשמור על שירות הכי טוב בתחום החליטו לרדת ברמה

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 443
מספר הודעות: 4279

 #22  נשלח: ב' 04/09/2017 1:15

החוק מתייחס לשנה אחת, אבל אם אין סייגים ספציפיים באחריות ל-5 שנים, נראה שהכללים הולכים לפי מה שהחוק אומר על השנה הראשונה:
https://www.hometheater.co.il/vp2543069#2543069

לדעתי גם אם יתקנו, הם לא עמדו בזמנים לפי החוק, וגם הנזק למסגרת לא עונה להגדרה "טובין חדשים, זהים או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך". גם אם יתקנו את המסך, אני משער שאפשר לפחות לדרוש פיצוי על הנזק הזה ועל האיחור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7870

 #23  נשלח: ב' 04/09/2017 7:19

oris74 כתב:

אני זוכר שתמיד היללו פה בפורום את השירות של יורוקום - אם בארזים...

מאד עצוב מה שקורה עם השירות פה בארץ


פעם יורוקום היתה חברה מצוינת. היום היא אפילו לא משקיעה באתר אינטרנט (האתר מציג דגמי 2015).

זה זלזול בלקוחות. חשוב לציין שאין לי דבר נגדה, אני ואבי רכשנו מיורוקום ארבעה מסכים ודיוידי משוכלל. הייתי מציע לה להקשיב ללקוחות כמונו.

גם היום הייתי מעדיף לרכוש פנסוניק, אבל המבחר בישראל קטן מאוד. בחנות Currys בלונדון יש מבחר גדול כולל אולד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
firebird
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 10, 2005
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 1361

 #24  נשלח: ב' 04/09/2017 9:15

evgenetic כתב:
טוב, זה נשמע הגיוני ומשכנע מה שאתם אומרים, אבל גם אם הפעם הם יצליחו לתקן את הטלויזיה הם בטוח לא יספקו לי פיצוי נורמלי, הנציגה נשמעה מאד נחושה בעניין הזה. אז בסופו של דבר אני יוצא מזה מאד לא מסופק - גם טרטור ועצבים והמון זמן מבוזבז בשביל משהו שהיה צריך להסתיים תוך פחות משבועיים, וגם שום דבר ממשי שיפצה על כך. האם במקרה שהם כן מחזירים את הטלויזיה מתוקנת נשארת לי עילה מוצקה מספיק לתביעה על השירות הגרוע? ואם כן, מה יהיו הסיכויים שלי להפיק מזה משהו?
·

אני מקווה שאתה מקליט את כל השיחות איתם

_________________
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #25  נשלח: ב' 04/09/2017 10:32

אז הנה עוד עדכון טרי,
למרות שאתמול בשיחה האחרונה עם אשת קשרי הלקוחות לא נתתי את הסכמתי בטלפון על כך שאני רוצה להמשיך את הטיפול אצל אלקטרוניקס פרו, השארנו את האופציה הזו פתוחה ולא ביטלנו את תיאום הגעת הטכנאי לאיסוף שנקבע להיום בבוקר. מאחור יותר אתמול, לאור התגובות פה, השתכנעתי שכדאי לתת לזה עוד צ'אנס.
לפני כשעה הגיע הטכנאי לאסוף שוב את הטלויזיה. למרות ההבטחה של אשת קשרי לקוחות לספק לי "מוצר חלופי גדול, לא מוצר חלופי קטן" (מילים שלה ממש, והיא גם מאד הדגישה את זה), הטלויזיה החלופית שהביאו לי היא בגודל 32 אינץ' (שלי היא 50 אינץ', לתזכורת), אבל לפחות הפעם הביאו אותה עם סטנד!
הראיתי לטכנאי את השריטות שעל מסגרת הטלוויזיה שלי, את הבורג לסטנד עם ראש שחוק, וגם את התקלה שוב שבלטה מאד לאחר ההפעלה. לפי הבנתי הוא רשם את כל הדברים האלה. אחר כך הטכנאי חיבר את החלופית לחשמל ולHDMI, ראינו שהיא עובדת ובנוסף הוא גם צילם אותה עובדת.
הוא עטף את המסגרת של הטלויזיה שלי עם כמה שכבות של ניילון נצמד, כשהצעתי לו להשתמש גם בניילון עם פצפצים שנשאר לי מאז הביקור הקודם של הטכנאי, הוא לא הביע רצון לכך ולקח את הטלויזיה שלי בידיים למעלית.

זהו בינתיים, אני מחכה לשיחה מאשת קשרי הלקוחות שהובטחה לי ביום חמישי, בה היא אמורה לעדכן אותי על מהלך התיקון, על הפיצוי שביקשתי וגם על הטיפול בשריטות.

firebird
·
כן, הכול מוקלט.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 2064

 #26  נשלח: ב' 04/09/2017 13:07

שיש כסף "מותר הכל" לצפצף על הלקוחות ולתת שירות מחפיר זה התחיל בסם ליין שבהתחלה השירות שלהם היה סביר ולאט לאט השירות הופך למחפיר ועכשיו יורוקום נכנסה לתמונה אני רק מקווה שLG ישכילו לא לרדת מהעגלה של השירות
היבואנים הרשמיים לא מבינים שברמת השירות המחפיר שהם נותנים אין טעם לקנות מסך מיבואן רשמי בתוספת של כמה אלפים כאשר ניתן לחסוך ולקנות מיבוא מקביל.

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.


נערך בפעם אחרונה על-ידי shay1 בתאריך ד' 06/09/2017 7:18, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 94
מספר הודעות: 1270

 #27  נשלח: ג' 05/09/2017 23:19

היבואנים פה התחרפנו לגמרי,
ברגע שאמזון תתחיל למכור לישראלים טלווזיות
ם פשוט גמורים.

תודה לאל שח.י לא נכנעה לטירוף הזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #28  נשלח: ד' 06/09/2017 0:14

חה.
מצאתם לכם מישהו שאתם חושבים שהוא נורמלי. תמשיכו לחשוב, לצערי רמת השירות היום של כל החברות ללא יוצא מן הכלל היא %!#$!&!!.
בשביל הכיף תתקשרו מחר ל1700-701-115 ותעדכנו כאן תוך כמה זמן ענו לכם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 2064

 #29  נשלח: ד' 06/09/2017 7:24

Nunatak כתב:
חה.
מצאתם לכם מישהו שאתם חושבים שהוא נורמלי. תמשיכו לחשוב, לצערי רמת השירות היום של כל החברות ללא יוצא מן הכלל היא %!#$!&!!.
בשביל הכיף תתקשרו מחר ל1700-701-115 ותעדכנו כאן תוך כמה זמן ענו לכם.
·

אתה צודק בהחלט כל נותני השירותים במדינה ירדו באופן דרמתי ברמת השירות פרטנטר 012 בכלל מצפצפים על הלקוחות ואפילו לא טורחים לחזור למנוייים שלהם ולתקן תקלות, בזק בינלאומי להגיע לשירות לקוחות ממתינים לפעמים חצי שעה על הקו וכך הלאה. .המדינה כשלה וכושלת בחינוך לתודעת שירות החברות מצפצפות על החוק של מחויבות לחזור ללקוח ומוצעות דרכים עוקפות כדרכם של הישראלי המצוי והרגולטור פשוט ישן בעמידה . יש כאן תרבות של קומבינות ותחמנות בכל דרך אפשרית של נותני השירותים ומי שצריך לקחת אחריות ולא עושה זאת לצערי זה הצרכן הישראלי

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 94
מספר הודעות: 1270

 #30  נשלח: ד' 06/09/2017 17:21

shay1 כתב:

ציטוט:
...


·

אתה צודק בהחלט כל נותני השירותים במדינה ירדו באופן דרמתי ברמת השירות פרטנטר 012 בכלל מצפצפים על הלקוחות ואפילו לא טורחים לחזור למנוייים שלהם ולתקן תקלות, בזק בינלאומי להגיע לשירות לקוחות ממתינים לפעמים חצי שעה על הקו וכך הלאה. .המדינה כשלה וכושלת בחינוך לתודעת שירות החברות מצפצפות על החוק של מחויבות לחזור ללקוח ומוצעות דרכים עוקפות כדרכם של הישראלי המצוי והרגולטור פשוט ישן בעמידה . יש כאן תרבות של קומבינות ותחמנות בכל דרך אפשרית של נותני השירותים ומי שצריך לקחת אחריות ולא עושה זאת לצערי זה הצרכן הישראלי


·זה ברמה בהחלט מזעזעת,
סבתא שלי לדוגמא בלי קו בזק כבר שבועיים, פשוט "תקלה" ולאף אחד שם לא איכפת.
שזה מגיע לרמה של תשתיות לאומיות כמו קווי טלפון ודואר, אתם מבינים שמשהו פה דפוק בהחלט.
מה הצעד הבא? לחברת החשמל לא יבוא לתקן תקלות בקווים?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht