מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה


עמוד 4 מתוך 10
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
ריימונד1930 (daniel cohen)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2017
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 68

 #46  נשלח: ה' 14/09/2017 11:35

חברי פורום HT יקרים, שמי דני ואני רוצה גם לשתף אותכם בכל הנושא הקשור לשירות ואחריות לאחר מכירה של טלוויזיה סמסונג והתנהלות היבואן סמ-ליין והתנהלות מעבדת תיקונים אלקטרוניקס-פרו.
יש לי טלוויזיה סמסונג 65' אינץ דגם JS8000. נרכשה בחנות של א.ל.מ מתצוגה בסכום של 15489 ש"ח. ( מחיר מופחת מאחר שנקנתה מתצוגה מחיר מקורי 24000 ש"ח ). קיבלתי תעודת אחריות מלא ל - 3 שנים של סמ-ליין, בדיוק כמו מוצר חדש לחלוטין. לאחר 10 חודשים התקלקל המסך והיו זליגות אור ולדים דולקים לאורך ורוחב כל המסך !
גם אני כמו יתר החברים עברתי " טיפול " מאלקטרוניקס-פרו בתהליך בתיקון הטלוויזיה.
למרות לחוק הגנת הצרכן, ותקנות החוק החוק - שירות ותיקון לאחר מכירה, אשר מחייב את היבואן לתקן מכשיר טלוויזיה מעל 20' אינץ תוך 3 ימי עסקים. אלא ש - " התיקון " נמשך יותר מ - 6 שבועות, ולא עזרו כל דיבורי עם אלקטרוניקס - פרו.
גם לי אמרו שאין יותר מסך כמו של הדגם שלי ואמרו לי שמוכנים להחליף למסך קעור KS8500 ( מסך גרוע ).
בכל אופן לאחר שהבנתי שהם לא מתיחסים ומצפצפים על חוק הגנת הצרכן, הגשתי נגדם תביעה קטנה, לביטול עיסקה ובנוסף תביעה לקבלת פיצוי כספי בסך של : 10000ש"ח ללא הוכחת נזק לפי תקנות הגנת הצרכן.
בכתב ההגנה שלהם, טענו סמ-ליין, שחוק הגנת הצרכן והתקנות לא חלים עלי כלל, מאחר שהטלוויזיה נקנתה מתצוגה ?!!
ברור שטענה זאת אינה שווה היתייחסות כלל, והיא טענה מקוממת וטיפשה !! אבל זה רק מוכיח איזה חוסר תום לב וזלזול יש לסמ-ליין בלקוחות שלהם !!
אתמול נערך הליך גישור לפני הדיון בבית המשפט. הגיע לגישור אדם בשם דודי סויסה שטען שהוא מנהל שירות לקוחות של סמ-ליין, הציא פשרה של החלפת הטלוויזיה שלי בדגם MU7000. אמרתי לו שאני לא רוצה אף טלוויזיה שיש אחריות ושירות של סמ-ליין. זאת ועוד הנציג של סמ-ליין טען שהביקורות והתלונות בפורום HT בנושא סמסונג וסמ-ליין, הם לא אובקטיבים מאחר שכל פורום HT הוקם על-ידי LG ולכן משמיצים את סמ-ליין !!
שבוע הבא לאחר הדיון בבית משפט לתביעות קטנות אני יכתוב ואפרסם את פסק הדין !!
(1) הבעות תודה: bufi1
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1159
מספר הודעות: 8230

 #47  נשלח: ה' 14/09/2017 11:46

ריימונד1930
·
שיהיה לך בהצלחה חבר, נשמח לעדכונים.

*ופורום/אתר HT הוקם ע"י LG?! לא היה לו במקרה טיעון יותר ילדותי או הזוי?

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
(1) הבעות תודה: ריימונד1930
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #48  נשלח: ה' 14/09/2017 12:33
Re: שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

ריימונד1930

תודה על המידע ריימונד ובהצלחה.
(1) הבעות תודה: ריימונד1930
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 2064

 #49  נשלח: ה' 14/09/2017 13:44

תודה על השיתוף מהיום כלל הלקוחות שלי יקנו מסכים רק מיבואן מקביל
אם זו התייחסות היבואן ונותן השירות אני לא רואה סיבה לשלם להם יותר ולקבל פחות.מיבוא מקביל שגם אותו אני יכול לגרור לבית משפט אבל לפחות אני יודע ששילמתי משמעותית יותר זול ויש יבואנים מקבילים עם תודעת שירות טובה
לצערי הרבה מהחברים כאן לא מגיבים כי מעדיפים להיות בת יענה שחס וחלילה לא יזמינו אותם להשקה הבאה
צר לי שיש כאן המון חברים שיכולים להשפיע אבל מעדיפים לשתוק

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #50  נשלח: ה' 14/09/2017 13:52

בושה שנציג בכיר של חברה בסדר הגודל של מיניליין/סמליין מתבטא בצורה כזאת ועוד יותר חרפה הצעת הפשרה שניתנה לך. להחליף js8000 בmu7000, בדיחה גרועה.
למה לא צירפת את אלקטרוניקס כצד לתביעה?

שיהיה בהצלחה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #51  נשלח: ה' 14/09/2017 14:07

Nunatak כתב:

למה לא צירפת את אלקטרוניקס כצד לתביעה?
·

אתה חושב שצריך? במקרה שלי אני גם חשבתי שאם זה יגיע לתביעה אז לציין רק את יורוקום היבואן כגוף הנתבע. הסכם האחריות על הטלויזיה שלי הוא רק מולם הרי. זה שהם שוכרים שירותי תיקון של חברות אחרות לא אמור לשנות שום דבר. הם מצידם יכולים לתבוע את אלקטרוניקס פרו בעצמם אם יש איזושהי הפרה בהסכמים ביניהם בנוגע לאיכות השירות, אבל אני לא צריך להיות קשור לזה. ככה אני מבין אתה זה לפחות.
(1) הבעות תודה: ריימונד1930
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ריימונד1930 (daniel cohen)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2017
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 68

 #52  נשלח: ה' 14/09/2017 14:46

evgenetic כתב:

ציטוט:
תודה על תגובתך
תראה לפי החוק מי שאחראי על המוצר הוא היבואן בלבד !! את הצרכנים זה לא צריך לעניין מי עושה את התיקון מטעם היבואן !! רק היבואן ו/או נותן תעודת אחריות למוצר רק הוא כתובת לתביעה, כל זה לפי חוק הגנת הצרכן והתקנות.

היבואן בוחר את מעבדת התיקון שהוא רוצה לתת שירות !! ההתחשבנות בין המעבדה לתיקון לבין היבואן אינה צריכה לעניין את הצרכן.


·

אתה חושב שצריך? במקרה שלי אני גם חשבתי שאם זה יגיע לתביעה אז לציין רק את יורוקום היבואן כגוף הנתבע. הסכם האחריות על הטלויזיה שלי הוא רק מולם הרי. זה שהם שוכרים שירותי תיקון של חברות אחרות לא אמור לשנות שום דבר. הם מצידם יכולים לתבוע את אלקטרוניקס פרו בעצמם אם יש איזושהי הפרה בהסכמים ביניהם בנוגע לאיכות השירות, אבל אני לא צריך להיות קשור לזה. ככה אני מבין אתה זה לפחות.


·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ריימונד1930 (daniel cohen)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2017
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 68

 #53  נשלח: ה' 14/09/2017 14:47

ריימונד1930
·תראה לפי החוק מי שאחראי על המוצר הוא היבואן בלבד !! את הצרכנים זה לא צריך לעניין מי עושה את התיקון מטעם היבואן !! רק היבואן ו/או נותן תעודת אחריות למוצר רק הוא כתובת לתביעה, כל זה לפי חוק הגנת הצרכן והתקנות.

היבואן בוחר את מעבדת התיקון שהוא רוצה לתת שירות !! ההתחשבנות בין המעבדה לתיקון לבין היבואן אינה צריכה לעניין את הצרכן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 189
מספר הודעות: 4704

 #54  נשלח: ה' 14/09/2017 15:17

evgenetic כתב:
ציטוט:
...
·

אתה חושב שצריך? במקרה שלי אני גם חשבתי שאם זה יגיע לתביעה אז לציין רק את יורוקום היבואן כגוף הנתבע. הסכם האחריות על הטלויזיה שלי הוא רק מולם הרי. זה שהם שוכרים שירותי תיקון של חברות אחרות לא אמור לשנות שום דבר. הם מצידם יכולים לתבוע את אלקטרוניקס פרו בעצמם אם יש איזושהי הפרה בהסכמים ביניהם בנוגע לאיכות השירות, אבל אני לא צריך להיות קשור לזה. ככה אני מבין אתה זה לפחות.
·

צודק ב 100% .
אתה עשית עסקה בידיעה שנותן השירות הוא היבואן וכתב השירות שקיבלת הוא של יורוקום.
מציע לך לבדוק בכתב האחריות האם יש ליורוקום את הזכות להעביר את מנגנון השירות לקבלן חיצוני כי אתה יכול לטעון טענה נוספת ששיקול מכריע בהחלטה לרכוש פנסוניק היה עניין השירות של היבואן ולא שירות של קבלן חיצוני.
אצלי עניין השירות הוא שיקול מכריע - פסלתי פירמות בגלל תלונות על שירות לקוי של קבלני המשנה שהם עובדים איתם.
ארז
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1159
מספר הודעות: 8230

 #55  נשלח: ה' 14/09/2017 17:23

בכלל לדעתי צריך לבדוק אפשרות לתביעה על הטעיה צרכנית כאשר יש חנויות/רשתות ומשווקים שעדיין מפרסמים את המוצר עם "שירות ואחריות X" כאשר בפועל כידוע ליבואן הזה אין בכלל קשר לשירות לאחר המכירה ואי אפשר גם בכלל ליצור איתו קשר באף ערוץ תקשורת בצורה נורמאלית.

אבל זה כבר לדיון אחר ולא שייך ספציפית בהכרח למקרה כאן.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #56  נשלח: ה' 14/09/2017 18:26

מהסיבות האישות שלי אני תבעתי דווקא את אלקטרוניקס וההתנהלות מולם היתה יותר קלה ממה שנראה לי שהולך כאן עם סמליין.
תכל'ס צריך להבין מי חתום על תעודת האחריות ומי צריך לתת לכם אותה על פי חוק. במקרה הזה על התעודה רשום הח.פ. של אלקטרוניקס בגלל שכביכול היבואן העביר להם את החובות שהוא צריך להעמיד ללקוח כנותן שירות, בפועל האם זה ישחרר את היבואן מהחובות שלו בפני בית המשפט? אני בספק, בפועל נוצר מצב שגם נותן השירות וגם היבואן מחויבים כלפיכם כאחראים לתקינות המוצר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ריימונד1930 (daniel cohen)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2017
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 68

 #57  נשלח: ה' 14/09/2017 21:15

Nunatak
אני לא מביןאיפה אתה מוצא ח.פ של אלקטרוניקס-פרו בתעודת האחריות ?? צר לי אבל לפי דעתי אתה מטעה את מי שקורה את התגובה שלך. האם קניתה את הטלוויזיה סמסונג מיבואן אלקטרוניסק - פרו ?? יש כזה יבואן ?? תקרא היטב את חוק הגנת הצרכן והתקנות, ואז תבין את מי ניתן ואפשר לתבוע !!
אבל מצד שני אם לך אישית הצליח לתבוע את אלקטרוניקס-פרו ולקבל ביטול קניה אז כל הכבוד !!
·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #58  נשלח: ה' 14/09/2017 23:11

ריימונד1930
·
אני תבעתי על מוצר אחר אחרי שנתיים וחצי וכמה תקלות שעבור כל אחת נדרשים 3 ביקורי טכנאי.
בכל מקרה בתעודת האחריות עד כמה שזכור לי מופיע במפורש הח.פ. של אלקטרוניקס, אולי אני מתבלבל עם התעודה של האחריות המורחבת. כך או כך אני לא רואה שום סיבה שלא לתבוע את שניהם "יחד ולחוד" מה שנקרא, זה פועל מטעמו של זה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 2064

 #59  נשלח: ו' 15/09/2017 9:09

אומנם לא בדיוק מסכים אבל על אותו משקל אני הולך לתבוע עכשיו את אלקטרה מזגנים על תקלה שיטתית בשלושה מזגנים חדשים שכולם התחילו להתקלקל החל מהשנה השנייה, כבלים נשרפים וכל פעם צריך לשלם עבור קריאת טכנאי של אלקטרה 300 ₪ . אם תשימו לב מתחילה להיות בישראל שיטה ,מרבית החברות מביאים /מייצרים או מוצרים סוג ב' ומוכרים אותם כסוג א' מבלי לספר את האמת ללקוח או שמוכרים מוצר זול ואחר כך הלקוח משלם על ההפסדים של החברה בקריאות טכנאי או מראש היבואנים על מנת לחסוך עשרות או מאות אלפי שקלים בשנה מתחברים לנותני שירות רמאים ונוכלים .אני נדהם איך מדינת ישראל הפכה למעצמת על בנוכלות ורמאות על ידי יצרנים ויבואנים . ואין רגולטור שמפקח על העניין.
_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.


נערך בפעם אחרונה על-ידי shay1 בתאריך ב' 18/09/2017 18:14, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שירות_אלקטרה (אלקטרה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Sep 01, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 132

 #60  נשלח: ב' 18/09/2017 16:50

שי שלום, צר לי על השתלשלות הארועים אנא רשום מספר טלפון להתקשרות במייל [email protected] ואדאג ללמוד את פנייתך ולטפל לשביעות רצונך המלאה בברכה חזן אורלימנהלת קשרי לקוחות שרות אלקטרה
_________________
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht