מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה


עמוד 5 מתוך 10
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 68
מספר הודעות: 2132

 #61  נשלח: ב' 18/09/2017 18:25

שירות_אלקטרה כתב:
שי שלום, צר לי על השתלשלות הארועים אנא רשום מספר טלפון להתקשרות במייל [email protected] ואדאג ללמוד את פנייתך ולטפל לשביעות רצונך המלאה בברכה חזן אורלימנהלת קשרי לקוחות שרות אלקטרה
·

גב' אורלי הנכבדה כבר שוחחנו מלא פעמים,לצערי אצלכם דיבורים לחוד ומעשים לחוד ואין קשר בין השניים ,עם חוסר שביעות רצון מצידי על צורת הטיפול. כל עוד שאני צריך לשלם על קריאת טכנאי על תקלה שיטתית במוצרים חדשים שלא אמורים בכלל להתקלקל בפרקי זמן כל כך קצרים ובטח לא באופן שיטתי לא אהיה מרוצה. לצערי אתם ממשיכים עם אותו קו של שירות לקוי יחד עם מוצרים ברמה ירודה בעיקר ברכיבים המרכיבים את המזגנים שלכם כגון קבלים שלא עומדים בתקן ונשרפים כמו גפרורים לשמחתי לא אקנה יותר מוצרים שלכם וגם לא אמליץ ללקוחותיי
חג שמח ושנה טובה

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
שירות_אלקטרה (אלקטרה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Sep 01, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 132

 #62  נשלח: ג' 19/09/2017 14:09

שי שלום, בהמשך לשיחתנו הטלפונית תאמתי ביקור בהתאם לנוחיותך בבקרה שלי , בברכת חג שמח ושנה טובה אורלי חזן מנהלת קשרי לקוחות שרות אלקטרה
_________________
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 68
מספר הודעות: 2132

 #63  נשלח: ב' 25/09/2017 11:35

בהמשך לפוסט שעליתי בנוגע למזגני אלקטרה יצרו איתי קשר ושלחו לי טכנאי ללא חיוב שפתר את הבעיה
תודה רבה לאלקטרה ועל השירות
גמר חתימה טובה לכולם

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1186
מספר הודעות: 8333

 #64  נשלח: ב' 25/09/2017 13:00

shay1
·
וואו. לקרוא ולא להאמין. מוריד את הכובע.
שלחו טכנאי שגם פתר לך את הבעיות וגם ללא עלות?! אלקטרה !!??
חזון אחרית הימים.
אני אומר, שכחו מאמזון חברים, הדבר האמיתי זה כאן ממש מתחת לאף שלנו.

ובנימה רצינית,
נחמד לשמוע שסגרו לך את הבעיה באמת ולא סתם נפנפו בהודעות ריקות מתוכן על גבי הפורום.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
(1) הבעות תודה: jtk
פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 2641

 #65  נשלח: ג' 03/10/2017 22:51

נראה שיש התקדמות בסאגה שלי.
הטכנאי שאיתו הייתי בקשר בחודש האחרון דיבר איתי היום ואמר שהחליפו למסך שלי את אותו ה-SC-BOARD ועוד שני טרנזיסטורים, ושעכשיו לא רואים יותר את הביעה. הוא אמר שהמסך בהרצה ושככל הנראה כבר אחרי החג יתאמו איתי את הספקתו. הזכרתי גם את עניין השריטות על המסגרת ואת הפיצוי על כל העיקובים, הטכנאי אמר שנדבר על זה אחרי שהמסך יהיה אצלי. יש לי הרגשה שעוד אצטרך להילחם על זה, אבל גם מבחינתי עדיף שקודם המסך יהיה אצלי גם אם זה די סוגר את האפשרות שיטפלו איכשהו בשריטות. אם לא נגיע להסכמה בנוגע לפיצוי הולם, בכל זאת יש לי אופציה לפנות לבית המשפט, ועכשיו גם בתוספת טיעון על עוד חודש נוסף של עיקוב בטיפול בתקלה. ככה לפחות אני רואה את הדברים...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 06, 2009
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 367

 #66  נשלח: ד' 04/10/2017 7:26

לא יאומן כי יסופר!
איזה שירות קלוקל ולמרבה הצער הם השתלטו על כל שוק השירות למוצרים חשמליים כך שאנחנו פוגשים/ניפגוש אותם בכל מוצר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 68
מספר הודעות: 2132

 #67  נשלח: ד' 04/10/2017 10:44

כי אף אחד לא לוקח צעד קדימה כולם מעדיפים להישאר מאחור ולהתלונן
פעם פעמיים שהחברות האלה יקבלו תביעה ואז כול הדברים יתנהלו אחרת אבל כול עוד הכלבים נובחים והשיירה עוברת אז מותר ליבואנים הכול השינוי צריך לבוא מאתנו מהפורום כי לנו יש את הכוח לשנות באופן משמעותי אבל אנשים כאן פחדנים וצבועים מפחדים לכתוב מה הם חושבים על היבואנים מסיבות אינטרסנטיות

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1186
מספר הודעות: 8333

 #68  נשלח: ד' 04/10/2017 14:35

הם קיבלו, מקבלים ויקבלו תביעות. אתה חושב שלא תובעים אותם וגם נותני שירות אחרים? בטח תובעים. אבל באחוזים זה קטן ביחס למחזור שלהם. פה ושם פוסקים לטובת איזשהו לקוח זיכוי על עסקה או אולי איזשהו פיצוי כספי מגוחך, ביג דיל. הם ממשיכים הלאה באותה שיטה ומי שלא מתאים לו שיקנה ממישהו אחר (שבאופן לא מפתיע גם עובד באותה שיטה).
נחזיק אצבעות רק ליום שיבוא ונראה כאן עסקים כמו אמזון שיפתחו את הברז ויתחילו לשווק כאן את כל המוצרים.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
(1) הבעות תודה: ריימונד1930
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 68
מספר הודעות: 2132

 #69  נשלח: ד' 04/10/2017 17:46

jacko-il

נקווה שזה יקרה במהרה בימנו ..עד אז באמת צריך להפסיק להמליץ כאן בפורום על מוצרים של יבואנים סוררים שלא מסוגלים לעמוד בנורמה של לתת שירות הוגן .אני אישית לא מכניס אלי אף מוצר של סם ליין בתור עיקרון וגם לא ממליץ לאף אחד מהחברים או הלקוחות שלי לרכוש מוצרים שסם ליין מביאים לארץ ומדובר בעשרות לקוחות בשנה . עכשיו כנראה גם יורוקום הולכת בעקבותיה
עכב רמת השירות הכול כך נחותה אני לא רואה טעם ברכישה של מסכים מיבואן מקורי ולשלם עוד כמה אלפים של שקלים יותר ואם חס וחלילה יש תקלה מקבלים גורנישט

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ben-home
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 10, 2009
הבעות תודה: 21
מספר הודעות: 158

 #70  נשלח: ד' 04/10/2017 19:59

לכן, ההעדפה שלי היכן שאפשר היא לרכוש בח'ול. אם שרות בכל מקרה אין, אז רק המחיר קובע. ולרכוש בחו'ל (אם כי לצערי לא כל דבר אפשרי *בינתיים*) זול יותר ברוב המקרים. ובמקרה של רכישה מאמזון - גם יש שירות.

הדבר היחידי שיבואן בארץ יכול להתבלט בו על רכישה בחו'ל הוא שירות. והיבואנים החליטו ששירות זה רק הוצאות ולא מעניין אותם. לפני שיעלמו - יבואו אלינו לבכות למה אנחנו לא רוכשים אצלם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 68
מספר הודעות: 2132

 #71  נשלח: ה' 05/10/2017 4:44

ben-home

זה כבר קורה. בתחום הביגוד וההנעלה היבואנים והסוחרים בארץ לא יודעים איך להתמודד עם תופעת אמזון והאתרים הסינים וזה מתחיל לזלוג גם לתחום האלקטרוניקה הקטנה כגון מכונות גילוח וכיוצא בזה אני מאמין שלאט לאט נראה יותר אפשרויות של יבוא עצמי גם של מערכות שמע ומסכים

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 2641

 #72  נשלח: ג' 10/10/2017 19:05

החזירו לי את הטלוויזיה היום,
הטכנאי שהגיע אלי היה אותו טכנאי שהרס את הבורג המחבר את הסטנד לטלוויזיה בפעם הראשונה שהיא נלקחה. הטלוויזיה הייתה עטופה בשכבה אחת דקה של ניילון פצפצים. בזמן הרכבת הסטנד לגוף הטלויזיה שמתי לב על חבטות רבות שנוספו לה מאחור. כשהפעלתי את הטלוויזיה מיד ראיתי שהתקלה לא טופלה כלל, בדיוק אותם הבזקים רנדומליים של פיקסלים על רקע שחור כשבמסך יש עוד אלמנט בהיר כמו תפריט. אמרתי לטכנאי שאני לא רוצה שייקחו אותה שוב למעבדה כי מבחינתי הסיפור נגמר ואני אחכה לזיכוי מלא פלוס פיצוי. שלחתי גם הודעת SMS לאותו טכנאי ראשי שדיבר איתי במהלך החודש האחרון, זה שאמר שזיהה את התקלה לאחר ההסבר המפורט שלי על הנסיבות בהן רואים אותה. הוא היה גם זה שהתקשר אלי ואמר שהתקלה טופלה ב3.10.
הנה וידיאו הטרי שצילמתי בזמן שהטכנאי שהביא לי אותה היום היה עוד בבית:


לאחר שהטכנאי הלך, וזאת הייתה טעות שלי שלא בדקתי את זה כשעוד היה בביתי, הבחנתי בחבטה מאד רצינית בפינה שעיקמה לגמרי את המסגרת. הנה תמונה:



אני לא יודע אם הטיפול הזה של יורוקום/אלקטרוניקס פרו בתקלה שלי הוא סוג של לעג או התנכלות אישית בי או שהם פשוט אידיוטים, אבל כך או כך מבחינתי המשא ומתן שלי איתם הסתיים והפתרון היחיד שאקבל בשלב זה זה כאמור זיכוי מלא ופיצוי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 267
מספר הודעות: 7610

 #73  נשלח: ג' 10/10/2017 22:16

ממש עובר כל גבול, מקומם ומכעיס.
נראה לי שתביעה קטנה בביהמ"ש נדרשת. נתת להם הזדמנות לתקן, לא תיקנו. טוב שיש לך תיעוד של כל השתלשלות האירועים.

תמשיך לעדכן, ואל תוותר.

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 68
מספר הודעות: 2132

 #74  נשלח: ד' 11/10/2017 7:16

מצער מאוד לדעת שלאחר כל הטרטור שעברת לא השתנה כלום ולא תקנו את הבעיה
כפי שהמליץ לך החבר מעלי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות על סכום נכבד -עוגמת נפש ,הפסד ימי עבודה .ללכת איתם עד הסוף ולא לוותר לחלאות האלה, כמו כן ממליץ לך לנסות להביא את הידיעה לאחת מתוכניות הטלוויזיה שעוסקות בצרכנות כגון הכול כלול וכו' .
אם במהלך כל הטיפול והטרטור יורוקום הייתה מודעת לעניין ולא עשו כלום אפשר גם אותם להכניס לתביעה באחריות תורמת כיבואן .
ואני קורא כאן לכל החברים למרות שחלקכם נהנה מכול מיני טובות כאלה ואחרות תנסו להיות אמתיים עם עצמכם ועם החברים שלכם כאן בקבוצה ולא להמליץ על אף חברה שלא עומדת בציפייה מינימאלית למתן שרות הוגן לנו יש הכוח לשנות אז בואו ננצל את זה לפחות למשהו טוב בהצלחה ותשאיר אותנו מעודכנים ...

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 2641

 #75  נשלח: ד' 11/10/2017 13:01

כן, זה הכיוון עכשיו כמובן. אם אני לא מקבל מהם שיחה בה הם מבקשים את חשבון הבנק שלי להעברה של כל הסכום ששילמתי על הטלוויזיה+פיצוי בתחילת השבוע הבא, מה שאני מאמין שהם לא יעשו - זה הולך לבית משפט.

ריימונד1930

כתבת לפני קצת פחות מחודש שבית המשפט היה אמור לפסוק בתביעה שלך, אתה יכול לעדכן?
(1) הבעות תודה: ריימונד1930
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht