מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה


עמוד 7 מתוך 10
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #91  נשלח: ה' 19/10/2017 15:40

טוב, נראה שהאפשרות לתביעה שיורוקום כבר מריחים מתחילה להזיז דברים.

אתמול שלחתי הודעה לטכנאי הבכיר של אלקטרוניקס פרו שהיה איתי בקשר בחודש וחצי האחרונים. בהודעה אני כתבתי לו שאני הולך להגיש תביעה וגם ביקשתי ממנו להעביר את המסר הזה למי שצריך. היום גם שלחתי ליורוקום הודעה דומה דרך עמוד הפייסבוק שלהם.

היום, עד עכשיו קיבלתי מהטכנאי 4 (!) טלפונים:

בשיחה הראשונה הוא ניסה להסביר לי שלפי בדיקתו עם המחלקה המשפטית שלהם אין לי עילה לתביעה. הסברתי לו למה יש לי עילה טובה מאד, לא היה לו מה להגיד בתשובה וסיימנו את השיחה.

בשיחה השנייה הוא התקשר להודיע לי שיורוקום יכולים להציע לי להחלפה את הפלזמה 50VT30 משומשת. אני אמרתי שזה דגם ישן יותר משלי ושזה לא מתאים.

כעבור פחות מ10 דקות (!) קיבלתי מהטכנאי שיחה נוספת, בה הוא אומר שיורוקום מצאו לי 60ST60 (שלי היא 50 אינצ', אז כמובן זה שדרוג בשבילי) משומשת שהם יכולים לספק לי כתחליף. אמרתי לו שזה יכול להתאים אבל אני צריך לדעת לפרטי פרטים את מצבה, למה היא בכלל הוחזרה ליורוקום, כמה זמן היא עבדה, האם נגרם לה נזק פיזי כלשהו וכו'. הוא אמר לי שאין לו את המידע הזה כרגע, שהוא יברר את הפרטים ויחזור אלי ביום ראשון.

כעבור 3 דקות נוספות התקשר אלי שוב ואמר שיוכל להשיג את המידע שביקשתי רק לפחות ביום שלישי. עניתי לו שנראה לי שבכל זאת כדי לי להגיש תביעה כי אני לא מרגיש שהם ממש מזדרזים לסיים את הסיפור, ובמידה והמסך יהיה לשביעות רצוני והם יספקו לי אותו, אוכל לבטל את התביעה. בזה סיימנו את השיחה.
--------------------------

נראה לי שבשלב הזה אני די יורה בעצמי ברגל בכך שאני ממשיך לשתף פה את כל האירועים, השיקולים והמהלכים שלי שיורוקום בוודאי קוראים ומגיבים אליהם בהתאם. אבל נראה לי שיש טעם לעשות את זה בפומבי ובשלב הזה אני באמת צריך את עזרתכם.

יש לי הרגשה מאד חזקה שה-60ST60 שהם ינסו לתת לי כדי לגמור את הסיפור עברה איזושהי טראומה רצינית או תקלה או משהו אחר בסגנון, כי פשוט קשה לי להאמין שמסך ברמה כזאת הגיע בחזרה ליורוקום ללא סיבה טובה. מה גם שלא תהיה לי אפשרות לבדוק אותו ממש לעומק, אלא אני אצטרך להישען על חוות הדעת של חברה שאני נמצא איתה בסכסוך ישיר. בנוסף, הסיכויים שהיא תשרוד בשלום את ההובלה ואת ההתקנה של טכנאיי אלקטרוניקס פרו שואפת לאפס. לכן אני עדיין נוטה להגיש תביעה בה אבקש ביטול עסקה ופיצויים. גם כדי להתנתק מיורוקם ומאלקטרוניקס פרו סופית שכבר די בא לי להקיא מהם.

אבל, כוון שיורוקום סוף סוף מצאו לי מסך להחלפה שדה-פקטו זהה באיכויות המסך שלי ואף הרבה יותר גדול ממנו, תהיה לי בעיה להישען על הפרתם של סעיף 4 בתעודת האחריות, מה שהייתי יכול לעשות לפני שהם הציעו לי את ה60ST60. אני מצטט את הסעיף הזה כפי שהוא:
"חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית בע"מ מתחייבת כי במידה ולא תקיים את האמור בסעיף 2 לעיל, בכפוף לחריגים שבו, תספק לצרכן מוצר חדש זהה או מוצר מסוג ואיכות דומים ושווי ערך או תשיב לצרכן את התמורה ששילם בעד המוצר לפי שיקול דעת יורוקום תקשורת דיגיטלית בע"מ..." (ההמשך פחות רלוונטי)

אין לי כל השכלה משפטית ולכן אני מתקשה לקרוא ולהבין את החלק המודגש כפי ששופט יקרא ויבין אותו. זה ברור למדי שהתואר "חדש" מתייחס למקרה בו יורוקום מחליטים לספק לי מוצר הזהה לשלי, כלומר 50ST60 (מה שהם גם עשו בעבר בתקלה הראשונה שהיתה לי). אבל האם הם מחויבים לספק מוצר חדש כשמדובר ב-"מוצר מסוג ואיכות דומים ושווי ערך"? כלומר האם ההשפעה של התואר "חדש" מכסה גם את החלק הזה של המשפט או שההתחייבות לספק מוצר חדש כהחלפה רלוונטי רק למוצר "זהה"? זה עניין סמנטי ומשפטי אבל אני חושב שהוא די קריטי במקרה שלי. כי בקריאה אחת יש לי עילה מוצקה מאד לדרוש מהם להשיב לי את הכסף כי הם לא עומדים בשאר ההתחייבויות, ובקריאה אחרת הם כן עומדים בסעיף הספציפי הזה. ה"חוויה" שעברתי איתם גם מהווה נימוק טוב מצידי לדרוש ביטול עסקה, אבל חשוב לי להבין איפה אני עומד עם סעיף 4 הזה. מה אתם חושבים?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1159
מספר הודעות: 8230

 #92  נשלח: ה' 19/10/2017 15:56

ניתן לפרש את המשפט הזה רק בצורה אחת - מוצר חדש.
איזה מוצר חדש? - זהה או מסוג ואיכות דומים.
את החלק של מסוג ואיכות דומים הוסיפו לחוק הגנת הצרכן מתוך הבנה שהרבה מאד מוצרים מתחלפים לדגם מחליף בתקופות מאד קצרות. המטרה היתה לאפשר ליצרן/יבואן לספק מוצר מקביל כאשר הדגם כבר הוחלף ולא במלאי.

אין שום סיכוי ושום אפשרות לפרש את זה כפירצה לפיה ניתן פשוט לספק מוצר "דומה" משומש.
ובכל אופן, בחוזה דרקוני סגור וחד צדדי (להלן תעודת האחריות) בכל מקרה בו ניתן לפרש סעיף לשני פנים מנוגדות - החוק נוטה לצדד בצד הנפגע ושלא ערך את החוזה, דהיינו הלקוח - אתה.

אין באמור ייעוץ משפטי. אני לא עוסק במשפטנות. כתבתי את דעתי מהנסיון והידע שלי.

לגבי ההחלפה ב 60ST60 - זה בהחלט מפתה, אבל כמו שרשמת - אתה כבר במצב של חוסר אמון מוחלט ביורוקום ובאלק' פרו ובצדק. במידה והם לא מתחייבים מולך לטיבו של המסך שהם מציעים לך, הייתי מוותר על ההרפתקאה במקומך וממשיך לתביעה.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #93  נשלח: ה' 19/10/2017 17:30

מה שאני הייתי עושה במצב הזה:
א. תבקש פירוט מלא של כל קריאות השירות שהיו למסך הזה לפי מס' סידורי, יש להם את זה במחשב.
ב. אם אתה לא גר רחוק, תבקש מהם להביא את המסך שהם מציעים לך למעבדה שלהם ותיגש לבדוק אותו בעצמך יחד עם הטכנאי שלהם. אם נראה לך תקין והכל באמת בסדר - לך על זה.
ג. אם א' ו/או ב' לא מסתדרים - לך לתביעה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #94  נשלח: ה' 19/10/2017 18:52

כבר אין לי שום סיבה לסמוך עליהם ועל הטכנאים שלהם. איך אדע שהפירוט הזה, אם ייתנו לי, אמין ומלא? גם אם הוא מלא הוא בדרך כלל מאד מתומצת וקשה להבין ממנו מה קרה ומה תוקן בטלוויזיה. כדי לבדוק את הטלוויזיה המשומשת באופן רציני צריך לדעתי משהו כמו שבוע של הרצה וחיפוש עם זכוכית מגדלת אחר כל מיני בעיות אפשריות, וזה עוד זמן וטרחה. ואם הטלוויזיה תהיה בסדר לאחר הבדיקה הזאת, הרי אם יקרה לה משהו בעוד שנה אצטרך ככל הנראה לעבור שוב את הביזיון הזה שנקרא שירות של אלקטרוניקס פרו. פשוט לא בא לי...

אני מבין שהעובדה שהם מציעים את הטלוויזיה הזאת כתחליף לשלי יכול להיות טיעון לא רע מצידם בבית המשפט. אבל למרות שאני כמובן מאד מוטה בעניין, מה ש-jacko-il כתב מעלה נשמע מאד הגיוני - אם הם לא מצליחים לתקן את המוצר שקניתי (ועל העניין הזה אפשר לסמן V) הם חייבים לספק מוצר חלופי חדש, 0 שעות עבודה, מוצר דומה או זהה לשלי. לכן אני מעדיף פשוט להיצמד לתעודת האחריות ולתבוע. אני כמובן אקשיב לפירוט שלהם על מצב הטלוויזיה ביום שלישי (אם זה בכלל יקרה ביום שלישי), אבל כרגע אני מאד נוטה ללכת על תביעה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1159
מספר הודעות: 8230

 #95  נשלח: ה' 19/10/2017 19:53

evgenetic
·העניין הוא שגם אם הם יטענו שהם כן הציעו לך מוצרים דומים ושווי ערך -
ה- 49EX600 אמנם מוצר חדש אך ממש לא דומה בתכונות שלו למסך שהיה לך. הוא לא פלזמה הוא קטן מ- 50 אינץ' ואין בו תלת מימד. ה- 60ST60 כאמור היה יכול להיות אחלה הצעה אבל כשהוא לא חדש זו לא הצעה הוגנת. מילא אם היה להם תיעוד מהיכן המסך הזה הגיע בכלל והאם הוא עבר תיקון או באופן כללי "מה הסיפור שלו". לא הגיוני להציע סתם מסך משומש מבלי להסביר מה ומי כשבמקביל לא להתחייב לטיבו, לפחות בע"פ. שום דבר מזה לא נעשה.

יתרה מזאת, כל הדברים הללו שהם מציעים כעת מוצעים לך אחרי יותר מידי זמן שעבר. בעיניי (ובשלב זה אדגיש שוב שאלו רק דעות אישיות שלי והן לא קביעות או ייעוץ) אם זה אכן יגיע לשיפוט בבית משפט, הם לא יצליחו להסביר את ההתנהלות שלהם לאורך כל התקופה. הזמן שלקח להם לטפל בתקלות ובפניות שלך לאורך כל הדרך הוא לגמרי לא זמן סביר והם גם חרגו מזמן הטיפול הקבוע בחוק הגנת הצרכן. בנוסף לכל עניין הזמן, לא רק שהם נכשלו בתיקון התקלה (מספר פעמים) הם גם הסבו נזק פיזי למסך מה שלגמרי לא מזכה אותם בנקודות זכות ולגמרי כן נותן לך כלקוח לגיטימצייה לדרוש להיפרד מהם לחלוטין תוך ביטול העסקה ודרישה לפיצויים על עגמת הנפש שנגרמה לך לאורך כל הדרך.

אחרי שזה נאמר,
נאמר לי פעם בזמנו (שוב, אני לא בקיא וצריך לברר) שזה סוג של חובה לשלוח מכתב "אזהרה לפני נקיטת הליכים משפטיים" באופן רשמי. הווה אומר - לשלוח להם את כל התלונה שלך כולל הדרישות שלך בכתב ובדואר רשום אליהם שבועיים לפני הגשת התביעה. אתה חייב להוכיח שהם לגמרי מודעים לתלונות שלך ושבפירוש ציינת את הדרישות שלך מהם לפני שניגשת לבית המשפט איתם.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #96  נשלח: ה' 19/10/2017 20:44

כן, אני צריך לבדוק את העניין הזה של "אזהרה לפני נקיטת הליכים משפטיים" לעומק, גם Nunatak הזכיר את זה.
באף מדריך לתביעות קטנות לא ראיתי אזכור לחובה שכזו, (גם לא באתרים רציניים כמו http://www.kolzchut.org.il או העמוד הזה http://elyon1.court.gov.il/heb/info/choveret/Tktan... שכפי שניתן לראות נמצא בדומיין של הרשות השופטת). ייתכן שזה לא קריטי במקרה של תביעות קטנות כי מדובר בתהליך קצת פחות נוקשה. אבל כן, אני אבדוק, יהיה ממש מבאס אם בית המשפט ידחה את התביעה על עניין טכני/בירוקרטי שכזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
תלתל
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 04, 2011
הבעות תודה: 61
מספר הודעות: 375

 #97  נשלח: ו' 20/10/2017 0:10

תתייעץ עם כל מי שאתה יכול כולל ייעוץ משפטי בתשלום.

למרות שכולנו בעדך והתיק שלך נראה "סגור" מכל צדדיו ,מי שייתן דעתו ויפסוק את הדין הוא...נו טוף..השופט/ת. לא חסרים בארץ פסקי דין שהקלו אפילו עם רוצחים נקלים שמקומם על כיסא חשמלי.

כל כוונתי היא לא להרפות ידיך.אלא הפוך-לחזק ולהתייעץ עם עו'ד מומחה בתביעות מסוג זה שינסח עבורך את התביעה וידריך אותך לקראת כל מיני תרגילים משפטים שאולי יכולים להפתיע. הרי,גם אם ליבו של השופט יהיה בעדך,התהליך המשפטי והגרסאות שיעלו בדיון הם אלה שיקבעו את קו מחשבתו.

בהצלחה!

ליאור
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 06, 2009
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 339

 #98  נשלח: ו' 20/10/2017 7:19

הפרקטיקה הנוהגת היא לשלוח התראה לפני תביעה ובמידה ותחליט לתבוע כדאי שתעשה כן.
לעניין עו"ד - אין לך אפשרות שעו"ד ייצג אותך בתביעה קטנה וכך גם להם אסור לשלוח עו"ד.
בתי המשפט נוטים שלא לפסוק פיצויים בגין עוגמת נפש וכדאי שתיקח זאת בחשבון.
לעיתים, וזה תלוי בשופט היושב בדין, נפסקים פיצויים עונשיים כלפי חברה שמתעמרת במכוון בלקוח.זה קורה בדרך כלל במבוטחים בתחום הבריאות במידה והשופט התרשם שהחברות מנסות להתחמק מתשלומים ו/או להקשות על המבוטח לממש את הפוליסה כשברור שהדבר מגיע לו בדין.
לעניין הפיצוי שהוצע לך - במידה והוא מצוי במתחם הסבירות לא מומלץ להתנגד לו אחרת בימ"ש לא בהכרח יפסוק לטובתך.
אין באמור משום ייעוץ.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #99  נשלח: ו' 20/10/2017 11:08

תודה חברים.
כן, ידוע לי שלא ניתן להיות מיוצג ע"י עו"ד בתביעות קטנות, תלתל דיבר על יעוץ. אבל זה עולה כסף, ולא נראה לי שאני רוצה להשקיע עוד זמן/כסף בכל הסיפור הזה יותר ממה שהשקעתי.
לפי פסקי הדין שקראתי ראיתי שבאמת לא נוטים לפסוק פיצויים על עוגמת נפש, אבל כמעט תמיד פוסקים פיצוים עבור טרחה/בזבוז זמן והוצאות משפטיות.
עד עכשיו לא הוצע לי שום פיצוי מעבר לאיזשהו אזכור של פיצוי בצורת עכבר ומקלדת והארכת אחריות בשיחה עם מנהלת קשרי הלקוחות בתחילת ספטמבר.
אם 60ST60 שהציעו לי הייתה חדשה אז בהחלט היה ניתן לראות בזה פיצוי הולם כי היא עלתה כ3000 שקל יותר ממה שאני שילמתי בזמנו על שלי, אבל נכון לעכשיו זה חתול בשק, טלוויזיה משמושמת שלא סיפקו לי עליה שום מידע אודות ההיסטוריה והמצב שלה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7870

 #100  נשלח: ו' 20/10/2017 16:52

מה קרה ליורוקום, פעם היתה יבואן מוביל. קיצצה בשירות, קיצצה באתר האינטרנט, דגמים ישנים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #101  נשלח: ו' 20/10/2017 17:19

גם דגמים ישנים כבר אין 3 חודשים ו"החדשים" עוד לא נכנסו למלאי בארץ... הזוי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 443
מספר הודעות: 4279

 #102  נשלח: ו' 20/10/2017 18:18

לא צריך יעוץ משפטי כדי להכין תביעה קטנה. אם יש לך את ה"אזהרה" אליהם באימייל או מוקלטת בטלפון, לדעתי מספיק.
אם אתה רוצה לשלוח גם בדואר, תביא איתך עוד העתק לדואר ובקש שהעובד שם יחתום לך על זה כהוכחה למה בדיוק שלחת.

לא הייתי פוסל לגמרי עוגמת נפש, אבל בדוק בחוק הגנת הצרכן אם יש סעיפי פיצוי לדוגמא/ללא הוכחת נזק. אתה יכול גם להתייחס לפיצוי על הזמן שלך, במיוחד אם אתה יכול להוכיח הכנסות לשעה שלך.

אני חושב שמשומש אולי כן יכול להיות קביל כתחליף מבחינה חוקית, אם הוא במצב דומה. אם הם מחליפים במסך ה-60" ותמצא בו בעיות אתה יכול אז להמשיך בתביעה. אבל זה אכן נראה כמו להיכנס לסיפור חדש איתם, אחרי שאתה כבר לא סומך עליהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #103  נשלח: ו' 20/10/2017 21:04

עד כמה שאני מבין לא מסתכלים על זה מנקודת מבט של חוק הגנת הצרכן אלא על כחוזה בין שני צדדים, חוק הגנת הצרכן מדבר רק על שנת האחריות הראשונה. התביעה צריכה להתבסס על הפרת הסעיף בתעודת האחריות שאומר החלפה למוצר חדש ושווה ערך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 443
מספר הודעות: 4279

 #104  נשלח: שבת 21/10/2017 1:22

ב"תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)" כתוב שאם תעודת האחריות לא מסייגת מפורשות, מה שכתוב בתקנות חל:
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/999_591.htm#...
ציטוט:

חיובים נוספים

15. (א) יצרן, שנטל על עצמו חיובים נוספים על אלה המפורטים בתקנות אלה, לרבות תקופת אחריות ארוכה יותר, יפרט אותם בתעודת האחריות; היו החיובים הנוספים מסויגים ביחס לאלה המפורטים בתקנות, יצוינו בתעודת האחריות בנפרד, ובאותיות בולטות לעין, תחת הכותרת "אחריות נוספת מוגבלת".

(ב) לא מילא היצרן אחר הוראות תקנת משנה (א), יראו בכך הסכמה מצדו לכך, שחיוביו הנוספים יהיו זהים לחיובים שלפי פרק ב'.


צריך לעבור על חוק הבסיס (נפרד מ"תקנות ... לאחר מכירה") כדי לראות אם כשחלות התקנות זה אומר שגם החוק. ואם כן, אולי כאן יש דברים מעניינים:
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/089_001.htm#...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
תלתל
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 04, 2011
הבעות תודה: 61
מספר הודעות: 375

 #105  נשלח: שבת 21/10/2017 14:39

אין כאן עו'ד אחד לרפואה שיכול לתת לפות'ש המלצה או הכוונה בתיבה הפרטית שלו?

ודווקא כן ממליץ להוסיף לתביעה בקשה לפיצויי עוגמת נפש . זה לא עולה יותר כסף. בסך הכל עוד שורה לתביעה והגרוע ביותר שיכול לקרות,שהשופט לא ייפסוק פיצויים.
אבל חובה לערוך שיעורי בית כיאות ולא לזלזל באף פרט !

ובכלל,כל הסאגה -כאן ובשרשורים אחרים סביב אלקטרוניקס-פרו צריכה לגרום להנהלת האתר להעביר מסרים ליבואניות.אני כלל לא מעורה ולא מכיר את הנפשות הפועלות מאחורי הקלעים אך לתחושתי,האתר שלנו מהווה כוח משמעותי בשוק ובטוחני שבקצה הפירמידה יש קשר ישיר לקודקודים של היבואניות.

מה שווה היום אחריות מורחבת ל 3 או 5 שנים אם אין סיכוי להחלפה במסך תואם חדש או משומש שווה ערך שעבר תיקון עלום ?

כמו ההבדיחה ההיא ש"מה הכי חשוב בחיים-שכל או מזל?" תופסת בכל קנייה בחיים,משנה תוקף.

ליאור
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht