מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה


עמוד 8 מתוך 10
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #106  נשלח: שבת 21/10/2017 14:50

איך בכלל אפשר להעריך עוגמת נפש? חוות דעת של פסיכולוג על מצבי הנפשי לפני 9.7.17 (תאריך בו פניתי לאלקטרוניקס פרו כדי שיטפלו בתקלה בפעם הראשונה) וחוות דעת של פסיכולוג נכון לעכשיו? נראה לי זה קצת מוגזם.

אני כן מציין שנגרמה לי עוגמת נפש מסוימת וכן תובע עליה (ועל שאר "נזק לא ממוני", כפי שנקרא) סכום מסוים של פיצויים, אך גם כתבתי שאינני יודע איך להעריך את הנזק הזה בצורה מקצועית ושאני משאיר את זה לאומדן השופט. הבנתי שהשפוטים אומדים נזק בעצם בתביעות קטנות, הנה לדוגמה פסק דין בו שופט אומד את ערך הבגדים שנהרסו בגלל תקלה במכונת כביסה: https://www.nevo.co.il/psika_html/shalom/SH-S-15-1...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ריימונד1930 (daniel cohen)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2017
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 68

 #107  נשלח: א' 22/10/2017 9:32

evgenetic
·צר לי על כל הצרות ועוגמת הנפש שאתה עובר עם שירות התיקונים של אלקטרוניקס-פרו, והיבואן יורוקום. אני חושב כמו החברים שכתבו לפני, תגיש תביעה קטנה, תפרט תאריכים שהטלוויזיה נלקחה לתיקון, וכל מה שעברתה עד יום הגשת התביעה. תדרוש גם פיצוי ללא הוכחת נזק לפי סעיף 31 לחוק הגנת הצרכן, וכן צער, עוגמת נפש וסבל. לא בטוח בכלל שבית משפט יפסוק לך פיצוי לפי סעיפים עלו, מאחר שבישראל השופטים בדרך כלל, לא פסקים פיצויים לעוגמת נפש וסבל !! אילו המשפט היה מתקיים בארה"ב, לפי השיטה האמריקאית , היה לך סיכוי לזכות בהרבה כסף, אבל אנחנו גרים וחיים בישראל.
אני חושב שתקבל ביטול עסקה + החזר כספי מלאו, ואיזה פיצוי כספי על האגרה ועוד כל מיני סכומים קטנים. אבל אתה למדתה שיעור איזה חברה של מכשיר טלוויזיה תרכוש פעם הבאה, לפחות אחת שלא עובדת עם אלקטרוניקס-פרו !! בהצלחה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7880

 #108  נשלח: א' 22/10/2017 22:14

Nunatak כתב:
גם דגמים ישנים כבר אין 3 חודשים ו"החדשים" עוד לא נכנסו למלאי בארץ... הזוי.


מאז שמוטי אלמליח עבר לבזק בינלאומי, יורוקום בקושי מתפקדת. באירופה פנסוניק מותג חזק. אני הייתי לקוח קבוע וכבר שנתיים-שלוש שבקושי יש פנסוניק בחנויות...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #109  נשלח: א' 29/10/2017 21:51

עדכון קטן - בשבוע שעבר הגשתי את התביעה נגד יורוקום ואלקטרוניקס פרו והודעתי על זה לשניהם שוב. לא קיבלתי שום מידע נוסף על אותה 60ST60 שחשבו להציע לי כתחליף, אני מתאר לעצמי שזה בגלל שהמצב שלה חרבנה והם פשוט לא העזו לנסות לדחוף לי אותה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ריימונד1930 (daniel cohen)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2017
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 68

 #110  נשלח: ב' 30/10/2017 8:02

evgenetic
·בהצלחה, מקווה שתזכה ותקבל פאת כספך וגם פיצוי על כל עוגמת הנפש שלך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #111  נשלח: ב' 30/10/2017 8:17

בהצלחה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #112  נשלח: ה' 14/12/2017 8:55

היי,
מזמן לא עדכנתי את שרשור כי אין הרבה מה לעדכן, אבל בכל זאת:
מזכירות בית המשפט שלחה מכתבים בהם הזמנה לדין וכתב הטענות שלי ליורוקום ולאלקטרוניקס פרו עוד בתחילת נובמבר.
מסתבר שיורוקום כבר לא "גרים" בכתובת הרשמית שלהם כפי שהיא מופיעה ברשם החברות ובמערכת בתי המשפט, קרי - רמת גן, דב 2. כמובן, כיוון שיורוקום חברה כה מכובדת ורצינית, אין זכר לכתובת הפעילה שלהם באתר הרשמי שלהם. (כשהתחלתי את התהליך התביעה באופן מקוון והזנתי את ה-ח.פ., המערכת השלימה לבד את הכתובת של יורוקום). לכן, מצב מסירת מכתב ההזמנה לדין ליורוקום נכון לעכשיו הוא "העתיק מקום מגוריו למען בלתי ידוע". אני מניח שמזכירות בית המשפט תתמודד עם זה. אלקטרוניקס פרו כן קיבלו את המכתב אבל לא שלחו שום מכתב הגנה, אני מניח שהם לא הולכים להתעסק עם זה בכלל וישאירו את הכל ליורוקום.

אני רק מקווה שיורוקום לא תתפגר לפני שאני מסיים איתם את הסיפור שלי, כי יש אינדיקציות שזה עלול לקרות:
https://www.themarker.com/markets/1.4496137
https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,734...
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001...
(1) הבעות תודה: jtk
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #113  נשלח: ד' 21/03/2018 1:15

טוב, כיוון שנראה לי שהגעתי כמעט לסוף הסאגה, הגיע הזמן לסכם את הדברים!
brace yourselves, זה יהיה ארוך.

אתחיל מאיפה שהפסקתי...
אני מניח שבסוף דצמבר אלקטרוניקס פרו קלטו סופית שאשכרה הגשתי נגדם תביעה ושאני הולך לקחת את זה עד הסוף, והם יזמו איתי שיחה. בשיחה עם הטכנאי הבכיר של אלקטרוניקס פרו שטיפל בענייני רוב הזמן הוצע להחליף את הטלוויזיה שלי ב58EX750 חדשה, אכן שדרוג רציני מהזבל (49EX600) שהוצע לי קודם ועדות די מוצקה לכך שהאיום בתביעה (קטנה) עובד. אבל כאמור בשלב הזה כבר חציתי את הרוביקון, ממש לא התכוונתי לאבד את איכויות הפלזמה רק בגלל שיורוקום לא טרחו לדאוג למלאי מספק של חלפים/מסכים חליפיים למקרים כמו שלי. כבר השקעתי יותר מדי זמן ועצבים ולא קיבלתי אפילו את המינימום שהובטח בתעודת האחריות (כאמור, הובטחה החלפה למסך חדש דומה או זהה, לא למסך עם טכנולוגיית פאנל אחרת). חזרתי על הטענה שלי על כך שלד לא יכול להשתוות לפלזמה ושאני לא הולך לקבל את הפתרון הזה. בנוסף, הסברתי לאותו טכנאי שתבעתי גם את יורוקום, אבל מכתב התביעה לא הגיע אליהם ישירות (כאמור הכתובת באתר ברשם החברות לא הייתה מעודכנת) וביקשתי ממנו להעביר את הדברים האלה ליורוקום.

יום למחרת, כחצי שנה לאחר הפנייה הראשונה שלי עם הבקשה לטפל בתקלה שבטלוויזיה שלי, לראשונה התקשרו אלי מיורוקום עצמה. דיברה איתי אשת קשרי הלקוחות שלהם. כבר בשיחה הזאת הבנתי שליורוקום יש איזושהי הבנה אלטרנטיבית של תעודת האחריות שהם בעצמם ניסחו. הנציגה ניסתה לשכנע אותי שהם מחויבים לתת לי כתחליף טלוויזיית "שוות ערך", והתעלמה מהמילים "מוצר חדש" ו-"מסוג ואיכות דומים" שמופיעות בכתב האחריות. אמרתי לה שמה שהיא אמרה לא נכון. אחר כך היא הציעה לי לספק לי טלוויזיית פלזמה משומשת ו"מתקדמת" יותר משלי שכרגע נמצאת ברשות של אחד הבכירים של יורוקום לדבריה. חזרתי על כך שהם מחויבים לספק לי טלוויזיה חדשה ומהנקודה הזו לא התקדמנו, אבל בכל זאת קבענו שנדבר ביחד עם אחד הבכירים ביורוקום בהמשך היום.

בהמשך אותו היום אכן קיימנו שיחה ארוכה עם אותה הנציגה של קשרי הלקוחות והבכיר של יורוקום בניסיון להגיע לפתרון. אסכם אותה לפרטים.
הבכיר אמר שאין לו שום דרך להשיג ST60, חדשה או מחודשת, ואז החל בpitch הארוך על 58EX750 שהבכיר כינה אותה כ"הרבה יותר מתקדמת" בהשוואה לשלי ושהוא מעוניין "לשדרג אותי". סירבתי שוב להצעה הזו מהסיבות שכבר פירטתי. באופן מסרקן מאד אותו בכיר גם העלה את האפשרות שמרטין או עפר (מנהלי האתר, למי שלא מכיר...) יחוו את דעתם המקצועית בעניין ההשוואה של הדגם הזה מול הST60. אמרתי לו שיעשה את זה אם הוא רוצה אבל אמרתי גם שאני חושב שעפר ומרטין מודעים ליתרונות של פלזמה על לדים. כמו כן אמרתי לו שהשדרוג היחיד לפלזמה זה OLED ושאין להם כאלה (מה שבהמשך התגלה כלא בדיוק נכון...). כדי שיגמור את הpitch שלו על EX750 שכבר התחיל להימאס אליי שאלתי אם יש לדגם הזה תלת מימד, כי הייתי בטוח שאין לו, והבכיר אמר ש"לא משתמשים בתלת מימד היום בארץ" (אני לא ממציא, אלה המילים שלו בדיוק) אבל הוא יבדוק את האפשרות הזאת. בשלב הזה כבר ממש נמאס לי מההבלים ומהבולשיט הטיתי את השיחה להסבר על מה שאני דורש. אמרתי שהם פשוט לא עומדים בהסכמי האחריות עם כל ההצעות ששמעתי עד כה. הבכיר שאל שבהתחשב שאין כיום פלזמה, מה כן יהוו תחליף שהייתי קונה לעצמי בחנות, אמרתי שרק OLED ושכבר קניתי את B7 LG אבל החזרתי אותו בגלל הבעיות שהיו בו. שוב חזר הpitch על 58EX750 שהבכיר הציע לי אותה לתקופת ניסיון ואף אמר שהיא יותר טובה מהB7, אם הבנתי אותו נכון. שוב אמרתי שאני לא הולך לקבל לד כתחליף.
לאחר מכן הבכיר הציע לי את הפתרון השני, שכבר הוצע לי בעבר, אבל בזמנו הנציגים של אלקטרוניקס פרו לא חזרו אליי עם התשובות לשאלות שלי. הפתרון היה 60ST60 משומשת שיספקו לי כתחליף. אמרתי שאספקת טלוויזיה משומשת חורגת מההסכם האחריות שיש בינינו, והבכיר ענה שגם שלי משומשת. אז הבנתי שגם הבכיר של יורוקום לא יודע או לא אכפת לו מה כתוב תעודת האחריות שחברתו סיפקה לי בזמנו. הסברתי לו שהם מחויבים לספק טלוויזיה חדשה, אבל אז הופיע השקר שחזר על עצמו לכל אורך התקשורת הישירה שלי מול יורוקום שעיצבן אותי במיוחד. הבכיר טען שההתחייבויות הזו (לספק כתחליף טלוויזיה חדשה) חלה רק לשנה הראשונה של תקופת האחריות, ולזה כמובן אין שום זכר בתעודת האחריות ואין שם שום הפרדה בין השנה הראשונה של האחריות לבין השנה החמישית. למרות זאת כן הבאתי נכונות לקבל את האפשרות של החלפה ב60ST60 משומשת אם הוא יתחייב שהיא תהיה במצב טוב, ללא צריבות או כל בעיות אחרות. הבכיר אמר שהוא לא היה מספק לי מסך עם צריבות ושהוא יכול לשלוח לי את התמונות שלה. אמרתי לו שתמונות לא ייעזרו ואני צריך לבדוק אותה בצורה יסודית בעצמי. בנוסף העלה הבכיר אפשרות של אספקת 50VT50 משומשת וטען שיש לה נתונים "הרבה יותר גבוהים מהST60". אמרתי לו שאני לא הולך לקבל דגם ישן יותר (למרות שבפועל ייתכן שהיא מאד דומה לST60, אבל בטח לא עולה עליה. בדקתי את זה רק אחרי השיחה.). שוב פעם חזרתי על כך שאני פשוט רוצה שהם יפעלו לפי מה שכתוב בתעודת האחריות. בשלב הזה התערבה אשת קשרי הלקוחות וחזרה על השקר שהם מחויבים לספק מסך חדש רק בשנה הראשונה של האחריות. כמו כן טענה שאני חתמתי על איזשהו מסמך אלקטרוני באתר שלהם בו מופיע סעיף זה של ההגבלה לשנה בזמן שמיליתי את הטופס להארכת האחריות של יורוקום. שאלתי אותה אם היא רוצה שאני אקריא לה את כל תעודת האחריות שקיבלתי במייל לאחר שמיליתי את הטופס שדיברה עליו ואוכיח לה שאין שום סעיף שמפריד בין השנה הראשונה לשאר ארבעת השנים של האחריות. סיכמתי לה את הסעיפים הרלוונטיים, אבל היא בכל זאת התעקשה על כך שאני חתמתי על סעיף זה שמפריד בין תקופות ותנאיי האחריות אז ב2014 בצורה אלקטרונית. אמרתי לה שאני לא קיבלתי שום אישור על כך ושבתעודת האחריות שאני קיבלתי אין דבר כזה. כשהתעקשתי על כך שבמידה והם לא מצליחים לתקן או להחליף את המסך הם מחויבים להחזיר את הכסף, אשת קשרי הלקוחות התפלאה ושאלה למה שיחזירו את כל הכסף. אני שוב פעם אמרתי שזה מה שכתוב בתעודת האחריות. העניין שבו אנשי יורוקום מוכיחים שפשוט לא אכפת להם או שהם לא מודעים למה שכתוב להם בתעודות האחריות חזר עוד פעמים רבות, אבל נראה לי שהעניין הזה הובהר ואין טעם שאחזור על כך שוב ושוב.
לאחר מכן הוצע הפתרון השלישי והמשוגע ביותר - הבכיר שאל אם ארצה שהם יבדקו את האפשרות שבתוספת תשלום יספקו לי את EZ1000 החדשה, הדגם הזה הוא כנראה בין האולדים הטובים שיש כיום בשוק. הבכיר כמובן ציין את העניין שהדגם הזה עולה 35,000 שקל בארץ (וכמובן שהמחיר הזה היה בולשיט קלאסי של יבואן ישראלי טיפוסי, לפי בדיקה קצרה שעשיתי מאוחר יותר גיליתי שבחו"ל היא עלתה משהו כמו 20-25 אלף). הבכיר לא אמר בכמה הוא באמת יכול להציע לי אותה ושהוא צריך לבדוק את זה. אמרתי לו שאני לא מאמין שהוא יוכל להגיע למחיר נורמלי בשבילה עבורי אבל מצד שני אמרתי גם שבכל זאת אהיה מעוניין לשמוע את הצעתו.

לאחר עוד סיבוב של התעקשות שלי על כיבוד הסכם האחריות וניסיון להוציא אותי כסרבן מצד הבכיר, צץ הפתרון רביעי - מוניטור חדש (לא משומש) של פנסוניק מדגם 65PF50. הבכיר הציג אותו כשווה באיכותו לST60 שלי. הוא ציין שהמסך הזה הוא ללא הרמקולים וללא עוד כל מיני דברים שיש בטלוויזיה טיפוסית, ואז נכנס לשוונג של איש מכירות תוך שהוא מצטט לי כל מיני תכונות בולטות של המסך. התקשיתי למצוא עליו מידע בזמן השיחה ולכן לא הסכמתי לפתרון הזה לעת ההיא. גיליתי מאוחר יותר הוא שהמוניטור הזה הוא בן למשפחת ה-50 הקודמת לשלי, ולפחות בפרמטר די חושב אחד (gradation steps) הוא נחות מהST60 למרות שהבכיר אמר שיש לו את אותו הפאנל כמו לST60. בשלב הזה סיימנו את השיחה, סיכמנו שהם יבדקו את המחיר של EZ1000 בשבילי ואני אבדוק את ה65PF50.

יום למחרת חזרה אליי אשת קשרי הלקוחות של יורוקום עם ההצעה - 14,600 שקל בשבילי עבור EZ100. הנציגה אמרה שמחיר העלות שלה בשביל יורוקום הוא 20 אלף שקל ושהיא ממש מפסידה כסף אם אנחנו הולכים על הפתרון הזה (כמובן שרוב הסיכויים שזה היה בולשיט מוחלט). אמרתי ש14 אלף יותר מדי בשבילי. כמו כן די עלה לי הקיא לושט כשדמיינתי את אלקטרוניקס פרו מטפלים בטלוויזיה הזאת אם יקרה לה משהו בעתיד, הרי יישארו לי משהו כמו שנה וחצי של אחריות עליה. גם כל עניין בעיות האחידות של פאנלים של LG באולדים שהציק לי היה עוד מאד טרי בזיכרון מאז העניין שלי עם LG B7, ולכן פשוט לא רציתי להסתכן (למרות שכן הזלתי ריר ושקלתי כל מיני אופציות אפשריות עם EZ1000 עוד כמה ימים עם עצמי לאחר השיחה). שאלתי את הנציגה אם הם מייבאים את האולדים היותר זולים של פנסוניק, כמו EZ952, והיא אמרה שהיא תבדוק את זה. ובנוסף עדכנתי אותה ש65PF50 זה לא פתרון.

מאוחר יותר באותו היום היא חזרה אליי ואמרה שהם לא מייבאים את הדגמים הזולים יותר של האולדים של פנסוניק והציעה לי בתוספת תשלום את הDX900 תוך שהיא מהללת אותה ומפצירה בי לקרוא עליה את הביקורות. קבענו שאני אקרא עליה והיא תחזור עלי מאוחר יותר. למדתי שהדגם הזה זה פחות או יותר הדבר ההכי טוב שמסך LED יכול להציע, אבל זה פשוט פאקינג לא מספיק. לפי הביקורת של flatpanelshd יש לו את כל המגרעות הטיפוסיות של לדים ואני עוד אצטרך לשם עליו והחלטתי שאני לא רוצה את זה. בשיחה השלישית באותו היום עדכנתי את אשת קשרי הלקוחות בכך שאני לא מעוניין בDX900. ואז הגיעו כל מיני איומים עדינים שאם נגיע לבית המשפט הם יציגו את כל מה שהם הציעו לי ואת העבודה שאני סירבתי לכל ההצעות ה"מופלגות" שלהם. כמו כן טענה שמה שהם הציעו לי עולה באיכות על המסך שיש לי ושהם יוכלו להוכיח את זה בבית המשפט (במקרה הזה היא לא הפרידה בין מה שהוצע לי בתשלום ובין מה שהוצע לי ללא תשלום). לאחר מכן היה עוד סיבוב נוסף שבו היא התעלמה לגמרי ממה שכתוב בתעודת האחריות ואני דרשתי שהם יכבדו אותה. כשלבסוף נראה שהיא קלטה שתעודת האחריות לצידי, נפלטה לה אמירה אחת מאד כנה - היא אמרה שהיא מעדיפה לקחת סיכון בבית המשפט במקום להחזיר לי את כל הכסף ששילמתי כדי לסגור את העניין סופית. אבל כמה דקות אחרי היא שוב חזרה על כך שזה לא הגיוני שיחזירו לי את כל הכסף מאחר שהשתמשתי במסך. היא גם חזרה על העניין שהם לא מחויבים לספק לי מסך חלופי חדש מעבר לשנה הראשונה. בשלב הזה, ונראה לי שזו הייתה הפעם הראשונה בכל הסאגה הזאת, ממש הרמתי את הקול כי העניין הספציפי הזה פשוט הטריף אותי, צעקתי שהם כן מחויבים לחמש שנים. הרעיון שיש לכבד את תעודת האחריות החזיק אולי משהו כמו 2 דקות עד שהוא התנדף מהתודעה שלה שוב. היא סיכמה שנגיע לבית משפט ומה שייצא יצא (יש לציין שהמועד הראשון של דיון בבית המשפט נקבע אף לאוקטובר 2018, והנציגה הזכירה לי את זה, אבל בסופו של דבר הדיון הוקדם למרץ 2018). לקראת סוף השיחה הצעתי לה לנסות את הפתרון של 60ST60, הצעתי שהם יתנו לי אותו לניסיון ואם אמצא שהוא תקין ואין לו שום צריבות ותקלות למינהן, אולי אוכל לקבל אותו כפתרון הסופי לסיפור. הנציגה אמרה שתבדוק את העניין ובזה סיימנו.

כמה ימים לאחר מכן חזרה אלי נציגת קשרי הלקוחות של אלקטרוניקס פרו שדיברתי איתה בעבר בנוגע לאספקה של אותה 60ST60. אמרתי להם שהם חייבים לדאוג שיארזו אותה כמו שצריך ולא כמו הפעמים הקודמות בהם סופקה לי הטלוויזיה שלי והיא הבטיחה לדאוג לזה. כמה ימים לאחר מכן סיפקו לי את הטלוויזיה. הגיע מתקין בודד שמסיבה כלשהי סחב אותה 4 קומות מבלי להשתמש במעלית שבבניין (הטלוויזה עצמה שוקלת כ32 קילו). באופן מאד מפתיע הפעם היא הייתה ארוזה בצורה די סבירה. כשפתחנו (היה קשה למתקין בודד לתפעל אותה לבדו) את הקרטון מיד ראינו שהמסגרת השחורה שלה (הbezel) התפרקה כמעט לחלוטין מגוף הטלוויזיה, הדבק כנראה התייבש או/ו היא פשוט נתלשה איכשהו בזמן שארזו אותה. בנוסף, לפי המסורת של אלקטרוניקס פרו, הביאו לי אותה ללא הסטנד. בשלב הזה כבר לא ידעתי אם לבכות או לצחוק אבל בכל זאת נתתי לדברים להתקדם וסיכמנו שיאספו אותה, ידביקו את המסגרת הזאת וישיגו לי בשבילה סטנד. אני אחסוך בתיאור של כמה טלפונים סתמיים שהיו לאחר מכן, הנקודה המהותית היא שבסופו של דבר לא מצאו בשבילה את הסטנד המקורי. כמה ימים לאחר מכן שני מתקינים אספו אותה בשביל להדביק את המסגרת במעבדה שבאיזור והחזירו לי אותה באותו היום בערב (אפרופו אספקת טלוויזיות בשעות הערב, מסתבר שאלקטרוניקס פרו יודעים לעשות את זה...). הם הביאו איתם את הסטנד האוניברסלי שדווקא נראה לא רע והרכיבו אותו. החסרון שלו הוא שהוא לא מאפשר לטלוויזה להסתובב קצת על צירה מצד למצד כמו שהסטנד המקורי של ST60 מאפשר. כיוון שסיכמנו על כך שיהיה לי מספיק זמן לבדוק אותה, לא החזקתי את המתקינים בכדי לעשות את הבדיקות לפניהם. אבל כבר כעבור כמה שעות שמתי לב שיש לה לפחות ארבעה צריבות, וזאת כמובן בניגוד להבטחות של הבכיר מיורוקום. לוגו של דיסניי בצד שמאל למטה, צריבות באיזור המרכזי למטה, כנראה בכלל הכתוביות (את זה לא ממש רואים בתמונה), צריבה בצורה של פס אנכי לכל רוחב המסך בצד הימני,והצריבה והמעצבנת והבולטת ביותר בצורת אצבע בפינה הימנית למעלה. הנה תמונה (הקווים האופקיים לא קיימים בפועל, זה עיוות שמכניסה המצלמה):
[img]
[/img]

יום למחרת כתבתי בהודעה פרטית על הצריבות שב60ST60 בפייסבוק של יורוקום (בתקופה המאוחרת של הסאגה זו הייתה הדרך הנוחה ביותר להשיג את תשומת לבם כשרציתי שיחזרו אלי ). כעבור יום חזר אלי הטכנאי הבכיר של אלקטרוניקס פרו כדי לברר איזה סוג של צריבות יש לי, הסברתי לו את הכל, והוא אמר שהטלוויזיה הזאת עברה בדיקה יסודית לפני שסופקה לי ושהוא יברר את העניין עם יורוקום. בזה פחות או יותר הסתיימה התקשורת שלנו מול אלקטרוניקס פרו ויורוקום. מאמצע עד סוף ינואר כתבתי עוד שלוש הודעות בפייסבוק של יורוקום בהן ביקשתי שיאספו את הטלוויזה הזאת כי היא לא עומדת בהסכם שלי מול הבכיר של יורוקום, כל פעם התשובה הייתה רק שיעבירו את הפנייה שלי למי שצריך. אף אחד לא התקשר אלי כדי לנסות לפתור את העניין הזה ו/או כדי לקבוע מועד לאיסוף הטלוויזיה הזאת.

בסוף ינואר אלקטרוניקס פרו ויורוקום שלחו את כתבי ההגנה שלהם. עיקרי הדברים של מכתב ההגנה של אלקטרוניקס פרו היו: אנחנו לא הכתובת, יורוקום היא זו שנותנת את האחריות; עשינו את מה שאנו אמורים לעשות ומעבר לכך (תוך השמטה מוחלטת של כל העיקובים שלהם, הנזק שהם גרמו לטלוויזיה שלי, השקרים וההטעיות הרבות וכו'); הצענו טלוויזיות חלופיות שונות ואף מתקדמות יותר משלי ואני סירבתי לכל הדברים בשל הסיבות "ששמורות עמי" (למרות שפירטתי את כל הסיבות שלי במדויק בכתב התביעה שאורכו היה כ-20 עמודים). עיקרי הדברים של כתב ההגנה של יורוקום היו: עשינו את כל מה שנדרש מאיתנו ואף מעבר; התובע הוא "חומה" שנתקלנו בה שלא אפשרה הידברות הגיונית כלל; אנו מתחייבים לספק מוצר חליפי חדש במקרה של אי יכולת של תיקון התקלה (בניגוד מוחלט לדברי אשת קשרי הלקוחות של יורוקום שהתכחשה לזה בכל השיחות שלי איתה); טבלה בה מושווים פרמטרים בסיסיים מאד של המסך שלי ושל 58EX750 והצהרה על כך שהEX750 "עולה על המסך שבבעלותו [שלי] בכל הפרמטרים, הינו חדיש יותר ובעל טכנולוגיות מתקדמות בהרבה." (בטבלה שבכתב ההגנה מושמטים כל הפרמטרים בהם למסך פלזמה יש יתרונות ניכרים על על לד, כלומר אין זכר ליחס הניגודיות, לזווית הצפייה, לאחידות התצוגה ולרזולוציית התנועה); טענה שהטלוויזיה שגיליתי בה צריבות נבדקה במעבדה לפני אספקתה ולא נמצאה בה כל בעיה; טענה (הזויה) בה נאמר שלא מגיע לי פיצוי על שכר טרחת עו"ד כי הייתי יכול להגיש את התביעה בבית המשפט לתביעות קטנות. (כלומר יורוקום אפילו לא קלטו שאכן הגשתי את התביעה בבית משפט לתביעות קטנות ואף פעם לא ביקשתי כל שכר טרחה לעו"ד).

עבר כחודש וחצי של דממת אלחוט אבל כמה ימים לפני הדיון בבית המשפט התקשרה אלי נציגה אחרת של אלקטרוניקס פרו וניסתה להסביר לי שהם לא צד בתביעה ושיורוקום הם אלה שאחראים לעניין, ואלה מצדם נכנסו למצב של הקפאת הליכים והיא בכלל לא יודעת אם הם יופיעו ומה יכול לצאת מהדיון. היא הציעה לי שאוציא את אלקטרוניקס פרו מהתביעה ואיימה שבדיון עצמו תדרוש ממני פיצויים על ההוצאות מול השופט אם אבחר להמשיך את התביעה. הסברתי לה שמרבית הזמן ההתנהלות שלי הייתה מולם והם אלה שבזבזו לי המון זמן ועצבים, גרמו רק נזק לטלוויזה שהיו אמורים לתקן וכו'. אמרתי שאתן לשופט להחליט בעניין. כל אחד מאיתנו חזר על הטיעונים האלה בכל מיני צורות ובערבוב של כל מיני עקיצות עד שסיימנו את השיחה בזה שאני אומר שאני לא מתכוון לשחרר אותם מהתביעה ושניפגש בדיון בבית המשפט.

40 דקות לפני הדיון בבית המשפט קיבלתי מייל מעורכת דין כלשהי לו צורפה ההחלטה של בית משפט המחוזי בתל אביב על המשך הקפאת הליכים של יורוקום וגם החלטה של השופט שדן בתיק שלי על כך שההחלטה הסופית בהקשר של התביעה שלי תתקבל בדיון. הדיון עצמו היה קצרצר (ייתכן ואדייק פה פחות כי לא הקלטתי את הדיון בבית המשפט, לא יודע האם זה מותר בכלל...). במקרה של תביעתי נגד יורוקום לשופט לא היה הרבה מה לעשות כי זה יצא משליטתו והוא אינו יכול לנהל את התביעה שלי נגדה בגלל הצו שהתקבל במחוזי בתל אביב. השופט הסביר לי שיש תהליך מיוחד בו אוכל להגיש תביעה (תביעת חוב) מול הנאמנים, אבל הסיכוי להפיק מזה משהו שואף לאפס היות והחובות של יורוקום הם בסביבות 600 מיליון שקל. בנוסף אמר שבדרך כלל החברות לא יוצאות מהמצב הזה של הקפאת הליכים. כששאלתי אותו מה אוכל לעשות כדי לוודא שלא יהיו כל מיני טענות כלפי, הרי בסופו של דבר נשארו אצלי שני המסכים, שלי וה60ST60 עם הצריבות שרציתי שייקחו ממני. השופט אמר שאני צריך לפנות לנאמנים. הנציגים של יורוקום שהגיעו לדיון אמרו שאף אחד כבר לא הולך להתעסק עם הטלוויזיות שלי. גם עם אלקטרוניקס פרו הכל היה זריז ופשוט, הנציגה שהגיע (איתה גם דיברתי בפעם האחרונה) חזרה על הדברים שהיא אמרה לי בשיחה לפני כמה ימים, ואני חזרתי על טיעוני. התברר שגם פקששתי ותבעתי את החברה הלא נכונה, אלקטרוניקס פרו בלו במקום א.מ. אלקטרוניקס פרו, ולרגע חשבתי שבגלל השטות הזאת לא ייצא לי כלום. אבל זה לא הפריע לשופט להוסיף את החברה הנכונה לתביעה כבר בזמן הדיון ולפסוק לטובתי פיצויים של 750 שקל. הנציגה של אלקטרוניקס פרו מלמלה איזושהי מחאה להחלטת השופט והוא בתורו די התעלם ממנה. אני ניסיתי בעדינות לשאול אותו איך קבע שהזמן שבוזבז לי על ידי אלקטרוניקס פרו שווה ל750 שקלים, אבל לא התחכמתי מעבר לזה כי הרגשתי שזה יכול רק להזיק והסכמתי להחלטה שלו.


אז מה יצא מכל זה:

1. המסך שלי נשאר אצלי עם התקלה המינורית למדי והנזק שאלקטרוניקס פרו עשו, התקלה אולי מעצבנת אותי אבל לא את מרבית האנשים שבכלל לא ישימו עליה לב. כבר מסרתי את הטלוויזיה לקרובי המשפחה.

2. ה60ST60 גם נשארה אצלי, הצריבה הזאת בחלק הימני העליון מעצבנת, אבל מאז שסיפקו לי את הטלוויזיה כבר הספקתי להתרגל אליה.

3. במהלך החודש אני צפוי לקבל 750 שקל מאלקטרוניקס פרו בתור פיצוי, ואני אפילו מאד רוצה שהם ינסו להתחמק מזה כי די בא לי ללמוד איך פועלת ההוצאה לפועל באופן מעשי.

4. הבולשיט הזה סוף סוף נגמר. אני לא מאמין שהבנקים שבלעו את יורוקום משפטית ירדפו אחריי כדי שאמסור להם את הטלויזיה (גם לא ברור איזו) ויירצו לחדש את התהליך המשפטי שהיה לי מול יורוקום שלא בדיוק הסתיים, אם זה בכלל אפשרי משפטית.

התוצאה הזאת היא כמובן לא מה שרציתי באופן אידיאלי אבל היא גם לא ממש רעה, bittersweet עם הטיה קצת לכיוון הsweet מבחינתי. בסופו של דבר העניין הזה הסתיים כך הרבה יותר במזל מאשר בתכנון שלי ובשכל כי הכניסה של יורוקום להקפאת הליכים הייתה די פתאומית, לפחות בשבילי. אבל להבא בהחלט צריך "לקחת את הכסף ולברוח" אם מריחים שהחברה מתחילה לקרוס. יכולתי להשאר ממש בלי כלום אם יורוקום הייתה נכנסת למצב הזה קודם. יכולתי אולי גם לזכות במשפט (למרות שהרושם שלי הוא שבתביעות קטנות השופט לא ממש יירצה לשמוע הרצאות מהסוג שתכננתי על יתרונות הפלזמה על לדים...) ובסופו של דבר לא לראות את הכסף עם כניסה של יורוקום להקפאת הליכים מאוחר יותר. בקונסטלציה כלשהי של מקרים אולי הייתי יכול לקבל את הEZ1000 מבלי שהייתי משלם עליה את כל הסכום, לדגומא אם הייתי פורס את השדרוג הזה לתשלומים ויורוקום הייתה מתפוגגת זמן קצת לאחר מכן ביחד עם ההסכם שלי איתה. אבל כל זה ספקולציות...

אני מקווה שהשרשור הזה יועיל למישהו שנתקל עם משהו דומה ואני מאד רוצה להודות לכל מי שעזר ו/או תמך בי בכל הסיפור הזה, במיוחד Nunatak jacko-il איינשטיין jtk ריימונד1930 shay1 תלתל.
Audioholic ו Biyakuga כנראה יירצו לדעת איך עניין הסתיים, אז אני מתייג אותכם.

(אני נמנעתי מלהזכיר שמות של אנשים מאלקטרוניקס פרו ויורוקום שהיו מעורבים בסיפור בפוסטים שלי פה בשרשור כי אני לא ממש בקטע של שיימינג של אנשים פרטיים אלא רק של חברות, אבל אם נפלט לי שם או תיאור שמזהה מישהו/י באופן מדויק, תודיעו לי ואני אדאג להסיר או לערוך את הדברים.)
(11) הבעות תודה: Eliran15 , Mistoffelees , איינשטיין , jacko-il , Zachn , ריימונד1930 , Evil-u , Shtirlitz , BarDar , bugsbunny , NiKi74
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #114  נשלח: ד' 21/03/2018 7:32

מסקנה אחת ויחידה יש לי מהסאגה המעצבנת הזו זה לא לקנות יותר שום מוצר מיבואן רשמי בטח ובטח לא סם ליין (יורוקום עפה מהמשחק ואני רק שמח שכך)
לצערי הצדק לא ניצח הפעם כניראה שהצדק הוא לא דבר אבסולוטי והוא בעיני המתבונן ,אבל הפסיקה בבית המשפט הביאה אני מקווה עבור לא מעט חברים ואורחים כאן להבין שחבל על תוספת הכסף שהם משלמים עבור יבואן רשמי. כי האחריות שווה קקליפת השום כמו כן רמת השירות, ושווה להביא כמה שרק ניתן יבוא אישי מאמזון או לקנות יבוא מקביל כאשר כך או כך בארץ מקבלים אותה רמה של שירות.
לסיכום :חבל שאלו פני עולם המשפט והשופטים בישראל כאשר גם על עזרת בית המשפט קשה לסמוך לנו הכח לשנות את פני הדברים רק אם נחליט על כך אם נצביע בכיס היבואנים יתנהגו אחרת חנויות מקצועיות יפסיקו לקנות מיבואנים רשמיים כי לא תהיה דרישה מצד הלקוח או שילחצו לשינוי מגמת השירות הלקוי אצל היבואנים הרשמיים לנו הכח להחליט שלא לוותר

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.


נערך בפעם אחרונה על-ידי shay1 בתאריך שבת 24/03/2018 16:11, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 243
מספר הודעות: 7431

 #115  נשלח: ד' 21/03/2018 7:59

כל הכבוד שלא וויתרת על זכויותיך. לצערי למדת על בשרך שלא תמיד צדק יכול להעשות במלואו.
_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1181
מספר הודעות: 8301

 #116  נשלח: ד' 21/03/2018 8:49

evgenetic
·
אני שמח עבורך שהקייס המייגע הזה הגיע סוף סוף לסיומו, גם אם לא בצורה הכי מוצלחת עבורך. (אם כי המסך ספייר שקבלת והפיצוי הכספי הקטן המתיקו נחמד מאד לדעתי את התוצאה).
מאד מעריך אותך שבחרת ללכת עם הצדק והעקרונות שלך, גם אם לא היה לגמרי ברור לאן זה ייקח אותך.

אגב, אני ככל הנראה הייתי מתפשר איתם על אחת ההצעות שניתנו לך בדרך, גם אם הן לא בול מה שתכננתי מראש. נכון, אתה צודק כשאתה טוען שיש הרבה יתרונות בפלזמה שהיתה לך על מסכי הלד שהוצעו לך, אך בוא לא נשכח שגם למסכי הלד הנ"ל יש לא מעט יתרונות על הפלזמה. אם תוספת המחיר היתה סבירה והגיונית (ואני מניח שגם על זה היה ניתן להתמקח מול הנציגה בבאסטה של יורוקום) כנראה שהייתי הולך על ה- DX900.

אבל, כל זה כבר לא משנה כרגע, העיקר שסיימת את זה..

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #117  נשלח: ד' 21/03/2018 9:39

jacko-il
כן, ב"נאום" שהכנתי למקרה בו באמת הייתי צריך להוכיח שהחלופות שלהם לא עמדו בהסכם האחריות, המשפט הראשון שלי היה בסגנון "זה נכון שלמסכי לד יש יתרונות ככה וככה, אבל אני קניתי את הפלזמה בגלל היתרונות הספציפיים שלה..." ו "זה לא ראוי להחליף רכב שטח ברכב עירוני...".
ספציפית לגבי הDX900, מה ש"עזר" לי להחליט שאני לא רוצה אותה זו התמונה של Twenieth Century Fox בביקורת בflatpanelshd. זה סוג הדברים שבאמת מורגשים ומהווים שנמוך רציני מפלזמה מבחינתי.

האופציה ששקלתי ברצינות הייתה האופציה של EZ1000 ב14000, תכננתי אפילו לכתוב לך ולהתייעץ בכמה ניתן למכור אותה בנסיבות שלי מבלי לצאת חזיר, כי אני לא יכולתי להרשות אותה לעצמי בכל מקרה. אבל טלוויזיה כזאת עם שנה וחצי של אחריות של אלקטרוניקס פרו וברקע סימני קריסה של יורוקום...חשבתי שהייתי מתקשה למצוא אנשים שהיו קונים אותה בסביבות 20 אלף אותם ראיתי כסוג של סף בשבילי עצמי כדי לצאת מהסיפור בהרגשה שלא הפסדתי.


נערך בפעם אחרונה על-ידי evgenetic בתאריך ד' 21/03/2018 9:47, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1181
מספר הודעות: 8301

 #118  נשלח: ד' 21/03/2018 9:45

evgenetic
·
ה- EZ1000 מסך נהדר, אך תמחור שלו גבוה מידי לדעתי ביחס לתחרות. אני חושב שעשית בשכל שלא לקחת אותו בתוספת הנכבדת הזו. (ולא חושב שהיית יכול למכור אותו בכל כך קלות כאשר הלקוח ההדיוט מן הישוב יכול לגשת לחנות הקרובה לביתו ולקחת בפחות כסף מסכים חדשים של LG או סוני + לחלק לתשלומים + הובלה והתקנה חינם וכל המסביב בנושא של שירות ואחריות..)

אגב, במידה והיית הולך על שדרוג כלשהו בתשלום - מה שבדרך כלל קורה במצבים כאלו זה שאתה מקבל אחריות חדשה לחלוטין וללא קשר לאחריות והמסך הקודם שלך. הכל מתאפס ממש כאילו הלכת וקנית מסך חדש.

אבל, כאמור, כל זה כבר לא משנה כעת כשזה מאחוריך.. המשך הלאה
ותודה רבה על השיתוף בפורום

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1295

 #119  נשלח: שבת 24/03/2018 13:37

יבגני אתה מנהיג אמיתי
סחטיין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
madror (דרור א.)
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  Dec 11, 2004
הבעות תודה: 113
מספר הודעות: 2418

 #120  נשלח: שבת 24/03/2018 15:23

רק מלקרוא את הפוסט האחרון שלך , התעייפתי .

כל הכבוד על הזמן , ההתעקשות ובסופו של דבר התוצאה בהתנהלות מזלזלת שכזו .

מי חשב שפעם פאנסוניק העולמית ויורקום המקומית יתנהגו כך .

אני זוכר את כל התערוכות , ההשקות , המכירות , שהם עשו בזמנו והיו בני ביית בפורום המכובד הזה.



אצלי , בבית הפרטי , יש 4 מסכים של פאנסוניק וידוע לי שברגע שיתקלקלו , הדבר הראשון שאעשה , זה לקנות אחת חדשה , בוודאי שלא לנסות לממש את האחריות שלה , גם אם היא בטווח ה 5 שנים.

מודה לך ששיתפת את הסיפור , חזק ואמץ !

_________________
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.

http://www.hometheater.co.il/vt145341.VT20-גאווה-מ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht