מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה


עמוד 10 מתוך 10
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
BarDar (Barak Dor)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2015

מיקום: בין אור יהודה לפתח תקווה
הבעות תודה: 96
מספר הודעות: 382

 #136  נשלח: ג' 24/04/2018 8:41

shay1
נכון. יש יצרנים שלא פחות גרועים מהיבואן. זכור לי סיפורים שבהם היבואן הקודם של asus החליף לוחות אם ואחר כך היצרן סירב לזכות אותו בגלל טענות משונות, כמו שריטה שלא קשורה לתקלה ליד אחד מהחורים של הברגים. יצרן הזוי...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 60
מספר הודעות: 2046

 #137  נשלח: ג' 24/04/2018 10:08

BarDar כתב:
@shay1
נכון. יש יצרנים שלא פחות גרועים מהיבואן. זכור לי סיפורים שבהם היבואן הקודם של asus החליף לוחות אם ואחר כך היצרן סירב לזכות אותו בגלל טענות משונות, כמו שריטה שלא קשורה לתקלה ליד אחד מהחורים של הברגים. יצרן הזוי...

צריך להבין שזה תופעה שהיא נפוצה בישראל ולא נתקלתי בדבר כזה במדינות אחרות כגון ארה"ב או אירופה

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
seri
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 02, 2005
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 407

 #138  נשלח: ג' 24/04/2018 10:58

evgenetic

כל הכבוד!!

היה לי מקרהגם של מימוש אחריות, אמנם לא טלויזיה אלא מול חברת ביטוח גדולה,
הקבלן משנה שלהם והקבלן משנה של המשנה (כן - כן עוד רמה אחת של קבלני משנה)
לא עמד במה שהיה כתוב בפוליסה/אחריות - בעקבות חדירת מי גשמים

לא אלאה בפרטים - לקח שנתיים שיחות /צעקות מיילים/איומים מול חברת הביטוח ששילמה הרבה כסף (כולל ביטול השתתפות עצמית)
ורק בגלל עקשנות ועמידה איתנה מולם.

והכל לטובת ועד הבית, אפילו לא לטובתי האישית , עניין של עיקרון.

החברות חייבות לעמוד אחריות ! לא לוותר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
o2ri
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2012
הבעות תודה: 521
מספר הודעות: 1022

 #139  נשלח: ה' 24/05/2018 0:11

היי,

מקרה קצת דומה ,רציתי לדעת אם יש לכם רעיון מה לעשות :

טלוויזיה פנסוניק עם אחריות ל5 שנים , נציג פרוניקס טוען שאין להם חלפים לטלוויזיה מכיוון שיורוקום בפירוק.

ולכן הם לא מקבלים חלפים מהם ואין לי להם איך ממש לעזור לי ,למעט לחכות שהעניין עם יורוקום יתברר.

האם יש לי קייס מול פרוניקס? כי עם יורוקום אין ממש עם מי לדבר.



רעיון מישהו?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 312
מספר הודעות: 2641

 #140  נשלח: ה' 24/05/2018 0:53

o2ri
מסקרן אותי למה הם בכלל ממשיכים את השיחה מעבר ל-"חברת יורוקום איתה יש לך הסכם אחריות התפרקה ולכן אנחנו כבר לא מספקים עבורה את שירותי התיקונים במהלך תקופת האחריות. שלום ולהתראות.".
מהציטוט שלך ניתן אולי להבין שאם היו להם חלפים רלוונטיים אז הם היו מתקנים לך את הטלוויזיה גם נוכח העובדה שיורוקום כבר מתה. יכול להיות שיש להם מחויבות כלשהי ללקוחות יורוקום שאנחנו פשוט לא מודעים לה?

בכל מקרה - במקרה שלי הם היו אלה שטיפלו בי 95% מהזמן במהלך כל הסאגה, והם אלה שגרמו לי הרבה טרחה, בזבוז זמן, עצבים וכו'. זה היה הטיעון שלי מול השופט שבסופו של דבר פסק לטובתי קצת פיצויים למרות הטענה של אלקטרוניקס פרו שיורוקום הם אלה שאחראים על הכל. במקרה שלך - אם אלקטרוניקס פרו לא גרמו לך שום נזק, יהיה לך קשה להפיק נימוק משכנע על כך שהם פגעו בך בצורה כלשהי ובשל כך צריכים לשלם לך פיצויים. משפט לתביעות קטנות זה די שוק, אבל בכל זאת השופט ייצפה לראות אותך מציג נימוקים משכנעים והוכחות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
משהפרפר (משה פרפר)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 02, 2011
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 266

 #141  נשלח: ב' 01/04/2019 8:00
אני יודע שאני מגיב באיחור של שנה פלוס וזה קצת מצחיק, ובכל זאת...

evgenetic
·טוב. קראתי את הסיפור שלך כבר מזמן, אבל אך התוצאה הסופית קראתי רק אמש.
כעת אתה גם יודע, למה יורוקום סגרו את הבסטה, ואתה יודע בדיוק מיהו שאול אלוביץ.
כדאי גם שתזכור, שמי שקידמה את יורוקום בתחילת דרכה, עת ייבאה בעיקר מרכזיות טלפון "חכמות", הייתה שרת התקשורת דאז, הגב' לימור לבנת. למה דאגה להם כל כך? לא הבנתי. אבל עובדה, שבזכתה החברה הזו עלתה מעפר, לאחר שיבואן קודם של פנסוניק נעלם גם הוא מהמפה מספר שנים קודם לכן.

אתה גם נפלת "לא טוב" בשל סיבה נוספת: לקראת התקופה בה הסתבכת עם הפלזמה שלך, יצרני הפלזמות הפנימו שאין שוב עילה כלכלית להמשיך ולפתח דורות חדשים של מסכי פלזמה. כי מסכי ה-LED התקדמו ל-4K, ולאף יצרן פלזמות כבר לא היה שווה להשקיע עוד, כדי להתקדם למזעור שכזה.

וכן. באותה תקופה ראית כבר מסכי OLED, שהחלו להוות תחרות הוגנת למסכי הפלזמה ודחקו את הטכנולוגיה הזו לגמרי משולי הבמה. אבל אתה התעקשת על פלזמה ו(בצדק מבחינתך), לא מצאת תחליף הולם שפנסוניק ידעו לייצר באותה תקופה, מה גם שהיבואן עצמו שקע כבר בצרות קשות.

באותה תקופה, גם לי היה מסך פלזמה (של פיוניר), ומול המסך ההוא, לא ממש מצאתי שום דבר שיכול היה "לתת לו פייט" הוגן.
המסך ההוא היה HD READY, ובכל זאת, לא ראיתי אף מסך FHD שהייתי מוכן להניח מולי במקומו.
וכן. באמת שהתחלתי כבר ללטוש עיניים אל ה-OLED, אבל ככל שהתעמקתי בנושא, הבנתי שמדובר (עדיין) בטכנולוגיה לא הכי מושלמת, ואפילו מדבריך, ניתן היה להבין שלא ממש נדלקת על התחליף של LG, שעליו גם הזדכית בסופו של יום.

אז חיכיתי עוד קצת, ובסוף רכשתי מסך FALD 4K של סוני. נו. זו כבר הייתה התקדמות לעומת מרבית המסכים שהיו אז בשוק, גם אם היו לי רגעי חרטה, על שנפרדתי מהפלזמה הישנה והטובה (שסירבה גם להתקלקל, אבל החלה לדעוך בשל גילה המופלג). וכן. העדפתי מסך מואר על פני מסך OLED, שלא מצליח עדיין להתחרות עם מסכים בעלי תאורת LED מרוכזת.

אבל לך הייתה בעיה אחרת: יורוקום לא הציעו לך אלטרנטיבה דומה, וחברת השירות כלל לא ניסתה להוביל אותך לפתרון שחרג ממה שיורוקום יכלו להציע. ונכון. לפנסוניק דווקא היה אז מסך FALD שנחשב מעולה, אבל הם כנראה נמנעו מלייבא כאלה לארץ.
ובאמת שחבל. כי גם כיום, פנסוניק מובילים בתחום המסכים בעולם, אבל אין עדיין מי שהרים את הכפפה כדי להכניסם שוב ארצה.

והנה... סיפרתי לך שרכשתי מסך FALD של סוני, והוא נמצא אצלי שנה וקצת.
ובכל זאת, לפני כ-3 שבועות הוא התקלקל. לפתע הופיעה תמונה של "פיג'מה" - דהיינו, פסים אנכיים שנמרחו על כל המסך. לא ניתן היה לכבות את הטלוויזיה בעזרת השלט, ולכן נאלצתי לנתקה מאספקת החשמל. לאחר שחיברתי שוב את החשמל, המסך מיאן להידלק, וזהו. נראה כי "הלך עליו". אז השארתי אותו מנותק מאספקת החשמל למשך 24 שעות, וחיברתי שוב.
לשמחתי, המסך החל לפעול כראוי, והנחתי שהוא "עשה לעצמו ריסט". אבל זה לא נמשך זמן רב: אחרי כחצי שעה, שוב הופיעה הפיג'מה, אלא שהפעם הוא כבה מעצמו. וזהו. שוב לא ניתן היה להפעילו, וכל שיכולתי לעשות, היה לפנות אל נותן השירות.

ולהבדיל מהסיפור שלך, דווקא הגיע אלי בחור, שחרף נחישותו ליטול את המסך עימו, הוא היה מצוייד במארז מיוחד ומרופד, שבו הוא ארז את המסך וסגר עליו עם רוכסן [מסתבר שכיום יש להם מארזים שכאלה לכל גדלי המסכים כנראה], ודי נהניתי לראותו מתנהג בכבוד אל המוצר היקר.

אז כולי תקווה, שהפעם ולעומתך, אקבל שירות הולם, ובזה הסיפור יגיע לסיומו הטוב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 312
מספר הודעות: 2641

 #142  נשלח: ב' 01/04/2019 11:52
Re: אני יודע שאני מגיב באיחור של שנה פלוס וזה קצת מצחיק, ובכל זאת...

משהפרפר
תודה על התגובה.

שני דברים:
מOLED של LG דווקא כן התלהבתי ולדעתי הוא עדיף על פלזמה בכל דבר חוץ מצפיה מזווית רחבה. הבעיה הייתה שהמסך שקיבלתי היה עם פגם באחידות הדי נפוץ, ולכן החזרתי אותו. במהלך אותו סיפור הבנתי שגם ח.י. לא מספקים שירות מספיק טוב כדי שהתעסקות במה שנקרא בחו"ל panel roulette תהיה נוחה וקלה. לכן עזבתי את עניין השדרוג לOLED בינתיים.

לגבי FALD, כן הציעו לי מסך כזה (DX900) בתשלום נוסף לקראת סוף הסיפור, אבל למדתי שיש לו לא מעט חסרונות אל מול פלזמה ובשלב הזה כבר ממש לא רציתי שום התעסקות נוספת עם יורוקום ואלקטרוניקס פרו. גם הייתי בטוח שיש לי סיכוי טוב לזכות בזיכוי כספי מלא, ואם הייתי מפסיד האופציה לקבל את החלופות שלהם הייתה נשארת. אבל כאמור יורוקום התפגרו לפני הדיון הראשון בבית המשפט.

ובהצלחה עם הסיפור שלך! אני חושב שהבנת מהמקרה שלי שהיבואנים/נותני השירות שלנו מבינים רק כוח, כך שאת ההצעות הנורמליות לתיקון/החלפה/שדרוג תתחיל לקבל רק כשהם יבינו שאתה רציני ושתלך איתם עד לבית המשפט אם יהיה צורך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 334
מספר הודעות: 4446

 #143  נשלח: ב' 01/04/2019 17:27

לכל אלה ש"אוכלים את הראש" עם אלקטרוניקס פרו/סמסונג/סוני וכו'..

בכל שנה יש השקות של החברות הללו (סמסונג/סוני/LG וכו'..)
ותמיד באמצע/בסוף ההרצאה , הם נותנים זמן לשאלות
מדוע אף פעם - אתם לא באים עם כל ההתכתבות הזו ומציגים אותה בהשקות ??
ככה הנציגים של אותו מותג (סמסונג/LG/סוני וכו'..) יענו לכם / יטפלו בכם או שיבינו את עומק הבעיה הזו.

לצערי, השירות בארץ של מס' יבואנים/מותגים/נותני שירות אינו תקין .. זו גם הסיבה שהראבה רוכשים מוצרים מחו"ל ולא מהארץ
כמובן שישנם גם יבואנים שנותנים שרות מצויין (בנדא - מוצרי LOGITECH לדוגמה) והעדיפות הראשונה היא לרכוש מהארץ
גם על מנת שהחנויות בארץ ירוויחו ולא מישהו מחו"ל , אך לא תמיד הדבר אפשרי/כלכלי/משתלם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tam8
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2017
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 30

 #144  נשלח: א' 28/07/2019 11:20

החוצפנים אמרו לי את זה גם
אבל ביצוג בבית משפט הם מגיעים גם עם הכובע של סמליין·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht