מבצע משלוח חינם לישראל בחנות HANES - ויש גם מתנות... (ביגוד)
ומי ששילם דרך כרטיס אשראי?lasik כתב:·אנו קנינו עם פייפאל ולהבנתי לכולם משותף - מוצר באיכות בד ירודה, ומידות וגיזרה שונים מהותית מהתמונות. התחתונים בחיים לא היו יושבים על תחת הדוגמן אם היה מודד את הגיזרה שאני קיבלתי.......
זוהי סיבה מספקת להבנתי על מנת להשיב המוצר דרך דיספיוט ולהזדכות גם על דמי המשלוח.
אם כולנו נפתח דיספיוט מסיבת "מוצר באיכות ירודה ומידה לא תואמת את ההזמנה" פייפאל ישימו לב למגמה וישיבו לכולנו הכסף ללא המתנה.
המלצתי כי נפתח הפניה מיידית, פשוט דרך האתר של פייפאל, בלינק של פירוט העיסקה....
·
אצלי ב-2 הזמנות מתוך 4 שלחו הזמנות חלקיות (בכל הזמנה חסר פריט אחד - עדיין לא בוטלו ולמעשה הוזמנו בבקאורדר אבל אני מעוניין לבטל). מבחינת משלוח , פיצלו 4 הזמנות ל-6 משלוחים שונים.
אצל אשתי בהזמנה היחידה שהיא ביצעה בוטלו 3 פריטים ככה שהיא למעשה קיבלה רק שני פריטים מתוך 5 בסך הכול.
לזכות בורדרפרי/הנס יאמר כי הם מחייבים רק על מה שיצא בפועל למשלוח.
לרעתם יאמר שבגלל הפיצולים של ההזמנות ליותר משלוחים אז נוצר בלאגן בפירוט החיובים בכרטיס אשראי וצריך לעשות דוקטורט בשביל לעקוב אחרי כל החיובים ולראות שהכול חויב כמו שצריך ובהתאם למשלוחים שיצאו.
כמו כן , לרעתם יאמר - לא משיבים לכתובת האימייל לפניות הרשומה באימייל אישור הזמנה ככה שחייבים להתקשר אליהם בשביל לבטל או לבצע שינויים בהזמנות !
כמו כן , לרעתם - ברגע שההזמנה נשלחה והתקבלה הם בעצם סוגרים את ההזמנה באתר של בורדרפרי ככה שלא ניתן להשוות בין פירוט המשלוח באתר לבין האימייל המקורי של ההזמנה כדי לראות מה יצא בפועל וכו' וכו'.
בקיצור ,השירות והמעקב אחרי המשלוחים מאוד לוקה בחסר ואני עדיין לא מדבר על איכות הסחורה שמבחינתי הרוב יצא בסדר חוץ מהתחתונים המוזרים והלא סטנדרטיים בגודל שלהם וכן , הבגדים טיפה גדולים ממה שאני רגיל למידות בארץ אבל זה לא נורא מבחינתי.
אצל אשתי בהזמנה היחידה שהיא ביצעה בוטלו 3 פריטים ככה שהיא למעשה קיבלה רק שני פריטים מתוך 5 בסך הכול.
לזכות בורדרפרי/הנס יאמר כי הם מחייבים רק על מה שיצא בפועל למשלוח.
לרעתם יאמר שבגלל הפיצולים של ההזמנות ליותר משלוחים אז נוצר בלאגן בפירוט החיובים בכרטיס אשראי וצריך לעשות דוקטורט בשביל לעקוב אחרי כל החיובים ולראות שהכול חויב כמו שצריך ובהתאם למשלוחים שיצאו.
כמו כן , לרעתם יאמר - לא משיבים לכתובת האימייל לפניות הרשומה באימייל אישור הזמנה ככה שחייבים להתקשר אליהם בשביל לבטל או לבצע שינויים בהזמנות !
כמו כן , לרעתם - ברגע שההזמנה נשלחה והתקבלה הם בעצם סוגרים את ההזמנה באתר של בורדרפרי ככה שלא ניתן להשוות בין פירוט המשלוח באתר לבין האימייל המקורי של ההזמנה כדי לראות מה יצא בפועל וכו' וכו'.
בקיצור ,השירות והמעקב אחרי המשלוחים מאוד לוקה בחסר ואני עדיין לא מדבר על איכות הסחורה שמבחינתי הרוב יצא בסדר חוץ מהתחתונים המוזרים והלא סטנדרטיים בגודל שלהם וכן , הבגדים טיפה גדולים ממה שאני רגיל למידות בארץ אבל זה לא נורא מבחינתי.
קיבלתי את כל ההזמנות. המוצרים של צ'מפיון ברמה מאוד גבוהה ואיכותיים. ביחס למחיר, ממש מבצע מעולה. הג'קט שלהם היה עסקה מוצלחת. מוצר שעולה בחנויות הספורט לפחות 200-250 שקל, עלה רק 10 דולר - שווה.
טיפ קטן בקשר למידות - אני תמיד מחפש בתגובות של אנשים באתרים שונים לגבי מוצר ספציפי שאני מעוניין לקנות (בגד או נעל). ראיתי שאנשים כתבו שהמידות גדולות ושמומלץ להזמין לפחות מידה אחת למטה וכך עשיתי. יצא מושלם.
בקשר ל- DHL EXPRESS, אספתי מנקודת איסוף בזמן שהיה לי נוח. האם יש תוספת כספית כשמבקשים שהמשלוח יגיע באמצעות בלדר? (כמו בדואר)
טיפ קטן בקשר למידות - אני תמיד מחפש בתגובות של אנשים באתרים שונים לגבי מוצר ספציפי שאני מעוניין לקנות (בגד או נעל). ראיתי שאנשים כתבו שהמידות גדולות ושמומלץ להזמין לפחות מידה אחת למטה וכך עשיתי. יצא מושלם.
בקשר ל- DHL EXPRESS, אספתי מנקודת איסוף בזמן שהיה לי נוח. האם יש תוספת כספית כשמבקשים שהמשלוח יגיע באמצעות בלדר? (כמו בדואר)