פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
·אחריי שחיכיתי יותר מחודש לתיקון. גבי התערב ותוך כמה ימים זה הסתדר. אז כן מגיע לבנאדם קרדיט.evgenetic כתב:ואו, מדהים, אלקטרוניקס פרו עשו את המינימום הנדרש מהם ובמקום פיצוי נורמלי על השירות הגרוע נתנו איזושהי מתנה בשווי כמה עשרות שקלים? אני פשוט בוכה מהתרגשות. כל הכבוד לאלקטרוניקס פרו! כל הכבוד לגבי!...
אבל כן אתה צודק שזה נדרש מהם לתקן את זה.
אבל אחריי חודש בלי טלווזיה תאמין לי שאני באמת בהתרגשות.
Re: עדכון - תיקון הטלווזיה ועזרה מגבי מאלקטרוניקס פרו
@oren85
·
יופי, עכשיו תבדוק טוב שלמסך אין בעיות של כתמים וזליגות אור. תשים תמונות של צבעים אחידים כמו לבן אפור שחור כחול ירוק ואדום. יש כאלו ביוטיוב... אם המסך נקי, אז היה לך מזל...
·
יופי, עכשיו תבדוק טוב שלמסך אין בעיות של כתמים וזליגות אור. תשים תמונות של צבעים אחידים כמו לבן אפור שחור כחול ירוק ואדום. יש כאלו ביוטיוב... אם המסך נקי, אז היה לך מזל...
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
·oren85 כתב:·אחריי שחיכיתי יותר מחודש לתיקון. גבי התערב ותוך כמה ימים זה הסתדר. אז כן מגיע לבנאדם קרדיט.......
אבל כן אתה צודק שזה נדרש מהם לתקן את זה. ואני יודע שיש מלא אנשים שלא מקבלים שירות טוב. ואמרתי לו את זה. שיקרא בפורומים פייסבוק וכדומה
אחריי חודש בלי טלווזיה תאמין לי שאני באמת בהתרגשות מלאה....
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
·שמע אני יכול להגיד לך שיצא לי לשלם 500 שקל יותר ממה שצריך סך הכל 1400 שקל!!evgenetic כתב:כן אני מבין, הייתי מאד סרקסטי (אבל לפי מה שאתה רואה בשרשור השכן - מותר לי!). אני גם מת שהסיפור שלי ייגמר כבר......
הייתי אמור להזמין את הטכנאי לאחר חודש.והנציגה לא אמרה לי את זה בשיחה השנייה.
באיזשהו שלב אתה מתעייף ורק מחכה שזה יסתיים. הייתה לי אופצייה של ללכת לתביעה, אבל בדרך כלל אני מנסה לפתור את זה לפניי בית משפט. גם מחברת אורנג קיבלתי לפניי כמה שנים 1500 שקל פיצוי על טעות בחיוב בלי תביעה בבית משפט אפילו.
אני מאוד מקווה שגם לך יסתדר העניין. נמשיך לעקוב.
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
Re: עדכון - תיקון הטלווזיה ועזרה מגבי מאלקטרוניקס פרו
·יש מצב שסמסונג הורידו את האפליקצייה של היוטיוב? אני לא רואה את זה באפליקציות וגם לא באפשרות הורדהRekcuf כתב:@oren85
·
יופי, עכשיו תבדוק טוב שלמסך אין בעיות של כתמים וזליגות אור. תשים תמונות של צבעים אחידים כמו לבן אפור שחור כחול ירוק ואדום. יש כאלו ביוטיוב... אם המסך נקי, אז היה לך מזל......
- Nunatak
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 3720
- הצטרף: דצמבר 2005
- שם מלא: nunatak
- נתן תודות: 194 פעמים
- קיבל תודות: 212 פעמים
Re: עדכון - תיקון הטלווזיה ועזרה מגבי מאלקטרוניקס פרו
·oren85 כתב:·אני רוצה לעדכן שבזכות הפורום הזה, גבי מחברת אלקטרוניקס פרו התקשר אליי, הקשיב לכל הטענות והבעיות, ולקח עליו את האחריות לטיפול. קיבלתי ממנו שירות ומענה ברמה גבוהה מאוד, גבי נתן לי הרגשה שיש מישהו שמטפל ואכפת לו מהטלווזיה והיה חשוב לו מאוד שאצא מרוצה. הוא יצר איתי כמה פעמים קשר במהלך היום, בדק והלך בעצמו למעבדה בעצמו,ו ווידא שהתיקון מתבצע ושאכן המסך תקין, בנוסף דאג שייצרו איתי קשר ממחלקת החזרות מוצרים. בזכותו כבר באותו היום התקשרו ותיאמו איתי החזרה של המסך.......
אני רוצה לציין גם את עדי ממוקה מאלקטורינקס פרו שניסתה לעזור לי כמה פעמים גם שהייתה בחופשה בחול בסוכות( פניתי אליה בפייסבוק)
היום המסך הגיע עם המתקין/טכאני צורי שנתן יחס ושירות טוב, הביא את המסך עם כיסוי שמיועד לטלווזיות וניילונים על המסגרות על מנת שלא יישרט או ייפגע, גם בדק שהכל תקין ושאל אם יש לי עוד שאלות ועוד בעיות על מנת שיוכל לטפל בהן. היה חשוב לו שאצא מרוצה, הביא לי גם מתנה מהחברה ערכת ניקוי למסכי טלווזיה.
אני חושב שיש שם אנשים שכן חשוב להם שיקבלו שירות טוב. הם לדעתי צריכים כח אדם בייחוד שכל החברות הגדולות עוברים אליהם.
אני מציע שלכל מי שיש בעיה לפנות לגבי על מנת שיעזור לו עם הבעיה/ תקלה.
לאחר כמה שעות שימוש בטלווזיה נראה שהכל תקין וכל הבעיות נפתרו.
אני רוצה להודות לפורום המבורך הזה, לאנשים שהגיבו ונתנו גב ונתנו לי הרגשה שאני לא לבד. וזה מוכיח שוב ושוב כמה חשוב לנו כצרכנים השירות וחווית הלקוח גם לאחר רכישת המסך.
תודה גם לגבי מאלקטרוניקס פרו על הטיפול בבעיה.
אני מאוד מאמין שהפוסט והדרישה של האנשים פה לשירות טוב יותר יתרום ויעזור לאנשים לקבל מענה בצורה הטובה ביותר....
אני שמח בשבילך שהבעיה נפתרה, רק שזה בעיניי יותר עצוב ממשמח. אני לא באמת מצפה לשירות מלקק כמו שקיבלת עכשיו בגלל הרעש המזערי שעשו כאן בפורום, אבל זה שקיבלת עכשיו יחס אישי וכ"כ צמוד לא אומר שהשירות הכללי עבור הלקוחות הרגילים השתפר ולו במאומה.
תודה רבה לגבי, לעדי, לקתי, לגאולה ולעוד הרבה הרבה אנשים טובים שאני כבר לא זוכר את שמם ובאמת בסך הכל עושים את העבודה שלהם. האם גבי הולך עכשיו למעבדה ועוקב אחרי כל קריאת שירות שנפתחת? מה לגבי עדי? או שהם פרסמו מודעת דרושים למשרת בקרת איכות במעבדה שלהם?
ואם כבר מדברים, הנה ציטוט שלי מהשרשור הזה ממש:
לסיום, אני אשאל שאלה אחת קטנה - אתה קיבלת בחזרה את המסך עם כיסוי וניילונים כדי לשמור עליו, האם החל מרגע זה כל מסך שיצא מהמעבדה יגיע ככה אל הלקוחות? אני אתן לכל אחד לחשוב בעצמו ולהגיע לבד למסקנות על רמת שאר תהליך השירות.אבל חברים, עם כל התלונות שגם לי יש על אלקטרוניקס פרו ותביעה אישית שהגשתי נגדם, בואו לא נתמם. בתור מי שעובד מול רוב יבואני החשמל הגדולים אני יכול להגיד שכולם אותו דרעק, אם מישהו כאן חושב שראלקו (שארפ), ח.י. או ברימאג (LG), BSH (בוש, סימנס), ניופאן (טושיבה, האייר, דלונגי) או אלקטרה (סאוטר, מילה, פיליפס) נותנים שירות טוב יותר אז הוא משלה את עצמו.
לפעמים זה עניין של מזל, הרבה פעמים זה תלוי בנותן השירות שנפלת עליו. לעתים אתה נופל על מישהו שמבין עניין ובאמת ובתמים מנסה לעזור, בתוך מגבלות המערכת שהוא עובד בה לפעמים הוא מצליח ולפעמים לא.
עצוב, אבל זה מה יש. הצרכן הישראלי קונה לפי מחיר ולא לפי שירות, הבעיה היא אצלנו ולא אצל החברות. ביום שבו יעשו כאן חרם אמיתי על חברה כלשהי בגלל רמת שירות לקויה אולי המצב ישתנה, עד אז זה חלומות באספמיה....
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
Re: עדכון - תיקון הטלווזיה ועזרה מגבי מאלקטרוניקס פרו
·אני מסכים איתך שאחריי כל מה שעברתי אז ההתלהבות והתרגשות קצת מוגזמת.Nunatak כתב:לסיום, אני אשאל שאלה אחת קטנה - אתה קיבלת בחזרה את המסך עם כיסוי וניילונים כדי לשמור עליו, האם החל מרגע זה כל מסך שיצא מהמעבדה יגיע ככה אל הלקוחות? אני אתן לכל אחד לחשוב בעצמו ולהגיע לבד למסקנות על רמת שאר תהליך השירות..........
אני אחד שרואה רק כדורגל וערוץ 2. ובחודש הזה הבנתי לימדו אותי להעריך את הטלוויזיה כמו שצריך.
בשיחה שלי עם גבי הובלתי אותו לפייסבוק ולפוסטים כאן בפורום על מנת להראות כמה אנשים סובלים ומתייסרים עד שמתקנים להם את התקלה אם בכלל.
אני יגיד לך משהו. אני בדרך כלל מנסה להשיג מספרי טלפון או אנשים שתפקידם בחברה הוא משמעותי על ידי חיפוש באינטרנט או קריאה בפורומים. ולא נציג שירות שחס וחלילה אני לא מזלזל בהם. אבל עובדה שדרכם לא זז שום דבר.
בוא נודה באמת. כל מי שיש לו קומבינות במדינה הכל מסתדר אצלו מהר ובלי בעיות. תמיד האזרח השקט והחלש נדפק.
לשאלה השנייה אני מאוד מקווה בשבילם שהם מביאים לכולם את המסכים עם מגנים וניילונים. כי כמו שאני מסוג האנשים ששריטה מפריעה לי לעין, אז אני מאמין שיש עוד מלא אנשים כמוני.
נתתי את הדוגמא שלי ובכוונה ציינתי איך זה הגיע. כי לדעתי כל לקוח צריך לקבל יחס ושירות כזה. בייחוד שהוא השקיע על המוצר אלפי שקלים וזה חשוב לו.
ואני מסכים איתך שבמקרה שלי זה הסתיים טוב ואני מודע שיש עודהמלא אנשים שעדיין בבעיות איתם.
אני עדיין פה לעזור ולתת גב לאנשים אחרים על מנת שיסתדר להם גם הצד הטוב ביותר.
מה שאתה שוכח, זה שמהסך שלוקחים מלקוח אחד, עובר תיקון ואריזה מחדש ונמכר לפרייר הבא הבתור.. באמזון דבר כזה לעולם לא יקרה, כמו בכל חנות באירופה וארצות הברית. אם לקוח מחזיר מוצר תקול, הוא מתוקן עי היצרן ונמכר כ REFURBISHED ואם הוא רק נפתח, נמכר כ OPEN BOX. בארץ פשוט עובדים בשיטת מצליח, ולרוב זה מצליח...
Re: פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו
יבואן רשמי של סאמסונג -סאמליין עושה מיקור חוץ לשרות לחברת אלקטרוניקס -פרו.
רכשתי מקרר מהשורה הראשונה עם קיוסק קרח וכו -האמנתי למותג סאמסונג
אבל תקלות והשרות של אלקטרוניקס פרו - על הפנים !!
בהזמנת טכנאי לתיקון תקלה הנציג הצליח לשכנע אותי לרכוש ביטוח ב 2000 ש"ח וגם רכשתי מגירות במאות שקלים
כי הן ממש שבירות -למרות ששילמתי לפני 3 ח' -עוד לא קיבלתי אותן
התקלה חזרה ועונים כל פעם שטכנאי יצור קשר והמגירות יישלחו אבל לא דובים ולא יער
באמת יש צורך שראשי האתר יתערבו כאן
ת י ז ה ר ו מ ס א ס ו נ ג שזורקים אותכם לשרות של חברת דרג ...
רכשתי מקרר מהשורה הראשונה עם קיוסק קרח וכו -האמנתי למותג סאמסונג
אבל תקלות והשרות של אלקטרוניקס פרו - על הפנים !!
בהזמנת טכנאי לתיקון תקלה הנציג הצליח לשכנע אותי לרכוש ביטוח ב 2000 ש"ח וגם רכשתי מגירות במאות שקלים
כי הן ממש שבירות -למרות ששילמתי לפני 3 ח' -עוד לא קיבלתי אותן
התקלה חזרה ועונים כל פעם שטכנאי יצור קשר והמגירות יישלחו אבל לא דובים ולא יער
באמת יש צורך שראשי האתר יתערבו כאן
ת י ז ה ר ו מ ס א ס ו נ ג שזורקים אותכם לשרות של חברת דרג ...
Re: פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו
תחפש בפייסבוק קבוצה בשם: נפגעי מקררי סמסונג ישראל- תביעה יצוגית- עו:ד פנחס אור.
אתה בחברה טובה יחד עם עוד אלפים שנפלו בפח של מקררי סמסונג !!!
אתה בחברה טובה יחד עם עוד אלפים שנפלו בפח של מקררי סמסונג !!!