מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שרשור תגובות: סטינג TV. לא הכל ורוד


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > חדשות HT
מחבר הודעה
EliHaboosh (אלי חבוש)
עורך ראשי HTMobile
עורך ראשי HTMobile

הצטרף בתאריך:
  Nov 25, 2004
הבעות תודה: 533
מספר הודעות: 2799

 #1  נשלח: ב' 01/01/2018 22:50
שרשור תגובות: סטינג TV. לא הכל ורוד

למאמר: סטינג TV. לא הכל ורוד




סטינג TV חוגגים חודשיים. מזל טוב? כמעט.
(5) הבעות תודה: YanivPL , Ta_78 , ohecht , hasday , jacko-il
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1939

 #2  נשלח: ב' 01/01/2018 23:42

הודעות השגיאה האלה קיימות גם בסטינג באנדרואיד טיוי במיבוקס.
כרגע אני מרגיש כמו בטא טסטר ועוד צריך לשלם על זה.
באותו מחיר בנטפליקס החוויה היא טובה לאין שיעור לעומת סטינג.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oris74 (אורי)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה


הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2010

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 710
מספר הודעות: 7729

 #3  נשלח: ב' 01/01/2018 23:59

כל החסרונות של המכשיר לא קיימות בשימוש במיבוקס ובטח שבשימוש בשילד.

ויתרון משמעותי נוסף בשימוש בסטרימרים האלו הוא כמובן תמיכה מלאה בנטפליקס.

לדעתי לקחת סטרימר מהחברות זה פשוט מיותר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaylev80 (שי)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2014
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 254

 #4  נשלח: ג' 02/01/2018 0:19

אני מאלה שעדין יושבים על. גדר וממתין להתיצבות של הפתרונות המוזלים הללו.
בתור אחד שנכבה בעבר עם ממיר שהיה פילוט אני מעדיף להמתין ןל שאר עם עדין פלוס בינתיים.
אשמח לשמוע מה הרשמים שלכם לעורך הזמן.
ותודה רבה על הסקירה👍
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Ta_78 (Tal_R)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2014
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 114

 #5  נשלח: ג' 02/01/2018 9:10

תופעת הנטישה של אלפי מנויים לטובת נטפליקס, פרטנר, סלקום וכו' בכל רבעון מלחיצה מאד את יס והוט.
נראה שיס הוציאו גרסה חצי אפויה, במטרה לתפוס נתח שוק ולתת מענה זמני וזול יותר לנוטשים .
התחרות רק בתחילת הדרך.
יהיה מעניין.
מזכיר מאד את מונופול הסלולר עם כניסת גולן טלקום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
elan22
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2006
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 108

 #6  נשלח: ג' 02/01/2018 12:22

יש עוד הרבה בעיות שגרמו לי להחזיר את המכשיר שלהם ולבטל את המנוי אחרי יומיים של שימוש:
1. כל השידורים הם בסטריאו ולא ב5.1 ובתור מי שצופה רוב הזמן יחד עם הרסיבר דולק זה מאד הפריע והדיל ברייקר הכי גדול מבחינתי
2. כשגוללים את הערוצים אפשר רק ללכת קדימה - אם אני על ערוץ 15 ורוצה לגלול בעמוד המידע אחורה אי אפשר, רק למספרים גבוהים יותר
3. בתור מי ששנים עם ממיר של יס התגובתיות מרגישה ממש לא טוב

בלי קשר לזה בזמן התקנת הקופסא שלהם קיבלתי הודעה שהמכשיר לא יכול לעבוד כי הטלוויזיה לא תומכת HDCP 2.2 ואצלם באתר אין אזכור לבעיה כזו (איפה הצ'אט שלהם עד היום לא מצאתי). רק אחרי כל מיני משחקים ושיטוט באינטרנט הבנתי שהבעיה היא בכניסות/יציאות שהכבלים היו מחוברים אליהם ברסיבר והטלוויזיה. זה לקח כמה זמן לגלות את זה ויכול לתסכל מישהו קצת פחות טכני.

בגדול ההרגשה היא שהמוצר ככללותו ממש לא בשל, בייחוד כשהרפרנס הוא נטפליקס (לאו דווקא מבחינת תוכן). הם מנסים להראות צעירים ומגניבים יותר מדי וזה משפיע על הנראות שלהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1104
מספר הודעות: 7998

 #7  נשלח: ג' 02/01/2018 12:48

לא ממש מבין למה כל חברה בארץ מתעקשת כל פעם לנסות להמציא את הגלגל מחדש ולהיכשל.
יש את נטפליקס כבר שנים - פשוט תעשו "קופי פייסט" לכל הפרנציפ:
-אפליקציה נתמכת במערכת הסמראט ובמסכים + בסביבת מחשב בדפדפן ובשאר האפליקציות למגוון הסטרימרים.
-ממשק פשוט, מהיר ומאד אינטואיטיבי ונח. כזה שאפילו אנשים טכנופוביים כמו ההורים שלי מסוגלים להתחיל להשתמש בו אחרי כמה דקות.
-איכות וידאו ואודיו מעולות ביחס לכל נסיון אחר של VOD על גבי הרשת.

הלקוח היום דורש את כל העוגה. לא מקובל בשנת 2018 לקבל פתרונות לא מבושלים או לא מגוהצים - צריך איכות שידור (וידאו/אודיו) + ממשק נוח, מהיר וברור עם כל הפיצ'רים שמצפים לקבל היום במערכת כזו + יציבות.

ועדיף היה לדעתי לא לצאת עם זה בכלל עם כל הבאגים שתוארו בסקירה. אין שני לרושם ראשוני. לקוח שהתקין וקיבל חוויה חמוצה ויבטל את העסקה - יהיה קשה מאד לשכנע אותו אחרי כמה חודשים לנסות את השירות שוב.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Joha132
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 26, 2011
הבעות תודה: 59
מספר הודעות: 613

 #8  נשלח: ג' 02/01/2018 13:17

חסרים לי מאוד ערוצי האוכל והפנאי.
חבילה משפחתית ב-99 ש"ח אמורה להיות כוללת גם מספר ערוצי ספורט (למשחקי ליגת אלופות בעיקר).

יוצא שנשלם כ170 ש"ח, ונקבל את החבילה הכוללת - לא משתלם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
off
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2007
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 776

 #9  נשלח: ג' 02/01/2018 13:59

כשמסתכלים על הבעיות הטכניות, הממשק המעצבן והיכולות המוגבלות מבינים מהר מאוד שהחברה לא באמת רוצה לטלטל את הספינה מניבת הרווחים שלה

https://www.haaretz.co.il/captain/gadget/.premium-...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ych
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 29, 2005
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 171

 #10  נשלח: ג' 02/01/2018 16:46

חלק מהבעיות המצוינות כאן תקפות גם לשירותי סרימינג אחרים.
את נושא האפליקציות הלא בשלות ושגיאות רשת גם כאשר הרשת במהירות מקסימלית חוויתי גם בסלקום טיוי.
הבעיות הללו נפתרו אצלי כשסלקום התקינו אצלי מתאמי moca (ביוזמתם, ללא פניה שלי).
בחיבור קווי עם מוקה, לא נתקלתי עדיין בתקיעות שידור או בהודעות של רשת לא תקינה.

ללא קשר לבעיות הטכניות, הבעיה השניה שלי עם שירותי הסטרימיג היא הממשקים של האפליקציות שלא ברור לי מי היו הבודקים שלהם.
בסלקום יש גישה של יותר עומס על המסך = יותר מרשים ואיכותי. וזה בא גם על חשבון התאמה אישית (תפריט המועדפים נזרק אל סוף האופציות, מחוץ לגבולות המסך הנראה).
יש עוד הרבה מה לשפר בממשקים אבל נקווה שילמדו וישפרו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
soundster
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 31, 2016
מספר הודעות: 66

 #11  נשלח: ג' 02/01/2018 17:01

אני עם ה mii box tv מחובר לסטינג - חווית משתמש גרועה ביותר! נראה מוצר לא בשל ויותר מאכזב לדעת שכל זה לאחר שעבדו על הפרויקט מספר רב של חודשים:

1) בעיות של דיליי בין הקול לתמונה בעיקר בערוצים לייב
2) כאשר יש בעיות של רוחב פס מורידים את איכות התמונה אך היא לא תחזור לאיכות טובה גם לאחר שהקו מתייצב. רק לאחר החלפת ערוץ וחזרה לאותו ערוץ תחזור התמונה למצב איכותי מלא
3) ניווט פשוט לא ידידותי!!! מעבר בין ערוצים מסורבל ולא ״הגיוני״ , מסך הבית לא מאפשר מעבר נורמלי בין התכנים בערוצים, תפריטים לא ייעילים , חיפוש לא יעיל
4) אין אפשרות להקלטה מתחילת התוכנית

זה חלק מהדברים שממש מפריעים לי בשרות. אין ספק שאחרי נטפליקס הכל נראה פחות מקצועי אבל יש גם רמה בסיסית של חווית משתמש אין שם. לתשומת חברת YES !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1939

 #12  נשלח: ג' 02/01/2018 17:36

בקצב נטישת הלקוחות הנוכחי, תוך מספר שנים בודדות הספינה עלולה להיות ריקה.

אני מניח שלעשות קופי פייסט לנטפליקס זה לא פשוט. אני משער שנטפליקס לא משתמשים בתוכנת מדף שאפשר פשוט לקנות ולהשתמש בחברה אחרת. זה כל הייחוד שלהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1104
מספר הודעות: 7998

 #13  נשלח: ג' 02/01/2018 17:53

liorp
·
הכוונה שלי בקופי פייסט היא לא באמת להשתמש באותו קוד תכנה, אלא פשוט להעתיק מהם את הפרנציפ, את האפשרויות ואת מה שהופך את הממשק שלהם למה שהוא - הצורה בה דברים נראים, מסודרים ומונגשים למשתמש.
מבחינת איכות וידאו/אודיו - ליישם פשוט את הקידוד והפענוח הדרושים כדי לספק משהו איכותי. אם זה רזולוציה וביט רייט בוידאו (שלט לדבר על 4K HDR שנראה כמו פנטזיה בישראל) או סאונד שהוא לפחות דולבי סראונד 5.1 (אני לא מעז לדבר בכלל על אטמוס או משהו מודרני).

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1939

 #14  נשלח: ג' 02/01/2018 23:04

אני מניח שזה עניין של כסף, השקעה וטכנולוגיה.
נטפליקס מזרימה תכנים כבר עשר שנים, סטינג קיים חודשיים.
למרות שליס אמור להיות ניסיון בתחום משירות ה-VOD שלהם.

את העקרון של אמזון לדוגמא היה אפשר מזמן להעתיק לישראל. לא נדרשת הרבה טכנולוגיה, אבל אף קמעונאי לא עשה את זה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lurpak (Roey Frost)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2015
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 21

 #15  נשלח: ד' 03/01/2018 2:47

גועל נפש , תקלות עם שרתים בארץ, בושה ! זה צריך לעבוד כמו יוטיוב ,אם זה מה שמקבלים חובבנים!
באפולו יש לי אולי רבע שעה של תקלות, והשרתים שלהם בארה"ב. כל הערוצים, כלל ספורט וvod וערוצי ישראל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > חדשות HT עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht