תקלה בסטרימרים של שיומי.
מעבר ממש איטי בין הערוצים הלינאריים (מתקבל מסך שחור למשך דקה ויותר עד שעולה הערוץ).
בשיחות עם מספר נציגים לא נפתרה הבעיה.
ניסינו הכל, החל מהחלפת כתובת IP בחברת הוט, איפוס מלא של 3 הסטרימרים, היום התקנתי את האפליקציה על סטרימר אחר ברשת אחרת בעבודה והבעיה ממשיכה.
כבר התייאשנו ולצערנו אנו על סף התנתקות מהם.
סטרימר אחד מחובר בכבל רשת וה-2 האחרים מחוברים ברשת WIFI.
תקלה בצפיה בסלקום
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
Re: תקלה בצפיה בסלקום
האם סלקום אמרו לך להתקין מחדש את האפליקציה מחדשEliYehuda כתב:תקלה בסטרימרים של שיומי.
מעבר ממש איטי בין הערוצים הלינאריים (מתקבל מסך שחור למשך דקה ויותר עד שעולה הערוץ).
בשיחות עם מספר נציגים לא נפתרה הבעיה.
ניסינו הכל, החל מהחלפת כתובת IP בחברת הוט, איפוס מלא של 3 הסטרימרים, היום התקנתי את האפליקציה על סטרימר אחר ברשת אחרת בעבודה והבעיה ממשיכה.
כבר התייאשנו ולצערנו אנו על סף התנתקות מהם.
סטרימר אחד מחובר בכבל רשת וה-2 האחרים מחוברים ברשת WIFI....
Re: תקלה בצפיה בסלקום
·ניסיתי הכול כולל איפוס מלא לסטרימרים והתקנה מחדש של האפליקציה.uh99 כתב:האם סלקום אמרו לך להתקין מחדש את האפליקציה מחדש.........
לא עזר כלום.
באפליקציה של lg זה לא קורה.
הבעיה היא רק באפליקציה של סלקום על השיומי.
בסטינג ובנקסט טיוי זה לא קורה
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
Re: תקלה בצפיה בסלקום
האיפוס בוצבע מול התמיכה הטכנית של סלקוםEliYehuda כתב:·ניסיתי הכול כולל איפוס מלא לסטרימרים והתקנה מחדש של האפליקציה.......
לא עזר כלום.
באפליקציה של lg זה לא קורה.
הבעיה היא רק באפליקציה של סלקום על השיומי.
בסטינג ובנקסט טיוי זה לא קורה...
נערך לאחרונה על ידי uh99 ב 26/05/2019 20:08, נערך פעם 1 בסך הכל.
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
Re: תקלה בצפיה בסלקום
לי קרה תקלות דומות נאמר לי שאסיר את האפליקציה סלקום ואמתין כעשר דקות עד ההתקנה מחדש לאחר מכן זה עבד והיה לי תקלה של ווליום וזה הסתדר לאחר שליחת צילום של התקלה לנציג טלפוני ולאחר יומים התקלה סודרה ללא שום שינוי מצידי באפליקציה סלקום TVEliYehuda כתב:2 רגילים ואחד החדש.........
Re: תקלה בצפיה בסלקום
·איזה תקלות היו לך?uh99 כתב:לי קרה תקלות דומות נאמר לי שאסיר את האפליקציה סלקום ואמתין כעשר דקות עד ההתקנה מחדש לאחר מכן זה עבד והיה לי תקלה של וליום וזה הסתדר לאחר שליחת צילום של התקלה לנציג טלפוני ולאחר יומים התקלה סודרה ללא שום שינוי מצידי באפליקציה סלקום TV.........
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
Re: תקלה בצפיה בסלקום
תקעות של ערוצים אי גישה לשירות ווליום אך זה נפתר מאז הסרת האפליקציה כפי שכתבתי. לא מובן למה זה קורהEliYehuda כתב:·איזה תקלות היו לך?.........
בסלקום TV ... לצערי לפעמים הפתרון של עזיבת חברה הוא הזרז למצאת פתרון לתקלה...
Re: תקלה בצפיה בסלקום
זו לא התקלה אצליuh99 כתב:תקעות של ערוצים אי גישה לשירות ווליום אך זה נפתר מאז הסרת האפליקציה כפי שכתבתי. לא מובן למה זה קורה......
בסלקום TV ... לצערי לפעמים הפתרון של עזיבת חברה הוא הזרז למצאת פתרון לתקלה......
בהנחה שהחיבור אינטרנט שלך תקין ונבדק.
נשמע שיש לך תקלה ברשת הביתית.
הייתי מנסה לנתק את כל המכשירים (טלפונים, מחשבים, הכל) ומשאיר רק את הממיר ובודק את זה שוב (אולי אחד מהם עושה באלאגן ברשת).
אם האינטרנט שלך בכבלים הוא ללא חייגן - הייתי אפילו מחבר את הממיר ישירות למודם ובודק.
יכול להיות שיש תקלה בנתב.
כמו כן - הייתי מבקש מסלקום לשלוח טכנאי אליך, כי נשמע שבאמת ניסית הכל
נשמע שיש לך תקלה ברשת הביתית.
הייתי מנסה לנתק את כל המכשירים (טלפונים, מחשבים, הכל) ומשאיר רק את הממיר ובודק את זה שוב (אולי אחד מהם עושה באלאגן ברשת).
אם האינטרנט שלך בכבלים הוא ללא חייגן - הייתי אפילו מחבר את הממיר ישירות למודם ובודק.
יכול להיות שיש תקלה בנתב.
כמו כן - הייתי מבקש מסלקום לשלוח טכנאי אליך, כי נשמע שבאמת ניסית הכל
·eyalbs כתב:בהנחה שהחיבור אינטרנט שלך תקין ונבדק.
נשמע שיש לך תקלה ברשת הביתית.
הייתי מנסה לנתק את כל המכשירים (טלפונים, מחשבים, הכל) ומשאיר רק את הממיר ובודק את זה שוב (אולי אחד מהם עושה באלאגן ברשת).
אם האינטרנט שלך בכבלים הוא ללא חייגן - הייתי אפילו מחבר את הממיר ישירות למודם ובודק.
יכול להיות שיש תקלה בנתב.
כמו כן - הייתי מבקש מסלקום לשלוח טכנאי אליך, כי נשמע שבאמת ניסית הכל...