מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



טויוטה קורולה HYBRID SUN או היונדאי איוניק?


עמוד 2 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 
   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 41
מספר הודעות: 595

 #16  נשלח: ד' 26/06/2019 11:48

עד כמה שהבנתי שלושת הקורולות החדשות הן לא אותם רכבים.
בעוד הסדאן יושבת על בסיס גלגלים ארוך...דגם ה 5 דלתות ודגם הסטיישן יושבים על בסיס גלגלים קצר יותר.

מה שהיה פעם אוריס (5 דלתות וסטיישן), הפך להיות קורולה מבלי לספר לכולם שמדובר על רכבים שונים...

_______________________________________________________________________________
מתקן את עצמי...

הסטיישן בעלת בסיס גלגלים זהה לסדאן.
5 דלתות קצרה יותר בצורה משמעותית !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 174
מספר הודעות: 1646

 #17  נשלח: ד' 26/06/2019 12:14

יש לי הקורולה החדשה, לא היברידית, והיא מדהימה.
הנהיגה האוטונומית למחצה במהלך בקרת שיוט קנתה אותי. הנינוחות ממנה אני נהנה בעת פקקי תנועה וגם בנסיעה מהירה באוטוסטרדות בלתי ניתנת להשוואה לרכבים האחרים.
הצג הענק במרכז הרכב מאד נוח, במיוחד ניהול השיחות והוייז.
מבחינתי לא צריך יותר את הטלפון הנייד.
אין לי נסיון ביונדאי איוניק.

_________________
The hill doesn't end, but the view keeps improving
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 957
מספר הודעות: 13048

 #18  נשלח: ד' 26/06/2019 12:17

גילוי נאות, אני לא אובייקטיבי...
אבל בכל זאת, העובדות מדברות בעד עצמן.
https://www.thecar.co.il/טויוטה-קורולה-היברידית-וי...

תקציר מנהלים...(מתוך המבחן):

-סביבת הנהג של קורולה היא הטובה ביותר בהיסטוריה של הדגם עם עיצוב נקי מאד, אפילו יוקרתי למראה, עם מעט מאד כפתורים מעיקים ומסך מגע גדול ואיכותי שצף לו במרכז הדאש בורד.
-קורולה מנצחת עם תא נוסעים וסביבת נהג שמשדרים תחושה יותר נוחה, נינוחה ואיכותית, והיא לוקחת בנקודות את סעיף תא המטען. נפח תא המטען של קורולה מעט גדול יותר (471 לעומת 443 ליטר) והוא גם ארוך ועמוק יותר ולכן מאפשר להניח בו מזוודה גדולה.
-בשורה תחתונה, מי שמחפש מכונית סולידית, ומעדיף ספיגת מהמורות ונוחות, יעדיף את קורולה, שהיא מכונית רכה ונינוחה (על אף חוסר היכולת להעלים חלק מתקלות האספלט). יונדאי, לעומתה, היא מכונית קשיחה מידי יחסית לביצועים הדינמיים שלה.
-קורולה היא המכונית החסכונית יותר עם כ-17.5 ק"מ לליטר, לעומת כ-16.5 ק"מ לליטר באיוניק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 759
מספר הודעות: 5559

 #19  נשלח: ד' 26/06/2019 12:42

Arie10
https://www.toyota.co.il/new-cars/auris-touring-sp...

הקורולה סטיישן מדהימה בעיניי...
אני בכלל אוהב רכבי סטיישן, כולם כמעט איתם באירופה - רק אצלנו בארץ לא תפס משום מה.
אין על הגמישות של רכב ארוך עם תא מטען אינסופי שלא מוגבל בגובה שלו כמו ברחבי הסדאן.

_________________
יאללה, השתכנעתי...
למכירה זוג סטליטיים שחורים, בי-אופוליים: Polk Audio RM8. ב-555 שקל + מתקן תלייה.
** עדיין מחפש תחליפיים: סטליטים מעוצבים, תהיו חברים ותציעו **
בפרטי או בשרשור להלן, תודה !!
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 957
מספר הודעות: 13048

 #20  נשלח: ד' 26/06/2019 13:05

avihuli כתב:
@Arie10
https://www.toyota.co.il/new-cars/auris-touring-sp...

הקורולה סטיישן מדהימה בעיניי...
אני בכלל אוהב רכבי סטיישן, כולם כמעט איתם באירופה - רק אצלנו בארץ לא תפס משום מה.
אין על הגמישות של רכב ארוך עם תא מטען אינסופי שלא מוגבל בגובה שלו כמו ברחבי הסדאן.
·

אבי,
זה הלינק הנכון:
https://www.toyota.co.il/new-cars/corolla-touring-...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 759
מספר הודעות: 5559

 #21  נשלח: ד' 26/06/2019 13:21

טל - נכון.
רק רציתי להסב את תשומת ליבו של אריה על כך שכן יצאה הודעה כי הוא רשם:

ציטוט:
מה שהיה פעם אוריס (5 דלתות וסטיישן), הפך להיות קורולה מבלי לספר לכולם שמדובר על רכבים שונים...

_________________
יאללה, השתכנעתי...
למכירה זוג סטליטיים שחורים, בי-אופוליים: Polk Audio RM8. ב-555 שקל + מתקן תלייה.
** עדיין מחפש תחליפיים: סטליטים מעוצבים, תהיו חברים ותציעו **
בפרטי או בשרשור להלן, תודה !!
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
(1) הבעות תודה: טלHD
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
crusader
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2005

מיקום: הרצליה
הבעות תודה: 54
מספר הודעות: 1942

 #22  נשלח: ד' 26/06/2019 13:41

קורולה,

אין בכלל ספק, הם שיפרו המון, ואני לא מחסידי המותג, היא עולה בכמעט כל פרמטר על האיוניק בדור הנוכחי, ככה שלא הייתי מתלבט, מבחינתי עצם העובדה שאפשר להכניס קורולה ויפה בדור הנוכחי באותו משפט, זה כבר שיפור עצום.

אם יש לך אפשרות לגשת לנסיעת מבחן על שתיהן, מה טוב, לכל אחת יש פלוסים ומינוסים, אבל לדעתי בכללי, הקורולה החדשה מנצחת בהשוואה לאיוניק.

אגב, למי שקצת בקיא בתחום הרכב, נושא הקורולה\ אוריס, היה ידוע כבר שנים, זה לא הוסתר, אולי באולמות התצוגה לא מציינים זאת, אבל כל בלוג או עיתון נחשב ציין זאת.

_________________
If the best things in life come for free, I wonder what I could get for money
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
itamars2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 04, 2011

מיקום: ליד אקליפטוס שורק בלוז כנעני
הבעות תודה: 302
מספר הודעות: 2280

 #23  נשלח: ד' 26/06/2019 15:43

הן באותה קבוצת מיסוי בכלל?

לי אין איוניק אבל בחברה יש וכולם מרוצים מהן.

אני לא אוהב היברידיות אז נשארתי עם ראפיד

_________________
מטחנה לה פאבוני
https://www.htcafe.co.il/vt254239.html
מרכך מים
https://www.htcafe.co.il/vp2545713
מד מים במיכל
https://www.htcafe.co.il/vt257975.html
החלפת סכינים
https://www.hometheater.co.il/vt329660.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2571
מספר הודעות: 43469

 #24  נשלח: ד' 26/06/2019 16:26

טוב, אז עשיתי נסיעת מבחן על 2 הרכבים ואלו הרשמים שלי - טויוטה היייבריד מול האיוניק:

1. מושב הנהג יותר נוח באיוניק - יש תמיכה בגב התחתון מה שאין בקורולה ההיברידית.
2. מסך המולטימדיה אכן קטן יותר באיוניק אבל מובנה בצורה חכמה יותר לתוך הדאשבורד (בקורולה הוא "צף" בצורה מוזרה).
3. בקורולה רעשי הרקע (מנוע, כביש) יותר מורגשים - ממש שומעים את המנוע מחליף הילוכים ואת הכביש. הבידוד רעשים באיוניק טוב יותר.
4. לטעמי האישי העיצוב של האיוניק הרבה יותר "צעיר" ולא קונבנציונאלי לטוב ולרע, בעוד הקורולה יותר "שמרנית" ולטעמי מעט אפורה בעיצוב שלה (למעט החזית).
5. האיוניק מרגישה יותר מרווחת מקדימה ויש לה יותר שטח איחסון (בקורולה תא האיחסון בין הנהג לנוסע לידו פיצי, בדלתות הרבה יותר קטן מהאיוניק ובאופן כללי יש פחות מקום).
6. באיוניק הגישה לבגאז היא דרך דלת חמישית מתרוממת ולא דלת בגאז רגילה מה שהופך הכנסת פריטים גדולים לאיוניק ליותר נוחה.
7. נסיעה בטוטוטה קורולה מרגישה לי כמו נסיעה ברכב של שוטר תנועה סמוי

בזכות כל ההבדלים שציינתי החלטתי ללכת על האיוניק. אם משיהו רוצה לתת פידבק נוסף - בשימחה

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2571
מספר הודעות: 43469

 #25  נשלח: ד' 26/06/2019 16:31

Arie10 כתב:
אני בחרתי איוניק. נסעתי עליה לא פעם. אמור לקבל תוך שבוע/שבועיים.
על הקורולה החדשה לא נסעתי, אבל רק מבט על ה"פלזמה" שתקעו לה באמצע גרם לי לוותר.
·

אשמח לחווד לכשתקבל

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2571
מספר הודעות: 43469

 #26  נשלח: ד' 26/06/2019 16:32

Nemesis כתב:
בזמנו כשעשיתי נסיעת מבחן האיוניק היתה רועשת במיוחד במושב האחורי.
את הקורולה החדשה לא מכיר.
·

היום עשיתי נסיעת מבחן על שניהן ,מבחינת רעש במושב הנהג האיוניק שקטה יותר. בקורולה ממש שמעתי את המנוע החליף הילוכיםואת הכביש מתחכך בגלגלים.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2571
מספר הודעות: 43469

 #27  נשלח: ד' 26/06/2019 16:33

avihuli כתב:
הקורולה החדשה האצ'בק חתיכה בעיניי. במיוחד עם החלון הפנורמי.
אם יש לך זמן עד לקבל ההחלטה עוד כחודש אוכל לתת חוות דעת עליה. מציע שתעשה נסיעת מבחן על שתיהן מעבר להשוואת הנתונים היבשים של אבזור / נפת תא מטען, מרווח, גודל וכו'...
תתחדש !!
·

ההאצ'בק לא מוצעת לנו בליסינג, רק ה SUN HYBRID.

עשיתי נסיעת מבחן על שניהן - רשמתי חווד למעלה

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2571
מספר הודעות: 43469

 #28  נשלח: ד' 26/06/2019 16:35

Arie10 כתב:
עד כמה שהבנתי שלושת הקורולות החדשות הן לא אותם רכבים.
בעוד הסדאן יושבת על בסיס גלגלים ארוך...דגם ה 5 דלתות ודגם הסטיישן יושבים על בסיס גלגלים קצר יותר.

מה שהיה פעם אוריס (5 דלתות וסטיישן), הפך להיות קורולה מבלי לספר לכולם שמדובר על רכבים שונים...

_______________________________________________________________________________
מתקן את עצמי...

הסטיישן בעלת בסיס גלגלים זהה לסדאן.
5 דלתות קצרה יותר בצורה משמעותית !
·


גם אני הבנתי כך, אבל שוב - לנו מוצע רק ה SUN HYBRID/סדאן.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2571
מספר הודעות: 43469

 #29  נשלח: ד' 26/06/2019 16:36

lasik כתב:
יש לי הקורולה החדשה, לא היברידית, והיא מדהימה.
הנהיגה האוטונומית למחצה במהלך בקרת שיוט קנתה אותי. הנינוחות ממנה אני נהנה בעת פקקי תנועה וגם בנסיעה מהירה באוטוסטרדות בלתי ניתנת להשוואה לרכבים האחרים.
הצג הענק במרכז הרכב מאד נוח, במיוחד ניהול השיחות והוייז.
מבחינתי לא צריך יותר את הטלפון הנייד.
אין לי נסיון ביונדאי איוניק.
·

מה שתיארת יש בשתי הרכבים (בקרת שיוט אדפטיבית, צג גדול עם וויז, מטען אלחוטי לטלפון בתחתית הקונסולה).

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 407
מספר הודעות: 4155

 #30  נשלח: ד' 26/06/2019 16:43

Huber

תתחדש.
בנושא המולטימדיה, אחרי כמה שנים עם אנדרואיד אוטו ומסך שמוטמע בתוך הדשבורד, אני יכול לראות יתרון בסגנון הצף שאימצו חלק מהיצרנים. צריך להוריד קצת יותר מדי למטה את המבט כדי להביט במפה לטעמי. הרכב הבא שאני אמור לקבל בקרוב בעל תצוגה צפה, נראה איך זה יהיה לאורך זמן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht