מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



אמזון שלחו קופסת מוצר ללא המוצר - ולא לוקחים אחריות


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 442
מספר הודעות: 4274

 #1  נשלח: ב' 05/08/2019 15:14
אמזון שלחו קופסת מוצר ללא המוצר - ולא לוקחים אחריות

קניתי טבלט מאמזון ארה"ב כמוכר.

משלוח ראשון הגיע, אבל היה חסר אחד מהעזרים הנלווים (סטיילוס). גם היה ללא תבנית הפלסטיק שנועדה להחזיק במקום את הטבלט, המטען, ושאר הדברים בזמן משלוח. עוד לפני שפתחתי היה אפשר לשמוע דברים מטלטלים בפנים. קופסת המוצר בבירור נפתחה לפני כן, וגם קופסת המשלוח.

כצפוי, אמזון אמרו שהם לא יכולים לשלוח חלקים, אלא רק להחליף. לחליפין הציעו שאדבר עם היצרן, אולי הוא ישלח. אני בספק אם היצרן היה שולח אפילו אם הייתי בארה"ב, אז הלכתי על החלפה מול אמזון. שלחתי את המוצר בחזרה, הם שלחו חלופי.

במשלוח החלופי, הסתבר לא רק שחסר אחד מהעזרים (אחד אחר הפעם), אלא גם אין בכלל טבלט! קופסת המשלוח לא נראה שנפתחה, אבל קופסת המוצר, כן (אם כי לא היה ברור לי בהתחלה, חבל). מה שעוד מוזר, משקל החבילה שכתוב בתווית המשלוח לא תואם למציאות. בפועל זה היה קל יותר - בדיוק משקל הטבלט החסר.

צילמתי בוידאו את הפתיחה, אבל במזל רע, רק עד תחילת פתיחת קופסת המוצר, לפני שרואים את התוכן. (היה קשה עם יד אחת, נלחץ משהו וזה יצא מתוכנת המצלמה. נו, טוב, חשבתי שכבר עברתי את השלב הלא צפוי. אבל כשגמרתי לפתוח לגמרי התברר לי המצב.)

זה נראה לי בעייתי. אין הוכחה טובה למה שאני אומר, ובגלל שהמשקל שכתוב על תווית המשלוח שגוי, אי אפשר להראות שזה הגיע קל מדי.

מה נראה לכם כדאי לעשות?


נערך בפעם אחרונה על-ידי jtk בתאריך ד' 04/09/2019 23:11, נערך בסך הכל 7 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ariel-ro
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 12, 2009
הבעות תודה: 164
מספר הודעות: 3361

 #2  נשלח: ב' 05/08/2019 15:26

ליצור קשר עם אמזון שוב, להחזיר את המוצר ולמצוא מוכר אחר לקנות ממנו.
כנראה היה הרבה מלאי שחזר מהמוצר הזה, ולא בדקו שהכל חזר.
מתוך עניין, תוכל בבקשה לצרף קישור למוצר?

_________________
מערכות הק"ב של חברי הפורום
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 442
מספר הודעות: 4274

 #3  נשלח: ב' 05/08/2019 15:35

המוכר הוא אמזון.

הסיפור מוזר, ואין לי הוכחה טובה, אז אני לא בטוח למה לצפות מהם, במיוחד שזה משלוח שני אחרי הבעיה בראשון.

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא אם חברות המשלוח בדרך שקלו את החבילה, ויוכלו להראות שהמשקל לא מה שכתוב בתווית המשלוח/מכס.
אבל אם כתוב בתווית, כנראה מישהו שקל את זה. אז עולה השאלה, איך יכולה להיות אי התאמה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 174
מספר הודעות: 1646

 #4  נשלח: ב' 05/08/2019 21:12

jtk
·
מנסיוני לא צריך הוכחה מצולמת במיקרים כאלה.
מספיקה הודעתך. זה אמור לעבור למחלקת החקירות של אמזון, אשר ידריכו אותך כיצד לפעול על מנת לאשר לך החזר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 442
מספר הודעות: 4274

 #5  נשלח: ב' 05/08/2019 21:27

לא נראה מקרה קיצוני מהרגיל?

בצ'ט לא הניחו את דעתי. הנציג אמר משהו כמו שלח בחזרה ויהיה בסדר. שאלתי אם זה לא מקרה יוצא דופן, אמר שכן. שאלתי אם ההחזר תלוי בהחלטת בודקי החזרות, אמר שכן. שאלתי אם לא כדאי לעשות חקירה ולהגיע למסקנה מראש, כדי שלא אשלח ובסוף גם אנזק בנוסף גם בעלות משלוח בחזרה. אמר שאי אפשר.

נתקלתי בדיונים באנגלית על דברים דומים (למשל), אבל לא אחרי החלפה, ולא עם אי-התאמה במשקל בין תווית משלוח למציאות.

מעבר לזה, גם הייתי רוצה את המוצר, אבל אחרי בעיות ב-2 מ-2 אני לא יודע מה הסיכוי.
אולי אם אארגן צוות צילום לפתיחת החבילה השלישית, ולפני הפתיחה גם, כמובן, שקילה של החבילה הכוללת ושל אריזת המוצר עצמו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 174
מספר הודעות: 1646

 #6  נשלח: ב' 05/08/2019 23:41

jtk
·
חבל על הזמן שאתה משקיע בצ'ט, אצלי אלו היו הודים שלא מכירים מיקרים מורכבים.
תתקשר לטלפון שירות הלקוחות, שם אתה מדבר עם נציג מקצועי יותר, שלרוב מעביר השיחה לנציג בכיר.
צוות צילום נראה לי פיתרון מוגזם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Aviv943 (אביב)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Apr 22, 2011

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 23
מספר הודעות: 419

 #7  נשלח: ג' 06/08/2019 0:04

קרה לחבר קרוב.
הזמין איירובוט 870 וקיבל את הקופסה שלו מלאה בגרביים בפנים.
אמזון ביקשו ממנו לגשת למשטרה ולהוציא דוח.
השוטר שלא הבין מה הוא רוצה צחק וסיפק לו את הדוח שביקש.
זיכו אותו שלושה ימים אחרי ששלח את הדוח

עריכה:
המוכר היה אמזון
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 442
מספר הודעות: 4274

 #8  נשלח: ג' 06/08/2019 1:00

Aviv943 כתב:
הזמין איירובוט 870 וקיבל את הקופסה שלו מלאה בגרביים בפנים.

אז מישהו שם ממש השקיע בלהוסיף משקל מתאים?
אצלי אפילו זה לא טרחו. לא מובן איך גם אנשי ההחזרות של אמזון לא עלו על זה, גם האורזים, וגם לא שקילה אוטומטית במשלוח.

ציטוט:
אמזון ביקשו ממנו לגשת למשטרה ולהוציא דוח.

דו"ח על מה, שהאיש סיפר לשוטר שהוא קיבל חבילה מחו"ל עם גרביים? מזל שלא היה צריך לספק גם תרגום נוטריוני לאנגלית, או שוטר שיכתוב ישירות באנגלית.


lasik כתב:
אצלי אלו היו הודים שלא מכירים מיקרים מורכבים.

מה היה המקרה אצלך?

ציטוט:
צוות צילום נראה לי פיתרון מוגזם.

סטארטאפ! חברת משלוחים עד הבית שלא רק פותחת לך את החבילות, אלא מביאה גם ציוד רציני, מטריות צילום, מצלמות Red, ומצלמת לך את הפתיחה ב-4K 60Hz. בחבילת הזהב, מביאים גם שוטר שיכתוב לך דו"ח במקום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 983
מספר הודעות: 4218

 #9  נשלח: ג' 06/08/2019 5:40

אין היום מנוס מלצלם את כל פתיחת החבילות מחו"ל.
פשוט כרטיס ביטוח. לפני שיבקשו ממך ללכת למשטרה ולהוציא דו"ח...

גם אמזון מפשלים.
אף אחד לא בודק מה הוחזר בקופסא.
שוקלים וגם זה בספק...

=======================
והנה כתבה איך הונו את אמזון ב 370000 דולר עד ששמו לב... שמו להם בחבילות אפר במקום מוצרים.

https://rotter.net/forum/scoops1/567683.shtml

ג'יימס גילברט קווארטנג, בן 22, המתגורר בפלמה דה מיורקה, ספרד, נעצר יחד עם שותפו, חואן, בחשד שהונו את ענקית הקמעונאות בסכום של כ-370 אלף דולר, כשהחזירו להם הזמנות המלאות בעפר.
לאחר שגילו כי החברה לא נוהגת לפתוח את החבילות המוחזרות אליה לפני שהיא שולחת החזר כספי, אלא שוקלת אותם, נהגו החשודים למלא את חבילות המוצרים שהחזירו במשקלם הזהה בעפר, לקבל החזר מאמזון ואז למכור את הפריטים.

החבילות ישבו במחסני אמזון ולא התגלו, עד לבדיקה אקראית כשאחת מהן נפתחה ונמצאה מלאה בעפר. על פי הדיווח, ג'יימס שוחרר בערבות ובמסגרת ההונאה שביצע לכאורה צבר מוצרים כה רבים, עד שפתח חברה מוגבלת למכירתם ברשת.

_________________
הפלייליסטים שלי ב spotify
https://open.spotify.com/user/44cnozek8ga8d5nuar2s...

הפלייליסטים שלי ב deezer
https://www.deezer.com/he/profile/2203287904/playl...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 442
מספר הודעות: 4274

 #10  נשלח: ג' 06/08/2019 14:30

b2k כתב:
והנה כתבה איך הונו את אמזון ב 370000 דולר עד ששמו לב... שמו להם בחבילות אפר במקום מוצרים.

דיון על זה בפורום מוכרים:
https://sellercentral.amazon.com/forums/t/amazon-a...?tag=h0dab-20&
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2578
מספר הודעות: 43560

 #11  נשלח: ג' 06/08/2019 14:50

lasik כתב:
@jtk
·
חבל על הזמן שאתה משקיע בצ'ט, אצלי אלו היו הודים שלא מכירים מיקרים מורכבים.
תתקשר לטלפון שירות הלקוחות, שם אתה מדבר עם נציג מקצועי יותר, שלרוב מעביר השיחה לנציג בכיר.
צוות צילום נראה לי פיתרון מוגזם.
·

זה.

תתקשר ודבר איתם במקום לבזבז זמן פה ואז תחזור לפה לדווח.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
verborn
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2008
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 108

 #12  נשלח: ג' 06/08/2019 15:10

איך מצליחים להעביר לאמזון לינקים שמראים תצלומים או וידאו?
בעבר כאשר נכנסתי לבדיקת תיבת הודעות שנשלחו באתר אמזון, הייתי רואה שקישורים כאלו הוסרו, כאילו מצונזרים ע"י בוט של אמזון, דבר שגרם לי להבין שאולי בסוף הנציג או מוכר לא רואה מה בכלל צילמתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1153
מספר הודעות: 8220

 #13  נשלח: ג' 06/08/2019 16:48

jtk
נשמע כאילו מישהו בשרשרת פשוט עוקץ את אמזון ובונה על זה שהלקוח (אתה) תסתדר מולם ואף אחד לא ייטרח לבדוק את זה לעומק. זה יכול להיות ממישהו בשרשרת השילוח עד אחד העובדים במחסן של אמזון עצמה או עובד של הספק שמספק לאמזון את המוצר. בקיצור, זה מישהו בשרשרת שיש לו גישה למוצר ויודע שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להצליח לאתר אותו.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
external (שמוליק)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 27, 2005
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 105

 #14  נשלח: ג' 06/08/2019 21:16

ישנן מוצרים באמזון בהם זו ממש תופעה לקבל מוצר מזויף או ריק. בפורומים של הסכינים של ספיידרקו לא ממליצים לרכוש מאמזון. מסתבר שיש לא מעט אנשים שמזמינים סכין ואז מבקשים להחזיר אותו, הם שולחים לאמזון זיוף ומקבלים את הכסף בחזרה. העובדים באמזון לא ממש יודעים להבדיל בזיופים (במיוחד כשההבדל יכול להיות רק סוג המתכת) ומחזירים את המוצר המזוייף לסירקולציה ומוכרים אותו מחדש. התופעה הזו מסתבר הפכה להיות כל כך נפוצה שהביקורות של הסכינים באמזון ממש מלאות בתלונות על קבלת מוצרים מזוייפים כשהמוכר הוא אמזון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 92
מספר הודעות: 1253

 #15  נשלח: ה' 08/08/2019 21:13

היתה בעבר כתבה על זה,

יש ״לקוחות״ אמזון שהפכו את זה לשיטה, קונים מוצר, מחזירים מוצר עם משקולת במשקל זהה ומקבלים זיכוי.

העובדים של אמזון מסתבר רק שוקלים את המוצר ובודקים מדגמית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht