מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שר התקשורת יוזם: מפעילים יחויבו לאסוף ציוד מהלקוחות


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > לווין, כבלים,DTT, עידן+
מחבר הודעה
YanivPL (יניב)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 25, 2008

מיקום: חולון
הבעות תודה: 205
מספר הודעות: 1311

 #1  נשלח: ו' 09/08/2019 8:22
שר התקשורת יוזם: מפעילים יחויבו לאסוף ציוד מהלקוחות

המטרה של דודי אמסלם היא להפסיק את טרטור הלקוחות ולהסיר חסם מעבר בבואם לעבור חברה • המפעילים צפויים להתנגד למהלך בשל העלויות הכרוכות בו



מי שחשב ששר התקשורת דודי אמסלם יתאפק שלא לקבל החלטות צרכניות עד תום הבחירות, עתיד להתבדות. ל"גלובס" נודע כי אמסלם מתכנן מהלך צרכני מובהק שמטרתו להסיר חסמי מעבר בין לקוחות הטלוויזיה והאינטרנט ולחייב את המפעילים לשלוח שליח לאסוף ציוד במסגרת המעבר שלהם מחברה לחברה.

היוזמה של אמסלם מפתיעה על רקע האמירה שלו כשנכנס לתפקיד שהוא אינו מתכוון ליזום מהלכים רחבים בתקופת בחירות. במסגרת היוזמה החברתית של אמסלם חברות התקשורת יידרשו לאסוף ציוד קצה מבית הלקוח בבואם להתנתק או לעבור חברה. המשמעות היא שכל לקוח שמתנתק מהחברה ממנה הוא מקבל שירותים, בין אם מדובר באינטרנט או בטלוויזיה, ומשתמש בציוד מושכר כגון ממיר או נתב אלחוטי, יוכל להחזיר את הציוד באמצעות שליח של החברה שיבוא לאסוף את הציוד בתיאום עימו. אמסלם הורה להוציא שימוע לקבלת עמדות הציבור, ומדובר ביוזמה אישית שלו ככל הנראה על רקע ניסיון אישי שלו.

המצב הנהוג היום הוא שמנוי שמבקש להתנתק מחברה או לעבור לחברה אחרת, נדרש להחזיר את הציוד לנקודת איסוף שהמפעיל קובע. לא תמיד הפתרון עובד ובלא מעט מקרים החזרת הציוד כרוכה בטרדה גדולה ללקוח, וכאשר הדבר לא מתבצע בזמן שהגדיר המפעיל הננטש, לפעמים הלקוחות גם נאלצים לשלם קנסות.

המטרה במהלך היא לשים סוף לעניין ועל מנת להפסיק את הטרטור של הלקוח. המשרד רואה בכך הסרה של חסם מעבר של לקוחות והגברת השקיפות למשתמשים.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001296670

_________________
מדברים על HOT
מדברים על yes
מדברים על סלקום TV
מדברים על Sting TV
מדברים על PartnerTV
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3608
מספר הודעות: 68719

 #2  נשלח: ו' 09/08/2019 12:50

החלטה מעולה. מפתיע לטובה.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1636

 #3  נשלח: ו' 09/08/2019 16:22

סוף סוף שר שמתקן עוולות תקשורת.
בזק בינלאומי מחייבים אותך לשלוח הראוטר בדואר רשום ולא מספקים שום אסמכתא שהתקבל אצלם.
פשוט כלום. לא ניתן למסור ביד בכתובת כלשהי - רק לשלוח בדואר.

עכשיו נקווה שהוא יתחבר לעידן ויטפל בהפסקות הקליטה הבלתי מוסברות.
ואחרי זה בראוטרים הז$ל שהמפעילים מספקים, ובהתעקשות של חלקם לא לאפשר ברידג' לציוד שלהם.


אם הוא יטפל בזה, הליכוד יקבל גם 60 מנדטים.
הבעיה שהם עסוקים בהישרדות.

_________________
The hill doesn't end, but the view keeps improving
(1) הבעות תודה: זורו44
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 3715

 #4  נשלח: שבת 10/08/2019 8:45

לכותרת זה יפה מאוד, אך למעשה יש דרך ארוכה לביצוע. במיוחד שלא נכתב שום מידע באתר משרד התקשורת על המהלך הזה.
ולאור המהלך של חברת הוט במשרד התקשורת,לביטול השליחים ודרישה של חברת הוט, ממשרד התקשורת להחזרת ציוד בידי הצרכנים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 3715

 #5  נשלח: שבת 10/08/2019 14:23

uh99 כתב:
לכותרת זה יפה מאוד, אך למעשה יש דרך ארוכה לביצוע. במיוחד שלא נכתב שום מידע באתר משרד התקשורת על המהלך הזה.
ולאור המהלך של חברת הוט במשרד התקשורת,לביטול השליחים ודרישה של חברת הוט, ממשרד התקשורת להחזרת ציוד בידי הצרכנים.


שימוע בעניין פרק הזמן שעומד לרשות בעלי הרישיונות להסרת ציוד הקצה לבקשת המנוי

בחובת משרד התקשורת לבטל את השימוע זה כאשר יש סעיף מתוך הסכם של חברת הוט מול הלקוחותיה
כי משרד התקשורת קבע שהוא לא מתערב בין הסכם של חברות התקשורת לבין הלקוחות

רשימת נושאים שאינם בטיפול משרדנו בתחום הטלקום




ציטוט:
6. מחלוקת על פרשנות של הסכם התקשרות.


אך כאשר הנושא לטובת חברות התקשורת אז משרד התקשורת כן מתערב
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moz1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 05, 2009
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 119

 #6  נשלח: שבת 10/08/2019 19:00

uh99
·
השימוע הזה מדבר על פרק הזמן שבמהלכו הוט מחויבת לאסוף ציוד ממנוי שהתנתק. לא ביטול חובת האיסוף
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 2102

 #7  נשלח: שבת 10/08/2019 20:06

מהלך חשוב, אבל לדעתי הסטנדרטיזציה תנצח מהר יותר.
כבר היום אפשר לעבור מספק שוק סיטונאי ADSL אחד לשני עם מודם/ראוטר פרטי משלך.
כמו גם בספקי טלוויזיה OTT שניתן לעבור ביניהם בקליק בהתקנת אפליקציה לאנדרואיד טיוי.
לי אין בבית ציוד בהשאלה מחברות הטלוויזיה או האינטרנט, הכל שייך לי ופרטי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 3715

 #8  נשלח: א' 11/08/2019 11:26

moz1 כתב:
@uh99
·
השימוע הזה מדבר על פרק הזמן שבמהלכו הוט מחויבת לאסוף ציוד ממנוי שהתנתק. לא ביטול חובת האיסוף


באמת אייך קבעת זאת ואם זה היה נכון מדוע מוזכר איסוף ציוד קצה ע"י הלקוח

סעיף 21.1 להסכם המנוי של הוט, קובע כדלקמן:




ציטוט:
נותק השירות ללקוח, יחזיר הלקוח לחברה, במועד הניתוק, את ציוד הקצה, או לפי בחירתו יאפשר לחברה להסיר, במועד הניתוק, את ציוד הקצה מבית הלקוח, בכפוף לתיאום מוקדם עמו; ואולם, במקרה של ניתוק לפי סעיף 20 לעיל 1, החברה תקבע אם תסיר את ציוד הקצה כאמור, או שתורה ללקוח להשיב לה את ציוד הקצה במשרדיה


1 סעיף 20 להסכם המנוי של הוט עוסק בניתוק השירות וסיום ההתקשרות בשל הפרתה הסכם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 3715

 #9  נשלח: ב' 12/08/2019 11:07

uh99 כתב:

ציטוט:
...


1 סעיף 20 להסכם המנוי של הוט עוסק בניתוק השירות וסיום ההתקשרות בשל הפרתה הסכם.


התנתקתם מספקית האינטרנט? איחור בהחזרת הנתב יעלה לכם ביוקר


ציטוט:
עוד מכשול בדרך לפרידה מחברת האינטרנט: אם תאחרו בהחזרת הראוטר, תשלמו קנס של מאות שקלים. חלק מהחברות ישלחו בחינם שליח שיאסוף אותו מכם, אבל חלקן מצפות שזה יהיה על חשבונכם. והקנס? כפול מעלות נתב חדש לגמרי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 3715

 #10  נשלח: ב' 12/08/2019 11:09

oferlaor כתב:
החלטה מעולה. מפתיע לטובה.


אליו זה היה נכון אז שר התקשורת החדש היה מבטל את השימוע ומקבל החלטה לפי הצהרתו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
igal6666
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2008
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 99

 #11  נשלח: ב' 12/08/2019 11:32

lasik
·
אתה יודע שכל צעד כזה יעלה את המחיר לכולם?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3608
מספר הודעות: 68719

 #12  נשלח: ב' 12/08/2019 12:35

igal6666 כתב:
@lasik
·
אתה יודע שכל צעד כזה יעלה את המחיר לכולם?
·כל פעולה שעושים יכול תאורטית להעלות את המחיר.

המחיר בפועל לא נקבע מהעלות של החברות אלא מתחרות ולכן לא מאמין שזה ישפיע בפועל.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
(1) הבעות תודה: uh99
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DudeShemesh
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 23, 2016
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 496

 #13  נשלח: ב' 12/08/2019 14:37

oferlaor כתב:
המחיר בפועל לא נקבע מהעלות של החברות אלא מתחרות...


בגלל זה כל הצעדים האלו חסרי חשיבות במקרה הטוב, ומזיקים במקרה הרע. שוק התקשורת בישראל מפגר בגלל חוסר תחרות שנובע מעודף רגולציה. עוד חוקים כאלו רק פוגעים בו עוד. אם היתה תחרות נורמלית, היו חברות שמתייחסות בצורה טובה ללקוח, וגם חברות שפחות, אבל מציעות מחירים זולים יותר. כל אחד היה יכול לבחור מה יותר חשוב לו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3608
מספר הודעות: 68719

 #14  נשלח: ב' 12/08/2019 14:43

DudeShemesh כתב:
ציטוט:
...


בגלל זה כל הצעדים האלו חסרי חשיבות במקרה הטוב, ומזיקים במקרה הרע. שוק התקשורת בישראל מפגר בגלל חוסר תחרות שנובע מעודף רגולציה. עוד חוקים כאלו רק פוגעים בו עוד. אם היתה תחרות נורמלית, היו חברות שמתייחסות בצורה טובה ללקוח, וגם חברות שפחות, אבל מציעות מחירים זולים יותר. כל אחד היה יכול לבחור מה יותר חשוב לו.


עד שהרגולטור לא התערב כל נושא ניוד קוים בסלולר וגם המשחקים שלהם עם החזרת הסים (חתיכת פלסטיק חסרת ערך).

הרגולטור והמחוקק צריכים להתערב כאשר יש מקרים בוטים של חוסר הוגנות מצד החברות כגון חיוב מהסוג הזה.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DudeShemesh
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 23, 2016
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 496

 #15  נשלח: ב' 12/08/2019 14:46

oferlaor

הפוך, הרגולטור הוא הגורם לבעיות (ולאור החדשות האחרונות, נראה שגם הרפורמה המהוללת בסלולר גרמה לא מעט נזק). שפשוט ישחרר את שוק התקשורת ולא יהיה צורך בכל החקקת הזאת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לווין, כבלים,DTT, עידן+ עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht