·vaksil כתב:תוכל לפרט מעט על גוון הסאונד של CLASS D כזה מוציא...
אני לא טוב בתיאורים אקזוטיים כי אני לא אודיופיל. מה גם שעשיתי יותר מידי שינויים במכה אחת. החלפתי רמקולים דאלי צנזור ב FOCAL ARIA ובו זמנית החלפתי את ההגברה של דנון X6400H ב CLASS D שבניתי. עבור סרטים לאחר כיול אודיסי, אין ממש הבדל מורגש. שומעים מצויין בשני הסטאפים. אבל במצב PURE DIRECT במוסיקה כאשר שני הסאבים SB2000 חתוכים עי הרסיבר על 60 הרץ, יש ללא ספק הבדל משמעותי בין ZENSOR 3 עם ההגברה הפנימית של ה דנון לבין ה FOCAL 906 וההגברה החיצונית של ה ICE.
למשל, תופעת SIBILANCE שהיא שריקה בהבהרות של האות S בהקלטות מסויימות. כך למשל את השיר HUMAN NATURE מתוך THRILLER של מייקל ג'קסון (קובץ FLAC מאתר TIDAL). תקשיב לשיר בין שניה 10 ל 20. שים לב למשפט שהוא אומר The city winks a sleepless eye. דגש על המילה winks ו sleepless שבקושי אפשר להבין אותם מרוב האפקט השרקני הזה. כך זה תמיד נשמע לי עם הדנון והצנסור הסוועתי. לאחר המעבר ל FOCAL והגברה חיצונית (על הדרך כל כבילה טובה יותר), האפקט אמנם עדיין קיים, אבל בצורה מופחתת משמעותית עד שממש צריך להתאמץ בכדי להבחין בו.
כעקרון מה שבחור שהוא מהנדס הקלטות אמר לי זה שאפקט ה SIBILANCE הוא אפקט נגרר ומוקצן כמו כדור שלג. הוא מתחיל בהגהה בעייתית של הזמר, ממשיך במיקרופון ההקלטה שאינו איכותי מספיק ולכן מגביר את האפקט. שם זה אמור לעצור, אבל ברגע שגם ציוד ההאזנה שזה ה DAC, ההגברה והרמקולים לא איכותיים, האפקט מוגבר ומוקצן.
אותו הכנ"ל עם הפפוחית של בוב דילן שלפני כל השדרוגים לא ההיתי מסוגל להאזין לה (גמרה לי לצמרמורת כאילו משהו מגרד לוח ישן). עכשיו זה הרבה יותר טוב.