מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בשלבי חיפוש רכב - מתחיל להתכנס


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > טכנולוגיה בתחבורה > רכב כללי
מחבר הודעה
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3617
מספר הודעות: 68794

 #1  נשלח: ו' 30/08/2019 18:01
בשלבי חיפוש רכב - מתחיל להתכנס

היום עשינו סיבוב רכבים, ולמרות שעל הנייר ה-RAV4 היה אמור להיות בול בפוני, זה עדיין הרגיש עיצוב פנים מאוד מיושן וממש לא התחברתי.

מצא חן בעיני הרעיון של הקיה נירו ההיברידית בגרסאת הפלאגין שלה. כמה שאלות:
1. מישהו נוסע כאן בכזה, ויכול להגיד איך נוחות הנסיעה?
2. להבנתי מגיע מודל חדש בקרוב עם מתיחת פנים, האם למישהו ידוע משהו על זמינות, מחירים וכו'? הפיצ'ר העיקרי שראיתי שהשתנה הוא המסך הפנימי שגדל באינץ'.
3. האם לקיה יש ימי מכירות כפי שיש לחברות אחרות לקראת החגים, בהן יורד המחיר מעט מתחת למקובל?

כל פידבק יתקבל בברכה.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד


נערך בפעם אחרונה על-ידי oferlaor בתאריך ד' 04/09/2019 19:30, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 215
מספר הודעות: 7457

 #2  נשלח: שבת 31/08/2019 18:23
Re: בשלבי חיפוש רכב - מתכנס לקראת קיה נירו

oferlaor כתב:
היום עשינו סיבוב רכבים, ולמרות שעל הנייר ה-RAV4 היה אמור להיות בול בפוני, זה עדיין הרגיש עיצוב פנים מאוד מיושן וממש לא התחברתי.

מצא חן בעיני הרעיון של הקיה נירו ההיברידית בגרסאת הפלאגין שלה. כמה שאלות:
1. מישהו נוסע כאן בכזה, ויכול להגיד איך נוחות הנסיעה?


על השירשור הזה עברת?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2011
הבעות תודה: 30
מספר הודעות: 307

 #3  נשלח: א' 01/09/2019 7:37

עם קיה נירו כבר מעל לשנה בליסינג,
אחלה רכב, החסרון היחיד שאני מרגיש זה שהמושב נוקשה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 94
מספר הודעות: 3009

 #4  נשלח: א' 01/09/2019 8:20

רכב מעולה מכל הבחינות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ride (יניב דיין)
אחראי תחום מקרנים
אחראי תחום מקרנים


הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2004

מיקום: יבנה
הבעות תודה: 395
מספר הודעות: 6094

 #5  נשלח: א' 01/09/2019 9:23

יש מבצע לחברי מועדון צרכנות הוט שמתחיל השבוע. הפלאג אין נמכרת ב 7000 שקל הנחה

https://www.smartpage.co.il/Meidaon/moadon2019/ind...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheva
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 03, 2011
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 728

 #6  נשלח: א' 01/09/2019 9:41

יש לנו נירו (ליסינג ממקום העבודה) אומנם לא פלאג-אין, הרכב יחסית מאוד מפנק, מולטימדיה שיודעת לעבוד מול ANDROID AUTO ו- APPLE CAR.

בידוד רעשים כמו שכולם כותבים יכל להיות יותר טוב.

בגרסת הלינסיג לפחות שלי אין פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

לטעמי המנוע קצת חלש לעומת 1.6 אחר או משפחתית אחרת אך זה לא אמור להיות רכב ספורט.
נסענו ממש לפני שבוע לאילת עם הרכב ובהחלט היה נוח (כולל 2 ילדים), מיזוג עשה עבודה נפלאה.

באגז' אם היה טיפה טיפה יותר גדול זה היה מושלם.

לגבי הפלאג אין צריך לעשות חישוב האם באמת החיסכון בדלק שווה את התוספת במחיר הרכב, לפי מה שראיתי בכל מיני סרטונים של ביקורות רכב של כתבים מישראל הפער במחיר לא מצדיק ולא תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק - לעומת היברידי (אלא אם כן אתה עושה מעל 30 אלף בשנה).

בנירו היברידי מערכות הסטייה מנתיב ושמירת מרחק + בקרת שיוט אדפטיבית עובדים מעולה, כן נתקלתי בבלימות סרק שיכלו קצת להיות מסוכנות.

בהיברידי הרגיל אין מצב של הגבלת מהירות שזה בעצם המקביל לבקרת שיוט ומאוד מבאס מבחינתי לפחות שאין.

עוד נק' למחשבה בפלאג אין צריך עמדת טעינה בחניה בבית אם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך מציבים מתקן טעינה, וכמו כן גם במקום העבודה צריך אחד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossi_s1
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2007
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 62

 #7  נשלח: א' 01/09/2019 9:44

אם הסתכלת על הראב4 מציע שתיכנס לפחות להסתכל על הפורסטר החדש. אני גם התאכזבתי מהראב4 והפורסטר פתר לי את ההתלבטות.
נכון הוא לא היברידי אבל הנוחות שלו מצויינת ואנחנו מאוד מרוצים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3617
מספר הודעות: 68794

 #8  נשלח: א' 01/09/2019 14:18

mosheva כתב:
יש לנו נירו (ליסינג ממקום העבודה) אומנם לא פלאג-אין, הרכב יחסית מאוד מפנק, מולטימדיה שיודעת לעבוד מול ANDROID AUTO ו- APPLE CAR.

בידוד רעשים כמו שכולם כותבים יכל להיות יותר טוב.

בגרסת הלינסיג לפחות שלי אין פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

לטעמי המנוע קצת חלש לעומת 1.6 אחר או משפחתית אחרת אך זה לא אמור להיות רכב ספורט.
נסענו ממש לפני שבוע לאילת עם הרכב ובהחלט היה נוח (כולל 2 ילדים), מיזוג עשה עבודה נפלאה.

באגז' אם היה טיפה טיפה יותר גדול זה היה מושלם.

לגבי הפלאג אין צריך לעשות חישוב האם באמת החיסכון בדלק שווה את התוספת במחיר הרכב, לפי מה שראיתי בכל מיני סרטונים של ביקורות רכב של כתבים מישראל הפער במחיר לא מצדיק ולא תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק - לעומת היברידי (אלא אם כן אתה עושה מעל 30 אלף בשנה).

בנירו היברידי מערכות הסטייה מנתיב ושמירת מרחק + בקרת שיוט אדפטיבית עובדים מעולה, כן נתקלתי בבלימות סרק שיכלו קצת להיות מסוכנות.

בהיברידי הרגיל אין מצב של הגבלת מהירות שזה בעצם המקביל לבקרת שיוט ומאוד מבאס מבחינתי לפחות שאין.

עוד נק' למחשבה בפלאג אין צריך עמדת טעינה בחניה בבית אם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך מציבים מתקן טעינה, וכמו כן גם במקום העבודה צריך אחד.
·

מה שצריך להבין שזה גם פלאגין ולא רכב חשמלי (כלומר, אתה לא *חייב* להשתמש בפלאגין). מדובר רק ב-55 ק"מ (בתנאי מעבדה) ראשונים שמקבלים את הפלאגין ואחרי זה אתה עובר להיברידי רגיל. לדברי החברה לא צריך עמדה מיוחדת, אלא רק חיבור חשמל מזגן (אם כי זה צריך להיות חסין למזג האוויר). הרכב מגיע עם כבל מיוחד שמאפשר לך להמיר בין זה לבין חיבור הרכב.

הם טוענים שבגלל שזה המצב, לא נדרשת אחת החברות שמקימות עמדת טעינה לרכב חשמלי. אני בכל מקרה לא מתכנן לטעון את זה בעבודה, אלא רק בבית.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3617
מספר הודעות: 68794

 #9  נשלח: א' 01/09/2019 14:29

יש לי עוד כמה שחשבתי עליהם במידה והנירו לא יתאים. X1 של BMW, יונדאי טוסון, מיצובישי אקליפס קרוס. הם כולם עומדי בתנאי המינימום שלי, אבל פחות cost effective ביחס לנירו. בינתיים לא שמעתי משהו כאן שהוריד אותי ממנו:
1. הכיסא לא נוח בכל רכב שהייתי בו אי פעם. אני תמיד נאבק עם הכיסא וסובל כמה חודשים עד שהגב שלי מתרגל לתצורה החדשה.
https://www.banggood.com/Wholesale-New-Black-Car-S...?p=RY131515131064201710
אני סוחב את הדבר הזה ומעביר אותו בין כל כיסאות העבודה שלי והרכבים. הרכב הנוכחי שלי הוא פולקסווגן טיגואן והקודם היה גרסא עדכנית (עור מלא) של סקודה סופרב שהרגו לי שניהם את הגב למרות שלשניהם יש התאמה מלאה לנהג ולטיגואן יש גם מסאז' מובנה... הרשת מצליחה ממש לסדר לי את הגב.

2. רוח - אני שומע המון מוזיקה, אודיובוקס ופודקסטים. חויית הנהיגה (מסך גדול, הרבה שליטה, Carplay, מיקרופון טוב למי שצריך להקשיב לקשקשת שלי, רמקול טוב לשמע) הם משמעותיים עבורי. הסקודה סופרב היתה ממש דפוקה בכל המובנים האלה, למרות שהם ממש משתפרים מדור לדור. הסאונד בטיגואן ממש ממש שדרוג עבורי, למרות שיש גם רעש רוח (סביב 90 קמ"ש) ומתלוננים לא פעם ששומעים אותי כאילו דרך קופסאת פח. אבל סה"כ זה בסדר.

אגב, הטיגואן החדש הוא גם אופציה. הטיגואן של 2019 היה מאוד בעייתי כי חסרו לו כמה פיצ'רים של שליטה, למשל לא היה לו שמירת נתיב אז שמו לו מובילאיי (בלתי נסבל בעיני).

כמה נוח לאלה שיושבים מאחור כשיש שלושה שם?

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheva
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 03, 2011
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 728

 #10  נשלח: א' 01/09/2019 14:35

כן אני יודע שהרכב מצוייד גם במנוע בעירה למקרה שעברת את מגבלת הק"מ על הסוללה.
לגבי עמדת טעינה גם אני יודע שזוהי עמדה שדורשת חשמל רגיל ולא מצריכה התקנה מיוחדת אך התכוונתי שאם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך עושים התקנה שכזו במגרש חנייה של בניין מגורים (שיוך חשמל לדירה וכו').

בכל מקרה אם אתה "ירוק" בנשמה ולא מעניין אותך אם תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק זה סיפור אחד אך אם אתה מראש לא נוסע הרבה צריך לעשות חישוב אחרי כמה ק"מ תחזיר את ההבדל במחיר בין נירו רגילה לבין פלאג.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ariel-ro
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 12, 2009
הבעות תודה: 164
מספר הודעות: 3358

 #11  נשלח: א' 01/09/2019 14:50

oferlaor
מה התקציב?
קיה נירו עולה 150,000ש"ח, X1 מתחיל מאזור ה250,000ש"ח, הבדל גדול שבתקציב הזה יש רכבים הרבה יותר מוצלחים מהנירו והאקליפס.

למה דווקא ג'יפון? ולמה מהקטנים שבחבורה?

_________________
מערכות הק"ב של חברי הפורום
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3617
מספר הודעות: 68794

 #12  נשלח: א' 01/09/2019 15:15

mosheva כתב:
כן אני יודע שהרכב מצוייד גם במנוע בעירה למקרה שעברת את מגבלת הק"מ על הסוללה.
לגבי עמדת טעינה גם אני יודע שזוהי עמדה שדורשת חשמל רגיל ולא מצריכה התקנה מיוחדת אך התכוונתי שאם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך עושים התקנה שכזו במגרש חנייה של בניין מגורים (שיוך חשמל לדירה וכו').

בכל מקרה אם אתה "ירוק" בנשמה ולא מעניין אותך אם תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק זה סיפור אחד אך אם אתה מראש לא נוסע הרבה צריך לעשות חישוב אחרי כמה ק"מ תחזיר את ההבדל במחיר בין נירו רגילה לבין פלאג.
·

יש שתי אפשרויות, או שסוללים חשמל מהדירה שלנו (לא סוף העולם, אבל כמובן לאו דווקא הכי אטרקטיבי) או שלוקחים את החשמל מחדר המדרגות ומתקינים עליו מונה משל עצמו.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheva
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 03, 2011
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 728

 #13  נשלח: א' 01/09/2019 15:19

oferlaor כתב:

ציטוט:
...


·

יש שתי אפשרויות, או שסוללים חשמל מהדירה שלנו (לא סוף העולם, אבל כמובן לאו דווקא הכי אטרקטיבי) או שלוקחים את החשמל מחדר המדרגות ומתקינים עליו מונה משל עצמו.


·הבנתי, יש לקחת בחשבון אז גם עלויות בינוי..

כמו שכתבו מעלי, תקציב לרכב הוא גם פאקטור, אם התקציב הוא כמו של X1, אזי הייתי מכניס למשוואה גם לקסוס ג'יפון שהוא גם היברידי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3617
מספר הודעות: 68794

 #14  נשלח: א' 01/09/2019 15:19

ariel-ro כתב:
@oferlaor
מה התקציב?
קיה נירו עולה 150,000ש"ח, X1 מתחיל מאזור ה250,000ש"ח, הבדל גדול שבתקציב הזה יש רכבים הרבה יותר מוצלחים מהנירו והאקליפס.

למה דווקא ג'יפון? ולמה מהקטנים שבחבורה?
·אין בדיוק תקציב, יש רשימת העדפות ואני מחפש את הרכב שהוא הכי cost effective וכולל כמה שפחות פשרות.

הילדים גדולים וגם הקילומטרז שלי כבר לא כזה גבוה. למה דווקא ג'יפון? אוהב את ה-form factor הזה (אני כנראה לא יחיד, כולם עוברים לכאלה).

כבר לא צריך את הבגאז' הגדול, רוב הזמן אני או נוהג בסולו, או עם האישה ושני אופניים מאחור (או במתקן או בתוך הרכב, תלוי אם זה נכנס). כשכבר מאוד נדיר שכל הילדים מאחור וצריך גם לסחוב ציוד (קורה, אבל פעם ב...).

לגבי שאלת החשמל בבית דירות. להבנתי יש שתי אפשרויות - או שאסלול קו יעודי מהבית למטה, או שניקח את החשמל מחדר המדרגות ורק נוסיף מונה יעודי.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ariel-ro
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 12, 2009
הבעות תודה: 164
מספר הודעות: 3358

 #15  נשלח: א' 01/09/2019 15:36

oferlaor
רשימת ג'יפונים שכדאי לבדוק בעיני(ובעיני רבים וטובים) שהם מוצלחים יותר מהקיה/מיצובישי/יונדאי-
פיג'ו 3008/5008 שקטות ונוחות בצורה מעוררת הערכה במהירות בלתי חוקיות בעליל(לכאורה)
סקודה קודאיק/קארוק מאוד מוצלחות - שקטות הרבה יותר מהסופרב הישישה שלך

אם בא לך להעלות את התקציב-
כמובן שיש את 3 הגדולות - מרצדס/אודי/BMW, בהחלט נותנות תחושת פרימיום אבל בדר"כ באזור ה250אש"ח אלו יהיו גירסאות הבסיס שיהיו חסרות איבזור לעומת כל הקטגוריה העממית - אישית אני חושב שזה יקר ולא שווה את התמורה.
לעומת זאת יש 2 דגמים מגניבים ביותר בתקציב גבוה-
Volvo XC40
Citroen DS7

_________________
מערכות הק"ב של חברי הפורום
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רכב כללי עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht