החשש הגדול הוא שימהה תחליט שכבר לא משתלם לה לייצר עוד רסיברי קולנוע ביתי, ותפרוש מהמרוץ. כרגע למרבה המזל להבדיל מפיוניר ואונקיו ש"מריחים" אותו הדבר (אותה מערכת הכיול רק תחת שמות מסחריים שונים, ולא קשה לזהות לפי הפרמטרים והרעשים שהיא משמיעה בזמן הכיול), דנון-מרנץ שומרות על המקוריות ומערכת הכיול אודיסי.
אני בעד שתחת SU מרנץ-דנון יאמצו את DIRAC או לפחות רק מרנץ, וכל השאר יאמצו את אודיסי. זו עוד סיבה למה חטיבת הרסיברים של ימהה בסכנה. אין לימהה מערכת כיול טובה שעומדת באותה רמה כמו הרסיברים שלהם. ומשום מה הם לא מצליחים לייצר רסיברים עם יותר מ 9 ערוצי הגברה אקטיביים. כל הנראה בגלל שהם מחוייבים לעמוד באיכות הבניה של המגברים, ולחדוס יותר מ 9 לתוך רסיבר אחד זו בעיה טכנולוגית לא פשוטה כאשר הם מתעקשים ללכת על הגברת CLASS AB מקורית משלהם. אולי אם הם יפתחו מגברי CLASS D יחודיים יתאפשר להם להציע רסיבר עם 13 ערוצים. מה שבטוח הם לא יסכימו להשתמש ביחידות הגברה של חברה אחרת. כל מה שיש ברסיבר ימהה זה ייצור מקורי של ימהה.