בזק בינלאומי נהפכו לסיוט

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
מתן_בזק_בינלאומי
עובד טלפוניה/אינטרנט
עובד טלפוניה/אינטרנט
הודעות: 200
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 6 פעמים

Re: בזק בינלאומי נהפכו לסיוט

נושא שלא נקרא #16 

מיכאל25 כתב:@מתן_בזק_בינלאומי
·
שלחתי פרטים אני מחכה כבר שעה ולא חוזרים אלי

אני מנסה להתקשר אליכם שוב ואני מקבל הודעה שזמן ההמתנה עלול להיות ארוך מהרגיל

עצוב לי שבתור חברה מפורסמת שאתם בוחרים לעבור על חוק 6 הדקות שקבע משרד התקשורת
https://www.gov.il/he/departments/news/ ... N8Tfd2XE90
...
·
היי,

לא קיבלנו אימייל ממך.

שלחת ל: [email protected]?

מתן, בזק בינלאומי

גיל37
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2890
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 294 פעמים

Re: בזק בינלאומי נהפכו לסיוט

נושא שלא נקרא #17 

@מתן_בזק_בינלאומי

למה להתאמץ על טרול ? רוב הסיכויים שהוא בכלל לא מנוי של בזק בינלאומי.

מיכאל25 (פותח השרשור)
טרול
טרול
הודעות: 93
הצטרף: יוני 2019
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: בזק בינלאומי נהפכו לסיוט

נושא שלא נקרא #18 

מתן_בזק_בינלאומי כתב:
...
...
·
היי,

לא קיבלנו אימייל ממך.

שלחת ל: [email protected]?

מתן, בזק בינלאומי
...
·
שלחתי לשם, אבל אני לא אשם שכנראה שבזמן משלוח ההודעה שלי שהייתה תקלה בשרת הדואר שלכם.

בכל אופן אני מעדיף להמשיך את השיחה הזאת באתר אינטרנט אחר ששם זה המקום להתווכח עד כמה אתם בזק בינלאומי, פועלים בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
נערך לאחרונה על ידי מיכאל25 ב 11/09/2019 15:30, נערך פעם 1 בסך הכל.

Guyagil
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 290
הצטרף: מרץ 2018
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

מיכאל25 כתב:
...
...
·
אני עשיתי ניסוי, באותו הזמן שהייתה לי בעיה באינטרנט,
אני ניסיתי להתקשר למחלקת תמיכה טכנית של פרטנר לראות תוך כמה זמן עונים לי, ושם ענו לי תוך 3 דקות, ואמרתי להם שאני התקשרתי אליהם רק לצורך בדיקה, כי בבזק בינלאומי אני מחכה הרבה יותר זמן עד שבתמיכה הטכנית עונים לי אז הבינו אותי.
...
·שטויות . אני עברתי מפרטנר לבזק בינלאומי כי הספק של פרטנר על הפנים. חיכיתי אצל פרטנר חצי שעה על הקו (לפני מספר ימים) כשהייתי צריך מהם משהו .

muataz
טרול
טרול
הודעות: 953
הצטרף: אוקטובר 2010
שם מלא: muataz
נתן תודות: 119 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

Guyagil כתב:
...
...
·שטויות . אני עברתי מפרטנר לבזק בינלאומי כי הספק של פרטנר על הפנים. חיכיתי אצל פרטנר חצי שעה על הקו (לפני מספר ימים) כשהייתי צריך מהם משהו .
...
אין פה אחידות בשירות בשום חברה. על כל אחד שיגיד לך שחברה X נותנת שירות מעולה, תמצא מישהו עם חוויה הפוכה.
כמו כן יש פערים עצומים בין מכירות לשירות.
האם זה עזר לך עם הבעיה בשילד?

Guyagil
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 290
הצטרף: מרץ 2018
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

@muataz
·
לצערי בשילד ספיציפית לא . כנראה יש בעיה בשרת שלהם באנווידיה. אך מבחינת בדיקת מהירות הלטנסי ירד משמעותית מ 80-90 פינג ל60 פינג.

מיכאל25 (פותח השרשור)
טרול
טרול
הודעות: 93
הצטרף: יוני 2019
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

בבזק בינלאומי המשיכו לשקר אותי אמרו לי שלפי החוק מותר תוך 6 דקות להפנות אותי להמתנה של 3 שעות,
ממש לא כמו שכתוב בחוק המלא החדש.
תמצית 2.ב
"האפשרות שתיקון החוק מותיר בידי העוסק להפנות את הצרכן להשארת הודעה במקום המשך המתנה למענה נותרת לבחירת הצרכן, ולא נכפית עליו. כך שאם צרכן בחר שלא להשאיר הודעה קיימת חובה לתת לו מענה תוך שש דקות."

https://www.gov.il/he/Departments/news/ ... ot_tikun57

נמאס לי מהמשחק הזה של בזק בינלאומי, אני מתלונן עליהם ברשות להגנת הצרכן.
https://www.gov.il/he/Departments/Gener ... omplaint_1

זה נכון שהחוק נותן להם באישור שר מתאים חריגה ממענה אנושי של 6 דקות, אבל לא בצורה מלאה,
אבל במקרה הזה לא הוכיחו לי בבזק בינלאומי שיש להם אישור כזה.
נערך לאחרונה על ידי מיכאל25 ב 14/09/2019 12:59, נערך 5 פעמים בסך הכל.

גיל37
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2890
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 294 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

מיכאל25 כתב:
בבזק בינלאומי המשיכו לשקר אותי אמרו לי שלפי החוק מותר תוך 6 דקות להפנות אותי להמתנה של 3 שעות,
ממש לא כמו שכתוב בחוק המלא החדש.

אתה מסתכן בתביעת דיבה

נמאס לי מהמשחק הזה של בזק בינלאומי, אני מתלונן עליהם ברשות להגנת הצרכן.

בהצלחה ואולי עכשיו נזכה לקצת שקט בפורום.
...
·

מיכאל25 (פותח השרשור)
טרול
טרול
הודעות: 93
הצטרף: יוני 2019
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

גיל37 כתב:

...
...
·
...
·
השיחות שלהם מוקלטות, וזו הוכחה שהם אמרו לי את זה.

ואם צריך אין לי בעיה שיבדקו אותי כדי להוכיח שבמקרה הזה אני אומר אמת כולל שזה עניין ציבורי.
קשה לי להאמין שישלחו אותי לבדיקה, כי אני גם הקלטתי את השיחה הזאת, בדרך כלל שאני בא להתלונן אז אני מקליט את השיחה כדי שלא יגידו שאני משקר בתלונה, ובתחילת השיחה הנציג שירות אמר לי את השם שלו ואת השם צוות שלו.

ואני אכתוב בצורה יותר ברורה, במי שלא הבין מה זה הפניה להמתנה,

הם אמרו לי שלפי החוק החדש שאם מתקשרים אליהם אז שמותר להם במקום לענות לי תוך 6 דקות, שבמקום זה, מותר להם לעשות אפשרות בקשה שהלקוח מבקש שהם יחזרו אליו, ושהם יחזרו אליו תוך 3 שעות אל הלקוח. אז זה אומר שזו הפניה להמתנה של 3 שעות, במקום 6 דקות עד שאני מקבל מהם מענה אנושי, שזה נגד החוק.

זה נכון שלפי החוק מותר לקבל אישור שלא לפעול בצורה הזאת, אז במקרה כזה כדי שלא יתלוננו על זה, אז אומרים שיש אישור לפעול בנושא הזה בצורה אחרת, והם לא אמרו לי שבנושא הזה שיש להם אישור לפעול בצורה אחרת.

OhadG
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1201
הצטרף: יולי 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 189 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

@גיל37
·

נזכה לשקט בפורום כשהטרול יעזוב, או שהתרופות יתחילו לפעול.

גיל37
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2890
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 294 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

@OhadG
·
הטרול עוזב (או מועזב) אבל יש לו בארסנל מסתבר שפע של ניקים חדשים והוא חוזר וחוזר וחוזר..

OhadG
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1201
הצטרף: יולי 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 189 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

@גיל37
·

לפחות הוא הפסיק לאיים עלי בפייסבוק.

Batnun
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3448
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 107 פעמים
קיבל תודות: 428 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

רמקולים, עזוב אותנו באמא שלך.


Batnun

.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”