סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 442
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #46 

@Snirrrr
·
למה סירבת ל tu8500 ? הדגם הזה הוא יצא השנה ... ז”א שזהו הדגם עם הטכנולגיה הכי מתקדמת וגם זה הדגם הכי טוב שיש לסמסונג בסדרה לפני ה qled .

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #47 

Snirrrr כתב:@ahersko
·ציני? לא הבנתי תתגובה הזאת?
...
·
אתה מהשניה הראשונה משוכנע שדפקו אותך עם כותרות מתלהמות.
לא משנה מה יעשו עבורך אתה לא תהיה מרוצה.

התגובה שלי בהתאם.
שיהיה בהצלחה.

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #48 

@eldan
·סירבתי כי המסך נחות מהמסך שלי בהרבה, פאנל 60hz,שלי 120hz מסך בלי local dimming בגלל זה סירבתי

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #49 

@ahersko
·לדעתי בצדק אני מתלהם.זה ממש לא נכון שמה שלא יעשו בשבילי אני לא יהיה מרוצה, אני מוכן לקבל אותו מסך כמו שלי בידיוק שיביאו לי את אותו הדגם ששברו אני ייקח באהבה,לא מוכן לקחת שגם נחות מהמסך ששברו לי אני חושב שכל אחד היה מתנהל בידיוק כמוני/אם לא מנסה לחלוב משהו הרבה יותר יוקרתי ומתקדם,אני הצעתי להם אין בעיה אין לכם מסך כמו שלי בידיוק, אין לכם משהו שהוא שווה ערך למסך שלי, סבבה אני יילך לחנות יוציאו חשבונית רכישה תחזירי לי כסף מה ששילמתי על המסך ואני יבחר מה לקנות ולא שאתם תיתנו לי משהו נחות. אתה לא שם לב לכמה שיקרו אותי בדרך ולכמה ניסו לסובב אותי בדרך.זה שאתה מדבר מהצד ורואה את זה כמשהו בכייני או מתלהם סתם. זו זכותך אבל מכאן ועד למטוס שישלח אותי ללוב!. יש מרחק יגבר טורבו.יש דרך לדבר ואם לא מוצא חן בעינייך ההתנהלות שלי תיכול להגיד צודק,לא צודק. אני מקבל הכל ובאהבה.
אני חושב שהפורום הזה נועד לעזרה מאנשים שמבינים הרבה יותר ממני אגב.

מהסוף אחי כן דפקו אותי בשירות מכוער בשקרים שהחליפו דברים במסך שלי ולא נגעו והכל מוקלט ומתועד,זה ששברו ולא מוכנים לקחת אחריות ולתת משהו שווה ערך בידיוק,בתור חברה הם צריכים להרים את הכפפה ככה אני רואה את הדברים, אם יש לך דעות אחרות זה מקובל וסבבה אבל אל תשלח אותי ללוב במטוס בויה! וקלעת בול אני טריפולטאי ועל זה אני מת עליך.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #50 

התגובות אכן מאוד מעיקות.
אתה מתחיל לנסות להצדיק את עצמיך על תגובות כאן, שזה נראה הזוי מן הצד.


עדיין אני מאוד מסוקרן ורוצה שתעדכן איך הכל יסתיים עם החנות בסוף.


אני אסכם באיזה מצב אתה עכשיו: המעבדה/ המתקין שברו לך את פאנל המסך, אין להם זהה בחנות והציעו לך חליפי שאתה לא מעוניין.

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

נסגר משהו עם הנושא ?

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

למה יש לי תחושה שזה אחד משרשורי השיימינג בהם פותח השרשור נאלם / נעלם לתהום הנשיה?

erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 406
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #53 

טרחן בלתי נלאה!
לא הצלחתי להבין על מה הוא מלין.
קיבל שירות מצויין.
ואם נשבר המסך אז רק טוב יצא לו מזה.
מפה ועד שקרים וקונספירציות שהוא מייחס לכל העולם הדרך ארוכה.
אם מתקנים לי את המסך לא מעניין אותי איזה חלקים החליפו , מעניין אם המסך תקין ותו לא.
זה שרשור שהיה צריך להימחק במקום.

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #54 

@erez67
·מעדכן שאחרי כל הזמן הזה שלא היה מה לכתוב ולהגיב,אין ספור שיחות וניסיונות בסופו של דבר הגענו לפשרה,הוספתי 2000 שקלים ולקחתי Q80t. ואתה ארז חבר יקר תיהיה בריא,אתה איש מאוד יקר תגובה בהתאם כתבת ותרמת לי מאוד. אני מודה לך

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”