החלפת טלויזיה במסגרת אחריות של אלטרוניקס פרו

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 442
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #46 

@adv10
·
לדעתי אין שום סיבה שקנית מסך חדש ויחליפו לך אותו במסך מעודפים/תצוגה ... אל תסכים לזה ...
או שאם יש סיכויי שיחליפו לך למסך באותה רמה שיש לך אז תתעקש איתם או תתבע אותם בבית משפט .

adv10 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 121
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #47 

השאלה אם טלויזיה בת 21 חודש נחשבת חדשה באופן שאמור לזכות אותי בטלויזיה חדשה ? לצערי אני לא בטוח שאפילו בימ"ש יחשוב כך ובטוח שאלקטרוניקס פרו לא חושבים כך,אך לכל הפחות שהיו נותנים לי Q70R שזו טלויזיה לפחות ברמה של מה שיש

לי כרגע ה-NU8000 שהשביתו לי אותה לחלוטין.

עוד בעיה קשה מאד שאם אדם חושש לרכוש OLED בגלל צריבות וכו' ובכל זאת מעונין ברמה הגבוהה ביותר אז לדעתי אין מתחרה באמת ל-Q95T של סמסונג וזה מלכוד 21 כי מחד אתה רוצה משהו מעולה ומאידך אתה מבין שאם משהו יתקלקל -תמצא עצמך בבעיה לא קלה עם השירות המחורבן שלהם !

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #48 

@adv10
·
טלוויזיה שהוציאו מהקופסה כבר לא נחשבת חדשה.
עד כמה שידוע לי, יש עילה לדרוש מסך חדש כל עוד הוא בשנת האחריות הראשונה שלו. כל מה שאחרי שנה אחת, היבואן מחויב לספק לך מסך זהה או דומה לו במצב תקין. הוא לא בהכרח חייב להיות חדש.

יש XH9505 של סוני.

adv10 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 121
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #49 

ערב טוב ארתור,לצערי הסכמתי איתך לגבי חדש בחדש/עודפים בהודעה הקודמת שלי.עדין אני חושב שאני צריך לקבל Q70R ולא Q60R כי הדגם הראשון הכי קרוב ברמה למה שיש לי עכשיו.

לגבי סוני עשיתי השווה ברייטינג ששם דגמים אמריקאים-אני כמעט בטח שזהים לדגמים שלנו

Q90T שם זהה ל-Q95T אצלנו

X950H שם זהה ל-X9505H אצלנו

יצא שסמסונג עולה על הטלויזיה הנ"ל של סוני כמעט בכל פרמטר מ-8 המרכזים בהתחלה למעט 2 פרמטרים שהיו זהים !

אפורפו קיבלתי את הרושם ש-Q90R משנת 2019 טיפה יותר טובה מ-Q90T-נדגם הנוכחי

כמובן שאם אני טועה בדגמים,אז ההשוואה לא נכונה ואשמח לדעת מה הדגמים הנכונים בכדי לראות ההבדלים !

לצערי למרות הבטחת מנהלת קשרי לקוחות באלקטרוניקס פרו-חן מיום ראשון שתוך 48 שעות יחזור אלי מנהל בכיר-עדין לא שמעתי מהם מילה וחצי מילה עד כה !

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #50 

מה יהיה עם השירות ....
גם אני חושב שמסך מעל שנה כבר לא מחוייב בהחלפה בחדש ולפי התקנון שלהם גם בתוך השנה הם לא מחוייבים ,
בשונה מאולד שיש מספר קטן של דגמים בLCD יש הרבה וקשה להחליט מה מחליף מה וזו בעיה קשה ונתון להחלטת נותן השירות ,
בתקופה האחרונה הם מוכרים ביטוח פרימיום בתוספת תשלום גדולה שבו כתוב בפרוש שבמקרה של תקלה בטלויזיה היא תחליף את הטלויזיה בחדשה מדגם זהה ללא תוספת תשלום, כמובן שגם כאן יש את בעיית הדגם הזהה ומכיוון שלשימחתינו עדיין לא ראינו בפורום משהו שהשתמש באחריות פרימיום אז לא ידוע לנו איך הטיפול שם ....

מבין אותך ומקווה שתגיעו להסכמה בסוף

adv10 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 121
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

עדכון מהבוקר-חזרו אלי סוף סוף אחרי שכתבתי שאם לא אשמע מהם עד היום אתבע אותם.שלחו לי עוד "חכמולוגית" -שירן, שטענה שהיא מנהלת שירות לקוחות ראשית באלקטרוניקס פרו ואיך שהתחילה השיחה הבנתי שזה בזבוז זמן -ניסתה להסביר לי שהלכו לקראתי מעל ומעבר-ממש מצחיק-חזרה על השטות של הטבלאות המטופשות שהם המציאו.האמת ,בעקבות מצב רפואי ,אין לי כח להתעסקויות המטופשות עם הדבילים הללו ובלית ברירה הסכמתי לקבל Q60R הובטח לי כי יש התחייבות של 4-100 שעות עבודה והמשך אחריות כמו שיש לי עכשיו.אמרו לי שאני יכול לקבל Q60T חדשה בתוספת 900ש"ח-סירבתי והבטחתי להם שלמרות שחלק גדול מהמוצרים בביתי הם של סמסונג-אני גמרתי איתם אחת ולתמיד ובגלל הקטנוניות והקמצנות שלהם הפסידו לקוח טוב ומקווה שעוד הרבה הרבה כמוני יסיקו המסקנה הנדרשת !

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

לא חושב שה60T יותר טוב מה60R

adv10 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 121
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #53 

@dudis
בדיוק ההיפך למיטב הבנתי Q60R is better than Q60T !

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #54 

adv10 כתב:@dudis
בדיוק ההיפך למיטב הבנתי Q60R is better than Q60T !
...
·בדיוק מה שכתבתי ה60R יותר טובה

adv10 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 121
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #55 

כמובן,אך עדין היא קצת פחות טובה מ-NU8000 ולכן רציתי Q70R ,אך אין עם מי לדבר.

יש היום יריד חשמל בחרושת 26 קרית ביאליק ואחפש Sony X9505H -

75 אינץ' למרות שלפי הבנתי היא פחות טובה מסמסונג Q95T אך אני לא מזוכיסט ופעם אחת גרמו לי להבין איזה "שירות מעולה" הם נותנים-מסיקים המסקנות !

יש למישהו מושג מה המחיר הכי טוב שניתן למצוא את הסוני הנ"ל או כל טלויזיה אחרת ברמה הזו למעט סמסונג ?

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #56 

הבעיה בשונה מאולד שבLCD יש הרבה דגמים וכל שנה הדגמים אמורים להיות יותר טובים וכך המסך הכי טוב של שנה שעברה דומה באיכותו למסך הפחות טוב שיש השנה (למרות שהשנה סמסונג הרסו גם את התאוריה הזו ) ולכן השוואת הדגמים בכל החברות תהיה אותו דבר ואף פעם לא יחליפו לך לדגם הכי טוב כי קניתה את הדגם הכי טוב של שנה שעברה וגם אל תצפה שסוני יעשו את זה ,לפחות סוני החליפו את נותן השירות בחברה אחרת אז לפחות היחס והשירות יהיו יותר טובים

adv10 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 121
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #57 

לא חיפשתי בכלל הדגם הכי טוב שיש להם אלא את הדגם הזהה ברמתו למה שיש לי והכי קרוב לעניות דעתי זה Q70R !

אני מאד מקווה שהשירות של סוני יותר טוב כי, ממש לא בא לי "להסתבך" עם עוד "נותן אחריות" גרוע !

adv10 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 121
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #58 

אשמח לדעת מה המחיר הכי טוב שניתן להוציא ב-75' את Sony X9505H ומהיכן !?

אודה מקרב לב למי שיכול לתת מענה מהיר ,כי אני אוטוטו בדרך לשם .....

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #59 

@adv10
·ביולי היה 12500 ש"ח מאז לא ראיתי עדכון , תחכה למשהו שרכש לאחרונה
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... 89&start=0

adv10 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 121
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #60 

אני חייב לעדכן את האנשים הטובים פה שעזרו במתן עיצות.היום בסמוך לשעה 14.45 הגיע טכנאי של אלקטרוניקס פרו בשם דרור עם טלויזיה ואיך שהוא עלה במדרגות חשתי שמשהו לא בסדר-הוא סחב קרטון שהיה כתוב עליו 50 אינץ (הטלויזיה שהשביתו לי 55 אינץ) למרות ההרגשה הרעה שעטפה אותי,השתדלתי להתעלם והצעתי לו שתיה קרה ,שהוא שמח לקבל ואז הוא החל בשאלות טפשיות כגון-"אתה מסכים לקבל הטלויזיה שהבאתי ? אתה מבין שאם אתה מאשר-אין דרך חזרה"-הסברתי לו שלא הסכמתי לכלום,פשוט בלית ברירה נאלצתי להסכים לקבל Samsung Q60R במצב חדש .הוא קודם הוריד הטלויזיה המושבתת מהקיר ואז פתח את הקרטון-חשכו עיני-זו היתה טלויזיה עם שבר במסך ,פתוחה מצידיה וממש קרועה ולא ראויה לשימוש אפילו לפח הזבל.שאלתי אותו בתמימות-"לא בדקת את הטלויזיה לפני שהבאת אותה אלי" -תשובתו היתה -"לא-אני לא חייב לעשות את זה" -ביקשתי ממנו את הפקס של אלקטרוניקס פרו-אמר שהוא לא יודע -ביקשתי ממנו שיתקשר ויברר,אך הוא התעלם מספר פעמים מבקשתי -זה ממש הרגיז אותי-אמרתי לו שיחזיר את הטלויזיה שלי לקיר והתחיל דיאלוג לא נעים והוא בא אלי בטענות על הגישה שלי כלפיו והסברתי לו שאני לא חייב לו כלום ושיחזיר הטלויזיה התקולה למקומה ושיקח את הטלויזיה השבורה שהביא ושיעזוב את ביתי ואמרתי לו שלאור גישתו-איני מעונין שיגיע שוב.

כמובן גם לסמליין וגם לאלקרוניקס פרו אין פקס אז בלית ברירה שלחתי לסמליין מייל והודעה במסנג'ר עם איום ניידי לתביעה-חברה של אפסים,מלוכלכים !

היום נשבעתי כי גם אם יתנו לי 80% הנחה על מוצרי סמסוהג-לעולם לא אתקרב לחברה הזו -פשוט חברה של נוכלים !

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”