מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



הגדרות למגבר


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > אודיו > אודיו רב-ערוצי (ק''ב)
מחבר הודעה
leshets
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2005
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 1226

 #16  נשלח: ה' 08/09/2005 11:12

ציטוט:
אמפליטודה זה משהו אחר (משרעת בעברית) וזה מתייחס לעוצמה המקסימלית של גל.


זאת היתה הכוונה כשאמרתי שהאות (בתדר מסוים) עולה בעוצמה ככל שהאמפליטודה בתדר זה גדולה יותר.

ציטוט:
הבילבול שלך הוא שההגדרה ברסיבר היא מה ומטה עובר לסאב ולא מה ומעלה הולך לרמקולים.


זה בדיוק מה שכתבתי, אני לא מבין ממה הבנתה אחרת .

ציטוט:
אי לכך, שני השיפועים הם באותו כיוון, ולכן הקטן מבינהם הןא שקובע.
יש?


לצערי ממש אין , כאן הידע שלך וההגיון שלי נפרדים. אני אנסה לפצל את מה שאני מבין לנקודות, זה יהיה יותר פשוט אני מקווה.
1. נניח יש לנו שני רמקולים מחוברים לרסיבר, הרסיבר מקבל אות בתדרים של מ 20KHZ עד ל 20HZ (נניח בעוצמה שווה בכל התדרים לצורך הדוגמה בלבד) אני מכוון את הקרוס של הרסיבר ל 90HZ , כאשר אני מבצע פעולה זו האות שאמור להגיע לרמקולים מפוצל לשניים, חלק אחד של האות (מ 90HZ ומעלה) ממשיך להגיע לרמקולים בדיוק באותה צורה שבה הגיע לפני (האות שמתחת ל 90HZ יגיע לרמקולים בעוצמה הולכת וקטנה ככל שהתדר ירד עד שבתדר מסוים עוצמתו של האות תיהיה אפסית, שיפוע ההקטנה הזאת הוא הסלופ מכיוון הרמקולים).
2. החלק השני נשלח לסאב, השאלה היא איך? לפי מה שהבנתי ממך החיתוך שמבצע הקרוס ברסיבר (וקרוס בכלל) הוא לא חד (כמו שכתבתי בסוף הנקודה הראשונה שלי), כלומר האות שיקבל הסאב מהרסיבר יהיה מתדר של 90HZ ומתה כאשר ב 90HZ העוצמה של האות תיהיה נמוכה והיא תגדל ככל שנרד בתדר (עד שבתדר מסוים היא תגיע לעוצמה הכללית של האות המגיע לרסיבר, לפי הנקודה הקודמת), השיפוע של הגדילה הזאת הוא הסלופ מכיוון הסאב להבנתי.
3. אם מה שתארתי עד כאן קרוב למציאות אזי ברור ששיפוע הסלופ משני כיווני הקרוס ברסיבר יהיה הפוך.

נ.ב. מרטין תודה על הסבלנות, אני יודע שאני יכול להיות נודניק לפעמים אבל אני לא יכול שלא להבין משהו כל כך בסיסי, אז תבדוק אותי עד כאן ונמשיך לנקודה האחרונה שלי.

_________________
מיכאל .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1568
מספר הודעות: 59058

 #17  נשלח: ה' 08/09/2005 11:24

הרוב נכון.
רק שכשאתה מכוון תדר מסויים, אז התדר הזה הוא ב-3DB- (בד"כ).
ולכן אם כיוונת 90 הרץ, אז עבור הסאב זה מתחיל לעלות קצת לפני.
אבל זה לא משנה ממש.
העיניין הוא שמה שיגיע לסאב הוא המכנה המשותף הקטן ביותר בין מה שכיונת ברסיבר ומה שכיוונת בסאב.
אם שמת ברסיבר 90 הרץ אז תיאורטית (ונניח שאין SLOPE כרגע) מגיע לכניסה בסאב 20-90 הרץ.
אם הקרוס בסאב מכון על 60 הרץ, מה שהסאב ישמיע (שוב, בהנחה שאין SLOPE) יהיה 60 ומטה.

יש ?

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
leshets
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2005
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 1226

 #18  נשלח: ה' 08/09/2005 11:44

ציטוט:
העיניין הוא שמה שיגיע לסאב הוא המכנה המשותף הקטן ביותר בין מה שכיונת ברסיבר ומה שכיוונת בסאב.
אם שמת ברסיבר 90 הרץ אז תיאורטית (ונניח שאין SLOPE כרגע) מגיע לכניסה בסאב 20-90 הרץ.
אם הקרוס בסאב מכון על 60 הרץ, מה שהסאב ישמיע (שוב, בהנחה שאין SLOPE) יהיה 60 ומטה.

יש ?


יש .

השאלה היא כרגע למה צריך בכלל לכוון את הקרוס בסאב בקונפיגורציה כזאת (אלה אם כן רוצים ליצור "בור", כלומר לכוון את הקרוס בסאב לתדר נמוך יותר מהקרוס של הרסיבר)? כי הרי ברור שאם תכוון אותו לתדר גבוהה יותר מהקרוס ברסיבר (בהתחשבות בסלופ) הוא לא ישנה כלום.

_________________
מיכאל .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1568
מספר הודעות: 59058

 #19  נשלח: ה' 08/09/2005 11:56

אחלה, עכשיו חזרנו למה שאמרתי קודם.
מכיון שהקרוס ברסיבר יותר גמיש (הוא רציף) וזה של הרסיבר הוא בקפיצות, הייתי מגדיר אותו גבוה יחסית ואז קובע את החיתוך הרצוי בעזרת הקרוס בסאב, כל זאת בהנחה שהקידמיים מוגדרים כגדולים והם כן מקבלים את כל התדרים.
המטרה היא שהסאב ישלים את הקידמיים ל-FULL RANGE.

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ilanamsalem (אילן אמסלם)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 25, 2005
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 260

 #20  נשלח: ה' 08/09/2005 12:03

כולו ביקשתי קצת באס,לאיפה הגעתם ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
syntaxix3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2005
מספר הודעות: 237

 #21  נשלח: ה' 08/09/2005 12:06

גם אני הייתי בהתחלה עם תגובה דומה... זה מה שיפה פה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1568
מספר הודעות: 59058

 #22  נשלח: ה' 08/09/2005 12:10

ilanamsalem כתב:
כולו ביקשתי קצת באס,לאיפה הגעתם ?


ביקשת קצת, קיבלת הרבה....כאלה אנחנו.....

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eytan99
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 13, 2005

מיקום: רמת גן
מספר הודעות: 489

 #23  נשלח: ה' 08/09/2005 12:23

כולם מנסים לעזור ולתרום מהידע שלהם כמה שיותר מהסיבה הפשוטה
ההנאה שלך זו ההנאה שלנו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
leshets
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2005
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 1226

 #24  נשלח: ה' 08/09/2005 16:10

ציטוט:
אחלה, עכשיו חזרנו למה שאמרתי קודם.
הייתי מגדיר אותו גבוה יחסית ואז קובע את החיתוך הרצוי בעזרת הקרוס בסאב, כל זאת בהנחה שהקידמיים מוגדרים כגדולים והם כן מקבלים את כל התדרים.
המטרה היא שהסאב ישלים את הקידמיים ל-FULL RANGE.


בהגדרה כזאת כאשר תפעיל סאונד רב ערוצי יווצר "בור" באותות שמגיעים לרמקולים שמוגדרים כקטנים, מגבלה נוספת יכולה להיות בכך שה LFE בהגדרת ה BASS OUT על BOTH יגיע גם לסאב וגם לרמקולים הקדמיים (בעיקרון זה לא חייב להיות חיסרון כי הקידמיים גם כך לא יורדים כל כך נמוך בדרך כלל, אבל אצלי זה לא נשמע טוב).

_________________
מיכאל .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו רב-ערוצי (ק''ב) עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht