חוק הטכנאים אושר לקריאה שנייה ושלישית

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
AviBiton (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

חוק הטכנאים אושר לקריאה שנייה ושלישית

נושא שלא נקרא #1 

למי שלא מכיר, חוק הטכנאים הוא חוק הקובע לחברות מספקות שירות לתאם מסגרת זמן של שעתיים לכל היותר לביקור טכנאי בבית הלקוח וכל איחור יגרור קנס ללא צורך בהוכחת נזק מצד הלקוח הנפגע.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3545334,00.html

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

יפה.
אני מקווה שגם יאכפו אותו...

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

(Y)

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

רק שלא יפגע באיכות התיקון של הטכנאים בבית הלקוח,
עד כה הטכנאי היה "יכול" להשאר כמה דקות ולטפל בבעיה מקומית בנחת,
אולם היום , כאשר הוא צריך לבקר במספר בתים - באותו היום- ואסור לו לאחר , עליו לקצר שהותו בכל בית ע"מ להספיק את כל רשימת העבודות לאותו יום ...

michael123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6161
הצטרף: פברואר 2008
מיקום: מרכז הארץ
נתן תודות: 164 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

חוק טיפשי, כנראה שהפריע לאחד הח"כים
זה כאלו לחייב אותם לעמוד ב-SLA שהם לא חתמו אליו.

osherov
סמל אישי של משתמש
גורו Android
גורו Android
הודעות: 15029
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

michael123 כתב:חוק טיפשי, כנראה שהפריע לאחד הח"כים
זה כאלו לחייב אותם לעמוד ב-SLA שהם לא חתמו אליו.
...
michael123,
אז מה הבעייה עם זה ?!
הם הרי לעולם לא היו חותמים "על ה SLA"

לטעמי חוק טוב מאוד למרות שנראה שהאכיפה תהיה בעייתית
אך עדיין אני בטוח שזמני הטיפול ישתפרו פלאים

claudia5
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3756
הצטרף: יולי 2007
מיקום: נשר
נתן תודות: 1110 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אין שום בעיה עם החוק.כמה פעמים אנשים לא עבדו בגלל שהמתינו בביתם וטכנאי פשוט לא הגיע.

AviBiton (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

michael123 כתב:חוק טיפשי, כנראה שהפריע לאחד הח"כים
זה כאלו לחייב אותם לעמוד ב-SLA שהם לא חתמו אליו.
...
כנראה שלא נאלצת אף פעם לחכות לטכנאי בבית, להפסיד עבודה ובסוף גם לקבל טלפון מספק השירות, שאומר לך שהוא מצטער אבל הטכנאי לא הספיק היום, אבל מחר בין 8:00 בבוקר ל-23:00 בלילה הוא בטוח יגיע.....

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

theAman כתב:לחכות לטכנאי בבית, להפסיד עבודה ובסוף גם לקבל טלפון מספק השירות, שאומר לך שהוא מצטער אבל הטכנאי לא הספיק היום, אבל מחר בין 8:00 בבוקר ל-23:00 בלילה הוא בטוח יגיע.....
...
זה קורה לא מעט (n)

לחברות שגם כך משתדלות לתת שירות טוב זה פחות ישנה. הן יצטרכו רק לשייף מעט את הפינות ואני מאמין שהן יסתדרו עם החוק.
החוק "יטפל" בעיקר בחברות ה"בררה" שמבחינתן לא חשוב הלקוח, חשוב רק שיהיה כתוב שיש אחריות.

AviBiton (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

keyser כתב:
theAman כתב:לחכות לטכנאי בבית, להפסיד עבודה ובסוף גם לקבל טלפון מספק השירות, שאומר לך שהוא מצטער אבל הטכנאי לא הספיק היום, אבל מחר בין 8:00 בבוקר ל-23:00 בלילה הוא בטוח יגיע.....
...
זה קורה לא מעט (n)

לחברות שגם כך משתדלות לתת שירות טוב זה פחות ישנה. הן יצטרכו רק לשייף מעט את הפינות ואני מאמין שהן יסתדרו עם החוק.
החוק "יטפל" בעיקר בחברות ה"בררה" שמבחינתן לא חשוב הלקוח, חשוב רק שיהיה כתוב שיש אחריות.
...
(Y)
נכון,
זו בדיוק מטרת החוק, להעלות את רמת השירות.
יש מי שכבר נותן שירות ברמה גבוהה, ויש את אלו שצריכים "מכה בראש" בשביל להתעורר.

michael123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6161
הצטרף: פברואר 2008
מיקום: מרכז הארץ
נתן תודות: 164 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

theAman כתב:
michael123 כתב:חוק טיפשי, כנראה שהפריע לאחד הח"כים
זה כאלו לחייב אותם לעמוד ב-SLA שהם לא חתמו אליו.
...
כנראה שלא נאלצת אף פעם לחכות לטכנאי בבית, להפסיד עבודה ובסוף גם לקבל טלפון מספק השירות, שאומר לך שהוא מצטער אבל הטכנאי לא הספיק היום, אבל מחר בין 8:00 בבוקר ל-23:00 בלילה הוא בטוח יגיע.....
...
בטח שכן!
אבל דווקא להעביר חוק לתחום כזה צר?
הייתי מבין אם היו מחייבים אותם להכניס סיעף לחוזה שרות שיבטיח זמן הגעה, אבל דרך הכנסת?

מה לגבי בנקים, חברות ביטוח, קבלנים, קופות חולים?

אם לא מרוצים משרות, תעברו לחברה אחרת
כמו שעברתי שפאלפון לאורנג', ומהוט ל-YES

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

כמו שאמרו, יש לזה צדדים פחות נחמדים.

זה אומר שיתנו יותר טווחי ביטחון, כך שבעצם יהיו בשטח פחות SLOTS כאלה וצריך יהיה להמתין יותר ימים לטכנאי.

בנוסף, טכנאי לחוץ על זמן יהיה חייב לעזוב ולהמשיך את העבודה "בעתיד" גם אם לא סיים. יותר מפחיד זה דברים כמו גז (למשל התקנת כיריים), שלא בטוח שיטרחו לבדוק את ההתקנה כמו שצריך בגלל לחץ זמן...

AviBiton (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

oferlaor כתב:כמו שאמרו, יש לזה צדדים פחות נחמדים.

זה אומר שיתנו יותר טווחי ביטחון, כך שבעצם יהיו בשטח פחות SLOTS כאלה וצריך יהיה להמתין יותר ימים לטכנאי.

בנוסף, טכנאי לחוץ על זמן יהיה חייב לעזוב ולהמשיך את העבודה "בעתיד" גם אם לא סיים. יותר מפחיד זה דברים כמו גז (למשל התקנת כיריים), שלא בטוח שיטרחו לבדוק את ההתקנה כמו שצריך בגלל לחץ זמן...
...
מצד שני, חברות רציניות שייקחו את הנושא ברצינות, יוסיפו טכנאים כדי לעמוד בעומס.
שוב, יש חברות שאצלם כבר יש שירות באיכות גבוהה, כך שמבחינתם לא יהיה שינוי מהותי.
לכל שאר החברות זה ידליק נורת אזהרה, ואם כמו שכתבתם כאן טכנאי יעבוד בשיטת To be continue... או לחילופין יבצע את עבודתו בצורה רשלנית בגלל החיפזון להגיע ללקוח הבא, אני מאוד מקווה שהלקוחות יצביעו ברגליים (לפחות בחברות שבהם יש אפשרות בחירה).

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

מצד שני, חברות רציניות שייקחו את הנושא ברצינות, יוסיפו טכנאים כדי לעמוד בעומס.
שוב, יש חברות שאצלם כבר יש שירות באיכות גבוהה, כך שמבחינתם לא יהיה שינוי מהותי.
...
כמובן! רק שלא יהיו לך אשליות, מי שישלם להם את המשכורת יהיו אני ואתה = עליה במחירים...

AviBiton (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

oferlaor כתב:
מצד שני, חברות רציניות שייקחו את הנושא ברצינות, יוסיפו טכנאים כדי לעמוד בעומס.
שוב, יש חברות שאצלם כבר יש שירות באיכות גבוהה, כך שמבחינתם לא יהיה שינוי מהותי.
...
כמובן! רק שלא יהיו לך אשליות, מי שישלם להם את המשכורת יהיו אני ואתה = עליה במחירים...
...
לא חשבתי אחרת,
אבל, מה חדש?
תמיד אנחנו נספוג אי אילו תוספות במחירים, אז לפחות שתהיה הצדקה. :D

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”