למי שלא מכיר, חוק הטכנאים הוא חוק הקובע לחברות מספקות שירות לתאם מסגרת זמן של שעתיים לכל היותר לביקור טכנאי בבית הלקוח וכל איחור יגרור קנס ללא צורך בהוכחת נזק מצד הלקוח הנפגע.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3545334,00.html
חוק הטכנאים אושר לקריאה שנייה ושלישית
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
- michael123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6161
- הצטרף: פברואר 2008
- מיקום: מרכז הארץ
- נתן תודות: 164 פעמים
- קיבל תודות: 37 פעמים
- claudia5
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3756
- הצטרף: יולי 2007
- מיקום: נשר
- נתן תודות: 1110 פעמים
- קיבל תודות: 313 פעמים
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
זה קורה לא מעטtheAman כתב:לחכות לטכנאי בבית, להפסיד עבודה ובסוף גם לקבל טלפון מספק השירות, שאומר לך שהוא מצטער אבל הטכנאי לא הספיק היום, אבל מחר בין 8:00 בבוקר ל-23:00 בלילה הוא בטוח יגיע........
לחברות שגם כך משתדלות לתת שירות טוב זה פחות ישנה. הן יצטרכו רק לשייף מעט את הפינות ואני מאמין שהן יסתדרו עם החוק.
החוק "יטפל" בעיקר בחברות ה"בררה" שמבחינתן לא חשוב הלקוח, חשוב רק שיהיה כתוב שיש אחריות.
- AviBiton (פותח השרשור)
- גורו HTmobile
- הודעות: 17346
- הצטרף: אפריל 2005
- מיקום: קרית שמונה
- נתן תודות: 503 פעמים
- קיבל תודות: 358 פעמים
keyser כתב:זה קורה לא מעטtheAman כתב:לחכות לטכנאי בבית, להפסיד עבודה ובסוף גם לקבל טלפון מספק השירות, שאומר לך שהוא מצטער אבל הטכנאי לא הספיק היום, אבל מחר בין 8:00 בבוקר ל-23:00 בלילה הוא בטוח יגיע........
לחברות שגם כך משתדלות לתת שירות טוב זה פחות ישנה. הן יצטרכו רק לשייף מעט את הפינות ואני מאמין שהן יסתדרו עם החוק.
החוק "יטפל" בעיקר בחברות ה"בררה" שמבחינתן לא חשוב הלקוח, חשוב רק שיהיה כתוב שיש אחריות....
נכון,
זו בדיוק מטרת החוק, להעלות את רמת השירות.
יש מי שכבר נותן שירות ברמה גבוהה, ויש את אלו שצריכים "מכה בראש" בשביל להתעורר.
- michael123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6161
- הצטרף: פברואר 2008
- מיקום: מרכז הארץ
- נתן תודות: 164 פעמים
- קיבל תודות: 37 פעמים
בטח שכן!theAman כתב:כנראה שלא נאלצת אף פעם לחכות לטכנאי בבית, להפסיד עבודה ובסוף גם לקבל טלפון מספק השירות, שאומר לך שהוא מצטער אבל הטכנאי לא הספיק היום, אבל מחר בין 8:00 בבוקר ל-23:00 בלילה הוא בטוח יגיע.....michael123 כתב:חוק טיפשי, כנראה שהפריע לאחד הח"כים
זה כאלו לחייב אותם לעמוד ב-SLA שהם לא חתמו אליו.......
אבל דווקא להעביר חוק לתחום כזה צר?
הייתי מבין אם היו מחייבים אותם להכניס סיעף לחוזה שרות שיבטיח זמן הגעה, אבל דרך הכנסת?
מה לגבי בנקים, חברות ביטוח, קבלנים, קופות חולים?
אם לא מרוצים משרות, תעברו לחברה אחרת
כמו שעברתי שפאלפון לאורנג', ומהוט ל-YES
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
כמו שאמרו, יש לזה צדדים פחות נחמדים.
זה אומר שיתנו יותר טווחי ביטחון, כך שבעצם יהיו בשטח פחות SLOTS כאלה וצריך יהיה להמתין יותר ימים לטכנאי.
בנוסף, טכנאי לחוץ על זמן יהיה חייב לעזוב ולהמשיך את העבודה "בעתיד" גם אם לא סיים. יותר מפחיד זה דברים כמו גז (למשל התקנת כיריים), שלא בטוח שיטרחו לבדוק את ההתקנה כמו שצריך בגלל לחץ זמן...
זה אומר שיתנו יותר טווחי ביטחון, כך שבעצם יהיו בשטח פחות SLOTS כאלה וצריך יהיה להמתין יותר ימים לטכנאי.
בנוסף, טכנאי לחוץ על זמן יהיה חייב לעזוב ולהמשיך את העבודה "בעתיד" גם אם לא סיים. יותר מפחיד זה דברים כמו גז (למשל התקנת כיריים), שלא בטוח שיטרחו לבדוק את ההתקנה כמו שצריך בגלל לחץ זמן...
- AviBiton (פותח השרשור)
- גורו HTmobile
- הודעות: 17346
- הצטרף: אפריל 2005
- מיקום: קרית שמונה
- נתן תודות: 503 פעמים
- קיבל תודות: 358 פעמים
מצד שני, חברות רציניות שייקחו את הנושא ברצינות, יוסיפו טכנאים כדי לעמוד בעומס.oferlaor כתב:כמו שאמרו, יש לזה צדדים פחות נחמדים.
זה אומר שיתנו יותר טווחי ביטחון, כך שבעצם יהיו בשטח פחות SLOTS כאלה וצריך יהיה להמתין יותר ימים לטכנאי.
בנוסף, טכנאי לחוץ על זמן יהיה חייב לעזוב ולהמשיך את העבודה "בעתיד" גם אם לא סיים. יותר מפחיד זה דברים כמו גז (למשל התקנת כיריים), שלא בטוח שיטרחו לבדוק את ההתקנה כמו שצריך בגלל לחץ זמן......
שוב, יש חברות שאצלם כבר יש שירות באיכות גבוהה, כך שמבחינתם לא יהיה שינוי מהותי.
לכל שאר החברות זה ידליק נורת אזהרה, ואם כמו שכתבתם כאן טכנאי יעבוד בשיטת To be continue... או לחילופין יבצע את עבודתו בצורה רשלנית בגלל החיפזון להגיע ללקוח הבא, אני מאוד מקווה שהלקוחות יצביעו ברגליים (לפחות בחברות שבהם יש אפשרות בחירה).
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- AviBiton (פותח השרשור)
- גורו HTmobile
- הודעות: 17346
- הצטרף: אפריל 2005
- מיקום: קרית שמונה
- נתן תודות: 503 פעמים
- קיבל תודות: 358 פעמים
לא חשבתי אחרת,oferlaor כתב:כמובן! רק שלא יהיו לך אשליות, מי שישלם להם את המשכורת יהיו אני ואתה = עליה במחירים...מצד שני, חברות רציניות שייקחו את הנושא ברצינות, יוסיפו טכנאים כדי לעמוד בעומס.
שוב, יש חברות שאצלם כבר יש שירות באיכות גבוהה, כך שמבחינתם לא יהיה שינוי מהותי.......
אבל, מה חדש?
תמיד אנחנו נספוג אי אילו תוספות במחירים, אז לפחות שתהיה הצדקה.