ישפאר יבואנית סוני בישראל אינה מספקת אחריות מלאה למוצרי היוקרה מסדרת ES

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
9000es (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

ישפאר יבואנית סוני בישראל אינה מספקת אחריות מלאה למוצרי היוקרה מסדרת ES

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם . (f)

ישפאר יבואנית סוני בישראל אינה מספקת אחריות מלאה למוצרי היוקרה של סדרות ה ES .

לחברת סוני יש סדרת מוצרים למע' שמע וקולנוע בייתי שנחשבת למוצר יוקרתי והסיומת שלו מסתיימת באותיות ES .

דוגמא רסיבר ........ STR-DA3500ES .

בכל העולם סוני נותנת אחריות של 5 שנים מלאות למוצרים שיש להם את הסיומת ES .

בארץ ישפאר סוני החליטו לתת רק שנת אחריות אחת בלבד.
למרות שיש הנחייה של סוני העולמי לתת 5 שנות אחריות למוצרי היקרה מסדרת ה ES .

רציתי לדעת .. את המשמעות החוקית לגבי האחריות של שנה אחת בלבד .

תודה.
ואשמח לשמוע את דעתכם בנושא .

שבת שלום לכולם . (f)
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אוליי תשלח מכתב לישפאר עם מה שרשמת כאן בשרשור ותשאל מדוע רק אחריות לשנה

(זה גם קצת מפתיע כי אין כמעט היום יבואנים שנותנים שנה אחת על המוצרים שלהם ובטח לא סדרות יוקרה)
היום הסטנדרט הוא 3 שנים כמעט על כל המוצרים בשוק

אם לא תקבל מהם תשובות, תפנה לסוני העולמית, הם יענו לך בוודאות, אבל נסה קודם את ישפאר.

MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #3 

החוק בישראל מחייב שנה אחת לפחות.
אין פה שום הפרה של שום חוק.
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

MartinHSabag כתב:החוק בישראל מחייב שנה אחת לפחות.
אין פה שום הפרה של שום חוק.
...
חוק זה דבר נכון, אבל במציאות של היום זה באמת "לא יפה" ולא רציני לתת רק שנה, ובטח שלא לסדרות היוקרתיות..

נשארו מעט יבואנים שנותנים רק שנה.

xmen
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 81
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

כמו ש gechts אמר, מניסיון עם חברה אחרת. סיפור דומה.
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.

מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.

כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ
אני צהוב-סגול בנשמה, יאלללה חולון מלחמה!
חולוניה!

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אני מניח שאם מקבלים בחו"ל 5 שנים אחריות מטעם היצרן , קיים גיבוי כלשהו של היצרן ליבואן בארץ ,

אי לכך אינני מבין מה הבעיה לתת בארץ אחריות מורחבת ? הרי אם קורה משהו , היצרן בחו"ל מגבה ... לא ?

zeev78
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5766
הצטרף: ינואר 2008
נתן תודות: 121 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

xmen כתב:כמו ש gechts אמר, מניסיון עם חברה אחרת. סיפור דומה.
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.

מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.

כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ
...

לגבי הניסיון שלך במקרה כמו זה, למי איכפת מה המנכ"ל של ישפאר יחשוב עליו ואם הוא יהפוך להיות לקוח של סוני? הוא לא עובד אצלו, המנכ"ל הוא זה שעובד בשביל ישפאר שמייצגת מותג בינלאומי שהשם שלו מחייב את כל אלו שמייצגים אותו לעמוד בסטנדרטים מסויימים של שירות, אם יש פגם ואם יוודע להם שם במשרד הראשי של סוני ביפן (הם עדין יושבים שם נכון? או שהעבירו אותו גם לסין) שישפאר לא עומדים בסטנדרטיים שלהם יהיו להם הרבה מאוד כאבי ראש. השאלה שכל מי שיוצא למלחמה צריך לשאול את עצמו קודם, מה בעצם הוא רוצה להשיג?
יש הרבה דברים שהם לא בסדר בארץ הזאת, הקטע הזה עם האחריות של ישפאר הוא רק טיפה קטנה בים.

xmen
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 81
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #8 

zeev78 כתב:
xmen כתב:כמו ש gechts אמר, מניסיון עם חברה אחרת. סיפור דומה.
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.

מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.

כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ
...

לגבי הניסיון שלך במקרה כמו זה, למי איכפת מה המנכ"ל של ישפאר יחשוב עליו ואם הוא יהפוך להיות לקוח של סוני? הוא לא עובד אצלו, המנכ"ל הוא זה שעובד בשביל ישפאר שמייצגת מותג בינלאומי שהשם שלו מחייב את כל אלו שמייצגים אותו לעמוד בסטנדרטים מסויימים של שירות, אם יש פגם ואם יוודע להם שם במשרד הראשי של סוני ביפן (הם עדין יושבים שם נכון? או שהעבירו אותו גם לסין) שישפאר לא עומדים בסטנדרטיים שלהם יהיו להם הרבה מאוד כאבי ראש. השאלה שכל מי שיוצא למלחמה צריך לשאול את עצמו קודם, מה בעצם הוא רוצה להשיג?
יש הרבה דברים שהם לא בסדר בארץ הזאת, הקטע הזה עם האחריות של ישפאר הוא רק טיפה קטנה בים.
...
וואלה לא סגור שהבנתי את מה שרשמת בשורות הראשונות, אבל חפיף.
ישפאר צריכים את סוני יותר משסוני צריכים את ישפאר , זאת הפואנטה וזה ברור גם. לא יודע איזה כאבי ראש יהיה לסוני, המילה שלהם היא שקובעת.

אין ספק שזאת טיפה קטנה בים.. אבל בדיוק בשביל זה מנסים לעשות את השינוי. בסופו של יום, אנחנו לא משלמים פחות לעומת מקבילינו בניכר.

שיהיה לך בהצלחה ותעדכן אותנו מה יצא!

9000es (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

שלום .

הבעיה היא שישפאר אינה היבואן המורשה של סוני העולמי לגבי מוצרי ההום טק. ישפאר הוא רק יבואן רשמי בישראל של מוצרי ההום טק .

וכאן הבעיה שהם אינם חייבים לתת את ה 5 שנות אחריות . אבל מצד שני הם כן נותנים אחריות של 3 שנים למסכים הדקים .
וגם 3שנים למצלמות הדיגיטליות שלהם .

אז עדיין אני לא מבין נה הבעיה שלהם לממש את האחריות של 5 שנים למוצרי היוקרה של סדרת ה ES .

יום טוב לכולם . (Y)
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

yairf
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 9363
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: בנימינה
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 199 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר

zeev78
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5766
הצטרף: ינואר 2008
נתן תודות: 121 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

yairf כתב:האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר
...
יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.

9000es (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

zeev78 כתב:
yairf כתב:האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר
...
יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.
...
zeev78
שלום לך .

ישפאר לא עושה טובה לאף אחד .
ראשית המוצרים של סדרת ה ES בנויים ברמה האיכותית ביותר שיש .
יש ברשותי כמה מהמוצרים הללו כבר למעלה מ 20 שנה ואין שום תקלה .

לכן סוני העולמי נותן אחריות של 5 שנים מלאות לגבי מוצרי הסדרה .
בנוסף ישפאר מקבלת את 5 שנות האחריות על מוצרי ה ES מסוני העולמי . אז אני לא מבין מה הבעיה לתת את האחריות של סוני העולמי .

שבוע טוב לך . (f)
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

zeev78
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5766
הצטרף: ינואר 2008
נתן תודות: 121 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

9000es כתב:
zeev78 כתב:
yairf כתב:האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר
...
יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.
...
zeev78
שלום לך .

ישפאר לא עושה טובה לאף אחד .
ראשית המוצרים של סדרת ה ES בנויים ברמה האיכותית ביותר שיש .
יש ברשותי כמה מהמוצרים הללו כבר למעלה מ 20 שנה ואין שום תקלה .

לכן סוני העולמי נותן אחריות של 5 שנים מלאות לגבי מוצרי הסדרה .
בנוסף ישפאר מקבלת את 5 שנות האחריות על מוצרי ה ES מסוני העולמי . אז אני לא מבין מה הבעיה לתת את האחריות של סוני העולמי .

שבוע טוב לך . (f)
...

זה לא תקין. שבוע טוב גם לך.

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

9000es כתב:
zeev78 כתב:
yairf כתב:האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר
...
יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.
...
zeev78
שלום לך .

ישפאר לא עושה טובה לאף אחד .
ראשית המוצרים של סדרת ה ES בנויים ברמה האיכותית ביותר שיש .
יש ברשותי כמה מהמוצרים הללו כבר למעלה מ 20 שנה ואין שום תקלה .

לכן סוני העולמי נותן אחריות של 5 שנים מלאות לגבי מוצרי הסדרה .
בנוסף ישפאר מקבלת את 5 שנות האחריות על מוצרי ה ES מסוני העולמי . אז אני לא מבין מה הבעיה לתת את האחריות של סוני העולמי .

שבוע טוב לך . (f)
...
זה מה שרשמתי 5 הודעות מעליך :wink:

זה גם הגיוני בעיני,

9000es (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

כנראה בארץ כל העניין לגבי תקופת אחריות לגבי מוצרי חשמל . לא מעוגן בחוק .
וזה גורם ליבואנים לעשות מה שהם רוצים . פשוט הם מנצלים את הפרצות בחוק .
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”