שלום לכולם .
ישפאר יבואנית סוני בישראל אינה מספקת אחריות מלאה למוצרי היוקרה של סדרות ה ES .
לחברת סוני יש סדרת מוצרים למע' שמע וקולנוע בייתי שנחשבת למוצר יוקרתי והסיומת שלו מסתיימת באותיות ES .
דוגמא רסיבר ........ STR-DA3500ES .
בכל העולם סוני נותנת אחריות של 5 שנים מלאות למוצרים שיש להם את הסיומת ES .
בארץ ישפאר סוני החליטו לתת רק שנת אחריות אחת בלבד.
למרות שיש הנחייה של סוני העולמי לתת 5 שנות אחריות למוצרי היקרה מסדרת ה ES .
רציתי לדעת .. את המשמעות החוקית לגבי האחריות של שנה אחת בלבד .
תודה.
ואשמח לשמוע את דעתכם בנושא .
שבת שלום לכולם .
ישפאר יבואנית סוני בישראל אינה מספקת אחריות מלאה למוצרי היוקרה מסדרת ES
- 9000es (פותח השרשור)
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 13208
- הצטרף: דצמבר 2008
- מיקום: תל-אביב
- נתן תודות: 595 פעמים
- קיבל תודות: 484 פעמים
ישפאר יבואנית סוני בישראל אינה מספקת אחריות מלאה למוצרי היוקרה מסדרת ES
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
אוליי תשלח מכתב לישפאר עם מה שרשמת כאן בשרשור ותשאל מדוע רק אחריות לשנה
(זה גם קצת מפתיע כי אין כמעט היום יבואנים שנותנים שנה אחת על המוצרים שלהם ובטח לא סדרות יוקרה)
היום הסטנדרט הוא 3 שנים כמעט על כל המוצרים בשוק
אם לא תקבל מהם תשובות, תפנה לסוני העולמית, הם יענו לך בוודאות, אבל נסה קודם את ישפאר.
(זה גם קצת מפתיע כי אין כמעט היום יבואנים שנותנים שנה אחת על המוצרים שלהם ובטח לא סדרות יוקרה)
היום הסטנדרט הוא 3 שנים כמעט על כל המוצרים בשוק
אם לא תקבל מהם תשובות, תפנה לסוני העולמית, הם יענו לך בוודאות, אבל נסה קודם את ישפאר.
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
כמו ש gechts אמר, מניסיון עם חברה אחרת. סיפור דומה.
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.
מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.
כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.
מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.
כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ
אני צהוב-סגול בנשמה, יאלללה חולון מלחמה!
חולוניה!
חולוניה!
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
xmen כתב:כמו ש gechts אמר, מניסיון עם חברה אחרת. סיפור דומה.
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.
מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.
כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ...
לגבי הניסיון שלך במקרה כמו זה, למי איכפת מה המנכ"ל של ישפאר יחשוב עליו ואם הוא יהפוך להיות לקוח של סוני? הוא לא עובד אצלו, המנכ"ל הוא זה שעובד בשביל ישפאר שמייצגת מותג בינלאומי שהשם שלו מחייב את כל אלו שמייצגים אותו לעמוד בסטנדרטים מסויימים של שירות, אם יש פגם ואם יוודע להם שם במשרד הראשי של סוני ביפן (הם עדין יושבים שם נכון? או שהעבירו אותו גם לסין) שישפאר לא עומדים בסטנדרטיים שלהם יהיו להם הרבה מאוד כאבי ראש. השאלה שכל מי שיוצא למלחמה צריך לשאול את עצמו קודם, מה בעצם הוא רוצה להשיג?
יש הרבה דברים שהם לא בסדר בארץ הזאת, הקטע הזה עם האחריות של ישפאר הוא רק טיפה קטנה בים.
וואלה לא סגור שהבנתי את מה שרשמת בשורות הראשונות, אבל חפיף.zeev78 כתב:xmen כתב:כמו ש gechts אמר, מניסיון עם חברה אחרת. סיפור דומה.
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.
מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.
כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ...
לגבי הניסיון שלך במקרה כמו זה, למי איכפת מה המנכ"ל של ישפאר יחשוב עליו ואם הוא יהפוך להיות לקוח של סוני? הוא לא עובד אצלו, המנכ"ל הוא זה שעובד בשביל ישפאר שמייצגת מותג בינלאומי שהשם שלו מחייב את כל אלו שמייצגים אותו לעמוד בסטנדרטים מסויימים של שירות, אם יש פגם ואם יוודע להם שם במשרד הראשי של סוני ביפן (הם עדין יושבים שם נכון? או שהעבירו אותו גם לסין) שישפאר לא עומדים בסטנדרטיים שלהם יהיו להם הרבה מאוד כאבי ראש. השאלה שכל מי שיוצא למלחמה צריך לשאול את עצמו קודם, מה בעצם הוא רוצה להשיג?
יש הרבה דברים שהם לא בסדר בארץ הזאת, הקטע הזה עם האחריות של ישפאר הוא רק טיפה קטנה בים....
ישפאר צריכים את סוני יותר משסוני צריכים את ישפאר , זאת הפואנטה וזה ברור גם. לא יודע איזה כאבי ראש יהיה לסוני, המילה שלהם היא שקובעת.
אין ספק שזאת טיפה קטנה בים.. אבל בדיוק בשביל זה מנסים לעשות את השינוי. בסופו של יום, אנחנו לא משלמים פחות לעומת מקבילינו בניכר.
שיהיה לך בהצלחה ותעדכן אותנו מה יצא!
- 9000es (פותח השרשור)
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 13208
- הצטרף: דצמבר 2008
- מיקום: תל-אביב
- נתן תודות: 595 פעמים
- קיבל תודות: 484 פעמים
שלום .
הבעיה היא שישפאר אינה היבואן המורשה של סוני העולמי לגבי מוצרי ההום טק. ישפאר הוא רק יבואן רשמי בישראל של מוצרי ההום טק .
וכאן הבעיה שהם אינם חייבים לתת את ה 5 שנות אחריות . אבל מצד שני הם כן נותנים אחריות של 3 שנים למסכים הדקים .
וגם 3שנים למצלמות הדיגיטליות שלהם .
אז עדיין אני לא מבין נה הבעיה שלהם לממש את האחריות של 5 שנים למוצרי היוקרה של סדרת ה ES .
יום טוב לכולם .
הבעיה היא שישפאר אינה היבואן המורשה של סוני העולמי לגבי מוצרי ההום טק. ישפאר הוא רק יבואן רשמי בישראל של מוצרי ההום טק .
וכאן הבעיה שהם אינם חייבים לתת את ה 5 שנות אחריות . אבל מצד שני הם כן נותנים אחריות של 3 שנים למסכים הדקים .
וגם 3שנים למצלמות הדיגיטליות שלהם .
אז עדיין אני לא מבין נה הבעיה שלהם לממש את האחריות של 5 שנים למוצרי היוקרה של סדרת ה ES .
יום טוב לכולם .
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
- yairf
- עוסק בתחום
- הודעות: 9363
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: בנימינה
- נתן תודות: 42 פעמים
- קיבל תודות: 199 פעמים
האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר
יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.yairf כתב:האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר...
- 9000es (פותח השרשור)
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 13208
- הצטרף: דצמבר 2008
- מיקום: תל-אביב
- נתן תודות: 595 פעמים
- קיבל תודות: 484 פעמים
zeev78zeev78 כתב:יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.yairf כתב:האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר......
שלום לך .
ישפאר לא עושה טובה לאף אחד .
ראשית המוצרים של סדרת ה ES בנויים ברמה האיכותית ביותר שיש .
יש ברשותי כמה מהמוצרים הללו כבר למעלה מ 20 שנה ואין שום תקלה .
לכן סוני העולמי נותן אחריות של 5 שנים מלאות לגבי מוצרי הסדרה .
בנוסף ישפאר מקבלת את 5 שנות האחריות על מוצרי ה ES מסוני העולמי . אז אני לא מבין מה הבעיה לתת את האחריות של סוני העולמי .
שבוע טוב לך .
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
9000es כתב:zeev78zeev78 כתב:יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.yairf כתב:האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר......
שלום לך .
ישפאר לא עושה טובה לאף אחד .
ראשית המוצרים של סדרת ה ES בנויים ברמה האיכותית ביותר שיש .
יש ברשותי כמה מהמוצרים הללו כבר למעלה מ 20 שנה ואין שום תקלה .
לכן סוני העולמי נותן אחריות של 5 שנים מלאות לגבי מוצרי הסדרה .
בנוסף ישפאר מקבלת את 5 שנות האחריות על מוצרי ה ES מסוני העולמי . אז אני לא מבין מה הבעיה לתת את האחריות של סוני העולמי .
שבוע טוב לך ....
זה לא תקין. שבוע טוב גם לך.
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
זה מה שרשמתי 5 הודעות מעליך9000es כתב:zeev78zeev78 כתב:יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.yairf כתב:האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר......
שלום לך .
ישפאר לא עושה טובה לאף אחד .
ראשית המוצרים של סדרת ה ES בנויים ברמה האיכותית ביותר שיש .
יש ברשותי כמה מהמוצרים הללו כבר למעלה מ 20 שנה ואין שום תקלה .
לכן סוני העולמי נותן אחריות של 5 שנים מלאות לגבי מוצרי הסדרה .
בנוסף ישפאר מקבלת את 5 שנות האחריות על מוצרי ה ES מסוני העולמי . אז אני לא מבין מה הבעיה לתת את האחריות של סוני העולמי .
שבוע טוב לך ....
זה גם הגיוני בעיני,