מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



ישפאר יבואנית סוני בישראל אינה מספקת אחריות מלאה למוצרי היוקרה מסדרת ES


   פורומים > צרכנות > מסחר, שיווק, תמחור ושירות
מחבר הודעה
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 370
מספר הודעות: 11594

 #1  נשלח: ו' 29/01/2010 23:35
ישפאר יבואנית סוני בישראל אינה מספקת אחריות מלאה למוצרי היוקרה מסדרת ES

שלום לכולם .

ישפאר יבואנית סוני בישראל אינה מספקת אחריות מלאה למוצרי היוקרה של סדרות ה ES .

לחברת סוני יש סדרת מוצרים למע' שמע וקולנוע בייתי שנחשבת למוצר יוקרתי והסיומת שלו מסתיימת באותיות ES .

דוגמא רסיבר ........ STR-DA3500ES .

בכל העולם סוני נותנת אחריות של 5 שנים מלאות למוצרים שיש להם את הסיומת ES .

בארץ ישפאר סוני החליטו לתת רק שנת אחריות אחת בלבד.
למרות שיש הנחייה של סוני העולמי לתת 5 שנות אחריות למוצרי היקרה מסדרת ה ES .

רציתי לדעת .. את המשמעות החוקית לגבי האחריות של שנה אחת בלבד .

תודה.
ואשמח לשמוע את דעתכם בנושא .

שבת שלום לכולם .

_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה" .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gechts (שלומי גכט)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 1489

 #2  נשלח: שבת 30/01/2010 0:54

אוליי תשלח מכתב לישפאר עם מה שרשמת כאן בשרשור ותשאל מדוע רק אחריות לשנה

(זה גם קצת מפתיע כי אין כמעט היום יבואנים שנותנים שנה אחת על המוצרים שלהם ובטח לא סדרות יוקרה)
היום הסטנדרט הוא 3 שנים כמעט על כל המוצרים בשוק

אם לא תקבל מהם תשובות, תפנה לסוני העולמית, הם יענו לך בוודאות, אבל נסה קודם את ישפאר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1068
מספר הודעות: 57392

 #3  נשלח: שבת 30/01/2010 0:59

החוק בישראל מחייב שנה אחת לפחות.
אין פה שום הפרה של שום חוק.

_________________
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gechts (שלומי גכט)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 1489

 #4  נשלח: שבת 30/01/2010 1:02

MartinHSabag כתב:
החוק בישראל מחייב שנה אחת לפחות.
אין פה שום הפרה של שום חוק.


חוק זה דבר נכון, אבל במציאות של היום זה באמת "לא יפה" ולא רציני לתת רק שנה, ובטח שלא לסדרות היוקרתיות..

נשארו מעט יבואנים שנותנים רק שנה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
xmen
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2009
מספר הודעות: 81

 #5  נשלח: שבת 30/01/2010 1:45

כמו ש gechts אמר, מניסיון עם חברה אחרת. סיפור דומה.
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.

מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.

כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ

_________________
אני צהוב-סגול בנשמה, יאלללה חולון מלחמה!
חולוניה!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונן
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2004

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 104
מספר הודעות: 4472

 #6  נשלח: שבת 30/01/2010 8:45

אני מניח שאם מקבלים בחו"ל 5 שנים אחריות מטעם היצרן , קיים גיבוי כלשהו של היצרן ליבואן בארץ ,

אי לכך אינני מבין מה הבעיה לתת בארץ אחריות מורחבת ? הרי אם קורה משהו , היצרן בחו"ל מגבה ... לא ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zeev78
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008
הבעות תודה: 150
מספר הודעות: 5528

 #7  נשלח: שבת 30/01/2010 9:09

xmen כתב:
כמו ש gechts אמר, מניסיון עם חברה אחרת. סיפור דומה.
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.

מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.

כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ



לגבי הניסיון שלך במקרה כמו זה, למי איכפת מה המנכ"ל של ישפאר יחשוב עליו ואם הוא יהפוך להיות לקוח של סוני? הוא לא עובד אצלו, המנכ"ל הוא זה שעובד בשביל ישפאר שמייצגת מותג בינלאומי שהשם שלו מחייב את כל אלו שמייצגים אותו לעמוד בסטנדרטים מסויימים של שירות, אם יש פגם ואם יוודע להם שם במשרד הראשי של סוני ביפן (הם עדין יושבים שם נכון? או שהעבירו אותו גם לסין) שישפאר לא עומדים בסטנדרטיים שלהם יהיו להם הרבה מאוד כאבי ראש. השאלה שכל מי שיוצא למלחמה צריך לשאול את עצמו קודם, מה בעצם הוא רוצה להשיג?
יש הרבה דברים שהם לא בסדר בארץ הזאת, הקטע הזה עם האחריות של ישפאר הוא רק טיפה קטנה בים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
xmen
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2009
מספר הודעות: 81

 #8  נשלח: שבת 30/01/2010 13:09

zeev78 כתב:
xmen כתב:
כמו ש gechts אמר, מניסיון עם חברה אחרת. סיפור דומה.
תדבר עם היבואן בארץ, לא הולך (ורוב הסיכויים שלא ילך כי יש סיבה למה הוא לא רוצה 5 שנים ונותן שנה).
שלח מייל לסוני העולמית, תגיד להם שאתה נדהם מכך, שכלקוח קבוע של מוצרי סוני שרכש בעולם וזכה ל5 שנות אחריות על כל מוצרי היוקרה, ועתה רכשת בארץ מוצר יוקרה שלהם כי אתה לקוח נאמן ואתה זוכה רק לשנה אחריות למרות המדיניות העולמית שלהם בנושא 5 שנות אחריות.
ותציין שאם אכן כך הדבר בארץ, לצערך אתה לא תחזור להיות לקוח של סוני.

מניסיון שהיה לי עם חברה אחרת, ביום למחרת כבר היה טלפון למנכ"ל היבואן בארץ, שיחה בינלאומית. בואו נאמר שהוא לא היה מרוצה בכלל.
בארץ עושים מה שרוצים ומרבים לזלזל בלקוח. העיקר יש להם בלעדיות.
וזה לפעמים מדהים לראות איך בחו"ל, חברות ענק, לא מדובר על יבואן מקומי או משהו, שיש להן מיליוני לקוחות, ילחמו על כל אחד.

כמה קשה למצוא עסקים רציניים בארץ... מדהים. בחו"ל הבדלים של שמים וארץ



לגבי הניסיון שלך במקרה כמו זה, למי איכפת מה המנכ"ל של ישפאר יחשוב עליו ואם הוא יהפוך להיות לקוח של סוני? הוא לא עובד אצלו, המנכ"ל הוא זה שעובד בשביל ישפאר שמייצגת מותג בינלאומי שהשם שלו מחייב את כל אלו שמייצגים אותו לעמוד בסטנדרטים מסויימים של שירות, אם יש פגם ואם יוודע להם שם במשרד הראשי של סוני ביפן (הם עדין יושבים שם נכון? או שהעבירו אותו גם לסין) שישפאר לא עומדים בסטנדרטיים שלהם יהיו להם הרבה מאוד כאבי ראש. השאלה שכל מי שיוצא למלחמה צריך לשאול את עצמו קודם, מה בעצם הוא רוצה להשיג?
יש הרבה דברים שהם לא בסדר בארץ הזאת, הקטע הזה עם האחריות של ישפאר הוא רק טיפה קטנה בים.


וואלה לא סגור שהבנתי את מה שרשמת בשורות הראשונות, אבל חפיף.
ישפאר צריכים את סוני יותר משסוני צריכים את ישפאר , זאת הפואנטה וזה ברור גם. לא יודע איזה כאבי ראש יהיה לסוני, המילה שלהם היא שקובעת.

אין ספק שזאת טיפה קטנה בים.. אבל בדיוק בשביל זה מנסים לעשות את השינוי. בסופו של יום, אנחנו לא משלמים פחות לעומת מקבילינו בניכר.

שיהיה לך בהצלחה ותעדכן אותנו מה יצא!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 370
מספר הודעות: 11594

 #9  נשלח: שבת 30/01/2010 15:48

שלום .

הבעיה היא שישפאר אינה היבואן המורשה של סוני העולמי לגבי מוצרי ההום טק. ישפאר הוא רק יבואן רשמי בישראל של מוצרי ההום טק .

וכאן הבעיה שהם אינם חייבים לתת את ה 5 שנות אחריות . אבל מצד שני הם כן נותנים אחריות של 3 שנים למסכים הדקים .
וגם 3שנים למצלמות הדיגיטליות שלהם .

אז עדיין אני לא מבין נה הבעיה שלהם לממש את האחריות של 5 שנים למוצרי היוקרה של סדרת ה ES .

יום טוב לכולם .

_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה" .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yairf (יאיר פ.)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2004

מיקום: בנימינה
הבעות תודה: 159
מספר הודעות: 9093

 #10  נשלח: שבת 30/01/2010 17:51

האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר

_________________
AudioClinic
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zeev78
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008
הבעות תודה: 150
מספר הודעות: 5528

 #11  נשלח: שבת 30/01/2010 19:49

yairf כתב:
האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר


יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.
(1) הבעות תודה: Shtirlitz
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 370
מספר הודעות: 11594

 #12  נשלח: שבת 30/01/2010 23:14

zeev78 כתב:
yairf כתב:
האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר


יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.


zeev78
שלום לך .

ישפאר לא עושה טובה לאף אחד .
ראשית המוצרים של סדרת ה ES בנויים ברמה האיכותית ביותר שיש .
יש ברשותי כמה מהמוצרים הללו כבר למעלה מ 20 שנה ואין שום תקלה .

לכן סוני העולמי נותן אחריות של 5 שנים מלאות לגבי מוצרי הסדרה .
בנוסף ישפאר מקבלת את 5 שנות האחריות על מוצרי ה ES מסוני העולמי . אז אני לא מבין מה הבעיה לתת את האחריות של סוני העולמי .

שבוע טוב לך .

_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה" .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zeev78
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008
הבעות תודה: 150
מספר הודעות: 5528

 #13  נשלח: א' 31/01/2010 7:27

9000es כתב:
zeev78 כתב:
yairf כתב:
האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר


יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.


zeev78
שלום לך .

ישפאר לא עושה טובה לאף אחד .
ראשית המוצרים של סדרת ה ES בנויים ברמה האיכותית ביותר שיש .
יש ברשותי כמה מהמוצרים הללו כבר למעלה מ 20 שנה ואין שום תקלה .

לכן סוני העולמי נותן אחריות של 5 שנים מלאות לגבי מוצרי הסדרה .
בנוסף ישפאר מקבלת את 5 שנות האחריות על מוצרי ה ES מסוני העולמי . אז אני לא מבין מה הבעיה לתת את האחריות של סוני העולמי .

שבוע טוב לך .



זה לא תקין. שבוע טוב גם לך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונן
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2004

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 104
מספר הודעות: 4472

 #14  נשלח: א' 31/01/2010 8:05

9000es כתב:
zeev78 כתב:
yairf כתב:
האמת? עד כמה שזה נשמע מוזר, אני ממש מבין אותם!
המוצרים של סדרת ES בנויים לתלפיות, ונותנים רמת איכות גבוהה, אלא שרמת הסיבוכיות שלהם גורמת לכך שטיפול בהם ואיתור תקלות הוא פשוט סיוט, ןלוקח זמן רב, שלא לדבר על עלות גבוהה של חלקים. אני לא יודע כמה היבואן מרוויח על המוצרים האלו, אבל להשבית מעבדה לשבועיים בגלל מגבר אחד שנדפק, הורס את הכדאיות הכלכלית של למכור 20 מוצרים כאלו בשנה. מה גם שלא ניתן לשלוח מגבר של 30 ק"ג לחו"ל בשביל תיקון.
יאיר


יבואן שלא מסוגל לתת שירות לפי הסטנדרט העולמי שיסגור את הבאסטה. מה זאת אומרת לא יכול לטפל בסידרת הES כי החלקים יקרים? לדרוש אלפי שקלים עבור המוצר הוא כן יכול אבל לתת שירות הוא לא יכול? סלח לי אבל אני לא מסכים לדיעות שלך בנושא. הסיוט הכי גדול הוא לקנות מוצר באלפי שקלים ואחרי שנה אם משהו קורה לגלות שהוא שווה לפי משקל המתכת שממנו הוא עשויי. אם כל כך קשה ליבואן לעמוד בהוצאות התיקונים למה לא להציע ללקוח שירות לכמה שנים נוספות בתשלום סימלי נוסף? זה נהוג ברשתות הגדולות של מוצרי חשמל בארצות הברית.


zeev78
שלום לך .

ישפאר לא עושה טובה לאף אחד .
ראשית המוצרים של סדרת ה ES בנויים ברמה האיכותית ביותר שיש .
יש ברשותי כמה מהמוצרים הללו כבר למעלה מ 20 שנה ואין שום תקלה .

לכן סוני העולמי נותן אחריות של 5 שנים מלאות לגבי מוצרי הסדרה .
בנוסף ישפאר מקבלת את 5 שנות האחריות על מוצרי ה ES מסוני העולמי . אז אני לא מבין מה הבעיה לתת את האחריות של סוני העולמי .

שבוע טוב לך .


זה מה שרשמתי 5 הודעות מעליך

זה גם הגיוני בעיני,
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 370
מספר הודעות: 11594

 #15  נשלח: א' 31/01/2010 19:20

כנראה בארץ כל העניין לגבי תקופת אחריות לגבי מוצרי חשמל . לא מעוגן בחוק .
וזה גורם ליבואנים לעשות מה שהם רוצים . פשוט הם מנצלים את הפרצות בחוק .

_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה" .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מסחר, שיווק, תמחור ושירות

  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
  קוד: קוד אבטחה
  הקש קוד:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע למשאלים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht