שלום
לפני חודש וחצי, יצרו קשר עם אבא שלי משירות מכירות של מנויי מעריב, ועניינו אותו במנוי לעיתון.
אבא שלי התלבט, בסוף החליט שכן, ותיאם עם הנציג שהמנוי יחל ב- 17/04 , היום בו נגמר המנוי ל"ידיעות".
עוד באותו יצר אבא שלי קשר עם אותו נציג, והחליט שהוא רוצה לבטל את העסקה (אמא שלי פשוט התנגדה, ורצתה להמשיך עם ידיעות).
הנציג הודיע שאין בעיה, והמנוי יבוטל.
ההורים שלי חזרו לארץ ב- 16/4, יום שישי לפנות בוקר, והופתעו לראות כי הגיע עיתון מעריב בכל זאת, על אף הביטול.
היות והגיעו מוקדם בבוקר, והלכו לישון, יצר קשר אבא שלי עם מערכת העיתון ביום ראשון בבוקר, סיפר את הסיפור, והודיעו לו שהמנוי יבוטל, אבל זה ייקח 3-4 ימים עד שיתעדכן במערכת.
חלפו ה- 4 ימים, והעיתון ממשיך להגיע.. אבאל שלי שוב יצר קשר, דיבר עם נציג שימור לקוחות, וזה הודיע לו שאין לו אפשרות לבטל את המנוי, אלא בהטלת קנס של 250 ש"ח.
עזבו ששום דבר על קנס לא הובא לידיעתו של אבא שלי,
אבל "איך אפשר לסרב לבטל לי משהו, שכבר הודעתם לי שבוטל...", שאל אבא שלי, אבל הנציג בשם איתי לב הודיע לו שכל הנושא לא מתועד אצלם, ושעל אבא שלי להוכיח שהוא אכן ביקש לבטל המנוי באותו היום בו הצטרף.
"למה לא ביטלת רת המנוי כבר ב- 16/04, כשראית שקבלת את העיתון?" שאל הנציג.
אבא שלי הודיע להם שרק באותו יום חזר מחו"ל, ולא היתה לו אפשרות היות וחזר מוקדם בבוקר, ומייד הלך לישון.
לאחר טלפונים רבים והרבה עצבים, דיבר אתמול עם נציגה, הסביר לה בפעם העשירית את הסיפור, ושימו לב לדרישה:
"שלח לנו בבקשה צילום הדרכון, על מנת להוכיח לנו כי חזרת לארץ לאחר שהתקבל העיתון הראשון".
אני כותב את זה, ועדיין בהלם.
אתם מבינים עד לאיזו רמה ניתן לרדת..?
אתם מבינים כמה השירות שלהם בזיוני?
פשוט לא להאמין.
היום, לאחר, שאבא שלי שלח את הפקס עם צילום הדרכון, הוא יצר קשר והבטיחו לו שיחזרו אליו עם תשובה בשעה 14:00, משלא חזרו אליו, הוא יצר איתם קשר שוב, והודיעו לו שעד שעה 17:00 יחזרו אליו. כמובן שאף אחד לא התקשר.
בשעה 17:30 הוא שוב יצר קשר, ונחשו מה? המוקד עובד עד 17:00.
בקיצר, חבורה של רמאים.
אעדכן בהמשך.
בכל מקרה, לפני שאתם מתקשרים עם העיתון הזה, ולפני שאתם מחדשים את המנוי, תחשבו פעמיים.
שירות לקוחות- מנויי עיתון מעריב- פשוט בזיון!!
- Gili_Regev (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 5111
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: גילי
- מיקום: לפלנד
- נתן תודות: 343 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
לגבי הדרכון, אני מאמין שאם תראה עם איזה תירוצים אנשים מתקשרים לשירות לקוחות היית יותר מבין אותם.
אני מבין אותם לחלוטין. זה שוק מת ומשנה לשנה פחות ופחות אנשים מתעניינים בענתיקא הזו שנקראית עיתון יומי. הם צריכים להלחם על כל מנוי.
אני מנוי לעיתון שישי בלבד והם מתקשרים כל שלושה שבועות לנסות ולשכנע אותי להרחיב את המנוי. זה מגיע כבר למצבים בזויים לחלוטין שבהם הם מציעים לי שיתנו לי את הלבלב של איש המכירות אם רק אנסה בחינם לקבל את העיתון היומי לשלושה חודשים.
אני מסביר להם שאני רוצה רק את המוסף בשביל שיהיה לי מה לקרוא על האסלה... את החדשות שלי אני מקבל מאתר CNN מ USA today וחדשות בעברית לרוב מגוגל ניוז.
עם הגעת האייפד, גם מנהג קריאת המוסף בשירותים ככל הנראה יסתיים...
אני מבין אותם לחלוטין. זה שוק מת ומשנה לשנה פחות ופחות אנשים מתעניינים בענתיקא הזו שנקראית עיתון יומי. הם צריכים להלחם על כל מנוי.
אני מנוי לעיתון שישי בלבד והם מתקשרים כל שלושה שבועות לנסות ולשכנע אותי להרחיב את המנוי. זה מגיע כבר למצבים בזויים לחלוטין שבהם הם מציעים לי שיתנו לי את הלבלב של איש המכירות אם רק אנסה בחינם לקבל את העיתון היומי לשלושה חודשים.
אני מסביר להם שאני רוצה רק את המוסף בשביל שיהיה לי מה לקרוא על האסלה... את החדשות שלי אני מקבל מאתר CNN מ USA today וחדשות בעברית לרוב מגוגל ניוז.
עם הגעת האייפד, גם מנהג קריאת המוסף בשירותים ככל הנראה יסתיים...
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- Gili_Regev (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 5111
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: גילי
- מיקום: לפלנד
- נתן תודות: 343 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
התכוונתי אכן לתת לזה עד מחר.sufgi123 כתב:תבטלו את הוראת הקבע בכרטיס האשראי .
תתנו למעריב לרדוף אחריכם....
אם מחר בבוקר העניין לא ייסגר,
הליך "הכחשת עסקה" דרך חברת האשראי ייצא אל הפועל.
עופר,
אני לא מבין אותך,
אנחנו צריכים לאזן את השוק הגוסס הזה..?
אתה יודע מה הכי מעצבן פה?
שבעיתון הזה יש פינה באחד המוספים, בה צרכנים מתלוננים על שירות גרוע שניתן להם מכל מיני נותני שרותים,
והעיתון מנצל כוחו בפרסום על מנת לעזור לאותם לקוחות, בו בזמן שהוא עצמו מתעלל בלקוחותיו.
הכל צביעות, כי כשזה נוגע אליהם- הם לא רואים ממטר..
...
אני מציע בנוסף להעלות את טענותך באתר "תלונה" http://www.tluna.co.il/
התלונות באתר זה מטופלות בד"כ ע"י מנהלים ולא מוקדנים .
התלונות באתר זה מטופלות בד"כ ע"י מנהלים ולא מוקדנים .
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים