שרשור תגובות: מורידים סרטים, מוזיקה או סדרות? SOPA עלולה להעלים את כל זה בקרוב

חדשות ועדכונים של HT Magazine
oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

שרשור תגובות: מורידים סרטים, מוזיקה או סדרות? SOPA עלולה להעלים את כל זה בקרוב

נושא שלא נקרא #1 

למאמר: מורידים סרטים, מוזיקה או סדרות? SOPA עלולה להעלים את כל זה בקרוב

תמונה
תכירו את SOPA שזה קיצור של "Stop Online Piracy Act", הצעת חוק לקונגרס
מאוקטובר שלאחרונה הוקפאה, אבל יש סימנים שעלולה לחזור. למה חוק אמריקאי
צריך לעניין ישראלים? דבר ראשון התקדים מסוכן ביותר. דבר שני, פעולות שונות של SOPA כבר כיום משפיעות על מקומות שונים בעולם, כולל ישראל.
מה זה SOPA?
פעולה שהופכת כל הורדה לעברה פלילית. המשמעות היא שכל מי שעוזר לכם
להוריד (למשל ספקית האינטרנט) חשופה לתביעות ומחובתה להסיר ולמנוע מכם
הורדה שכזו. SOPA מאפשרת לספקי התוכן לתבוע את ספקיות האינטרנט ...

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

כתבה מעניינת

נושא שלא נקרא #2 

תודה עופר.
לפחות מבדיקה שערכתי על עצמי אני מקבל :

Hi. We have no records on you.

This means you are using a private torrent tracker or, of course, you may not be a torrent user at all! It happens.


אז ככל הנראה המעקב אחרי עדיין לא ממש מוצלח..... :lol:

agent__smith
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6317
הצטרף: יולי 2010
מיקום: איפשהוא במטריקס
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

מזל שהאמריקאים לא שולטים ברשת. בכלל נעשה שם האח הגדול יותר מדי...........
יש לי מחשב משחקים מה זה עצבני !!!!

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

agent_smith

בדוק שנית. שים לב כמה תוכן עולה מארה"ב ותגלה שכמעט כל התוכן הרציני עולה משם. חוק כזה די יחסל את התחום כי הוא חושף את כל הצד הנעלם של התעשיה הזו לתביעות.

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6782
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: אורי שמאי
מיקום: שלומית (בונה סוכה)
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

מתחיל להיות קשה כל ענין הסרטים/סדרות ברשת.
אני לא מבין למה לא הולכים על מודל חיובי שגם יכניס הרבה כסף!
כאשר סרט יוצא לקולנוע...צריך כעבור שבוע (אולי אפילו פחות) לשחרר אותו להורדה באתרים חוקיים (כמובן באיכות מקסימלית ועם כתוביות לבחירה) ....
אני מאמין שאפילו אם סרט כזה יעלה 2 דולר עדיין יהיו הרבה שיורידו בצורה חוקים ויהנו מצפיה בביתם.
החברות יכניסו הרבה כסף בצורה זו (תוך כדי סגירת כל האמצעים הלא חוקיים והחינמיים)
אני אישית אוציא בכיף 50 שח בחודש על סרטים חוקיים מהרשת (באיכות וחוקי) ....אני לא מנוי לאף חברה אגב (לא Yes ולא Hot)
זה המודל ואין בילתו!

agent__smith
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6317
הצטרף: יולי 2010
מיקום: איפשהוא במטריקס
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

עופר טעות בידך. אני לא יודע באחוזים אבל רוסיה ואירופה תוספים חלק לא קטן.
יש לי מחשב משחקים מה זה עצבני !!!!

arnold
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 904
הצטרף: מאי 2009
נתן תודות: 182 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

uris כתב:מתחיל להיות קשה כל ענין הסרטים/סדרות ברשת.
אני לא מבין למה לא הולכים על מודל חיובי שגם יכניס הרבה כסף!
כאשר סרט יוצא לקולנוע...צריך כעבור שבוע (אולי אפילו פחות) לשחרר אותו להורדה באתרים חוקיים (כמובן באיכות מקסימלית ועם כתוביות לבחירה) ....
אני מאמין שאפילו אם סרט כזה יעלה 2 דולר עדיין יהיו הרבה שיורידו בצורה חוקים ויהנו מצפיה בביתם.
החברות יכניסו הרבה כסף בצורה זו (תוך כדי סגירת כל האמצעים הלא חוקיים והחינמיים)
אני אישית אוציא בכיף 50 שח בחודש על סרטים חוקיים מהרשת (באיכות וחוקי) ....אני לא מנוי לאף חברה אגב (לא Yes ולא Hot)
זה המודל ואין בילתו!
...
היתה לי שיחה מעניינת בנושא לפני כשבוע עם כמה גורמים מעורבים עמוק בתחום DRM (אני גם איכשהוא שם)
דובר שם שכולם מחפשים כרגע מודל שמצד אחד יעבוד ובאמת יהיה 'מקובל' על הצרכנים שהיום מורידים לא חוקית ומצד שני לא יהרוס את התעשיה הנוכחית כמו שקרה עם תעשיית המוזיקה בעקבות I-TUNES
לפחות כרגע עושה רושם שלא מצאו את הנוסחה המנצחת.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

oferlaor כתב:agent_smith

בדוק שנית. שים לב כמה תוכן עולה מארה"ב ותגלה שכמעט כל התוכן הרציני עולה משם. חוק כזה די יחסל את התחום כי הוא חושף את כל הצד הנעלם של התעשיה הזו לתביעות.
...
החוק הזה יציל את התחום, סוף סוף ישלמו ליוצרים.

kuku1000
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 757
הצטרף: פברואר 2007
שם מלא: ארי בן משה
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 33 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אל תעשו לי את זה....
פיהוק זה הדרך של הגוף להגיד שיש לך פחות מ20% סוללה

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

uris כתב:מתחיל להיות קשה כל ענין הסרטים/סדרות ברשת.
אני לא מבין למה לא הולכים על מודל חיובי שגם יכניס הרבה כסף!
כאשר סרט יוצא לקולנוע...צריך כעבור שבוע (אולי אפילו פחות) לשחרר אותו להורדה באתרים חוקיים (כמובן באיכות מקסימלית ועם כתוביות לבחירה) ....
אני מאמין שאפילו אם סרט כזה יעלה 2 דולר עדיין יהיו הרבה שיורידו בצורה חוקים ויהנו מצפיה בביתם.
החברות יכניסו הרבה כסף בצורה זו (תוך כדי סגירת כל האמצעים הלא חוקיים והחינמיים)
אני אישית אוציא בכיף 50 שח בחודש על סרטים חוקיים מהרשת (באיכות וחוקי) ....אני לא מנוי לאף חברה אגב (לא Yes ולא Hot)
זה המודל ואין בילתו!
...
2 דולר לסרט ושבוע אחרי שהוא יוצא - אני מאמין שהקולנועים לא יעמדו בזה. המודל הוא מודל הלימון:
סחוט כמה שיותר בהתחלה, אחר כך תוציא לכבלים ולבלו ריי/DVD וכדומה. תראה כמה אוואטר הרוויח בקולנוע ותבין שכמעט ואין סיכוי שיוציאו את הסרטים במודל של שבוע אחר כך. מועד מאוחר יותר כן.
Agent_Smith - כאחד שלומד תקשורת (לא רשתות אלא מדיה) , אני חושב שאתה טועה. יש לארה"ב המון כוח, החברות היום הן גלובליות, הן יכולות ברגעים לחתוך העברות קבצים. האינטרנט אינו חינם. ברגע שיעבירו חוק שיכאיב לספקית שירות בארה"ב, מספיק שיש לה סניף באירופה - זה יגיע גם לשם. רוסיה לא תוכל להישאר לבד במערכה.
אני פסימי מטבעי, אם החוק הזה יעבור (והוא יעבור בסופו של דבר) ייאלצו לתת מודל מוצלח כדוגמת ITUNES.

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

לארהב אין כח לעצור את הגרעין האירני אז נראה לכם שיעצרו אותנו מלהוריד ??
זה כמו אצלנו - המחוקקים הם שיאני השכר אז מדוע שיגבילו אותו ? כנ"ל בהורדות, אני מניח שמי שמוריד אילו לא החברה חסרי הממון מגורגיה שלא שמעו מעולם על סטרימר אלא "הבנים של".

בקיצור לא נראה שיש חדש תחת השמש.

דרך אגב אני כמעט ולא הולך לקולנוע בלי קשר לאם אני מוריד או לא. הדבר היחיד שנפגע ממני זאת ספריית הDVD שהפסקתי ללכת אליה.

הילדים שלי לעומת זאת הולכים עם חבריהם לקולנוע לא משנה מה אני יוריד להם. הם רוצים לראות את הסרטים שלהם כשהם רק יוצאים, יחד עם חבריהם ורצוי בתלת מימד עם חבילת פופקורן ביד.

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

kobbi, שני ווירוסים במערכת קריטית באירן, עוד כל מיני תקלות מוזרות ואין כוח לעצור אותם ? אוקי...
מעבר לזה - כאן מדובר על מרחב ווירטואלי ולא על מרחב פרטי כמו כור אטומי, ההשוואה לא נראית לי במקום.
Vocare Ad Regnum

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6782
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: אורי שמאי
מיקום: שלומית (בונה סוכה)
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

TANDBERG כתב:
uris כתב:מתחיל להיות קשה כל ענין הסרטים/סדרות ברשת.
אני לא מבין למה לא הולכים על מודל חיובי שגם יכניס הרבה כסף!
כאשר סרט יוצא לקולנוע...צריך כעבור שבוע (אולי אפילו פחות) לשחרר אותו להורדה באתרים חוקיים (כמובן באיכות מקסימלית ועם כתוביות לבחירה) ....
אני מאמין שאפילו אם סרט כזה יעלה 2 דולר עדיין יהיו הרבה שיורידו בצורה חוקים ויהנו מצפיה בביתם.
החברות יכניסו הרבה כסף בצורה זו (תוך כדי סגירת כל האמצעים הלא חוקיים והחינמיים)
אני אישית אוציא בכיף 50 שח בחודש על סרטים חוקיים מהרשת (באיכות וחוקי) ....אני לא מנוי לאף חברה אגב (לא Yes ולא Hot)
זה המודל ואין בילתו!
...
2 דולר לסרט ושבוע אחרי שהוא יוצא - אני מאמין שהקולנועים לא יעמדו בזה. המודל הוא מודל הלימון:
סחוט כמה שיותר בהתחלה, אחר כך תוציא לכבלים ולבלו ריי/DVD וכדומה. תראה כמה אוואטר הרוויח בקולנוע ותבין שכמעט ואין סיכוי שיוציאו את הסרטים במודל של שבוע אחר כך. מועד מאוחר יותר כן.
Agent_Smith - כאחד שלומד תקשורת (לא רשתות אלא מדיה) , אני חושב שאתה טועה. יש לארה"ב המון כוח, החברות היום הן גלובליות, הן יכולות ברגעים לחתוך העברות קבצים. האינטרנט אינו חינם. ברגע שיעבירו חוק שיכאיב לספקית שירות בארה"ב, מספיק שיש לה סניף באירופה - זה יגיע גם לשם. רוסיה לא תוכל להישאר לבד במערכה.
אני פסימי מטבעי, אם החוק הזה יעבור (והוא יעבור בסופו של דבר) ייאלצו לתת מודל מוצלח כדוגמת ITUNES.
...
או קיי אז 4 דולר....הנקודה היא שגם ככה אנשים מורידים בחינם! אז ככה לפחות יהיו הכנסות ,
אני מאמין שאנשים וגם אני הולכים לקולנוע(לעיתים ...רחוקות/קרובות) בכל מקרה , אז השיקול ללכת לקולנוע הוא לא אם הקובץ כבר נמצא ברשת (כי הוא נמצא!) , השיקול הוא אחר (בילוי , אווירה אחרת , שלוב עם בילוי אחר בחוץ וכו')
לכן זה win win בכל מקרה, אף אחד לא יבטל הליכה לקולנוע כי הקובץ נמצא ברשת (הוא נמצא בכל מקרה) , אבל מצד שני אנשים יורידו תמורת סכום סמלי , אחד בגלל טעם מוסרי והשני כי זה יהיה נוח יותר, ואולי גם ישולב עם מבצעי פיצה וכו' ...פורמט מצוין המתאים לימינו.

gimm
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 660
הצטרף: אוגוסט 2005
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

asaf23 כתב:
החוק הזה יציל את התחום, סוף סוף ישלמו ליוצרים.
...
אשרי המאמין... אל תעצור את נשימתך בזמן שאתה מחכה!

כפי שרבים חושבים גם לדעתי הקרב הזה הוא אבוד, לא חשוב איך מסתכלים על זה. אלא אם יימצא המודל השווה לכל נפש לצריכה חוקית של תוכן (מה שלא יקרה עד אשר יצרניות התוכן יגיעו ליאוש מוחלט), או לחליפין יסגרו את האינטרנט ויזרקו את המפתח לים עם משקולת 50 קילו קשורה אליו, הרי הורדות בלתי חוקיות ימשיכו ואף יתעצמו.
"המוח היהודי", שתכונות לא מעטות ממנו ירשו גם כמה לא-יהודים, תמיד ימצא את הפטנטים למצות את חופש מידע וגם... להינות מדרך יותר זולה להגיע לתכנים שמעניינים אותו.
* סגרו את נאפסטר? קיבלנו את אימיול.
* אימיול לא ידידותי ומואט ע"י הספקיות? אודרוב לביטטורנט.
* ביטטורנט נחסם גם הוא, או ייחסם/יתבצע מעקב? נולדו ההורדות הישירות (עופר אפרופו האתר שעוקב אחרי הטורנטים... ביטטורנט זה כל כך 2010... 8) )
* הורדות ישירות יזוהו וייחסמו גם הן באיזושהי צורה (איך לעזאזל?)? ימציאו מנגנון עוקף כלשהו (חשבו על האופציות הטמונות בהצפנה, הסוואת תעבורה דרך פורטים דינמיים, ועוד ועוד... ואני לא ממש מחזיק מעצמי מומחה)

דעתי האישית, גם אם החוק הזה יעבור כמו שהוא במתכונת 1984 המלאה שלו אז יקח זמן רב מאוד אם בכלל עד שעמך ישראל ייאלץ להרים ידיים ולהתחיל לשלם.

ואכן כן - סרטים בסלון זה כיף, אבל אין תחליף לבילוי בקולנוע עם חבילת פופקורן ביד :אחלה:

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6782
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: אורי שמאי
מיקום: שלומית (בונה סוכה)
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

"המוח היהודי", שתכונות לא מעטות ממנו ירשו גם כמה לא-יהודים
...
חחחחח

שלח תגובה

חזור אל “חדשות HT”