wpfreaky אני אשמור על קור רוח ולא אייחס לדברי ההבל שלך איזו שהיא משמעות, ברור כאן שאתה מנסה ליצור פרובוקציות כנגד באג.
אני לקוח שלהם כבר שנים רבות ואין לי שום בעיה עם המוצרים, עם השירות ועם המחירים. כל דבר בהתאם ואתה לא יכול להשוות לי לוח אם שזה חומרה ובאג לא מתעסקים בזה בכלל לסטרימר שבאג מייבאים רשמית, מספקים לך תמיכה בכל השבוע טלפונית ללא עלות נוספת ואחריות רשמית. בקיצור שיהיה לך בהצלחה בציד המכשפות, מי שמכיר את השירות של באג ומוקיר ידע להעריך את דבריי. חבל לי רק שהפורום פה נותן במה לדברים ירודים מסוג זה כמו "יקר לי"... זה כמו שאבכה על כך שטלוויזיה LG עולה יקר מאוד בוואלה שופס (כי הם משווקים מטעם ח.י. יבואן רשמית) לעומת גטאיט שמשווקים מטעם י.שלום שהוא יבואן פרללי.. חבל שזו רמת הפורום.. יש דברים שעדיף לחסוך לנו מקריאה מיותרת.. לדעתי.
BUG חושבים שאנחנו פראיירים ?
- benny123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5991
- הצטרף: אוקטובר 2009
- מיקום: אצלך במחשב
- נתן תודות: 556 פעמים
- קיבל תודות: 937 פעמים
לא לוקח אישית דבר, אין לי מניות בבאג זה בסדר.
המחירים גבוהים כי צריכים להיות מציאותיים אבל באג מחזיקה בחנויות שיושבות בקניונים, מערך גדול במיוחד של חנויות בכל הארץ כולל דיוטי פרי בשדה ועוד המון עובדים, פרסום בתקשורת, מעבדות, מוקד תמיכה טלפוני שפעיל כל השבוע ובטוח עוד... אז המחיר גבוה כי הוא צריך לכסות על כל העלויות של הרשת לטובת הלקוחות. רשת באג אם לא ידוע לך הגיע מעתיד מחשבים, היא הרשת הכי וותיקה אם אני לא טועה למחשבים פה בארץ.. KSP ואייבורי קמו מכלום ומה שהם עושות זה למכור בזול ומאוד זול חומרה כי הם יכולות להרשות לעצמן, סתכל איפה הן ממוקמות, תנסה להגיע טלפונית ולקבל שירות/תמיכה, מה רמת האחריות שלהן מול הלקוח? כנגד החיוביות שלך יש מלא שלילי ברשת.. אז הזול מזמן הפסיק לרגש אותי כי האמת לא בא לי אחרי כמה חודשים לשלם ביוקר כי רציתי זול.
זכות הבחירה מאיפה לקנות/בכמה לקנות שמורה ללקוח קרי אתה ואני, את דעתך אני מכבד אבל אין צורך לצאת כנגד באג במסע צלב זה הכל, גם אני חושב שיש המון חנויות שיכולות להוריד מחיר אבל זו לא החלטה שלי להחליט בעבורן. ואגב באג יוצאות ממש בסדר אם תעכוב בפייסבוק למשל אתה תראה שכל שבוע יש מבצע על כמה מוצרים נבחרים, שכל סוף שנה יש בלאק פריידי.
אז אם הרשת הזאת הייתה אוכלת את לקוחותיה אז למה קהל הלקוחות (למשל אני) בוחרים לחזור אליה שוב ושוב לטובת רכישות חוזרות? למה היא ממשיכה לפתוח עוד סניפים ברחבי הארץ ולהצליח?
אתה אומר באג אתה מדבר על שירות!
אתה אומר קרביץ אתה מדבר עם עזרים למשרד
אתה מדבר על אייבורי ו-KSP... מה הקוניטצייה הראשונה שתעלה לך בראש? לי כמו שנאמר כבר פה זה מחסן עם עמידה בתור יותר גרוע מקופת חולים.
המחירים גבוהים כי צריכים להיות מציאותיים אבל באג מחזיקה בחנויות שיושבות בקניונים, מערך גדול במיוחד של חנויות בכל הארץ כולל דיוטי פרי בשדה ועוד המון עובדים, פרסום בתקשורת, מעבדות, מוקד תמיכה טלפוני שפעיל כל השבוע ובטוח עוד... אז המחיר גבוה כי הוא צריך לכסות על כל העלויות של הרשת לטובת הלקוחות. רשת באג אם לא ידוע לך הגיע מעתיד מחשבים, היא הרשת הכי וותיקה אם אני לא טועה למחשבים פה בארץ.. KSP ואייבורי קמו מכלום ומה שהם עושות זה למכור בזול ומאוד זול חומרה כי הם יכולות להרשות לעצמן, סתכל איפה הן ממוקמות, תנסה להגיע טלפונית ולקבל שירות/תמיכה, מה רמת האחריות שלהן מול הלקוח? כנגד החיוביות שלך יש מלא שלילי ברשת.. אז הזול מזמן הפסיק לרגש אותי כי האמת לא בא לי אחרי כמה חודשים לשלם ביוקר כי רציתי זול.
זכות הבחירה מאיפה לקנות/בכמה לקנות שמורה ללקוח קרי אתה ואני, את דעתך אני מכבד אבל אין צורך לצאת כנגד באג במסע צלב זה הכל, גם אני חושב שיש המון חנויות שיכולות להוריד מחיר אבל זו לא החלטה שלי להחליט בעבורן. ואגב באג יוצאות ממש בסדר אם תעכוב בפייסבוק למשל אתה תראה שכל שבוע יש מבצע על כמה מוצרים נבחרים, שכל סוף שנה יש בלאק פריידי.
אז אם הרשת הזאת הייתה אוכלת את לקוחותיה אז למה קהל הלקוחות (למשל אני) בוחרים לחזור אליה שוב ושוב לטובת רכישות חוזרות? למה היא ממשיכה לפתוח עוד סניפים ברחבי הארץ ולהצליח?
אתה אומר באג אתה מדבר על שירות!
אתה אומר קרביץ אתה מדבר עם עזרים למשרד
אתה מדבר על אייבורי ו-KSP... מה הקוניטצייה הראשונה שתעלה לך בראש? לי כמו שנאמר כבר פה זה מחסן עם עמידה בתור יותר גרוע מקופת חולים.
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
אכן הפריבילגיה היכן לקנות שמורה ללקוחות ויש כאלה שאוהבים למשל לקנות בגדים בכיכר המדינה למרות המחיר אז מה נגיד שהם פראיירים או שהחנויות האלו פושטות את העור?
אז כמובן שיהיו הלקוחות הפחות מתוחכמים שיקנו בבאג כי שם הם מקבלים הסבר שלא יקבלו באייבורי או ב KSP. כך הם ירגישו בטוח יותר וזה שווה להם כסף.
אני לא חושב שאפשר לומר שהלקוחות הללו פראיירים הם עושים את הקניות שלהם היכן שיותר נוח להם ולא דווקא היכן שהכי זול.
אם wpfreaky עם מספיק ידע כדי לקנות את המוצרים שלו באייבורי וחבריו זה אחלה אבל הפקידה במשרד אצלינו למשל תעדיף לקנות בבאג כי שם מסבירים לה ומאפשרים לה להרגיש נוח עם הרכשיה למרות שהיא מעט יותר יקרה.
אז אין פה צודקים וטועים ולא כדאי להתלהם
אז כמובן שיהיו הלקוחות הפחות מתוחכמים שיקנו בבאג כי שם הם מקבלים הסבר שלא יקבלו באייבורי או ב KSP. כך הם ירגישו בטוח יותר וזה שווה להם כסף.
אני לא חושב שאפשר לומר שהלקוחות הללו פראיירים הם עושים את הקניות שלהם היכן שיותר נוח להם ולא דווקא היכן שהכי זול.
אם wpfreaky עם מספיק ידע כדי לקנות את המוצרים שלו באייבורי וחבריו זה אחלה אבל הפקידה במשרד אצלינו למשל תעדיף לקנות בבאג כי שם מסבירים לה ומאפשרים לה להרגיש נוח עם הרכשיה למרות שהיא מעט יותר יקרה.
אז אין פה צודקים וטועים ולא כדאי להתלהם
molvy:
זה בדיוק כמו המציאות היום, שרוב האנשים הולכים לקנות מוצרי חשמל בענק החשמל או אלקטרה או כל חנות חשמל ענקית אחרת.. כן, גם ההורים שלי, גם חמי וחמתי... ושם דוחפים להם מה שיש/מה שברווח גבוה או כל דבר אחר... הרבה פעמים מוצרים שהם לא צריכים או לא מתאימים לדרישות ולצרכים שלהם..
ולעומת זאת, כמו הרבה כאן בפורום, יש כאן שמעדיפים ללכת לחנות אודיו מתמחה... לקבל תשובות לשאלות שהם שאלו ולא לשאלות שהמוכרים "התאמנו" עליהם שוב ושוב... וכן, גם הדבר הזה שנקרא חווית צרכן, באם זה השרות, באם זה המיקום המועדף, באם זה העיצוב וההשקעה בכל הפיצ'יפקעס מסביב... כל זה אולי מסתכם במחיר גבוה במעט פר פריט.. אבל לך תשווה את התחושה שלך מקניה כאן או מקניה כאן...
אז יש פריט שבחנות א' יותר יקרה, ובחנות ב' מעט זולה יותר... ולפעמים הפרש ממש מוגזם במחיר קצת צורם... אבל אתה הצרכן כאן.... מעט סקר שוק או סתם הכי קל, גלישה באינטרנט באחד אתרי השוואות המחירים וכבר תדע טוב יותר מול מה אתה עומד... גם אני קונה הרבה באיביי... גם אני קונה הרבה ברשתות שיווק ענקיות שהשרות מהם והלאה... וגם אני קונה הרבה בחנויות מתמחות... לא רק על חשמל אני מדבר.. גם על ביגוד, גם על ריהוט ועוד ועוד ועוד....
לא צריך להתלהם.. כולם נמצאים בעסק שלהם בשביל להרוויח בסופו של דבר... גם אתה עובד בעבודה שלך בשביל להרוויח... בוא נראה איך אתה תרגיש כשיתחילו להביא סינים/תאילנדים/פיליפינים בשביל להחליף אותך בעבודה שלך, כי אתה דורש X על משכורת חודשית ואילו הם יסתפקו גם בחצי ....
זה העולם... וככה הוא סובב.... פשוט תסתובב איתו ותרגיש טוב עם זה....
רמי
זה בדיוק כמו המציאות היום, שרוב האנשים הולכים לקנות מוצרי חשמל בענק החשמל או אלקטרה או כל חנות חשמל ענקית אחרת.. כן, גם ההורים שלי, גם חמי וחמתי... ושם דוחפים להם מה שיש/מה שברווח גבוה או כל דבר אחר... הרבה פעמים מוצרים שהם לא צריכים או לא מתאימים לדרישות ולצרכים שלהם..
ולעומת זאת, כמו הרבה כאן בפורום, יש כאן שמעדיפים ללכת לחנות אודיו מתמחה... לקבל תשובות לשאלות שהם שאלו ולא לשאלות שהמוכרים "התאמנו" עליהם שוב ושוב... וכן, גם הדבר הזה שנקרא חווית צרכן, באם זה השרות, באם זה המיקום המועדף, באם זה העיצוב וההשקעה בכל הפיצ'יפקעס מסביב... כל זה אולי מסתכם במחיר גבוה במעט פר פריט.. אבל לך תשווה את התחושה שלך מקניה כאן או מקניה כאן...
אז יש פריט שבחנות א' יותר יקרה, ובחנות ב' מעט זולה יותר... ולפעמים הפרש ממש מוגזם במחיר קצת צורם... אבל אתה הצרכן כאן.... מעט סקר שוק או סתם הכי קל, גלישה באינטרנט באחד אתרי השוואות המחירים וכבר תדע טוב יותר מול מה אתה עומד... גם אני קונה הרבה באיביי... גם אני קונה הרבה ברשתות שיווק ענקיות שהשרות מהם והלאה... וגם אני קונה הרבה בחנויות מתמחות... לא רק על חשמל אני מדבר.. גם על ביגוד, גם על ריהוט ועוד ועוד ועוד....
לא צריך להתלהם.. כולם נמצאים בעסק שלהם בשביל להרוויח בסופו של דבר... גם אתה עובד בעבודה שלך בשביל להרוויח... בוא נראה איך אתה תרגיש כשיתחילו להביא סינים/תאילנדים/פיליפינים בשביל להחליף אותך בעבודה שלך, כי אתה דורש X על משכורת חודשית ואילו הם יסתפקו גם בחצי ....
זה העולם... וככה הוא סובב.... פשוט תסתובב איתו ותרגיש טוב עם זה....
רמי
הכוונה של הממשל בהנמכת המיסים ביבוא אישי הינה הגברת את התחרות ובכך הוזלת המחירים בארץ למוצרי צריכה וצמצום הפערים הלא מוצדקים בין המחירים בארץ לבין המחירים בחו"ל.
אני חושב שזו מחובתו של כל מי שרואה פערים לא מוצדקים בין קניה בארץ לבין קנייה מחו"ל לדווח על כך, לפחות בפורום זה. כך תוכלו לעזור לצרכנים אחרים לחסוך, וגם בעקיפין להשפיע ולעזור בצמצום הפערים הלא מוצדקים.
אנחנו כבר לא בני ערובה של היבואנים, וצריך להפנים את זה. למי שפתח את השרשור, ישר כוח
אני חושב שזו מחובתו של כל מי שרואה פערים לא מוצדקים בין קניה בארץ לבין קנייה מחו"ל לדווח על כך, לפחות בפורום זה. כך תוכלו לעזור לצרכנים אחרים לחסוך, וגם בעקיפין להשפיע ולעזור בצמצום הפערים הלא מוצדקים.
אנחנו כבר לא בני ערובה של היבואנים, וצריך להפנים את זה. למי שפתח את השרשור, ישר כוח
אני מסכים שבאג באמת יקרים וברוב המוצרים יקרים בצורה מוגזמת
אבל יש הרבה מוצרים שהם בלעדיים להם או בודדים שמוכרים את אותם מוצרים גם
ופתאום המחירים של באג לא כלכך גבוהים
וחלק גם לא יקרים בהרבה .. למשל אייפוד טאץ' KSP שבדכ כמעט הכי זולים בשוק מוכרים ב950
ובבאג זה עולה 50 שקל יותר.. למה לקנות בבאג? בגלל השירות !!!!!! כי כשהמכשיר ידפק KSP יתנערו מכל אחריות כלפיו בטענות שהאחריות לא כוללת את הבעיה שבמכשיר או שאין בעיה בכלל וכו' .. כנל באוזניות
לעומת באג שנותנים אחריות הרבה יותר כוללת ויחס מאוד חם ואדיב ( משהו שלא ניתן להגיד על KSP שנותנים לך יחס כאלו עושים לך טובה שאתה קונה שם בכלל) לאלה שלא מכירים את החברה אתם מוזמנים לעשות גוגל ולקרוא תגובות של אנשים על KSP החברה עם היחס הכי מסריח שיש ( וכולנו קונים שם בסוף בגלל המחיר )
אבל יש הרבה מוצרים שהם בלעדיים להם או בודדים שמוכרים את אותם מוצרים גם
ופתאום המחירים של באג לא כלכך גבוהים
וחלק גם לא יקרים בהרבה .. למשל אייפוד טאץ' KSP שבדכ כמעט הכי זולים בשוק מוכרים ב950
ובבאג זה עולה 50 שקל יותר.. למה לקנות בבאג? בגלל השירות !!!!!! כי כשהמכשיר ידפק KSP יתנערו מכל אחריות כלפיו בטענות שהאחריות לא כוללת את הבעיה שבמכשיר או שאין בעיה בכלל וכו' .. כנל באוזניות
לעומת באג שנותנים אחריות הרבה יותר כוללת ויחס מאוד חם ואדיב ( משהו שלא ניתן להגיד על KSP שנותנים לך יחס כאלו עושים לך טובה שאתה קונה שם בכלל) לאלה שלא מכירים את החברה אתם מוזמנים לעשות גוגל ולקרוא תגובות של אנשים על KSP החברה עם היחס הכי מסריח שיש ( וכולנו קונים שם בסוף בגלל המחיר )
- IamEzio
- גורו מחשוב/לינוקס
- הודעות: 6835
- הצטרף: יולי 2010
- מיקום: באר שבע
- נתן תודות: 114 פעמים
- קיבל תודות: 517 פעמים
זה שמישהו לפני שנים קיבל שירות גרוע וחוזר על זה באינטרנט לא אומר שככה זה נשאר ,בכלל לפעמים זה גם תלוי ביחס שלך לעובדים ,אם אתה תתן להם יחס גרוע הם יתנו לך את אותו יחס ,רק לפני כמה חודשים היה פה משתמש שקנה אוזניות בKSP ואחד מהצדדים היה תקול ובבאג החליפו לו את האוזניות בלי בעיה .
JBL LSR305| IsoAcoustics Aperta Stands | Audio-GD NFB-11.28 | Beyerdynamic T1.2
| sennheiser hd58x jubilee |
Galaxy Note 9 | Gear S3 |
| sennheiser hd58x jubilee |
Galaxy Note 9 | Gear S3 |
ממש לא נכון זה קורה עד עכשיו ולגבי היחס אני מאוד משתדל לבוא בגישה חיובית כשאני מגיע לשם בגלל שזה הופך להיות חווית קנייה טובה יותר כשנחמדים אלייך אבל זה ממש לא ככה בKSP ואני רואה שהמיקום שלך זה בבאר שבע אז דווקא אתה אמור לדעת על מה אני מדבר איזה יחס מגעיל יש לעובדים בשאול המלךIamEzio כתב:זה שמישהו לפני שנים קיבל שירות גרוע וחוזר על זה באינטרנט לא אומר שככה זה נשאר ,בכלל לפעמים זה גם תלוי ביחס שלך לעובדים ,אם אתה תתן להם יחס גרוע הם יתנו לך את אותו יחס ,רק לפני כמה חודשים היה פה משתמש שקנה אוזניות בKSP ואחד מהצדדים היה תקול ובבאג החליפו לו את האוזניות בלי בעיה ....
כניראה שאתה שבוי אמיתי בקונספציית באג או שבאמת יש לך אינטרסים סמוייםbenny123 כתב:לא לוקח אישית דבר, אין לי מניות בבאג זה בסדר.
המחירים גבוהים כי צריכים להיות מציאותיים אבל באג מחזיקה בחנויות שיושבות בקניונים, מערך גדול במיוחד של חנויות בכל הארץ כולל דיוטי פרי בשדה ועוד המון עובדים, פרסום בתקשורת, מעבדות, מוקד תמיכה טלפוני שפעיל כל השבוע ובטוח עוד... אז המחיר גבוה כי הוא צריך לכסות על כל העלויות של הרשת לטובת הלקוחות. רשת באג אם לא ידוע לך הגיע מעתיד מחשבים, היא הרשת הכי וותיקה אם אני לא טועה למחשבים פה בארץ.. KSP ואייבורי קמו מכלום ומה שהם עושות זה למכור בזול ומאוד זול חומרה כי הם יכולות להרשות לעצמן, סתכל איפה הן ממוקמות, תנסה להגיע טלפונית ולקבל שירות/תמיכה, מה רמת האחריות שלהן מול הלקוח? כנגד החיוביות שלך יש מלא שלילי ברשת.. אז הזול מזמן הפסיק לרגש אותי כי האמת לא בא לי אחרי כמה חודשים לשלם ביוקר כי רציתי זול.
זכות הבחירה מאיפה לקנות/בכמה לקנות שמורה ללקוח קרי אתה ואני, את דעתך אני מכבד אבל אין צורך לצאת כנגד באג במסע צלב זה הכל, גם אני חושב שיש המון חנויות שיכולות להוריד מחיר אבל זו לא החלטה שלי להחליט בעבורן. ואגב באג יוצאות ממש בסדר אם תעכוב בפייסבוק למשל אתה תראה שכל שבוע יש מבצע על כמה מוצרים נבחרים, שכל סוף שנה יש בלאק פריידי.
אז אם הרשת הזאת הייתה אוכלת את לקוחותיה אז למה קהל הלקוחות (למשל אני) בוחרים לחזור אליה שוב ושוב לטובת רכישות חוזרות? למה היא ממשיכה לפתוח עוד סניפים ברחבי הארץ ולהצליח?
אתה אומר באג אתה מדבר על שירות!
אתה אומר קרביץ אתה מדבר עם עזרים למשרד
אתה מדבר על אייבורי ו-KSP... מה הקוניטצייה הראשונה שתעלה לך בראש? לי כמו שנאמר כבר פה זה מחסן עם עמידה בתור יותר גרוע מקופת חולים....
כי גם במחירים וגם בשירות באג נחשבת לגרועה שברשתות ויש לי לא מעט נסיון עם הרשת הזו וגם על מוצרים שהיא מיבא עצמאית וגם משנה מדיניות יצרן בנוגע לאחריות
והדוגמא הבולטת זה מדבקות מגן מסך של חברת ZAG שבאג מיבאים אותם לארץ
חברת ZAG ידוע באיכות המדבקות והם מפרסמים ללא ללא חשש שכל מדבקה שתצליח להישרט היצרן מתחיב להחליף ללא עלות או אולי עלות סימלית של 5 $ דהיינו אם תשלח את המדבקה לחו"ל תקבל בחזרה מדבקה חדשה.
לצערי הרב אכן המדבקה נשרטה, ניגשתי לחנות באג ששם רכשתי את המוצר ושם נחלתי את אכזבתי התשובה הייתה שאין אחריות ובאג לא מכירה בשום דבר ממה שהיצרן מפרסם בנוגע לאחריות. (יש לציין שלא מדובר במדבקה זולה כי ובאג בהחלט מפקיעים מחיר וגם לא נותנים שירות) לאחר התכתבויות עם הנהלת באג הסכימו לפנים משורת הדין לתת לי הנחה של חמישים אחוז על מדבקה חדשה
ואם לזה אתה קורא שירות מצבך לא טוב
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- benny123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5991
- הצטרף: אוקטובר 2009
- מיקום: אצלך במחשב
- נתן תודות: 556 פעמים
- קיבל תודות: 937 פעמים
shay1
קרא מה שכתבת וחזור לכאן שנית
אחריות יצרן היא איננה אחריות של באג מולך, איפה כתוב בקבלה/תעודת אחריות מטעם באג שהם מחוייבים להחליף לך את המגן במקרה ושריטה? אתה בחרת לראות את מה שנכון לגבייך קרי אחריות יצרן ומה שהיצרן מתחייב לפנייך ונתת לרשת לעשות את זה בעבורך... אני מוצא את זה הפתרון מצד באג כתקין לחלוטין במקרה זה ואני בטוח שאם היית פונה ליצרן (כדי לממש אחריות יצרן) היית זוכה לקבל מגן חדש, פשוט רשת באג אינה מהווה תחליף ליצרן ברמת אחריות אלא לה יש את האחריות שלה בתור יבואן ותו לא.
אינטרסים סמויים? כן על כל תגובה להודעה שטותית אני מקבל הנחה ברשת... בוא ניהיה רציניים, לא כל לקוח מרוצה הוא עובד של רשת באג.
בכל אופן מאחל לך רק נחת מהמגן החדש!
קרא מה שכתבת וחזור לכאן שנית
אחריות יצרן היא איננה אחריות של באג מולך, איפה כתוב בקבלה/תעודת אחריות מטעם באג שהם מחוייבים להחליף לך את המגן במקרה ושריטה? אתה בחרת לראות את מה שנכון לגבייך קרי אחריות יצרן ומה שהיצרן מתחייב לפנייך ונתת לרשת לעשות את זה בעבורך... אני מוצא את זה הפתרון מצד באג כתקין לחלוטין במקרה זה ואני בטוח שאם היית פונה ליצרן (כדי לממש אחריות יצרן) היית זוכה לקבל מגן חדש, פשוט רשת באג אינה מהווה תחליף ליצרן ברמת אחריות אלא לה יש את האחריות שלה בתור יבואן ותו לא.
אינטרסים סמויים? כן על כל תגובה להודעה שטותית אני מקבל הנחה ברשת... בוא ניהיה רציניים, לא כל לקוח מרוצה הוא עובד של רשת באג.
בכל אופן מאחל לך רק נחת מהמגן החדש!
כאן מתחילה הטעות שלך
יבואן כפוף להוראות יצרן נקודה ואין לא סמכות לשנות מדיניות שנקבעת על ידי היצרן אלה אם המדיניות היא טובה יותר
ממה שהיצרן נותן
תתאר לך שאתה רוכש רכב אבל היבואן בארץ אומר לך שהוא לא מתחיב לטפל באוטו או שאינו נושא באחריות לאוטו כפי שהיצרן מפרסם האם היית מקבל או קונה את הרכב ?
בהצלחה ברכישות שלך בבאג הם בטח "מתים" עליך ברשת
יבואן כפוף להוראות יצרן נקודה ואין לא סמכות לשנות מדיניות שנקבעת על ידי היצרן אלה אם המדיניות היא טובה יותר
ממה שהיצרן נותן
תתאר לך שאתה רוכש רכב אבל היבואן בארץ אומר לך שהוא לא מתחיב לטפל באוטו או שאינו נושא באחריות לאוטו כפי שהיצרן מפרסם האם היית מקבל או קונה את הרכב ?
בהצלחה ברכישות שלך בבאג הם בטח "מתים" עליך ברשת
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
gmb
ככול הנראה לא הסברתי את עצמי טוב או שלא קראת את מה שכתבתי כי ממש כתבתי את הטיעונים שלך ואמרתי שיש הצדקה לקיום חנות כמו באג שמתאימה לחלק מסויים בקהילת הלקוחות. וכמובן יש חלק מהלקוחות שהחנות הזו אינה מתאימה והמסר שלי ללקוחות אלו היא לכו לאן שנוח לכם וזהו....
הייתי היום בקניון ארנה וכשההנהלה עשתה שופינג לחולצה (שלוש שעות שלושים חנויות וחזרנו ללא חולצה) נכנסתי לחנות באג שם והתעניינתי בטאבלט. הודעתי מראש שאני לא הולך לקנות אלא רק לראות מה השוק מציע והמוכר בילה איתי יותר משעה בסיור בין הטאבלטים השונים שיש שם ואני חייב לומר שהחכמתי לא מעט.
בסיכומו של דבר לא קניתי כלום אבל הבילוי והשיחה הזו שווה לי כסף ואם זה אומר לקנות מוצר יקר בחמישים שקל מאשר בחנות שאינה מתייחסת לקונה. אני מעדיף את באג!
ככול הנראה לא הסברתי את עצמי טוב או שלא קראת את מה שכתבתי כי ממש כתבתי את הטיעונים שלך ואמרתי שיש הצדקה לקיום חנות כמו באג שמתאימה לחלק מסויים בקהילת הלקוחות. וכמובן יש חלק מהלקוחות שהחנות הזו אינה מתאימה והמסר שלי ללקוחות אלו היא לכו לאן שנוח לכם וזהו....
הייתי היום בקניון ארנה וכשההנהלה עשתה שופינג לחולצה (שלוש שעות שלושים חנויות וחזרנו ללא חולצה) נכנסתי לחנות באג שם והתעניינתי בטאבלט. הודעתי מראש שאני לא הולך לקנות אלא רק לראות מה השוק מציע והמוכר בילה איתי יותר משעה בסיור בין הטאבלטים השונים שיש שם ואני חייב לומר שהחכמתי לא מעט.
בסיכומו של דבר לא קניתי כלום אבל הבילוי והשיחה הזו שווה לי כסף ואם זה אומר לקנות מוצר יקר בחמישים שקל מאשר בחנות שאינה מתייחסת לקונה. אני מעדיף את באג!