ליגת האלופות - 2011/2012

תוכניות ספורט, אירועי ספורט וכל מה שקשור לספורט...
guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #796 

הייתי בעד מינכן, אבל כמו שמישהו אמר זה לא עצוב לראות גרמנים בוכים...
איזה בעיטה חסרת ביטחון של רועה החזירים, איך שהוא לקח את ההרצה אמרתי שהוא יחטיא
לעומתו דרוגבה עם אותה הרצה, איזה הבדל

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #797 

מאוד נהניתי מהתוצאות בחצי גמר והגמר השנה.
בכל שלושת המפגשים ניצח האנדרדוג (או תיקו וזכייה בפנדלים).
הקבוצה החלשה מהארבע זכתה בגביע.

לאבי, שכתב ש"לא הגיע לצ'לסי לקחת". שים לב שהעיניין הזה שבכדורגל לא תמיד מנצחת הקבוצה הטובה יותר הוא לא פגם במשחק אלא גורם מהותי בקסם שלו לכל כך הרבה אנשים בעולם. תמיד יש תקווה ממשית שהקבוצה שלך תגבר, גם אם הם לא ממש טובים. ממש ההיפך, מגמר 100מ' באולימפיאדה שההפתעות שם מאוד נדירות.
אם תמיד תנצח הקבוצה ש"הגיע לה" זה יהיה די משעמם.
חוץ מזה, למה "מגיע" לקבוצה שלא מצליחה להכניס כדור לשער מכל כך הרבה מצבים, לנצח?

עוד אירוניה - דווקא בעונה שהקבוצות האנגליות מפשלות, ובגדול, בזירה האירופית, קבוצה אנגלית לוקחת. מזכיר לי את המונדיאל האחרון שבתחילתו כולם דיברו על מונדיאל דרום אמריקאי.

שמח עם דרוגבה. מגיע לו בשלהי הקריירה אחרי שדפקו אותו ב fuc-king disgrace לפני 32-3 שנים. מעצבן, אבל, שנתנו לאברמוביץ' סיבה לחייך.
מסכנה טוטנהאם, הדיחו אותה מהטורניר הבא. כיף לניוקאסל, מגיעה לאותו טורניר שהייתה מגיעה לו הייתה מצליחה חהיות מס. 4 , כך שלא הפסידה דבר.

השדרנים פרשנים: באמצע המשחק משמיצים את דרוגבה. אחרי הגול שלו, פתאום כל האמת שלהם (או שלו) התהפכה.
משה

knazi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3289
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: כפר ורדים
נתן תודות: 205 פעמים
קיבל תודות: 86 פעמים

נושא שלא נקרא #798 

לא ממש מבין את התגובות פה, היה אחלה משחק, קצב טוב, הנעת כדור יפה (גם לצ'לסי כשהצליחה להחזיק אותו מבעד ללחץ הכבד)
גם דרמה לא קטנה ושני שערים יפים.

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #799 

מסכים איתך.
לא משחק סופר מלהיב, אך ממש לא משעמם ועם לא מעט מצבי "כמעט".
לא משהו שאתה מחכה שיסתיים.
משה

osherov
סמל אישי של משתמש
גורו Android
גורו Android
הודעות: 15029
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

נושא שלא נקרא #800 

אלוהים ישמור אותנו מקבוצה כמו צ'לסי כזאת.
מתוך 4 הקבוצות בחצי הגמר, צ'לסי אפילו לא מגרדת ברמה שלה את האחרות. העצוב הוא שטקטיקת הכדורגל (היווני משהו) שלה ניצחה. מילא בחצי מול בארסה המפחידה, אבל בגמר להמשיך בסגנון "הפועל יהוד" הזה....חבל שהם ניצחו, באמת חבל, לא סובל את הגרמנים, אבל הם היו צריכים לקחת אתמול את המשחק. המרגיז הוא שדווקא שצ'לסי עם הגב לקיר פתאום, אז כן רואים שהם יודעים לשחק, להצליח ולתת גול (גם בחצי נגד בארסה), זה אומר שיש להם יכולת לשחק קצת יותר פתוח. שוב חבל שהכדורגל שלהם ניצח אתמול את אירופה.

ivanhoe888
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1197
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #801 

אגב, שמתם לב שבשנים האחרונות הקבוצה שניצחה את ברצלונה בחצי הגמר זכתה בגביע...?

2008 - יונייטד
2010 - אינטר
2012 - צ'לסי

אז עכשיו מי לא רוצה לפגוש את ברסה...? :wink:
פראיירים לא מתחלפים - רק ראשי ממשלה.

taoyossi
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5224
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: יוסי ביטון
מיקום: כפר יונה
נתן תודות: 203 פעמים
קיבל תודות: 94 פעמים

נושא שלא נקרא #802 

מי הצליח להשאר ער כל 120 הדקות רצוף ?

אני בכל הארכה נמנתי (למרות שישנתי צהריים) ...
מזל שהתעוררתי לפנדלים ....

inonr
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 661
הצטרף: דצמבר 2009
שם מלא: inonr
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

נושא שלא נקרא #803 

בחצי שעה הראשונה של המשחק אני בהחלט יכול להגיד שהיתה התלהבות יתרה של באיירן עם משחק טוב אבל אחרי זה המשחק ירד באיכותו למעט מצבי ה "כמעט" המקריים. צ'לסי הצליחה לגרור את המשחק הזה כמו את צמד המשחקים נגד בארסה לרמת כדורגל מגעילה.

עכשיו לא יעזרו התירוצים שהם שיחקו מול הקבוצה הטובה בעולם, לא נגד מערך השחקנים עם החזקת כדור גבוה, אז למה מגיע לנו הבונקר הזה??

AviBiton (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

נושא שלא נקרא #804 

הדבר היחיד שבגללו היה עוד איכשהו אפשר לקבל את הניצחון של צ'לסי הוא דרוגבה.
אם יש מישהו שמגיע לו, זה הוא.
למרות כל ההתחזויות שלו והנפילות מכל מגע (ע"ע המשחק הראשון מול בארסה), הוא פשוט ווינר, כמעט לבדו הוא מצליח לנצח משחקים, כשכל חבריו (וגם הוא) נמצאים בהגנה.
הוא קטלני ברמות שכבר כמעט ולא רואים היום.
מלבד זאת, מבחינת האדם עצמו, הוא תורם לא מעט לחוף השנהב, ולהפסקת האלימות שם.
התמונה שלו אתמול כשהוא מנחם את רובן, הייתה כנראה תמונת המשחק.
ואם כבר מדברים על רובן, אני חושב שיפה תיארו אותו אתמול כשחקן גדול, אבל הלוזר הנצחי, אם זה בצ'לסי, בריאל, בבאיירן ובנבחרת.

מילה טובה מגיעה גם כמובן לפטר צ'ך הענק.

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #805 

למרות שרובן כמובן שחקן כשרוני, קשה לי להסכים שהוא "גדול".
אני חייב להסכים עם הברברן התורן מאתמול (אני ממש לא מזהה אותם לפי שמות) שהוא הלך עם הראש בקיר. יותר מידי פעמים הוא התעקש לסיים מהלך בבעיטה לשער, כשהתוצאה של הבעיטה הוכיחה שלא היה צריך ללכת עד הסוף. שוב ושוב. זה קורה דווקא כשהמשחק קריטי בהארכה.
שנית, הוא פשוט נורא צפוי. תמיד שאני צופה בו מקבל את הכדור, בכל המשחקים, יש תחושה של שידור חוזר. אתה יודע מה הוא הולך לעשות.
משה

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #806 

אחד הרגעים הבלתי נשכחים של דרוגבה.
הגיע לו לתקן את מה שקילקלו לו אחרים.

משה

Elad8
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6213
הצטרף: ינואר 2006
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 438 פעמים

נושא שלא נקרא #807 

אני גם לא מסכים שרובן שחקן גדול. שחקן גדול לא נמדד רק במה שהוא עושה עם הכדור, וגם שם לרובן יש רק מהלך אחד מאוד צפוי, אלא גם במנטליות במשחקים גדולים. ולמשחקים גדולים רובן, רוב הזמן, לא מופיע.
אלעד

AviBiton (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

נושא שלא נקרא #808 

שניכם צודקים, אז אני אתקן.
רובן שחקן טוב, מעל הממוצע (עם מהלך כמעט קבוע), ובכל זאת, הוא הלוזר הנצחי.

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #809 

איך מכנים את ההישגים של צ'לסי העונה?
דאבל זה מטעה. אולי "דאבל קטן" ?

בתקשורת האנגלית עולה כל הזמן אותה נקודה: אנגלים ניצחו גרמנים בפנדלים - לא יאומן.
משה

שלח תגובה

חזור אל “ספורט”