eline.co.il - שירות בחלם - יותר מצחיק ממעצבן

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
moco (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

eline.co.il - שירות בחלם - יותר מצחיק ממעצבן

נושא שלא נקרא #1 

לפעמים שירות גרוע זה לא עיניין של זלזול אלא עיניין של טפשות טהורה.

לפני 11 יום רכשתי מכשיר טלפון דרך האתר של eline.co.il, התהליך באתר עבר חלק וקיבלתי אישור (גם באימייל) שההזמנה בוצעה והמכשיר יישלח אלי בדואר רשום.
היום לאחר 11 יום, מכיוון שלא קיבלתי עדיין את המכשיר צלצלתי לברר מה קורה.
נאמר לי שאין אותו במלאי ויהיה עוד כ10 ימים.

לשאלתי למה לא הודיעו לי על כך (לא בתהליך הרכישה באתר, לא באימייל ולא בטלפון), קיבלתי את התשובה הבאה:
"לא התקשרנו כי הוא לא במלאי. כשהוא יגיע אז אנחנו נתקשר אליך" 8O
כמובן שביטלתי את ההזמנה.

במחשבה שנייה, אולי זו לא רק טפשות אלא גם זדון. הם יודעים שאם יודיעו לי שאין במלאי, אקנה במקום אחר.
משה

kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2249
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: הוד-השרון
נתן תודות: 96 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

במחשבה שנייה, אולי זו לא רק טפשות אלא גם זדון. הם יודעים שאם יודיעו לי שאין במלאי, אקנה במקום אחר.
...
סיכמת את זה יפה מאד!

puma1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1572
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

קרה לי אותו דבר באתר ( שאני כבר לא זוכר את שמו ) לפני איזה שלושה חודשים, הזמנתי כרטיס זיכרון 32GB, אחרי שבוע שזה לא נשלח ( וכבר היה אמור להגיע ) התקשרתי לברר, אמרו שזה יגיע עוד כמה ימים, שאלתי למה לא הודעתם לי, המוכר אתחיל לגמגם, פשוט מפגר, במקום שיודיעו שזה לא במלאי הם מחכים שזה יגיע ולא מודיעים בשביל שלא יבטלו את ההזמנה, ואני לא מדבר על כל החוניות בזאפ שסתם רושמות שמוצרים במחיר נמוך, שאתה רוצה להזמין אומרים לך אין במלאי, ומנסים לדחוף לך מוצר אחר במחיר כפול

sheva23
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1813
הצטרף: יוני 2006
מיקום: חיפה-ת"א
נתן תודות: 120 פעמים
קיבל תודות: 56 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

השאלה אם הם גם משקרים ככה לפני הקניה? נגיד ושואלים אותם באופן ישיר לפני הרכישה "האם המוצר במלאי?" .
אישית אני מברר וממליץ גם לכל מי שרוכש מהרשת לברר בחנויות הללו בדבר המלאי.
אבל אם הם מסוגלים לשקר במצח נחושה שזה במלאי ואז לטעון לטעות, זה כבר יהיה שיא חדש של חוצפה ועילה לתביעה.
אתר הרישמי "אוהדי מילאן בישראל". http://www.acmfdd.com/
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

תודעת שירות אפס בכל התחומים שזה
פשוט לא יאומן,אני שומע סיפורים כמעט יום יום
על אנשים שנדפקו בקניה,בעיקר בתחום האודיו וידאו
ואני לא יודע איך אותם עסקים עדיין
קיימים.

moco (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

sheva23 כתב:השאלה אם הם גם משקרים ככה לפני הקניה? נגיד ושואלים אותם באופן ישיר לפני הרכישה "האם המוצר במלאי?" .
אישית אני מברר וממליץ גם לכל מי שרוכש מהרשת לברר בחנויות הללו בדבר המלאי.
אבל אם הם מסוגלים לשקר במצח נחושה שזה במלאי ואז לטעון לטעות, זה כבר יהיה שיא חדש של חוצפה ועילה לתביעה.
...
לא דיברתי איתם לפני הקנייה.
הייתי מצפה שיהיה רשום באתר שאין במלאי מיידי. גם אם האתר שלהם גרוע, אז שלפחות יתקשרו להגיד לי.

צריך לציין שכבר קניתי אצלם 3 פעמים טלפונים בהצלחה.
הם אומנם תמיד מצלצלים לוודא קנייה (דבר מוזר אבל אני דווקא מכבד אותו), וזה מה שעושה את המקרה הנוכחי לכל כך מגוחך, כי גם עכשיו הם תכננו להתקשר לוודא, אבל רק אחרי שהמוצר יגיע, לאחר כמה שבועות :roll:
להתקשר להגיד שהוא מתעקב - זה לא.
משה

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אז ככה

יש לי חבר שהיה לו אתר למכירת כל מיני ציודים ויש כאלה המון הם לא ממש מחזיקים את הציוד אלא מזמינים מהיבואנים עם קבלת ההזמנה מהלקוח.

ומה שבעלי האתרים האלו עושים ללקוח זה מה שהיבואנים עושים להם.

היבואנים אומרים שיש להם את הכול במלאי ואז שהם מקבלים הזמנה למשהו שאין להם במלאי הם מנסים לדחוף לבעל האתר את המוצר הדומה והיותר יקר ובעל האתר בלי כל ברירה עושה ללקוח את אותו דבר.

זה שוק שאין בו שום טיפופנת של הוגנות ושל הגינות בגלל שהאתר נמדד לפי המחיר בלבד ושאין כמעט שום מדדים אחרים להערכה בעלי האתרים עובדים עם רווח שולי רק כדי למכור וכשהם סוף סוף מקבלים את ההזמנה הם נופלים במלכודת היבואן שלא מחזיק את המוצר הזה.

בעלי האתר לא יכולים גם לומר מתי המוצר יהייה אם בכלל כי האינפורמציה שהם מקבלים מהיבואן אינה נכונה במרבית המקרים....בעייה!!!

moco (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

זה ידוע, ונלקח בחשבון כשאני מזמין ממקום עם מחירים נמוכים. אין לי בעייה עם זה שלא יהיה במלאי, רק שיגידו לי.
משה

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

הם לא יודעים כי היבואן מושך אותם באף מחר מחר מחר ואין סחורה. אם הם יודיעו שאין להם במלאי ותשאל מתי יהייה הם לא יכולים לתת תשובה כי היבואן משקר אותם על ימין ועל שמאל

אז כמו בשיר ישנן בנות הסוף הולך

אם לטובות כלום לא נשאר
אז הן עושות בדיוק אותו דבר
והגברים אומרים אז כך
כך הבות הן היינו הך
:)

puma1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1572
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

לא כל חנות עובדת ככה, וחלק גדול מהחהיות ברשת אלה חנויות רגילות שיש להם גם אתר, ומבחינתי זה ממש לא מעניין הבעיות שיש להם עם הספקים, אני עובד מול החנות ולא הספק, שבעל החנות ישבור את הראש עם הספקים שלו ואם הוא לא מסוגל שיסגור את העסק, והמינימום זה להגיד שאין את המוצר במלאי, לא ביקשתי לדעת מתי הוא יגיע, הם בכוונה לא אומרים את זה שלא יבטלו את ההזמנה, ככה שהם כבר יגידו לך שהוא הגיע זה כבר לא ישנה לך אם תקנה מהם או מקום אחר

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

זה קורה גם בעוד תחומים, אבל בתחום הסלולר יש פריצות מוחלטת באתרי אינטרנט כאלה ואחרים.
יש מספר אתרים שמציגים פשוט כל מכשיר שזז, גם אם אין להם מלאי. להיפך, מוצרים שאין להם במלאי, הם מציגים מאוד בזול כדי למשוך את הקונה, בידיעה שהם לא יספקו את המוצר.

MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #12 

שיטת "מצליח" קלאסית הבונה על זה שללא מלאי ומחירים נמוכים במיוחד יחס ההמרה יהיה גבוה יותר מכמות האנשים ש"תגלה את זה" ובאמת תנצל את היכולת לבטל עיסקה מקוונת תוך 14 יום....
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

eitan-z
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 666
הצטרף: דצמבר 2005
מיקום: רחובות
נתן תודות: 294 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

עקרונית - מדובר על פלח שוק של קנייה מזדמנת ולא קנייה חוזרת

ולכן כל הגישה.....

וכמובן - שיטת מצליח...

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

puma1 כתב: שבעל החנות ישבור את הראש עם הספקים שלו ואם הוא לא מסוגל שיסגור את העסק,
...
החבר שלי באמת סגר את העסק!

אבל אחד סוגר וחמש אחרים פותחים

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

שמעו אל תשלו את עצמכם, ELINE למיטב זכרוני מחזיק אצלו את המלאי והוא היבואן הוכחה לכך ניתן לראות ברמת האחריות לדוגמה אם תקנו נוקיה אצלו האחריות שלכם איננה מבית יורוקום היבואן הרשמי אלא ע"י ELINE שהוא יבואן פרללי - אפור במילים אחרות יש להם מחסנים, יש לוגיסטיקה אבל כנראה תחזוק אתר לקוי.
אתן דוגמה מחיי האישיים שלאחריה לא רכשתי מהם עוד משהו,
קניתי נוקיה 6300 לפני כמה שנים טובות באיזה 600+ שקל מהאתר, היו הכי זולים בזאפ ועם תו אמון.
לאחר שנתיים התקלקל הרטט, פניתי אליהם בבקשה לתקן דרשו ממני מחיר של חצי ממה שעלה בזמנו.
הלכתי למעבדה פרטית, הטכנאי פתח מולי את הנייד, היה איקס על הלוח אם של הנייד איפה שהרטט והוא אמר לי במילים שלו שמדובר במוצר שהוא מחודש ולא חדש כי אין הסבר אחר לאיקס שהיה שמה בפתיחה הראשונה מולי.
כשפניתי עם זה ל-ELINE הם גמגמו ולא היתה להם תשובה, איתם אני לא עושה עסקים יותר כי מה שזול עולה ביוקר, התיקון עלה לי זול ממש זול לעומת מה שרצו.

אני מציע לפנות לזאפ או לפחות לכתוב פידבק שלילי למען לקוחות הבאים אחרייך יראו את חווית הקנייה שלך ויחשבו פעמיים
ולהבא המלצה לכולם - בררו מלאי מול חנות לפני שאתם לוחצים כל כפתור ההזמנה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”