לפעמים שירות גרוע זה לא עיניין של זלזול אלא עיניין של טפשות טהורה.
לפני 11 יום רכשתי מכשיר טלפון דרך האתר של eline.co.il, התהליך באתר עבר חלק וקיבלתי אישור (גם באימייל) שההזמנה בוצעה והמכשיר יישלח אלי בדואר רשום.
היום לאחר 11 יום, מכיוון שלא קיבלתי עדיין את המכשיר צלצלתי לברר מה קורה.
נאמר לי שאין אותו במלאי ויהיה עוד כ10 ימים.
לשאלתי למה לא הודיעו לי על כך (לא בתהליך הרכישה באתר, לא באימייל ולא בטלפון), קיבלתי את התשובה הבאה:
"לא התקשרנו כי הוא לא במלאי. כשהוא יגיע אז אנחנו נתקשר אליך"
כמובן שביטלתי את ההזמנה.
במחשבה שנייה, אולי זו לא רק טפשות אלא גם זדון. הם יודעים שאם יודיעו לי שאין במלאי, אקנה במקום אחר.
eline.co.il - שירות בחלם - יותר מצחיק ממעצבן
קרה לי אותו דבר באתר ( שאני כבר לא זוכר את שמו ) לפני איזה שלושה חודשים, הזמנתי כרטיס זיכרון 32GB, אחרי שבוע שזה לא נשלח ( וכבר היה אמור להגיע ) התקשרתי לברר, אמרו שזה יגיע עוד כמה ימים, שאלתי למה לא הודעתם לי, המוכר אתחיל לגמגם, פשוט מפגר, במקום שיודיעו שזה לא במלאי הם מחכים שזה יגיע ולא מודיעים בשביל שלא יבטלו את ההזמנה, ואני לא מדבר על כל החוניות בזאפ שסתם רושמות שמוצרים במחיר נמוך, שאתה רוצה להזמין אומרים לך אין במלאי, ומנסים לדחוף לך מוצר אחר במחיר כפול
- sheva23
- חבר ותיק
- הודעות: 1813
- הצטרף: יוני 2006
- מיקום: חיפה-ת"א
- נתן תודות: 120 פעמים
- קיבל תודות: 56 פעמים
השאלה אם הם גם משקרים ככה לפני הקניה? נגיד ושואלים אותם באופן ישיר לפני הרכישה "האם המוצר במלאי?" .
אישית אני מברר וממליץ גם לכל מי שרוכש מהרשת לברר בחנויות הללו בדבר המלאי.
אבל אם הם מסוגלים לשקר במצח נחושה שזה במלאי ואז לטעון לטעות, זה כבר יהיה שיא חדש של חוצפה ועילה לתביעה.
אישית אני מברר וממליץ גם לכל מי שרוכש מהרשת לברר בחנויות הללו בדבר המלאי.
אבל אם הם מסוגלים לשקר במצח נחושה שזה במלאי ואז לטעון לטעות, זה כבר יהיה שיא חדש של חוצפה ועילה לתביעה.
אתר הרישמי "אוהדי מילאן בישראל". http://www.acmfdd.com/
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.
לא דיברתי איתם לפני הקנייה.sheva23 כתב:השאלה אם הם גם משקרים ככה לפני הקניה? נגיד ושואלים אותם באופן ישיר לפני הרכישה "האם המוצר במלאי?" .
אישית אני מברר וממליץ גם לכל מי שרוכש מהרשת לברר בחנויות הללו בדבר המלאי.
אבל אם הם מסוגלים לשקר במצח נחושה שזה במלאי ואז לטעון לטעות, זה כבר יהיה שיא חדש של חוצפה ועילה לתביעה....
הייתי מצפה שיהיה רשום באתר שאין במלאי מיידי. גם אם האתר שלהם גרוע, אז שלפחות יתקשרו להגיד לי.
צריך לציין שכבר קניתי אצלם 3 פעמים טלפונים בהצלחה.
הם אומנם תמיד מצלצלים לוודא קנייה (דבר מוזר אבל אני דווקא מכבד אותו), וזה מה שעושה את המקרה הנוכחי לכל כך מגוחך, כי גם עכשיו הם תכננו להתקשר לוודא, אבל רק אחרי שהמוצר יגיע, לאחר כמה שבועות
להתקשר להגיד שהוא מתעקב - זה לא.
משה
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
אז ככה
יש לי חבר שהיה לו אתר למכירת כל מיני ציודים ויש כאלה המון הם לא ממש מחזיקים את הציוד אלא מזמינים מהיבואנים עם קבלת ההזמנה מהלקוח.
ומה שבעלי האתרים האלו עושים ללקוח זה מה שהיבואנים עושים להם.
היבואנים אומרים שיש להם את הכול במלאי ואז שהם מקבלים הזמנה למשהו שאין להם במלאי הם מנסים לדחוף לבעל האתר את המוצר הדומה והיותר יקר ובעל האתר בלי כל ברירה עושה ללקוח את אותו דבר.
זה שוק שאין בו שום טיפופנת של הוגנות ושל הגינות בגלל שהאתר נמדד לפי המחיר בלבד ושאין כמעט שום מדדים אחרים להערכה בעלי האתרים עובדים עם רווח שולי רק כדי למכור וכשהם סוף סוף מקבלים את ההזמנה הם נופלים במלכודת היבואן שלא מחזיק את המוצר הזה.
בעלי האתר לא יכולים גם לומר מתי המוצר יהייה אם בכלל כי האינפורמציה שהם מקבלים מהיבואן אינה נכונה במרבית המקרים....בעייה!!!
יש לי חבר שהיה לו אתר למכירת כל מיני ציודים ויש כאלה המון הם לא ממש מחזיקים את הציוד אלא מזמינים מהיבואנים עם קבלת ההזמנה מהלקוח.
ומה שבעלי האתרים האלו עושים ללקוח זה מה שהיבואנים עושים להם.
היבואנים אומרים שיש להם את הכול במלאי ואז שהם מקבלים הזמנה למשהו שאין להם במלאי הם מנסים לדחוף לבעל האתר את המוצר הדומה והיותר יקר ובעל האתר בלי כל ברירה עושה ללקוח את אותו דבר.
זה שוק שאין בו שום טיפופנת של הוגנות ושל הגינות בגלל שהאתר נמדד לפי המחיר בלבד ושאין כמעט שום מדדים אחרים להערכה בעלי האתרים עובדים עם רווח שולי רק כדי למכור וכשהם סוף סוף מקבלים את ההזמנה הם נופלים במלכודת היבואן שלא מחזיק את המוצר הזה.
בעלי האתר לא יכולים גם לומר מתי המוצר יהייה אם בכלל כי האינפורמציה שהם מקבלים מהיבואן אינה נכונה במרבית המקרים....בעייה!!!
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
לא כל חנות עובדת ככה, וחלק גדול מהחהיות ברשת אלה חנויות רגילות שיש להם גם אתר, ומבחינתי זה ממש לא מעניין הבעיות שיש להם עם הספקים, אני עובד מול החנות ולא הספק, שבעל החנות ישבור את הראש עם הספקים שלו ואם הוא לא מסוגל שיסגור את העסק, והמינימום זה להגיד שאין את המוצר במלאי, לא ביקשתי לדעת מתי הוא יגיע, הם בכוונה לא אומרים את זה שלא יבטלו את ההזמנה, ככה שהם כבר יגידו לך שהוא הגיע זה כבר לא ישנה לך אם תקנה מהם או מקום אחר
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
- benny123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5991
- הצטרף: אוקטובר 2009
- מיקום: אצלך במחשב
- נתן תודות: 556 פעמים
- קיבל תודות: 937 פעמים
שמעו אל תשלו את עצמכם, ELINE למיטב זכרוני מחזיק אצלו את המלאי והוא היבואן הוכחה לכך ניתן לראות ברמת האחריות לדוגמה אם תקנו נוקיה אצלו האחריות שלכם איננה מבית יורוקום היבואן הרשמי אלא ע"י ELINE שהוא יבואן פרללי - אפור במילים אחרות יש להם מחסנים, יש לוגיסטיקה אבל כנראה תחזוק אתר לקוי.
אתן דוגמה מחיי האישיים שלאחריה לא רכשתי מהם עוד משהו,
קניתי נוקיה 6300 לפני כמה שנים טובות באיזה 600+ שקל מהאתר, היו הכי זולים בזאפ ועם תו אמון.
לאחר שנתיים התקלקל הרטט, פניתי אליהם בבקשה לתקן דרשו ממני מחיר של חצי ממה שעלה בזמנו.
הלכתי למעבדה פרטית, הטכנאי פתח מולי את הנייד, היה איקס על הלוח אם של הנייד איפה שהרטט והוא אמר לי במילים שלו שמדובר במוצר שהוא מחודש ולא חדש כי אין הסבר אחר לאיקס שהיה שמה בפתיחה הראשונה מולי.
כשפניתי עם זה ל-ELINE הם גמגמו ולא היתה להם תשובה, איתם אני לא עושה עסקים יותר כי מה שזול עולה ביוקר, התיקון עלה לי זול ממש זול לעומת מה שרצו.
אני מציע לפנות לזאפ או לפחות לכתוב פידבק שלילי למען לקוחות הבאים אחרייך יראו את חווית הקנייה שלך ויחשבו פעמיים
ולהבא המלצה לכולם - בררו מלאי מול חנות לפני שאתם לוחצים כל כפתור ההזמנה.
אתן דוגמה מחיי האישיים שלאחריה לא רכשתי מהם עוד משהו,
קניתי נוקיה 6300 לפני כמה שנים טובות באיזה 600+ שקל מהאתר, היו הכי זולים בזאפ ועם תו אמון.
לאחר שנתיים התקלקל הרטט, פניתי אליהם בבקשה לתקן דרשו ממני מחיר של חצי ממה שעלה בזמנו.
הלכתי למעבדה פרטית, הטכנאי פתח מולי את הנייד, היה איקס על הלוח אם של הנייד איפה שהרטט והוא אמר לי במילים שלו שמדובר במוצר שהוא מחודש ולא חדש כי אין הסבר אחר לאיקס שהיה שמה בפתיחה הראשונה מולי.
כשפניתי עם זה ל-ELINE הם גמגמו ולא היתה להם תשובה, איתם אני לא עושה עסקים יותר כי מה שזול עולה ביוקר, התיקון עלה לי זול ממש זול לעומת מה שרצו.
אני מציע לפנות לזאפ או לפחות לכתוב פידבק שלילי למען לקוחות הבאים אחרייך יראו את חווית הקנייה שלך ויחשבו פעמיים
ולהבא המלצה לכולם - בררו מלאי מול חנות לפני שאתם לוחצים כל כפתור ההזמנה.